Lades tussen je traptreden op dat stukje met die knik?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:55 schreef Fazz het volgende:
In ons vorige huis hadden we ook zo'n uittrekbaar deel. Nadeel is wel dat het een stuk duurder is![]()
De hal is ruim zat voor een grote kast dus als het een handige indeling is maar daardoor iets minder efficient dan kan dat ook. Lades in de trap lukt niet, er zit een knik aan de onderkant van de trap, het lijkt me sowieso lastig om dat stukje goed te kunnen gebruiken.
[ afbeelding ]
Het hangt er vanaf wat je er allemaal in wil. Wil je er bijvoorbeeld een stofzuiger zetten?quote:Op donderdag 21 november 2019 10:12 schreef Fazz het volgende:
Ik neig dan eerder naar een open vak onder de onderste treden. Het is meer de overige indeling wat van belang voelt, daar zit de meeste ruimte
Stofzuiger ja, en een stukje als voorraadkast. Achter het korte muurtje aan de rechterkant van de hal is een diepe nis waar de kapstok is.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat je er allemaal in wil. Wil je er bijvoorbeeld een stofzuiger zetten?
En je kunt ook altijd nog grote, diepe manden kopen voor onder het lage gedeelte. Die schuif je dan zelf naar voren. Zoiets is misschien wel handig voor de spullen die je in een ander seizoen nodig hebt. In de zomer heb je er bijvoorbeeld sjaals, laarzen en handschoenen in liggen en in de winter slippers en zo.
Gewoon iets leggen waar je niet vaak bij hoeft, een gourmetstel of kerstspullen of zo. En in de kast een keukentrapje bewaren als je dat niet ergens anders hebt.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:42 schreef Fazz het volgende:
[..]
Stofzuiger ja, en een stukje als voorraadkast. Achter het korte muurtje aan de rechterkant van de hal is een diepe nis waar de kapstok is.
Manden is een goed idee!
Wat zou handig zijn qua indeling bovenin? We zijn allebei te klein om de ruimte boven de 2 meter te kunnen gebruiken zonder trap
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:39 schreef Fazz het volgende:
Oké... de meubelmaker was de afspraak vergeten en komt nu volgende week. Nou ja, kan ik de plannen nog wat verder uitwerken
Succes! Wij gaan morgen ook over.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:01 schreef Nismo91 het volgende:
Morgen gaat het dan eindelijk gebeuren, wij gaan verhuizen !
Weet niet of ik het al in de groep had gegooid, maar onze woning is ook verkocht binnen een week dat hij bij een andere makelaar stond.
Zo, huis nummer 4 in 5 jaar tijdnu is het afgelopen
Oh, dat is zuur.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:23 schreef Syrena het volgende:
Hier kwam net de mail binnen dat ons bod het niet gered heeft
Haha te gek !! Veel succesquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef Malteser het volgende:
[..]
Succes! Wij gaan morgen ook over.
Oef, dat is balen!quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:13 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Haha te gek !! Veel succes![]()
Ik had dus 3 weken geleden een iveco busje met laadklep gereserveerd voor morgen, belt BoRent mij vanmiddag op, sorry meneer.. beide autos van dat type zijn total losseikel ! Wat een lulverhaal... kon gelukkig nog ergens anders iets huren.
@:Syrena
Balen zeg !! Hoop dat jullie snel iets nieuws vinden..
In welke regio zoek jij dan, dat het zo'n biedoorlog is? Amsterdam?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:06 schreef Syrena het volgende:
Ik had het wel verwacht. Mijn man put nog hoop uit de vage formulering van de makelaar (mocht het niet doorgaan dan neemt hij contact met ons op, blabla...)Hij denkt nu dat we "tweeds" waren. Ik laat hem maar even in die waan
![]()
In elk geval veeeeel succes met verhuizen morgen, en Nismo91 ook!![]()
![]()
Kijk dat is helemaal mooi voor elkaar !quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:17 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oef, dat is balen!
Hier een vader met een transportbedrijf dus qua vrachtwagens zitten we goed.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stein_(Limburg)quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:24 schreef SQ het volgende:
[..]
In welke regio zoek jij dan, dat het zo'n biedoorlog is? Amsterdam?
En ik maar denken dat Limburg een krimp-regio isquote:Op zaterdag 23 november 2019 08:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stein_(Limburg)
🤣 onder de rook van DSM. Eh, Chemelot. Geen regio, 1, blijkbaar superpopulair, dorp.
Er komen ook wel opknappers vrij, maar mijn man ziet dat niet zitten. Die gaan overigens ook als zoete broodjes.
Parkstad op zich wel, maar ook daar, in verhouding, hogere prijzen en snel weg. Collega moest rijtjeshuis schoonouders verkopen. Hadden zelf ca. 99.000 gedacht. Klein huis, nooit iets aan gedaan, ouwe mensen, je kent 't wel. Binnen 1 week weg voor 139.000.quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Limburg een krimp-regio is
Ja! Er is twee keer gereden met de vrachtwagen. In de eerste lading alle meubels die gedemonteerd waren en dus weer in elkaar gezet moesten worden in het nieuwe huis en alle verhuisdozen. Er bleven dus mensen achter in het nieuwe huis om alles in elkaar te zetten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:27 schreef miss_sly het volgende:
Dat is voorspoedig gegaan, wat fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |