MADquote:Op donderdag 30 januari 2020 07:13 schreef tja77 het volgende:
Heel trots vertellen met de handjes in z’n zij dat hij 8 kilo kwijt is. Volgens mij kan er nog wel een kilo of 20 af, want ik zie er geen zak van met z’n dikke krokettenkop.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Wij verwelkomen, Midnight Murnan.
[ afbeelding ]
Gelijk heeft hij. En zij.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG tipt jullie om geld te graaien wanneer het kan. Sherrock loopt stad en land af voor demonstraties.
[..]
Mention kwam niet binnen.quote:
Naast een slager.quote:Rayvon lemmy
Local Guide · 49 reviews · 7 foto's
1 ster
4 maanden geleden-
Nutteloze winkel op een rare plek
Raar tijdstipquote:Op donderdag 30 januari 2020 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mention kwam niet binnen.
Om te vieren dat dat zwijn 8 kilo kwijt is, een postieve review over zijn winkel: Dartshop Zaanstad
[..]
Naast een slager.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(lol)
We schakelen naar @wimderon voor een eerste reactie.twitter:JayShaw180 twitterde op zondag 02-02-2020 om 01:01:21Fallon Sherrock comes through a field of more than 200 players, including various ex-PDC Tour Card holders, to win the Rileys qualifier in Wolverhampton and reach the UK Open for the first time. Another landmark achievement to back up her Ally Pally heroics. reageer retweet
Fair play.quote:Op zondag 2 februari 2020 01:02 schreef El-Stinho het volgende:
We schakelen naar @:Wimderon voor een eerste reactie.twitter:JayShaw180 twitterde op zondag 02-02-2020 om 01:01:21Fallon Sherrock comes through a field of more than 200 players, including various ex-PDC Tour Card holders, to win the Rileys qualifier in Wolverhampton and reach the UK Open for the first time. Another landmark achievement to back up her Ally Pally heroics. reageer retweet
Dan kan je gewoon sperenquote:Op zondag 2 februari 2020 01:02 schreef El-Stinho het volgende:
We schakelen naar @:Wimderon voor een eerste reactie.twitter:JayShaw180 twitterde op zondag 02-02-2020 om 01:01:21Fallon Sherrock comes through a field of more than 200 players, including various ex-PDC Tour Card holders, to win the Rileys qualifier in Wolverhampton and reach the UK Open for the first time. Another landmark achievement to back up her Ally Pally heroics. reageer retweet
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ondanks het succes van de voorbije weken, gaat Wright binnenkort toch nog iets aan zijn pijlen aanpassen. ”Dit is nog maar het begin. Ik houd van deze pijlen, maar er komt iets aan wat de pijlen nog iets gaan verbeteren.”
”Wie weet wat ik nog meer kan winnen dit jaar? Ik bekijk het leg voor leg, meer kan ik niet doen. Als wereldkampioen ben je een target voor de rest. Maar voor mijn gevoel geef ik andere spelers juist het geloof dat ze ook alles kunnen winnen.”
@:Wimderon
Ben Cheeseman *quote:Op maandag 24 februari 2020 09:11 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
De instromers per UK Open-ronde over twee weken.
Meteen maar even een topic geopend.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
De UK Open-loting en het schema voor vrijdagmiddag 6 maart.
https://www.pdc.tv/news/2(...)en-draw-and-schedule
Opvallende lotingen:
R1
Damon Heta v Scott Waites
Aaron Beeney v Harms (ideale pot voor hem om erin te komen)
Telnekes v Kleermaker
De Decker v Ashton
McKinstry v Sherrock
R3
Huybrechts v Thornton
Payne v Woodhouse
Humphries v K. Anderson
Van der Voort v J.Smith/Michael
Labanauskas v Van Duijvenbode/Kantele
Telnekes/Kleermaker/Razma v Heta/Waites/Nentjes
Einde van een tijdperk dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:33 schreef wimderon het volgende:
@:mani89
https://video.twimg.com/e(...)rG8p6AsUp.mp4?tag=10
Correct, sneu man..quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Szura het volgende:
Humph, volgens mij zei die commentator bij Ajax net toen dat spandoek in beeld kwam dat de 20-jarige zoon van Vischschraper was overleden
Treurig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Szura het volgende:
Humph, volgens mij zei die commentator bij Ajax net toen dat spandoek in beeld kwam dat de 20-jarige zoon van Vischschraper was overleden
Lekker achterhaald nu wslquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het coronavirus heeft ook de dartwereld in haar greep! Twee EuroTour-toernooien zijn al uitgesteld en ook de kans op het uitstellen van de Premier League in Duitsland ligt in de lijn der verwachtingen? Wat gaat er met Rotterdam Ahoy gebeuren?
Luister iedere tweede woensdag van de maand naar een nieuwe RTL Darts Bullseye, de podcast.
https://www.rtl7darts.nl/nieuws/3727
Laatste tweet op 19 maart, misschien heeft hij zelf het erg sympathieke Coronavirus wel.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier was ik voor. Is er al een reactie van Yannick?
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:39:18Ik hoop dat Kyle Anderson dit jaar eindelijk zijn eerste major gaat winnen. Kyle Anderson is zeker de sympathiekste darter in de dartswereld en hij heeft een enorme gunfactor. Kyle Anderson gun ik het allerbeste als mens en darter #rtl7darts reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |