abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218245207
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 18:10 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
:') hearnaids
Extra dagen genot, Hearn denkt juist mee!
pi_218249187
Met een beetje pech speel je 11 december en dan pas 12 dagen later weer _O-
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 18 juli 2025 @ 12:34:31 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218249364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:57 schreef wimderon het volgende:

[..]
Extra dagen genot, Hearn denkt juist mee!
Vier dagen langer warm water verbruiken voor het DRT-bad, leg de rekening maar neer bij @Danny
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:44:56 #104
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_218250006
Meer waarvoor m'n geld voor het jaarlijkse viaplay-maandabonnement.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_218358096
Menzies en Fallus zijn uit elkaar. Stukje depressie.
U MAD?
pi_218360028
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
Menzies en Fallus zijn uit elkaar. Stukje depressie.
Zou jij cameron bovenop je willen hebben liggen? Snap wel waarom Fallon na dit seizoen een break nodig heeft voor medische issues
  dinsdag 29 juli 2025 @ 10:22:41 #107
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218360152
quote:
Volgens Van der Voort rommelde het al langer in de relatie. Zo was hij er in maart bij toen het tussen de twee misging tijdens de UK Open. "Hij was op de dixie in slaap gevallen, terwijl hij de volgende dag moest spelen. Dat was niet best. Maar het past ook wel weer bij hem," aldus Van der Voort. Sherrock zou destijds woedend zijn geweest en Menzies achtergelaten hebben in speellocatie Minehead.
Jezus _O-
Makkelijk eerste
pi_218365844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Jezus _O-
Menzies had toen de stekker er al uit moeten trekken. Zo’n chagrijn moet je niet willen tot aan je dood. Daar is het leven te kort voor.
U MAD?
pi_218366070
Maar goed. Misschien wou ze wel 10x op een dag, je weet het niet.
U MAD?
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:07:39 #110
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_218373138
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Misschien wou ze wel 10x op een dag, je weet het niet.
Het lijkt mij geen feestnummer, maar met zo'n chaoot als Menzies is ook maar moeilijk te leven.
pi_218378420
Raketgeleerde Littler voor de 5e keer gezakt voor zijn theorie rijbewijs :')
pi_218378422
quote:

[..]
Jezus _O-
Boels @Zipportal
pi_218387701
Nordic & Baltic-weekend *O*.

Laatste weekend van de Tour, waardoor we weten wie alfa omega Dirty Harry gaat vergezellen in Alexandra Palace.

https://tv.dartconnect.com/event/pdcnbpro25e05/matches

[ Bericht 16% gewijzigd door Alaphilippe_ op 01-08-2025 14:23:16 ]
pi_218397092
Lukasiak gaat met Harrysson mee naar het WK 2026 via de Nordic/Baltic-tour.

Harrysson zal hoogstwaarschijnlijk bij Q-School 2026 dan pas in de final stage instromen.
pi_218406144
https://x.com/JJIdsardi/status/1951995668643397788

Nolles kan komend WK weer eeuwig janken en schreeuwen om het tempo van Alexis Toylo.
pi_218406300
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/JJIdsardi/status/1951995668643397788

Nolles kan komend WK weer eeuwig janken en schreeuwen om het tempo van Alexis Toylo.
Realistisch gezien is Sakai ook wel safe en gaat het tussen Illagan/Lim/Azemoto en Leung voor de laatste 3 plekken als ze gewoon hun niveau van dit jaar halen. Misschien nog een outsider maar Nebrida is er zelfs met 1x een toernooi winnen wsl nog niet.
pi_218413352
quote:

[..]
Jezus _O-
Ik ga het NU luisteren.
pi_218419680
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 14:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lukasiak gaat met Harrysson mee naar het WK 2026 via de Nordic/Baltic-tour.

Harrysson zal hoogstwaarschijnlijk bij Q-School 2026 dan pas in de final stage instromen.
quote:
Er leek Lukasiak nauwelijks meer iets te kunnen gebeuren, want alleen als hij in het slottoernooi de kwartfinale niet zou halen én Teemu Harju de titel pakte, kon het misgaan. En juist dat scenario voltrok zich.

In de laatste 16 leek er nog geen vuiltje aan de lucht. Lukasiak leidde met 5-3 tegen Brian Løkken, maar miste twee matchdarts en zakte daarna volledig in. Løkken won met 6-5 en plotseling stond de deur open voor Harju.
De Fin rook zijn kans en speelde het toernooi van zijn leven. Match na match hield hij stand, en na een halvefinalezege op Andreas Toft Jørgensen stond hij in de finale tegenover Johan Engström. Terwijl Lukasiak machteloos moest toekijken, pakte Harju een vroege voorsprong en sloeg hij in leg zeven definitief toe met een 15-darter. Hoewel hij nog enkele matchdarts miste, verzilverde ‘The Sweet Ferret’ uiteindelijk zijn kans. Het leverde hem een toernooizege én WK-debuut op.
pi_218556912
quote:
“Toen ik het googelde, werd ik bang”: topdarter Michael Smith doet verhaal van falend lichaam en waarom het WK winnen het “ergste” was wat hem kon overkomen

Michael Smith blijft in het sukkelstraatje. De ex-wereldkampioen darts zakte na zijn wereldtitel stelselmatig weg en kreeg bovendien af te rekenen met een vervelende blessure: artrose. In een gesprek met Online Darts is de 34-jarige Engelsman echter strijdvaardig.

Bully Boy miste deze zomer voor de eerste keer in dertien jaar de prestigieuze World Matchplay. Op de wereldranglijst is Smith weggezakt naar de 21ste plaats. Dit jaar was er wel een kwartfinale op de UK Open en enkele halve finales op de vloer, maar de Brit nam ook een noodgedwongen pauze. Om zich fysiek en mentaal te resetten door alle tegenslagen. Zijn pols en schouder vormen een groot probleem, net als zijn linkervoet.

“Het was zwaar, maar ook goed om even afstand te nemen”, aldus Bully Boy, die een deel van zijn woning het voorbije jaar liet ombouwen tot een dartszaal om te trainen. “Na mijn vakantie kreeg ik de MRI-resultaten terug. De diagnose: ernstige artrose. Het klinkt verschrikkelijk, ik kan het zelf niet eens goed uitspreken. Voorlopig staan injecties in schouder en pols op het programma. In het ergste geval heb ik ooit een nieuwe schouder nodig, maar dat zou pas na mijn carrière zijn. Voor nu moet ik het doen met injecties. Een nieuwe schouder betekent opnieuw leren darten. Toen ik het googelde, werd ik er eerlijk gezegd bang van. Cortisone-injecties, PRP-behandelingen, en dan dat vooruitzicht van een operatie waarbij ze spieren doorsnijden… Daardoor raakte ik in paniek. Maar zolang ik nog actief ben, stel ik die stap uit. Misschien als ik 45 of 46 jaar ben.”

WK-triomf

Smith speelt dus ook gewoon door de pijn. Dat is fysiek zwaar, maar ook mentaal.

“Het is zwaar om te zien dat je zakt op de ranglijst”, klinkt het. “Natuurlijk heb ik nog resultaten gehaald, maar het is niet het met niveau dat ik normaal hoor te halen. Ik blesseerde mezelf op eerste Kerstdag en sindsdien is het een gevecht geweest. Ik gooi nog steeds wedstrijden met gemiddeldes boven de 100, zelfs 110 tegen Luke Humphries, maar daarna kelder ik terug naar de 80 en 90. Het ontbreekt simpelweg aan consistentie. En dat zit niet alleen in mijn schouder, maar vooral in mijn hoofd. Ik ga een wedstrijd in met de gedachte: ‘Als mijn schouder of pols het maar niet begeeft.’ Dat breekt je gewoon. Voor het laatste vloertoernooi kon ik nauwelijks op mijn linkervoet staan. Eerst dacht ik aan jicht, maar het hield weken aan. Mijn voet zwol op als een ballon. Bloedtesten, röntgenfoto’s, antibiotica, pijnstillers... Niets hielp. Nu praten ze zelfs over steroïden. Het zou ook artritis in mijn voet kunnen zijn. Mijn lichaam lijkt het gewoon op te geven.”

“Eerlijk gezegd is het ergste wat me is overkomen het WK winnen”, aldus Smith met een opvallende quote. “Het is alsof mijn lichaam daarna zei: ‘Je hebt het eindelijk gedaan, nu kun je stoppen met vechten.’ Maar dat kan en wil ik niet. Ik heb die vechtersmentaliteit opnieuw nodig. Het is niet dat ik slecht speel, maar slecht plannen na mijn wereldtitel heeft me de das omgedaan. Ik focuste me te veel op tv-toernooien en te weinig op een heel jaar. Mensen vergeten dat ik in twee toernooien 820.000 pond verloor. Alleen al na mijn vroege uitschakeling op het WK kelderde mijn ranking met 485.000 pond. Ik heb dit jaar grotendeels opgegeven om alles op orde te krijgen. Vanaf december wil ik weer opbouwen, een behandeling ondergaan en hopelijk een paar zeges pakken op het WK. Dan klim ik zo terug de top 10 in, of hoger. Het is een vicieuze cirkel allemaal, maar toch zal het me niet stoppen. Dit is de eerste keer dat ik écht geblesseerd ben. Ik heb eerder gespeeld met een gebroken hand en polsproblemen, maar nu betaal ik daar de prijs voor. Als ik nog eens wereldkampioen word, zal dat nog belangrijker voelen dan de eerste keer. Ik geloof dat ik het opnieuw ga doen. Het draait alleen om geduld hebben, en dat is niet mijn sterkste punt. Maar ik heb verliezen vaker overwonnen. Dit is gewoon weer een obstakel. De pijn zit er nog, mijn pols blijft een beperking, maar ik moet me aanpassen.”
  donderdag 21 augustus 2025 @ 18:22:49 #120
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_218556949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 18:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

Probeer anders eens 85 kilo af te vallen ransbak. En daarna je oude pijlen oppakken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 18:36:33 #121
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218556998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 18:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die zien we niet meer terug.

Wie we zeker niet meer terug zien, is Jules van Dongen. Die gaat nu met links gooien.
Makkelijk eerste
pi_218558021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die zien we niet meer terug.
Klinkt als een Adrian Lewis (en een beetje raybar) interview.
Op talent gaat het niet meer en dan ineens keihard moeten trainen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')