SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Jongste kabouter is toch een hij?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zal ze d'r ogen uitgekeken hebben.
Haha.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik al. Ik haal de bus nu vaker, maar bij Melting schiet ik nog te kort
Je wou er een punt achter zetten? (pun intended)quote:
een echte hij is iequote:Op zaterdag 16 november 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Jongste kabouter is toch een hij?
Dat is te weinig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan bij één woord laten
Excuseer. Foutje van mij. Wist ik wel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Jongste kabouter is toch een hij?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Excuseer. Foutje van mij. Wist ik wel.
Twee woorden dan. Als jij dan nu even M - Popmuzik wil draaien, dan lukt het.quote:
Ik ken het ook wel, maar verder geen idee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:42 schreef ACT-F het volgende:
Wie raadt dit nummer? Komt me wel bekend voor, maar ik zou niet weten wie.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel, maar verder geen idee.
Zal wel Only Crying heten?
I.d.d.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
We have winnerquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
Wat een prut wedstrijd...
goede avond
En jij hebt het volgens mij goed. Goedenavondquote:
Aloha.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
goede avond
quote:
dat weet ikquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
En jij hebt het volgens mij goed. Goedenavond
Als ie maar geen voetballer wordtquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
goede avond
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt
mwah qua geld wel... maar onze kinderen hebben net niet voldoende talentquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt
gelukkig zie je dat dan, dat is dan wel weer een voordeelquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah qua geld wel... maar onze kinderen hebben net niet voldoende talent
tja in de kelder opsluiten met bal heeft helaas niet geholpen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig zie je dat dan, dat is dan wel weer een voordeel
1 is dan ook niet genoeg!quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja in de kelder opsluiten met bal heeft helaas niet geholpen.
Dan heb je er in ieder geval alles aan gedaanquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende keer niet na 'n maand uit die kelder halenquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja we zijn hier geen ruinerwold he?!quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
volgende keer niet na 'n maand uit die kelder halen
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja we zijn hier geen ruinerwold he?!
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:51 schreef peaceman het volgende:
design for life - manic street preachers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |