SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
nou er is in twee jaar tijd een hoop veranderd in de lijst. maar mocht het evt. zover komen.. niemand verplicht je tot luisteren.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vond ik er al veel te veel als het om een persoonlijke lijst gaat.
Nu dus weer hetzelfde + 500...
Niet morgen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:15 schreef Melting het volgende:
Ik zal maar vast zeggen dat ik vandaag rond 23.30 ga stoppen.
Ik ben tegen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:15 schreef Melting het volgende:
Ik zal maar vast zeggen dat ik vandaag rond 23.30 ga stoppen.
Nee, vandaag.quote:
Ander keertje weer.quote:
Alle bier is lekkerder op de Grote Markt in Brugge.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Een Brugse Zot is toch lekkerder op de Grote Markt in Brugge.
Dank je!quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou er is in twee jaar tijd een hoop veranderd in de lijst. maar mocht het evt. zover komen.. niemand verplicht je tot luisteren.
Nodig je spijkerbroek nou uit?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle bier is lekkerder op de Grote Markt in Brugge.
Nog nooit geweest, dus ik kan dat niet beoordelen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Een Brugse Zot is toch lekkerder op de Grote Markt in Brugge.
Vrijwel volledig mee eens.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle bier is lekkerder op de Grote Markt in Brugge.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nodig je spijkerbroek nou uit?
Dat moeten ze eerst onderling maar uitvechtenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, dus ik kan dat niet beoordelen.
Dus nodig me eens uit om daar een biertje te gaan drinken.
Ik zal waarschijnlijk komende zomer wel weer een lang weekendje die kant op gaan, dus..quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, dus ik kan dat niet beoordelen.
Dus nodig me eens uit om daar een biertje te gaan drinken.
R49-bier-op-de-Grote-Marktmeet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Dat moeten ze eerst onderling maar uitvechten
Ga jij niet gewoon mee? Gezellig met z'n 3-en.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Dat moeten ze eerst onderling maar uitvechten
Bier is altijd goedquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
R49-bier-op-de-Grote-Marktmeet.
Voor iedereen ver van huis, prima ideequote:Op zaterdag 16 november 2019 23:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik verstop me wel achter een grote pul dan. Ik functioneer sociaal wel beter met bier.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom.....quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:21 schreef livelink het volgende:
I
[..]
Ik verstop me wel achter een grote pul dan. Ik functioneer sociaal wel beter met bier.
Jij vind 2 nummers veel?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel erg veel fonetisch Duits vanavond.
Bij Melting rechtsaf en dan ben je er al bijna!quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor iedereen ver van huis, prima idee
Vergeleken met het gemiddelde van 0? Ja!quote:
Jawool!quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bij Melting rechtsaf en dan ben je er al bijna!
er is al eens een keer een Duitse avond geweestquote:
Levi's?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:24 schreef livelink het volgende:
Ja, geef even een hint welke reclame dit ook alweer was, Melting.
Cola light.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:24 schreef livelink het volgende:
Ja, geef even een hint welke reclame dit ook alweer was, Melting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |