Ach Juul.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zien we niet meer terug.
Wie we zeker niet meer terug zien, is Jules van Dongen. Die gaat nu met links gooien.
Heeft zijn eerste wedstrijd op een amateur toernooi al gewonnen. Ik zou als ik zijn tegenstander was stoppen met darten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zien we niet meer terug.
Wie we zeker niet meer terug zien, is Jules van Dongen. Die gaat nu met links gooien.
Niemand kijkt nog naar die troep.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:20 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Prummeliekrommel naar België.
Alle kinderen de kelders inquote:Op donderdag 11 september 2025 11:20 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Prummeliekrommel naar België.
Denk dat het live wel goed bezocht wordt.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Niemand kijkt nog naar die troep.
Zeker in Vlaanderen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat het live wel goed bezocht wordt.
Dat wel. Is een avondje uit.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat het live wel goed bezocht wordt.
Och jee. Gaan 'we' dan weer roepen hoe knap en leuk het is dat hij mee doet om vervolgens zijn trage stijl te verfoeien?quote:
Deze week was t niet veel soeps. Maar als je je over 28 Asian Tours plaatst, verdien je het wel gewoon. Tis geen eendaags evenement. Maar een titelkandidaat zal het niet worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Och jee. Gaan 'we' dan weer roepen hoe knap en leuk het is dat hij mee doet om vervolgens zijn trage stijl te verfoeien?
Laten we hopen dat ze Lim in een middagsessie zetten, geen zin de hele avond te wachten totdat hij klaar is voordat de leuke wedstrijden beginnen (en mijn vriendin gaat klagen dat het bedtijd is)quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Och jee. Gaan 'we' dan weer roepen hoe knap en leuk het is dat hij mee doet om vervolgens zijn trage stijl te verfoeien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |