Och ja horoscopen zijn helemaal uit de lucht gegrepen, dat is natuurlijk zo. Ik wil maar zeggen, laten we hier niet te veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 17 november 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
Gelukkig zijn er mensen die er voor doorgeleerd hebben die vinden dat bepaalde kenmerken wel vrij goed uit zo'n test naar voren komen. Een stuk betrouwbaarder en meer bewezen dan horoscopen.
quote:Op zondag 17 november 2019 16:11 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ik heb ISTJ. Ik heet Introvert te zijn. So much for die test
![]()
quote:Op zondag 17 november 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Mensen met een grote bek online zijn vaak Introverte nerds op donkere kamertjes
Pfoe, klinkt als een boel verspilde energie over en weerquote:Op zondag 17 november 2019 16:10 schreef Blues het volgende:
Kijk van óns hóeft ze niet tot 17uur. We hadden haar 4x pw van 9-15.30 ingeroosterd. Ze hóeft niet van 10.30-17. Is niet écht nodig. Maar door de ontwikkelingen tussen haar en TL is TL nu standvastig en MOET ze 1 zo'n dienst draaien, om TL dwars te zitten wíl ze dat niet. Eerst niet omdat er dat conflict ligt met TL (hoog opgelopen met P&O, Bedrijfsarts en reïntegratiecoach en TL en tig gesprekken met deze mensen in verschillende samenstellingen) en nu omdat ze nu al weet (het gaat om een proefmaand in januari) dat ze 'uit gaat vallen'. (Haar beperking ligt in haar arm/schouder).
Geloof me het is ingewikkelder dan je denkt. En de tentakels van het gedoe grijpt gewoon in de onderlinge verstandhoudingen van ons team (7 mensen).
Oh ja even het licht aan doenquote:Op zondag 17 november 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Mensen met een grote bek online zijn vaak Introverte nerds op donkere kamertjes
Toch wordt het in het bedrijfsleven veel gebruikt als test. En ook bij assesments.quote:Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Och ja horoscopen zijn helemaal uit de lucht gegrepen, dat is natuurlijk zo. Ik wil maar zeggen, laten we hier niet te veel waarde aan hechten
Wat niet eens een slecht idee is om kwart over f*cking 4.quote:
Ik was dan ook echt verbaasd toen ik hem op een assesment kreeg. Vond meteen de geloofwaardigheid van het assesment wat afbrokkelen.quote:Op zondag 17 november 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
Toch wordt het in het bedrijfsleven veel gebruikt als test. En ook bij assesments.
Ik heb nog nooit een assesment gehad.quote:Op zondag 17 november 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was dan ook echt verbaasd toen ik hem op een assesment kreeg. Vond meteen de geloofwaardigheid van het assesment wat afbrokkelen.
Die heb ik ook niet onthoudenquote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Had ik niet dezelfde letters als Steer? Ik onthou die dingen nooit
Maar goed tijd om onze maple stout te gaan koelen
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer isquote:Op zondag 17 november 2019 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat niet eens een slecht idee is om kwart over f*cking 4.
Eerst lente is ook goedquote:Op zondag 17 november 2019 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer is
Speaking of whichquote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed tijd om onze maple stout te gaan koelen
Ik doe mee!quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
Als ik mocht kiezen zpu het t hele jaar zomer zijn. Opzouten met kou, sneeuw, grauwe maanden. Gewoon alle dagen rokjesdag.
Verrassingquote:Op zondag 17 november 2019 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of whichIk liep net even het balkon op om de herfstluchten te bewonderen. Zie ik ineens nog een sixpack Grolsch Herfstbok staan wat ik daar al weken geleden neergezet had "want dan wordt het niet ZO koud, maar wel de juiste temperatuur". Straal vergeten natuurlijk
Proost!
quote:Op zondag 17 november 2019 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer is
Je dacht heel even aan je eigen rokjes en besloot toen toch niet mee te doen?quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Nee wacht, ik ben voor!
Jij gaat niet in kilt?quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Nee wacht, ik ben voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |