Goed bezig!quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:31 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja! Er is twee keer gereden met de vrachtwagen. In de eerste lading alle meubels die gedemonteerd waren en dus weer in elkaar gezet moesten worden in het nieuwe huis en alle verhuisdozen. Er bleven dus mensen achter in het nieuwe huis om alles in elkaar te zetten.
Lading twee bestond uit de bank, piano, fauteuils, enz. De massieve objecten zeg maar.
Hé Malteser, hoe is het bij jullie gegaan ? Zitten jullie al lekker op de bank ?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Succes! Wij gaan morgen ook over.
Jazeker! Het ging heel voorspoedig. Vandaag overigens weinig gedaan en even wat tijd besteed aan onze jongetjes, dat was ook fijn.quote:Op zondag 24 november 2019 20:37 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Hé Malteser, hoe is het bij jullie gegaan ? Zitten jullie al lekker op de bank ?![]()
Hier ook helemaal over, volgende week komt beneden de nieuwe vloer en dan is het ver klaar !
Heerlijk ! Onze jongens kwamen vandaag thuis, waren gisteren bij opa en oma blijven slapen, vandaag de speelkamer zo ver als afgemaakt en boven was alles al klaar dus ze liggen nu in hun nieuwe kamertjes !quote:Op zondag 24 november 2019 20:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Jazeker! Het ging heel voorspoedig. Vandaag overigens weinig gedaan en even wat tijd besteed aan onze jongetjes, dat was ook fijn.
Heb je je meubels voor beneden ergens opgeslagen?
Ze vinden het prima. Of ja, sliepen allebei de klok rond en het was hiervoor het huis van hun Opa en Oma dus wel heel bekend.quote:Op zondag 24 november 2019 21:20 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
.....
Hoe vonden de kids het nieuwe huis ?
Haha, schoenen uit dan maar... Je wilt het paleisje kopen of niet...quote:Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef Tink89 het volgende:
Woohoow, de eerste drie aanvragen voor bezichtigingen zijn al binnenWel zo raar dat die mensen straks allemaal met hun vieze schoenen door mijn huis lopen en met hun vieze vingers overal aan zitten...
Koentjuh, hoe is het bij jullie?
Ik veeg altijd goed mijn voeten en zit nooit ergens aan eigenlijk. Ja een deur openmaken, maar dat is meestal pas bij een 2e bezichtiging, tot nu toe deden de makelaars dat steeds. Stelt dat wat gerust?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef Tink89 het volgende:
Woohoow, de eerste drie aanvragen voor bezichtigingen zijn al binnenWel zo raar dat die mensen straks allemaal met hun vieze schoenen door mijn huis lopen en met hun vieze vingers overal aan zitten...
Nice! Heel veel succesquote:Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef Tink89 het volgende:
Nee dat lijkt mij ook niet. Ik zou het juist heel raar vinden als ze niet even checken wat voor vaatwasser we hebben en hoe de meterkast eruit ziet enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:49 schreef SQ het volgende:
Het is toch niet zo heel raar om keukenkastjes, meterkasten en inbouwkasten een keertje open en dicht te doen voordat je een paar ton uitgeeft? Ze wroeten toch niet in je ondergoed?
he bah, waarom zo rationeelquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:46 schreef Leandra het volgende:
@:Lunatic weet je wel zeker dat je gelijk op een nieuw matras wilt slapen? Zou je dat niet eerst een paar dagen laten luchten?
Lekker strak schema verder![]()
Nou ja, als het noodzakelijk is omdat je een matras vervangt en het oude gelijk weggaat is het wat anders, maar als het niet hoeft zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:51 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
he bah, waarom zo rationeel
haha shit heb ik niet eens rekening mee gehouden, misschien is het wel de anticipatie.
Ik zal het eens ter overweging meenemen
Notedquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als het noodzakelijk is omdat je een matras vervangt en het oude gelijk weggaat is het wat anders, maar als het niet hoeft zou ik het niet doen.
Wij hebben een keer in een vakantiehuisje gezeten waar de bedden net tijdens onze vakantie vervangen werden; lekkere bedden hoor, maar we zijn wel eerder naar huis gegaan omdat we kotsmisselijk werden van de geur.
Nou kan dat natuurlijk cheap ass Chinese rotzooi zijn geweest die voor transport helmaal volgespoten was met ongedierte werende meuk, maar blij werd je er niet van.
De vaatwasser en koelkast interesseerden me niks. Werden toch vervangen. Naja de groepenkast ook, maar de meterkast openen en foto’s ervan maken was ook wel belangrijk voor de plannen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij ook niet. Ik zou het juist heel raar vinden als ze niet even checken wat voor vaatwasser we hebben en hoe de meterkast eruit ziet enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |