Welke andere rookie heeft even veel auto's afgeschreven als Albon in zn tijd bij RB?quote:

Als het echt aan Honda ligt mag ik toch hopen dat ze het nu eindelijk voor elkaar hebben...in de VS ging het ook goed dus....fingers crossedquote:Op zondag 17 november 2019 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mja.. andere motor, met andere firmware. Misschien had Renault dat deel beter voor elkaar dan Honda.

klopt helemaal!quote:

Neen, Leclerc heeft een pole notatie waarbij hij niet van de 1e plek is gestart vanwege gridstraffen.quote:Op zondag 17 november 2019 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je krijgt pas pole als je vanaf de eerste plek start

Dat is ook niet aan de orde. Heeft Max toevallig dit weekend nog tegen Olav verteld. Letterlijk zelfs. Hij doet wat hij moet doen, de rest is aan het team om te zorgen dat dat goed gaat. En daar had Honda nogal wat struggles mee. Vorige race ging goed. Hopelijk vandaag ook weer.quote:Op zondag 17 november 2019 12:45 schreef tja77 het volgende:
Je kan je toch ook moeilijk voorstellen dat Max niet meer fatsoenlijk kan starten van het ene op het andere jaar.

Deze discussie is net al gevoerd en nee, je hebt het niet juist.quote:Op zondag 17 november 2019 13:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Neen, Leclerc heeft een pole notatie waarbij hij niet van de 1e plek is gestart vanwege gridstraffen.

Ik heb dat wantrouwen niet, hoor. Maar ik dacht dat in het verleden de regels tav motorwissel anders waren. Dacht dat Kimi bijvoorbeeld die pole in Italië had behouden.quote:Op zondag 17 november 2019 12:00 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer de motor vervangen moet worden. Italië 2005 verloor Kimi zijn pole-position.
Statistisch, enkel na het vaststellen van de startgrid. Deze is -voor Brazilië- op dit moment nog niet officieel vastgesteld. Dus ik denk dat, als Max nu zijn motor moet vervangen, hij zijn pole zou verliezen.
Maar waarom een wantrouwen dat Max anders behandeld zou zijn? De sport bestaat al wat jaartjes meer dan dat Max meedoet en de regels zijn inmiddels wel helder. Dat de (Nederlandse) media graag wat sensatie wil veroorzaken (zoals Kamphuis met “zijn morele derde poleposition”) betekend nog niet dat iedereen tegen Max is!
Toevoeging:
De officiële startgrid wordt 1 uur voor de race gepubliceerd

Mwah, Max zijn 2e tijd was alsnog goed voor pole. Als ze zijn eerste tijd hadden geschrapt was hij dus nog 1e. Dat hebben ze niet gedaan, ze hebben een andere straf uitgedeeld waardoor hij niet van 1e zou vertrekken.quote:Op zondag 17 november 2019 12:00 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer de motor vervangen moet worden. Italië 2005 verloor Kimi zijn pole-position.
Statistisch, enkel na het vaststellen van de startgrid. Deze is -voor Brazilië- op dit moment nog niet officieel vastgesteld. Dus ik denk dat, als Max nu zijn motor moet vervangen, hij zijn pole zou verliezen.
Maar waarom een wantrouwen dat Max anders behandeld zou zijn? De sport bestaat al wat jaartjes meer dan dat Max meedoet en de regels zijn inmiddels wel helder. Dat de (Nederlandse) media graag wat sensatie wil veroorzaken (zoals Kamphuis met “zijn morele derde poleposition”) betekend nog niet dat iedereen tegen Max is!
Toevoeging:
De officiële startgrid wordt 1 uur voor de race gepubliceerd

Ik neem aan dat we het nu over Mexico hebben..?quote:Op zondag 17 november 2019 13:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mwah, Max zijn 2e tijd was alsnog goed voor pole. Als ze zijn eerste tijd hadden geschrapt was hij dus nog 1e. Dat hebben ze niet gedaan, ze hebben een andere straf uitgedeeld waardoor hij niet van 1e zou vertrekken.

Hmm, kan het zo niet vinden. Dan zit er naast iddquote:Op zondag 17 november 2019 13:08 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Deze discussie is net al gevoerd en nee, je hebt het niet juist.
Welke race heeft Leclerc de poleposition, maar is niet van de 1e plek gestart?

Dat zit je zeker ja....quote:Op zondag 17 november 2019 13:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hmm, kan het zo niet vinden. Dan zit er naast idd

Nee, de regels zijn hierover wel gelijk.quote:Op zondag 17 november 2019 13:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb dat wantrouwen niet, hoor. Maar ik dacht dat in het verleden de regels tav motorwissel anders waren. Dacht dat Kimi bijvoorbeeld die pole in Italië had behouden.

Iemand geeft z'n fout toe, dat is al zeldzaam op dit forum. Dat kun je ook waarderen ipv zo te reageren.quote:

Welke rookie heeft er bij rbr gereden?quote:Op zondag 17 november 2019 12:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Welke andere rookie heeft even veel auto's afgeschreven als Albon in zn tijd bij RB?
Dat je rookie bent is het logisch dat je fouten maakt maar hij volgens mij 5 van de 6 GP's een auto in de muur gehad.

Dat zijn er niet zoveelquote:Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Welke rookie heeft er bij rbr gereden?

Ach joh, hoe hoger je op je paard zit, hoe harder je eraf flikkertquote:Op zondag 17 november 2019 13:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Iemand geeft z'n fout toe, dat is al zeldzaam op dit forum. Dat kun je ook waarderen ipv zo te reageren.

Als een aantal posts daarvoor de discussie reeds is beslecht en deze wordt met foutieve informatie (bewust of onbewust) weer geopend, dan mag dat wat mij betreft direct de kop ingedrukt worden....quote:Op zondag 17 november 2019 13:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Iemand geeft z'n fout toe, dat is al zeldzaam op dit forum. Dat kun je ook waarderen ipv zo te reageren.

Doornbos zou je min of meer als rookie kunnen zien in zijn tijd bij RBquote:Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]

Liuzzi?quote:Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]

Ah sorry, ik was even vergeten dat je als je een rookie bent in een red bull je vaker crasht dan als je een rookie bent in andere auto.quote:Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]

Hij heeft ook al eerder een periode gehad dat hij moeizame starts had in de tijd dat RIC nog bij RB reed. Toen had ook alleen hij dat probleem en niet RIC.quote:Op zondag 17 november 2019 12:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar het verschil in starten met voorgaande jaren is opmerkelijk. Je kan je toch ook moeilijk voorstellen dat Max niet meer fatsoenlijk kan starten van het ene op het andere jaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |