SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Jongste kabouter is toch een hij?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zal ze d'r ogen uitgekeken hebben.
Haha.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik al. Ik haal de bus nu vaker, maar bij Melting schiet ik nog te kort
Je wou er een punt achter zetten? (pun intended)quote:
een echte hij is iequote:Op zaterdag 16 november 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Jongste kabouter is toch een hij?
Dat is te weinig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan bij één woord laten
Excuseer. Foutje van mij. Wist ik wel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Jongste kabouter is toch een hij?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Excuseer. Foutje van mij. Wist ik wel.
Twee woorden dan. Als jij dan nu even M - Popmuzik wil draaien, dan lukt het.quote:
Ik ken het ook wel, maar verder geen idee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:42 schreef ACT-F het volgende:
Wie raadt dit nummer? Komt me wel bekend voor, maar ik zou niet weten wie.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel, maar verder geen idee.
Zal wel Only Crying heten?
I.d.d.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
We have winnerquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
Wat een prut wedstrijd...
goede avond
En jij hebt het volgens mij goed. Goedenavondquote:
Aloha.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
goede avond
quote:
dat weet ikquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
En jij hebt het volgens mij goed. Goedenavond
Als ie maar geen voetballer wordtquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
goede avond
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt
mwah qua geld wel... maar onze kinderen hebben net niet voldoende talentquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt
gelukkig zie je dat dan, dat is dan wel weer een voordeelquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah qua geld wel... maar onze kinderen hebben net niet voldoende talent
tja in de kelder opsluiten met bal heeft helaas niet geholpen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig zie je dat dan, dat is dan wel weer een voordeel
1 is dan ook niet genoeg!quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja in de kelder opsluiten met bal heeft helaas niet geholpen.
Dan heb je er in ieder geval alles aan gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende keer niet na 'n maand uit die kelder halenquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja we zijn hier geen ruinerwold he?!quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
volgende keer niet na 'n maand uit die kelder halen
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja we zijn hier geen ruinerwold he?!
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:51 schreef peaceman het volgende:
design for life - manic street preachers
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon krijgt op zijn nieuwe school ook cijfers voor werkhouding en inzicht.
En iedere keer als hij voor een vak een goed cijfer krijgt voor werkhouding, probeert hij mij er van te overtuigen dat dat niet klopt en dat hij echt niet goed zijn best doet. Puberschaamte
en als hij een slecht cijfer heeft en daarop commentaar krijgt, zegt ie het waarschijnlijk andersom.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
En iedere keer als hij voor een vak een goed cijfer krijgt voor werkhouding, probeert hij mij er van te overtuigen dat dat niet klopt en dat hij echt niet goed zijn best doet. Puberschaamte
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
Nee, dan zegt hij dat het een stom vak is.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
en als hij een slecht cijfer heeft en daarop commentaar krijgt, zegt ie het waarschijnlijk andersom.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan zegt hij dat het een stom vak is.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:55 schreef peaceman het volgende:
drukwerk - schijn een lichie op mij
Ik deed ook nooit iets op school, alleen opletten was genoeg. Dat is niet je best doen, maar "slim" zijn. En met A.S.S. zie je veel letterlijk, dus is goed doen niet goed je best doen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
Dat is inderdaad ook wel een plausibele uitleg voor hem.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik deed ook nooit iets op school, alleen opletten was genoeg. Dat is niet je best doen, maar "slim" zijn. En met A.S.S. zie je veel letterlijk, dus is goed doen niet goed je best doen.
Je ben vandaag op dreefquote:
Mijn geheugen heeft deels weekendquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Je ben vandaag op dreef![]()
De slordigheidsfoutjes vergeven we je.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van mij is al met pensioen.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van mij is al met pensioen.
quote:
Ja..... hoe heet de plaat ook alweer?quote:
Wacht, ik roep @peaceman even.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ja..... hoe heet de plaat ook alweer?
Ik don't know!quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ja..... hoe heet de plaat ook alweer?
Dat klopt. Weet je de titel ook toevallig?quote:
Goedenavondquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klopt. Weet je de titel ook toevallig?
Waarom wil je cd's weg doen? Is je smaak veranderd?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was al even ingeschakeld, maar besloot om toch de cd’s boven ook maar uit te zoeken. Twintig cd’s die van mij weg mogen, een dubbelcd van Boudewijn dubbel en iets van Abba dubbel (voor in de auto). Nu staat het ook netjes per taal bij elkaar
Zijn niet van mij, maar van symph of zijn exen of van schoonmoeder. Ik kwam er zelfs 1 van Borsato tegen. We hebben collecties van mij, van hem, van zijn exen, van schoonmoeder, van mijn vader en diens vrouw. Heel divers en soms dubbel en soms niet te pruimenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom wil je cd's weg doen? Is je smaak veranderd?
Hier heb ik alleen de collectie van mij en van mijn man. De kinderen weten nauwelijks meer wat een cd is.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zijn niet van mij, maar van symph of zijn exen of van schoonmoeder. Ik kwam er zelfs 1 van Borsato tegen. We hebben collecties van mij, van hem, van zijn exen, van schoonmoeder, van mijn vader en diens vrouw. Heel divers en soms dubbel en soms niet te pruimen
Symph is groot fan van dat nummerquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:26 schreef peaceman het volgende:
ik heb dit nummer nog nooit eerder gehoord.
wel beter dan zijn standaard werk trouwens.
Oh no, it's the end of the worldquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ontdekt dat de artiest waar ik de meeste cd’s van heb REM is
Level42 mag wegquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is wel grappig, ik kan vrij duidelijk aanwijzen waar een cd vandaan komt: jim reeves van mijn vader, leonard cohen van zijn vrouw, country van schoonmoeder, type o negative van Symph’s ex, level 42 van Symph
Die mag blijven, maar bijv paul de leeuw, bocelli, borsato, alessandro safina en helmut lotti mogen wegquote:
Het is in ieder geval een plus dat je de artiest kentquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was nog aan het nadenken over de titel
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was nog aan het nadenken over de titel
Naar concert geweest zo'n 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een plus dat je de artiest kent
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Naar concert geweest zo'n 2 jaar geleden
Maar ehm, zo'n onbekende artiest is Jamiroquai toch niet?quote:
Voor mij niet. Halverwege jaren '90 kocht ik zijn album 'Traveling without moving'. Grijs gedraaidquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar ehm, zo'n onbekende artiest is Jamiroquai toch niet?
5 top 40 noteringen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar ehm, zo'n onbekende artiest is Jamiroquai toch niet?
Leer nou eens klok-kijken, spijkerbroek.quote:
Nee hoor.quote:
Hij leeft nog in zomertijdquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Leer nou eens klok-kijken, spijkerbroek.
Mooi rondje wel. Met twee stokjes in het midden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Leer nou eens klok-kijken, spijkerbroek.
Toen kende ik em nog nietquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor mij niet. Halverwege jaren '90 kocht ik zijn album 'Traveling without moving'. Grijs gedraaid
Hoe jong ben je dan?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen kende ik em nog nietDat kwam pas ergens in de zeroes
Officieel niet.quote:
quote:
Over het algemeen één van de jongsten in het topicquote:
We zijn allemaal 18 hier.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over het algemeen één van de jongsten in het topicIk ben 31
Oh, cutequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een van onze piepkuikentjesquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond was het theater avond.
Ik kan zeggen dat ik met Bert én Ernie in één zaal gezeten heb, waarbij Bert en Grover opgetreden hebben...
Correctie:quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Correctie:
We zijn allemaal 18 hier, behalve MM, die is 7.
[..]
[..]
Correctie:
[..]
[..]
Correctie:
Ik kwam net de cd Kerstfeest met Bert en Ernie tegen (en volgens mij hebben we die ook op LP)quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zeggen dat ik met Bert én Ernie in één zaal gezeten heb, waarbij Bert en Grover opgetreden hebben...
Paul Haenen heeft nog een stukje van 'Ik ben een kerstbal' gezongen vanavond...quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kwam net de cd Kerstfeest met Bert en Ernie tegen (en volgens mij hebben we die ook op LP)
Ik ben een kerstbal?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kwam net de cd Kerstfeest met Bert en Ernie tegen (en volgens mij hebben we die ook op LP)
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paul Haenen heeft nog een stukje van 'Ik ben een kerstbal' gezongen vanavond...
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Paul Da Vinci - Your Baby Ain,t Your Baby Anymore
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Paul Da Vinci - Your Baby Ain't Your Baby Anymore
Nou ja, datquote:
Dat heb ik pas leren kennen door Oscar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paul Haenen heeft nog een stukje van 'Ik ben een kerstbal' gezongen vanavond...
Dit is een voorzet voor een verhaaltje van MMquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:48 schreef ACT-F het volgende:
Het is geen Sugar Baby Love maar......
Maar hij is wel de zanger van Sugar Baby Love...quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:48 schreef ACT-F het volgende:
Het wordt voorspelbaar....quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit is een voorzet voor een verhaaltje van MM
Pas?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb ik pas leren kennen door Oscar.
Daar is zijn stem naarquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hij is wel de zanger van Sugar Baby Love...
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:48 schreef ACT-F het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Je bent kaal?quote:
Voor mijn tijd, maar het nummer Malle molen ken ik dan wel weerquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Songfestival inzending voor Nederland dit....
aan haar natuurlijkquote:
Ik?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wacht even tot CindieY het antwoord geeft.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus straks hebben we het nummer van Zen - Hair
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, Frans Halsema met Voor Haar...quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jouw genre toch?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Nee, Frans Halsema met Voor Haar...
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Lene Marlin - Sitting down here
1999quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Te modern dit. Huppelkutjesmuziek
Had je veel eerder moeten doenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik kak in; jullie zijn veel te snel voor mij vandaag. Maar even een biertje gepakt om wakker te worden.
quote:
*schuif MM en DDM richting het ouwelullenhoekje met just me*quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vanaf 85 was het wel klaar
Ik begrijp je, ik lag vanavond in het theater te tukken, mw. MM heeft me wakker gebeukt...quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik kak in; jullie zijn veel te snel voor mij vandaag. Maar even een biertje gepakt om wakker te worden.
Proost! Is het een Chouffe?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef livelink het volgende:
Oepsquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik lag vanavond in het theater te tukken, mw. MM heeft me wakker gebeukt...
quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
*schuif MM en DDM richting het ouwelullenhoekje met just me*
Aiquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik lag vanavond in het theater te tukken, mw. MM heeft me wakker gebeukt...
Prima, met sommige zaken wil ik sowieso niet geassocieerd worden...quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
*schuif MM en DDM richting het ouwelullenhoekje met just me*
Ah.... er zijn weinig Brand-biertjes die ik lekker vind.quote:
Symph had ook een vaag soort Deens bier in blik. Just saying..quote:
Die gaf hij niet zonder reden wegquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Symph had ook een vaag soort Deens bier in blik. Just saying..
We waren vannacht pas om 2.30 uur thuis en dan merk ik na afgelopen week wel dat ik geen 20 meer ben...quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai![]()
En ik had niet eens zo'n drukke week.
Ook weer waarquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die gaf hij niet zonder reden weg
Je moet excel het werk laten doen!quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:04 schreef peaceman het volgende:
ben er nog wel hoor.. alleen druk in excel
Daar heb je formules voor...quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:04 schreef peaceman het volgende:
ben er nog wel hoor.. alleen druk in excel
in dit geval moet ik het werk doen.... mijn top 1500..quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet excel het werk laten doen!
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb inmiddels mijn tweede stoutbier op. Derde pakken?
Niks moetquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
in dit geval moet ik het werk doen.... mijn top 1500..
Och, is de lijstenstress weer begonnen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow die is al ff bezig... ben er al een tijdje niet zo heel veel en dat komt ook daardoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och, is de lijstenstress weer begonnen?
excel heeft ook een randomize-functiequote:Op zaterdag 16 november 2019 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kent mijn standpunt, ik doe niet aan lijstjes.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow die is al ff bezig... ben er al een tijdje niet zo heel veel en dat komt ook daardoor.
Maar volgend jaar hebben jullie daar evt ook weer lol van
hoezo weer? toen waren het maar 1000quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent mijn standpunt, ik doe niet aan lijstjes.
Je gaat toch niet weer alle 1500 nummers draaien?
Dat zingt ze inderdaad. Maar zo heet de plaat niet.quote:
Welke van de drie?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goeie naam voor een pizzeria...
Ze zegt ook niet dat de plaat zo heet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zingt ze inderdaad. Maar zo heet de plaat niet.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:11 schreef just me het volgende:
ik ben een afhakert
nog veel plezier en een goede nacht
dank voor de muziekjes
Welterusten just mequote:Op zaterdag 16 november 2019 23:11 schreef just me het volgende:
ik ben een afhakert
dank voor de muziekjes
quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:11 schreef just me het volgende:
ik ben een afhakert
dank voor de muziekjes
quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:11 schreef just me het volgende:
ik ben een afhakert
dank voor de muziekjes
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:11 schreef just me het volgende:
ik ben een afhakert
dank voor de muziekjes
quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, dat heet Santa Domingo en ze zingt fonetisch Duits
Dat vond ik er al veel te veel als het om een persoonlijke lijst gaat.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoezo weer? toen waren het maar 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |