Het was afzien.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Gefeliciteerd iedereen. Wat een sensationeel hoogtepunt.
Oja, Wilson. Da's niet bijzonder vind ik. Bale en James wel goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vandaag Moore, al speelt Bale er ook wel eens. Verder hebben ze met Harry Wilson en Daniel James uitstekende spelers lopen voorin.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veltman, Berghuis en De Roon nooit meer selecteren aub.
Naar een wedstrijd van Nederland gaanquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Zipportal het volgende:
Die meegereisde "fans" hoorde je niet eens. Kut volk.
Fixed.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Berghuis nooit meer selecteren aub.
@fetXquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar een wedstrijd van Nederland gaan
Ik heb mezelf de hele avond voorgesteld hoe ik me ga ergeren aan alles mocht Koeman worden aangesteld bij Barcelona.quote:
plus Babelquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veltman, Berghuis en De Roon nooit meer selecteren aub.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Berghuis nooit meer selecteren aub.
hij neemt Berghuis meequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:39 schreef Bolasie het volgende:
Koeman moet dus naar Barcelona? Hahahaha.
Goed spelertje is dat, wordt gehuurd van Liverpool waar hij uit de jeugd komt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Wilson. Da's niet bijzonder vind ik. Bale en James wel goed natuurlijk.
Die speelden tegen nobuddies vandaag dus dat zegt niets.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vandaag Moore, al speelt Bale er ook wel eens. Verder hebben ze met Harry Wilson en Daniel James uitstekende spelers lopen voorin.
Als Nederland het spel moet maken spelen ze over het algemeen niet zo best neequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb mezelf de hele avond voorgesteld hoe ik me ga ergeren aan alles mocht Koeman worden aangesteld bij Barcelona.
Ligt aan de spelwijze van Koeman en verkeerde keuzes achterin en op het middenveld.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Nederland het spel moet maken spelen ze over het algemeen niet zo best nee
Nee, Nederland speelde tegen het grote Noord-Ierland toch.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die speelden tegen nobuddies vandaag dus dat zegt niets.
Helene heeft mokergrote schaamlippen allenquote:
0-4quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Collide het volgende:
Hopen dat we België in loten in de ArenA.
Is ook verdedigend op linksback minstens gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Als je meer voetbal (aanvallend) wil dan moet je ook V Aanholt opstellen als LB en niet Blind. Zeker tegen dit soort mongoloide ploegen als Noord Ierland.
En Hateboer ipv Veltman.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Als je meer voetbal (aanvallend) wil dan moet je ook V Aanholt opstellen als LB en niet Blind. Zeker tegen dit soort mongoloide ploegen als Noord Ierland.
In dit geval zou ik mijn geld terugvragen...😓quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar een wedstrijd van Nederland gaan
V Aanholt speelt echt goed dit seizoen bij zijn club. Blijft ook maar gaan genot.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is ook verdedigend op linksback minstens gelijkwaardig.
Organisatorisch zet hij het wel goed neer. Het is in ieder geval progressie na zes jaar ellende. Na het EK2020 met een nieuwe bondscoach nieuwe stappen zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Nederland het spel moet maken spelen ze over het algemeen niet zo best nee
quote:
Wij gaan kijken.quote:
Alweer top 2000 achtig programmaquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Leo Blokhuis
Don Leo is een god.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Leo Blokhuis
Krijg je van dat scharenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Helene heeft mokergrote schaamlippen allen
Die top 2000 is ontzettend vermoeiend.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:42 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Alweer top 2000 achtig programma
Weet jij meer dan Leo over muziek?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Leo Blokhuis
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die top 2000 is ontzettend vermoeiend.
Vooral over andere muziek denk ikquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij meer dan Leo over muziek?
Krul > Bizotquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zou de opstelling tegen Estland moeten zijn:
BIZOT
DUMFRIES - DE VRIJ - AKE - VAN AANHOLT
STROOTMAN - PRÖPPER - DE JONG
STENGS - BOADU - PROMES
Kan Weghorst op de flank spelen? Zo ja, die in de basis ipv Promes.
Strootmanquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zou de opstelling tegen Estland moeten zijn:
BIZOT
DUMFRIES - DE VRIJ - AKE - VAN AANHOLT
STROOTMAN - PRÖPPER - DE JONG
STENGS - BOADU - PROMES
Kan Weghorst op de flank spelen? Zo ja, die in de basis ipv Promes.
In vorm zijn maakt geen reet meer uit tegenwoordig bij of je speeltquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef BB-King het volgende:
In mijn glazen bol zag ik Stengs een geweldige steekpass maken en Boadu hem koel afmaken.
Echt zonde dat deze supertalenten niet werden ingebracht.
Leo heeft volgens mij een sterke voorkeur voor gevoelige muziek. Ik volg zijn playlists en luister af en toe naar zijn radioprogramma op zondagavond.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral over andere muziek denk ik
in plaats daarvan werden we verwend met de altijd nonchalante, altijd niets toevoegende Pröpperquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef BB-King het volgende:
In mijn glazen bol zag ik Stengs een geweldige steekpass maken en Boadu hem koel afmaken.
Echt zonde dat deze supertalenten niet werden ingebracht.
Matige spelers in hunnie foto's.twitter:PSV twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 22:43:36#EURO2020! ✔️Well done @OnsOranje! 🇳🇱#NIRNED https://t.co/3nHA3huPNM reageer retweet
Zijn uitzwaaiwedstrijd, neem Koopmeiners maar mee naar het EKquote:
Nieuw toegevoegd door Danny.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:45 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waarom deze leuke emoticoon opeens?
Ik heb juist een voorkeur voor een wat rauwer geluid. Al kan ik bijvoorbeeld Nancy & Lee ook goed waarderen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo heeft volgens mij een sterke voorkeur voor gevoelige muziek. Ik volg zijn playlists en luister af en toe naar zijn radioprogramma op zondagavond.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
altijd niets toevoegende Pröpper
Tegen Estland gaat Koeman ons verwennenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat was dit een matige en laffe bedoening zeg.
werkt ook goed tegen aambeien.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:47 schreef Kriegel het volgende:
Een reclame voor punani-zalf bij een voetbalwedstrijd?
Ja en dan Duitsland eraf tegen de Noord-Ierenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen Estland gaat Koeman ons verwennen
EENS.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:46 schreef Jiyar86 het volgende:
Zeikerds hier, en als we niet door waren zouden jullie janken. Wees blij dat we door zijn. Oke het was niet super vandaag, maar we zijn wel door en dat telt.
Kutschimmelquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:47 schreef Kriegel het volgende:
Kutschimmel kan je ook op je pielemuis krijgen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:47 schreef Kriegel het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:46 schreef Jiyar86 het volgende:
Zeikerds hier, en als we niet door waren zouden jullie janken. Wees blij dat we door zijn. Oke het was niet super vandaag, maar we zijn wel door en dat telt.
In de kwartfinale mogelijk wel naar Bakuquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:47 schreef Collide het volgende:
Nederland heeft wel een gigantisch thuisvoordeel, trainingskamp in eigen land. Niet hoeven reizen naar Roemenië. En 3 thuiswedstrijden.
De laatste weken is hij lovend over het nieuwe album van ELO en heeft hij terecht Kiwanuka meteen op 1 in zijn jaarlijstje gezet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb juist een voorkeur voor een wat rauwer geluid. Al kan ik bijvoorbeeld Nancy & Lee ook goed waarderen.
Guus Hiddinkquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie moet Koeman opvolgen na het EK?
Is de 1/8ste finale ook thuis?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de kwartfinale mogelijk wel naar Baku
Ik vind al die verplaatsingen komend EK wel echt enorm aids. Leuk zo'n verjaardag, maar doe het gewoon in één land.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de kwartfinale mogelijk wel naar Baku
Dickquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dirk Kuijt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Unai Emery.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal enorm afdoen aan het toernooigevoel ja.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik vind al die verplaatsingen komend EK wel echt enorm aids. Leuk zo'n verjaardag, maar doe het gewoon in één land.
Aad300quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gioquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wordt een lastige. Echt geen idee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Quique Setién.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat telt is dat je geen groepshoofd bent.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:46 schreef Jiyar86 het volgende:
Frenkie speler/manager dan maar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt een lastige. Echt geen idee.
Nagelsmannquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi, krijgen we tenminste één leuke wedstrijd in de poule.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat telt is dat je geen groepshoofd bent.
Londen, München en Londen is het mooiste.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is sowieso niet mogelijk, Boedapest of London waarschijnlijk.
Duitsland moet nog wel van Noord-Ierland winnen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Auke Kok.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat doen ze echt wel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Duitsland moet nog wel van Noord-Ierland winnen.
Wat is de meerwaarde van een groepshoofd zijn zoveel gastlanden?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
België, Frankrijk of Duitsland kan je loten. Daarentegen heeft Nederland tegen de betere landen wel goede wedstrijden gespeeld, dus enorm paniekerig hoef je er ook niet over te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:52 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van een groepshoofd zijn zoveel gastlanden?
Vind Kiwanuka wel veel van hetzelfde. Het hele album achter elkaar vind ik niet echt spannend. Maar misschien komt dat nogquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste weken is hij lovend over het nieuwe album van ELO en heeft hij terecht Kiwanuka meteen op 1 in zijn jaarlijstje gezet.
Nou dat is lastigquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Duitsland moet nog wel van Noord-Ierland winnen.
Duitsland niet, die zijn ook een organisator.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
België, Frankrijk of Duitsland kan je loten. Daarentegen heeft Nederland tegen de betere landen wel goede wedstrijden gespeeld, dus enorm paniekerig hoef je er ook niet over te doen.
Die gaan voor de goal liggen.quote:
Er zit geen knaller bij, maar het album vind ik ontzettend sterk als geheel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind Kiwanuka wel veel van hetzelfde. Het hele album achter elkaar vind ik niet echt spannend. Maar misschien komt dat nog
De meerwaarde is dat je Frankrijk of België ontloopt, de toplanden zonder speelstad en dus een makkelijkere route hebt. Heb je ook minder blessures, vermoeidheid of kaarten later in het toernooi.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:52 schreef Collide het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van een groepshoofd zijn zoveel gastlanden?
België lijkt mij mooi, heel Amsterdam vol met Nederlanders en Belgen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
België, Frankrijk of Duitsland kan je loten. Daarentegen heeft Nederland tegen de betere landen wel goede wedstrijden gespeeld, dus enorm paniekerig hoef je er ook niet over te doen.
Wow, helemaal vergeten. Frankrijk en België dan; who cares.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duitsland niet, die zijn ook een organisator.
Kiwanuka even opgezocht. Klinkt goed. Wat is je favoriete nummer van hem?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste weken is hij lovend over het nieuwe album van ELO en heeft hij terecht Kiwanuka meteen op 1 in zijn jaarlijstje gezet.
Ik zal hem morgenochtend weer even opzetten danquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er zit geen knaller bij, maar het album vind ik ontzettend sterk als geheel.
Nederland - België op het EK lijkt mij top.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De meerwaarde is dat je Frankrijk of België ontloopt, de toplanden zonder speelstad en dus een makkelijkere route hebt. Heb je ook minder blessures, vermoeidheid of kaarten later in het toernooi.
Je hoeft het niet met mij eens te worden hoor. Muziek is bij uitstek iets waarbij smaken verschillen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zal hem morgenochtend weer even opzetten dan
Om dan met schorsingen, blessures en vermoeidheid de halve finale te spelen. Vast patroon.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
En zo is het, ouwe reus.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met mij eens te worden hoor. Muziek is bij uitstek iets waarbij smaken verschillen.
Cold Little Heart van drie jaar terug. Op dit nieuwe album Solid Ground, Final Days, I've Been Dazed als mijn favoriete nummers. Piano Joint is ook mooi.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kiwanuka even opgezocht. Klinkt goed. Wat is je favoriete nummer van hem?
Die tref je liever later, met zoveel mogelijk frisheid.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland - België op het EK lijkt mij top.
Nou is het wel zo dat Oranje doorgaans op eindtoernooien het best presteert tegen zulke landen in de groepsfase.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Want dat is hij niet?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:57 schreef Bolasie het volgende:
Rafa noemt Memphis absolute wereldtop uawawhwauuawuhwaawuhuawhuwaawaw
Rafa kan beter weer wat wiet verbouwen bij zijn familie op het kamp.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:57 schreef Bolasie het volgende:
Rafa noemt Memphis absolute wereldtop uawawhwauuawuhwaawuhuawhuwaawaw
Lol. Dat neem je eerder uit het overvolle voetbalseizoen mee dan dat dat met een wedstrijdje tegen België of Frankrijk te maken heeft hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Om dan met schorsingen, blessures en vermoeidheid de halve finale te spelen. Vast patroon.
Om dan uitgeblust tegen Rusland te spelen. Repeterend patroonquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat Oranje doorgaans op eindtoernooien het best presteert tegen zulke landen in de groepsfase.
Boeit toch niet als dat je openingsduel is, speel je dan gelijk en win je de volgende pot kan je al spelers sparen in het laatste potje.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die tref je liever later, met zoveel mogelijk frisheid.
Dit onderschatten veel mensen enorm.
Ja al ligt dat er aan of er meerdere hosts in één play-off zitten want dan wordt het lastig. Dan gaan ze in april nog een keer lotenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:57 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dus ze gaan de playoff winnaars vooraf inloten?
Alsof dat daaraan lag.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Om dan uitgeblust tegen Rusland te spelen. Repeterend patroon
We kunnen nog groepshoofd worden, de kans is klein maar het kan nog wel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Echt debiel die achterlijke loting regels.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al ligt dat er aan of er meerdere hosts in één play-off zitten want dan wordt het lastig. Dan gaan ze in april nog een keer loten
Hogere wiskunde allemaal.
Het niet goed opvangen van Arshavin? Meh, eerder een concentratieprobleem.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof dat daaraan lag.
Dat was eerder een tactisch probleem.
Opnieuw uitleg Nations Leaguequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al ligt dat er aan of er meerdere hosts in één play-off zitten want dan wordt het lastig. Dan gaan ze in april nog een keer loten
Hogere wiskunde allemaal.
Niks 'lol'. Een toernooi is een marathon.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. Dat neem je eerder uit het overvolle voetbalseizoen mee dan dat dat met een wedstrijdje tegen België of Frankrijk te maken heeft hoor.
Niet geklikt. Doorgezet naar @superniger die wel een trouwe kijker is.quote:
Dat speelschema met die nrs. 3 is ook onoverzichtelijk als de teringquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Echt debiel die achterlijke loting regels.
Doe gewoon normaal.
Dus Di Maria was na United ook geen wereldtop? Lyon is onder Depay zijn niveau. Depay is gewoon wereldtop.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je bij United hebt gefaald en bij Lyon speelt ben je niet bepaald wereldtop, nee.
Robben was geblesseerd...quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof dat daaraan lag.
Dat was eerder een tactisch probleem.
Het hele voetbalseizoen is een slopend iets. Alsof Guardiola en Klopp voor de grap steen en been klagen over een overvolle voetbalkalender.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niks 'lol'. Een toernooi is een marathon.
Idioot dat ze een hostland zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:01 schreef Collide het volgende:
Azerbaijan word het eerste hostland zonder mee te doen.
Ik ben de laatste die zomaar een mening van een ander overneemt,dat weet je tochquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met mij eens te worden hoor. Muziek is bij uitstek iets waarbij smaken verschillen.
Op basis van je onderschrift ga ik je nu negeren na deze schandalige post.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:01 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dus Di Maria was na United ook geen wereldtop? Lyon is onder Depay zijn niveau. Depay is gewoon wereldtop.
Klopt, hoor. De eerste dag van de release had ik ook nog moeite om alles te plaatsen. Toen ik er de maandag na voor ging zitten, viel alles op zijn plaats.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die zomaar een mening van een ander overneemt,dat weet je toch
Maar muziek (vooral een heel album) is ook iets waarbij je het een aantal keer geluisterd moet hebben voordat je het kunt waarderen
Faalbeleid van onze zuiderburenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Idioot dat ze een hostland zijn.
Blind is geen back, beetje jammer dat hij daar verpest wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:03 schreef wimderon het volgende:
Van de Beek (op de ingevallen De Jong na) het minste aan de bal en verreweg het laagste percentage succesvolle passes. 20 passes in een hele wedstrijd waarin je constant aan de bal bent. Genot.
Ook de backs waren matig en De Ligt onzeker. Berghuis moeten we maar niet meer doen.
Goed opgemerkt inderdaad. Dan kan iedereen wel zitten zeiken over Berghuis en Babel, maar vd beek was dramatisch en niet toegerust om in de punt naar voren te spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:03 schreef wimderon het volgende:
Van de Beek (op de ingevallen De Jong na) het minste aan de bal en verreweg het laagste percentage succesvolle passes. 20 passes in een hele wedstrijd waarin je constant aan de bal bent. Genot.
Ook de backs waren matig en De Ligt onzeker. Berghuis moeten we maar niet meer doen.
Zou het Donny zijn schuld zijn of het feit dat Babel en Berghuis geen Ziyech en Tadic zijn?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:03 schreef wimderon het volgende:
Donny speelde gewoon niet goed. Niet erg, kan een keer gebeuren. Het was sowieso oogaids met Veltman, De Roon en Babel als uitblinkers in negatieve zin imo.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou het Donny zijn schuld zijn of het feit dat Babel en Berghuis geen Ziyech en Tadic zijn?
[youtube]Maya-All-about-the-money[/youtube]quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken.
Juist daarom is het dus een voordeel om in de groepsfase je krachten te sparen. Snap je het nu?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het hele voetbalseizoen is een slopend iets. Alsof Guardiola en Klopp voor de grap steen en been klagen over een overvolle voetbalkalender.
België is geen hostquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:06 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dus ze zijn host, maar ze hebben geen host stadion?
Dat wordt dus België.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_and_nations_league/
Volgens hoe de groepshoofden er nu bij staan kunnen we dus alleen België of Oekraïne uit pot 1 loten.
Leg dat maar aan de spelers uit. Iedereen wil spelen op zo’n podium.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Juist daarom is het dus een voordeel om in de groepsfase je krachten te sparen. Snap je het nu?
Zie ook Italië in 2016 tov Duitsland in 2016. Zwaardere route en kwamen uiteindelijk tekort. Mede door factoren als extra vermoeidheid, blessures en schorsingen. Tegen zwaardere tegenstand ook meer kans op blessures en slijtage.
Portugal heeft een heel goed elftal tegenwoordig. Een vd kanshebbers ook.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit er dik in. Wij hebben redelijk vaak wel lastige lotingen op eindtoernooien.
Kut Portugal.
Je overdrijft het allemaal wel heel erg. Italië kwam dat toernooi kwalitatief gewoon tekort; https://i.gyazo.com/b9dabb596ee0eba131db0f9c9f7e89ee.pngquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Juist daarom is het dus een voordeel om in de groepsfase je krachten te sparen. Snap je het nu?
Zie ook Italië in 2016 tov Duitsland in 2016. Zwaardere route en kwamen uiteindelijk tekort. Mede door factoren als extra vermoeidheid, blessures en schorsingen. Tegen zwaardere tegenstand ook meer kans op blessures en slijtage.
Onmogelijk dusquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef hjansen82 het volgende:
Als Duitsland van Noord Ierland verliest en Nederland wint van Estland, dan wordt Nederland groepshoofd.
Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef hjansen82 het volgende:
Als Duitsland van Noord Ierland verliest en Nederland wint van Estland, dan wordt Nederland groepshoofd.
Toplanden hoef je het niet uit te leggen. Die snappen allemaal dat je zolang mogelijk je krachten wil sparen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Leg dat maar aan de spelers uit. Iedereen wil spelen op zo’n podium.
5-1 winst tegen Portugal om het toernooi te beginnen, lekker man.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit er dik in. Wij hebben redelijk vaak wel lastige lotingen op eindtoernooien.
Kut Portugal.
En Nederland kan Portugal ook loten als ze wel groepshoofd worden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Portugal heeft een heel goed elftal tegenwoordig. Een vd kanshebbers ook.
Of als Duitsland gelijk speelt, kan ook nog.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef hjansen82 het volgende:
Sws dat dit België wordt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens hoe de groepshoofden er nu bij staan kunnen we dus alleen België of Oekraïne uit pot 1 loten.
Portugal reken ik gewoon tot een vd kanshebbers op de titel. Wat een team hebben die tegenwoordig bohquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
5-1 winst tegen Portugal om het toernooi te beginnen, lekker man.
België heeft altijd een makkelijke loting, dus kans dat ze Nederland en Portugal loten lijkt mij klein.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:12 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
En Nederland kan Portugal ook loten als ze wel groepshoofd worden.
Verstandige mensen kijken daar nooit naar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Portugal reken ik gewoon tot een vd kanshebbers op de titel. Wat een team hebben die tegenwoordig boh
Wolverhamptongenot + Joao Felixquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Portugal reken ik gewoon tot een vd kanshebbers op de titel. Wat een team hebben die tegenwoordig boh
Ja. Zit je wel met 3 rode kaarten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
5-1 winst tegen Portugal om het toernooi te beginnen, lekker man.
Gelijkspelletje Duitsland is genoeg.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef hjansen82 het volgende:
Ik lees eronder dat Oekraïne dan bij ons zou komen omdat Rusland en Oekraïne niet bij elkaar mogenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Duitsland gelijk speelt is dat ook voldoende gezien onderling verschil met Nederlandquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef hjansen82 het volgende:
Er zijn nog wel meer van dit soort constructies ookquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees eronder dat Oekraïne dan bij ons zou komen omdat Rusland en Oekraïne niet bij elkaar mogen
Loopgravengenotquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer van dit soort constructies ookook als Kosovo zich zo alsnog gaat plaatsen.
Vanaf morgen dus lekker rekenen met de potten en poules. Zo wordt de interlandperiode nog een beetje leuk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer van dit soort constructies ookook als Kosovo zich zo alsnog gaat plaatsen.
Ik heb geen FOX. Maar ik ben benieuwd of hij nog met zijn jasje gaat gooien.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:15 schreef Zipportal het volgende:
FOX heeft nog een nabeschouwing allen. Hansie Hansie.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf morgen dus lekker rekenen met de potten en poules. Zo wordt de interlandperiode nog een beetje leuk.
Buk raket allenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat gaan ze doen als Oekraïne en Rusland elkaar tegenkomen in de KO-fase?
Waarschijnlijk gaan ze dan een muntje opgooien.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat gaan ze doen als Oekraïne en Rusland elkaar tegenkomen in de KO-fase?
Ik kijk uit naar het VI Pro artikel van Michel Abbink.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf morgen dus lekker rekenen met de potten en poules. Zo wordt de interlandperiode nog een beetje leuk.
Zucht... Duitsland in 2012 dan. Die hadden een relatief lastige aanloop, waren favoriet en gingen er in de halve finale uit.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je overdrijft het allemaal wel heel erg. Italië kwam dat toernooi kwalitatief gewoon tekort; https://i.gyazo.com/b9dabb596ee0eba131db0f9c9f7e89ee.png
Conte heeft destijds vakwerk geleverd door met een gehandicaptenelftal België en Spanje te verslaan. Alleen het defensieve gedeelte was van wereldklasse.
Jupquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal heeft in de breedte samen met Frankrijk het beste team van Europa
In de lengte heeft Nederland het beste teamquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal heeft in de breedte samen met Frankrijk het beste team van Europa
Dat zou dan weer mooi zijn!quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees eronder dat Oekraïne dan bij ons zou komen omdat Rusland en Oekraïne niet bij elkaar mogen
Post eens een linkje?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zucht... Duitsland in 2012 dan. Die hadden een relatief lastige aanloop, waren favoriet en gingen er in de halve finale uit.
Er is ook gewoon wetenschappelijk onderzoek voorhanden dat dit aan toont. Toernooien zijn een marathon.
Alleen Oekraïne toch?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denemarken, een totaal uit elkaar gevallen Nederland, Griekenland ... wat een route zeg.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zucht... Duitsland in 2012 dan. Die hadden een relatief lastige aanloop, waren favoriet en gingen er in de halve finale uit.
Er is ook gewoon wetenschappelijk onderzoek voorhanden dat dit aan toont. Toernooien zijn een marathon.
Ja ik lees nu pas wat verder.quote:
zaterdag 30 november 18:00, wat een hemels tijdstip zeg. Geheel toevallig zijn er in alle competities rond dat tijdstip ook kutwedstrijden dus dan kunnen we met het broekje uit genieten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik lees nu pas wat verder.
Die Marchetti gaat dus zo een speech van drie uur houden bij die loting om alles uit te leggen.
De interlandbreak in maart wordt wel leuk met al die play-offs.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
zaterdag 30 november 18:00, wat een hemels tijdstip zeg. Geheel toevallig zijn er in alle competities rond dat tijdstip ook kutwedstrijden dus dan kunnen we met het broekje uit genieten.
En ook wel benieuwd in hoeverre Koeman in maart experimenteert met de selectie. Jong Oranje speelt die periode toevallig net het pittige uitduel bij Portugal. Irritant.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De interlandbreak in maart wordt wel leuk met al die play-offs.
GROUP Btwitter:DaleJohnsonESPN twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 22:51:06Due to political and host restrictions on the draw, as it stands it would be: GROUP BBelgiumDenmarkRussiaFinlandGROUP CUkraineNetherlandsPortugal/Switzerland/Turkey/Austria/SwedenWinners of playoff path A reageer retweet
Zou Koeman zich daar ook in verdiept hebben?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:28 schreef Collide het volgende:
Het lijkt er dus op dat 2de worden in de poule beter is dan groepshoofd worden voor Nederland.
Dan zullen Stengs en Boadu wel weer bij Jong Oranje zitten, zeker als Malen en Bergwijn weer fit zijn tegen die tijd. Ihatarren zit wel bij Oranje waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ook wel benieuwd in hoeverre Koeman in maart experimenteert met de selectie. Jong Oranje speelt die periode toevallig net het pittige uitduel bij Portugal. Irritant.
Oekraïne is een vervelend land.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:32 schreef Collide het volgende:
GROUP Btwitter:DaleJohnsonESPN twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 22:51:06Due to political and host restrictions on the draw, as it stands it would be: GROUP BBelgiumDenmarkRussiaFinlandGROUP CUkraineNetherlandsPortugal/Switzerland/Turkey/Austria/SwedenWinners of playoff path A reageer retweet
Belgium
Denmark
Russia
Finland
GROUP C
Ukraine
Netherlands
Portugal/Switzerland/Turkey/Austria/Sweden
Winners of playoff path A
België makkelijke poule zoals van ouds.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:32 schreef Collide het volgende:
Belgium
Denmark
Russia
Finland
GROUP C
Ukraine
Netherlands
Beiden. Hij biedt zich zelf ook nooit aan omdat hij altijd bezig is om zelf voor de goal op te duiken, buiten dat daar sowieso niet zijn kwaliteiten liggen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou het Donny zijn schuld zijn of het feit dat Babel en Berghuis geen Ziyech en Tadic zijn?
Playoff path A is toch ook niet zeker? Sowieso wordt het de play-off waar Roemenië zit.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:32 schreef Collide het volgende:
Belgium
Denmark
Russia
Finland
GROUP C
Ukraine
Netherlands
Goh. België alweer een feestpoule. Je zal zien dat wij Portugal krijgen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:32 schreef Collide het volgende:
Belgium
Denmark
Russia
Finland
GROUP C
Ukraine
Netherlands
Oekraïne staat 5 punten losquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:35 schreef Slobeend het volgende:
Als Oekraine niet van Servie wint kan het nog allemaal veranderen.
Ach laat die Belgen ervan genieten, dit is het laatste kunstje van die generatie.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Goh. België alweer een feestpoule. Je zal zien dat wij Portugal krijgen.
Niet alle groepswinnaars komen in pot1 er belanden ook groepswinnaars in pot 2. Nederland kan in pot 1,2 of 3 belanden op dit moment.quote:
Jep. Daarna weer grijze middenmoot. Met types als Buffel, Sonck en Bart Goor. Genot.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach laat die Belgen ervan genieten, dit is het laatste kunstje van die generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |