abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:08:49 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189973706




Dit seizoen begint iets andere dan alle andere seizoen: er is nog geen mol :o Alle kandidaten moeten langs bij de SMS: de Secret Mole Society. Deze gaan in gesprek met de kandidaten en kiezen een mol uit. Daarna begint het avontuur meteen; de mol gaat het avontuur dus onvoorbereid aan :)





Vera Mann, Hans Schiffers, Paula Udondek, Froukje Jansen, Sebastiaan Labrie, Rick Engelkes en Dennis Storm vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Anniek Pheifer, Vivienne van den Assem en Jon van Eerd.
Vivienne ging er vandoor met de pot van ¤ 22.650.












Opvallende of memorabele opdrachten uit het eerste seizoen zijn:


De opdracht om een leeg Petra op de foto te krijgen, wat bijna goed ging, totdat er te vroeg: "Thank you, thank you" werd geroepen :+




What's in a name: Jon bleek de mol! Hij was vooral van de kleine, subtiele acties met grote gevolgen (aldus @I :9 ).

Je kon het al weten: wanneer kandidaten de naam van hun mol aanklikten, bleef de cursor soms even knipperen. Als deze knippers samen vormden mol.nu: ging je daarheen, dan stond er een foto van Jon..


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Het volledige seizoen staat op Youtube:

----

Praat mee! Wat vond jij van Jon als mol? Geloofde jij in de Secret Mole Society?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190023677
Ik keek toen nog niet actief (heb later alles terug gekeken) maar tijdens de finale-uitzending waren wij in het theater naar een voorstelling met Jon van Eerd. Hij is na afloop van de voorstelling naar de kleine zaal gegaan om zich te onthullen als Mol voor een zaal met malloten. Heeft daarnaast veel vragen beantwoord, het was voor mij de eerste keer dat ik zag dat dit programma mensen heel fanatiek kon laten worden. Erg leuk om mee te maken.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  woensdag 20 november 2019 @ 07:31:41 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190032871
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 17:44 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik keek toen nog niet actief (heb later alles terug gekeken) maar tijdens de finale-uitzending waren wij in het theater naar een voorstelling met Jon van Eerd. Hij is na afloop van de voorstelling naar de kleine zaal gegaan om zich te onthullen als Mol voor een zaal met malloten. Heeft daarnaast veel vragen beantwoord, het was voor mij de eerste keer dat ik zag dat dit programma mensen heel fanatiek kon laten worden. Erg leuk om mee te maken.
Malloten of molloten? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190038574
Autocorrectie :{ maar beide reken ik goed sinds ik er zelf onder val.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_195048795
Dennis Storm zou een geweldige kandidaat geweest zijn voor dit seizoen. Kan me haast nief voorstellen dat zehem niet gevraagd hebben.

Die speeldr dat spel toch een partij lekker. Jammer dat ie zo van de radar is sinds zn vertrek naar Bali.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')