Het was afzien.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Gefeliciteerd iedereen. Wat een sensationeel hoogtepunt.
Oja, Wilson. Da's niet bijzonder vind ik. Bale en James wel goed natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vandaag Moore, al speelt Bale er ook wel eens. Verder hebben ze met Harry Wilson en Daniel James uitstekende spelers lopen voorin.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veltman, Berghuis en De Roon nooit meer selecteren aub.
Naar een wedstrijd van Nederland gaanquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Zipportal het volgende:
Die meegereisde "fans" hoorde je niet eens. Kut volk.
Fixed.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Berghuis nooit meer selecteren aub.
@fetXquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar een wedstrijd van Nederland gaan
Ik heb mezelf de hele avond voorgesteld hoe ik me ga ergeren aan alles mocht Koeman worden aangesteld bij Barcelona.quote:
plus Babelquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Veltman, Berghuis en De Roon nooit meer selecteren aub.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Berghuis nooit meer selecteren aub.
hij neemt Berghuis meequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:39 schreef Bolasie het volgende:
Koeman moet dus naar Barcelona? Hahahaha.
Goed spelertje is dat, wordt gehuurd van Liverpool waar hij uit de jeugd komt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Wilson. Da's niet bijzonder vind ik. Bale en James wel goed natuurlijk.
Die speelden tegen nobuddies vandaag dus dat zegt niets.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vandaag Moore, al speelt Bale er ook wel eens. Verder hebben ze met Harry Wilson en Daniel James uitstekende spelers lopen voorin.
Als Nederland het spel moet maken spelen ze over het algemeen niet zo best neequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb mezelf de hele avond voorgesteld hoe ik me ga ergeren aan alles mocht Koeman worden aangesteld bij Barcelona.
Ligt aan de spelwijze van Koeman en verkeerde keuzes achterin en op het middenveld.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Nederland het spel moet maken spelen ze over het algemeen niet zo best nee
Nee, Nederland speelde tegen het grote Noord-Ierland toch.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die speelden tegen nobuddies vandaag dus dat zegt niets.
Helene heeft mokergrote schaamlippen allenquote:
0-4quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Collide het volgende:
Hopen dat we België in loten in de ArenA.
Is ook verdedigend op linksback minstens gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Als je meer voetbal (aanvallend) wil dan moet je ook V Aanholt opstellen als LB en niet Blind. Zeker tegen dit soort mongoloide ploegen als Noord Ierland.
En Hateboer ipv Veltman.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
Als je meer voetbal (aanvallend) wil dan moet je ook V Aanholt opstellen als LB en niet Blind. Zeker tegen dit soort mongoloide ploegen als Noord Ierland.
In dit geval zou ik mijn geld terugvragen...😓quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar een wedstrijd van Nederland gaan
V Aanholt speelt echt goed dit seizoen bij zijn club. Blijft ook maar gaan genot.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is ook verdedigend op linksback minstens gelijkwaardig.
Organisatorisch zet hij het wel goed neer. Het is in ieder geval progressie na zes jaar ellende. Na het EK2020 met een nieuwe bondscoach nieuwe stappen zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Nederland het spel moet maken spelen ze over het algemeen niet zo best nee
quote:
Wij gaan kijken.quote:
Alweer top 2000 achtig programmaquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Leo Blokhuis
Don Leo is een god.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Leo Blokhuis
Krijg je van dat scharenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Helene heeft mokergrote schaamlippen allen
Die top 2000 is ontzettend vermoeiend.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:42 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Alweer top 2000 achtig programma
Weet jij meer dan Leo over muziek?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Leo Blokhuis
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die top 2000 is ontzettend vermoeiend.
Vooral over andere muziek denk ikquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet jij meer dan Leo over muziek?
Krul > Bizotquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zou de opstelling tegen Estland moeten zijn:
BIZOT
DUMFRIES - DE VRIJ - AKE - VAN AANHOLT
STROOTMAN - PRÖPPER - DE JONG
STENGS - BOADU - PROMES
Kan Weghorst op de flank spelen? Zo ja, die in de basis ipv Promes.
Strootmanquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit zou de opstelling tegen Estland moeten zijn:
BIZOT
DUMFRIES - DE VRIJ - AKE - VAN AANHOLT
STROOTMAN - PRÖPPER - DE JONG
STENGS - BOADU - PROMES
Kan Weghorst op de flank spelen? Zo ja, die in de basis ipv Promes.
In vorm zijn maakt geen reet meer uit tegenwoordig bij of je speeltquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef BB-King het volgende:
In mijn glazen bol zag ik Stengs een geweldige steekpass maken en Boadu hem koel afmaken.
Echt zonde dat deze supertalenten niet werden ingebracht.
Leo heeft volgens mij een sterke voorkeur voor gevoelige muziek. Ik volg zijn playlists en luister af en toe naar zijn radioprogramma op zondagavond.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral over andere muziek denk ik
in plaats daarvan werden we verwend met de altijd nonchalante, altijd niets toevoegende Pröpperquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef BB-King het volgende:
In mijn glazen bol zag ik Stengs een geweldige steekpass maken en Boadu hem koel afmaken.
Echt zonde dat deze supertalenten niet werden ingebracht.
Matige spelers in hunnie foto's.twitter:PSV twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 22:43:36#EURO2020! ✔️Well done @OnsOranje! 🇳🇱#NIRNED https://t.co/3nHA3huPNM reageer retweet
Zijn uitzwaaiwedstrijd, neem Koopmeiners maar mee naar het EKquote:
Nieuw toegevoegd door Danny.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:45 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waarom deze leuke emoticoon opeens?
Ik heb juist een voorkeur voor een wat rauwer geluid. Al kan ik bijvoorbeeld Nancy & Lee ook goed waarderen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leo heeft volgens mij een sterke voorkeur voor gevoelige muziek. Ik volg zijn playlists en luister af en toe naar zijn radioprogramma op zondagavond.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
altijd niets toevoegende Pröpper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |