Ik ook Dven, ik ook.quote:Op zondag 17 november 2019 14:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Same.
Zelfde met geweldige races of kutraces waarbij hij er in de eerste ronde uit ligt.\
Het spijt me voor alle liefhebbers maar ik ga vanavond weer kijken
ik vind dat hij het toch aardig doet voor een matige coureurquote:Op zondag 17 november 2019 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft invalkracht Bottas, die op eigen kracht nooit in een topteam was gekomen, in de quali's niet eens van zich af kunnen rijden. En ook al was hij op racepace beter, hij heeft wel teamorders gekregen ten nadele van zijn grootste concurrent voor de titel. Hij heeft veel mazzel gehad en paar hele zwakke weekenden gehad.
Als dit een sterk seizoen is dan is het geen echt topcoureur.
[..]
Gelul. Net die edge in de kwalificatie wat soms voldoende was voor het tactisch voordeel in de race.
Waar lees je dat? We hebben het over rbr. Niet over een ander team.quote:Op zondag 17 november 2019 13:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Ah sorry, ik was even vergeten dat je als je een rookie bent in een red bull je vaker crasht dan als je een rookie bent in andere auto.
Ik ook. Sterker nog, ik zou hem geen matige coureur noemen.quote:Op zondag 17 november 2019 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat hij het toch aardig doet voor een matige coureur
Vettel keek daar ook even opzij naar Max en Max haalde z'n schouders op, 'shit happens'quote:Op zondag 17 november 2019 13:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi eigenlijk, vooral Vettel met die enorme grijns erbij toen hij het zei
Max zal ook wel weten dat als je uitdeelt, je ook moet kunnen incasseren.
Kijk ze op het hekje van de flatbed truck zitten. Zou toch wat zijn als er een afdonderdquote:
Wacht maar tot volgend jaar met Jack op Zandvoortquote:Op zondag 17 november 2019 16:42 schreef shiz het volgende:
Pijnlijk die interviews altijd.Met oud-rijders komt het nog een beetje vlot over. Maar dit.
Is dat je wens? Of een voorspelling? En wat als het niet uitkomt? En wat als het wel uitkomt?quote:
dat zal boring zijn. In het schema moet dat gaatje gevuld worden he.quote:Op zondag 17 november 2019 16:43 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgend jaar met Jack op Zandvoort
Yups, de top moet een hellingproefje doenquote:
Als je dat eenmaal gehoord hebt kun je het niet meer niet horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |