abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 januari 2020 @ 10:11:13 #101
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_190901731
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 04:26 schreef wimderon het volgende:
VvdV180 twitterde op vrijdag 03-01-2020 om 18:34:36 Delighted to have started a new chapter and signed with @:Winmau 💙💙 https://t.co/nLdq8GAkLn reageer retweet
[ afbeelding ]

Dit zag helemaal niemand aankomen.
Ik persoonlijk wel eigenlijk, maar ik heb dan ook vanuit een betrouwbare bron vernomen dat vdVoort een heel close band heeft met vGerwen.
Makkelijk tweede.
pi_191027511

Vincent heb het laten verslonzen. Terwijl voor het WK het verhaal toch was dat hij er alles aan deed?
pi_191086960
quote:
Silvia van Barneveld: Ik raakte zwaar verslaafd aan de drank

Ze ligt in scheiding met darter Raymond van Barneveld (52), werd overvallen in haar huis en belandde vanwege een alcoholverslaving meerdere malen in een kliniek. Silvia van Barneveld (54) heeft geen makkelijke tijd achter de rug, maar durft langzaam weer vooruit te kijken.

Het afgelopen jaar was zwaar, loodzwaar. Het ging al langer niet goed tussen Raymond en mij, maar we konden elkaar niet loslaten. Vooral ik niet. Ik was ervan overtuigd dat mijn leven voorbij zou zijn zonder Raymond. Ik klampte mij aan hem vast in de hoop dat het goed zou komen tussen ons, terwijl ik diep in mijn hart wist dat het over was. Pas toen zijn vriendin Julia in beeld kwam, werd ik gedwongen hem te laten gaan. De manier waarop heeft mij ontzettend veel pijn gedaan, toch ben ik hem dankbaar. Door onze breuk heb ik mezelf weer teruggevonden, ben ik voor het eerst in mijn leven weer écht gelukkig.

In verwachting
Raymond en ik leerden elkaar 25 jaar geleden kennen in de snackbar waar ik werkte. Ik had net een lange relatie achter de rug, twee kleine kindjes en mijn hoofd totaal niet staan naar mannen. Toch vond ik Raymond interessant. We hadden de grootste schik en konden goed met elkaar praten. Daarnaast was hij ontiegelijk lief en zorgzaam. Ik weet nog dat hij na één van onze eerste dates een kinderwagen kocht voor mijn dochtertje, omdat ik daar als alleenstaande moeder geen geld voor had. Dat vond ik zó bijzonder.

We werden smoorverliefd en zeven maanden later was ik al in verwachting van onze dochter. Niet snel daarna brak Raymond door als darter en belandde ons leven in een stroomversnelling. We reisden de wereld rond, hadden geen geldzorgen meer en stonden in het middelpunt van de belangstelling. Achteraf gezien denk ik dat die roem voor ons té snel kwam: we werden geleefd en hebben nooit echt kunnen genieten van een rustig gezinsleven. Het was een achtbaan die eigenlijk nooit meer is gestopt.

Slippertjes
Vanaf dat moment stond alles in ons leven in het teken van darten. Raymond wilde zijn grote droom najagen en uit liefde voor hem ging ik achter hem staan. Ik stopte met werken, zorgde voor de kinderen en probeerde hem zoveel mogelijk te ontlasten. Tijd voor mezelf had ik niet. Achteraf gezien ging het daar al fout: Raymond had alle ruimte om zichzelf te ontwikkelen, maar ik stond stil. Mijn leven stond in het teken van hem.

Dat deed ik helemaal zelf, maar we zijn elkaar daardoor wel langzaam kwijtgeraakt. Raymond was vaak op reis en als hij thuis was, wilde hij rust. We leefden langs elkaar heen en echte gesprekken hadden we niet meer. De verhalen die rondgingen over de slippertjes van Raymond legden nóg meer druk op onze relatie. Ik draaide mijn hoofd steevast weg voor al die geruchten. Achteraf denk ik dat ik diep in mijn hart wel wist dat er iets niet klopte, maar ik wilde het niet zien.

Sekstape
Ik was al een keer verlaten door een man en wilde niet ook Raymond nog kwijtraken. Ik hield van hem, we hadden een gezin. Meestal trok ik een fles wijn open als er weer zo’n verhaal naar buiten kwam. Dan hoefde ik even nergens aan te denken. Eigenlijk pas toen we werden afgeperst, ging het écht mis. Een jongen dreigde een sekstape van Raymond met een andere vrouw openbaar te maken. Raymond ontkende alles, maar ik wist niet meer wat ik moest geloven. Ik raakte zwaar verslaafd aan de drank. Elke ochtend als ik opstond dacht ik: ’Wat, wanneer en hoeveel kan ik drinken vandaag?’

Vaak begon het met een fles wijn, maar daarna maakte het niet meer uit wat ik dronk. Het kon mij niks meer schelen. Maandenlang goot ik mezelf vol om maar niet na te denken over wat er gaande was. Ik had veel steun aan mijn goede vriend Mario, maar uiteindelijk zijn mijn kinderen mijn redding geweest. Zij smeekten om me te laten opnemen in een afkickkliniek. Dat was pijnlijk, maar ik wist dat ik niet anders kon.

Overvallen
Precies op het moment dat ik mijn leven weer op de rit had, goed in mijn vel zat en weer zin had in het leven, werd ik overvallen in mijn eigen huis. Raymond was voor een dartwedstrijd in het buitenland en ik was alleen thuis toen middenin de nacht plots het alarm afging. Dat gebeurde wel vaker, dus ik ging ietwat geïrriteerd naar beneden en zag ineens drie mannen op de trap staan.

Ik verstijfde van schrik. Aan mijn haren trokken ze mij de trap af. Ze sloegen me en duwden een pistool tegen mijn hoofd. ’Als je nu niet zegt waar de kluissleutel ligt, schieten we je dood’, zei één van de mannen. Ik stond doodsangsten uit, maar schoot ook in een soort overlevingsmodus. ’Laat ze maar dreigen, laat ze maar slaan: als ik hier maar levend uitkom’, schoot continu door mijn hoofd. Uiteindelijk lukte het me om via de voordeur te ontsnappen toen de overvallers mij vroegen het alarm uit te zetten.

Uit elkaar
Daarna ging alles op de automatische piloot. Het enige wat ik nog weet, is dat ik ben gaan rennen. Keihard. En vervolgens totaal overstuur bij een vriendin ben beland. Het was een nachtmerrie. Ook de weken daarna. Ik sliep amper en was ontzettend bang. Alleen zijn durfde ik niet meer. Raymond wist zich totaal geen raad met mijn verdriet. Ik kon er met hem niet over praten en steun kreeg ik nauwelijks. We besloten een tijdje uit elkaar te gaan. Zo kon ik even op adem komen op een voor mij veilige plek en hadden we allebei tijd om na te denken over onze toekomst met elkaar.

Ik miste Raymond enorm maar wist dat het beter was om elkaar even los te laten. Even de tijd te nemen om na te denken. Al had ik al die tijd wel de hoop dat het nog goed zou komen. We waren al 25 jaar samen, hadden al zoveel obstakels overwonnen. Maar die hoop vervloog abrupt toen ik een video van Raymond met zijn nieuwe vriendin Julia op tv zag.

23 jaar jongere vrouw
Ik zat thuis op de bank toen ik zag hoe Raymond een 23 jaar jongere vrouw kuste in de lobby van een hotel. Ik dacht echt dat ik kapot ging, zo’n pijn. Ik kon gewoon niet geloven wat ik zag. Net als mijn kinderen die ook niet wisten van het bestaan van Julia. Meteen greep ik weer naar de drank. Dagenlang liet ik mezelf vollopen om maar niets te hoeven voelen. Het lukte mij ook niet om mezelf te herpakken. Ik was kapot van verdriet. Op een gegeven moment was het zo erg dat het voor mij allemaal niet meer hoefde.

Ik maakte Raymond niet gelukkig, mijn kinderen niet en mezelf al helemaal niet. ’Mijn tijd is klaar, ik heb er geen zin meer in, het is goed zo’, is wat ik mijn moeder en mijn zus in tranen opbiechtte. Ze wisten dat het slecht met mij ging, maar schrokken enorm van mijn bekentenis. Ze hebben diezelfde avond de huisarts gebeld en een paar dagen later ben ik opnieuw opgenomen in een kliniek. Nog nooit had ik zó diep aan de grond gezeten.

Kliniek
Ik had niet gedacht dat ik er ooit nog bovenop zou komen, maar dat bewijst maar weer dat ik krachtiger ben dan ik denk. Dat het nooit te laat is om terug te vechten. De opname in de kliniek heeft mij enorm geholpen, maar uiteindelijk is het geloof mijn échte redding geweest. Een aantal maanden geleden had ik helemaal niets met de kerk, maar op advies van mijn goede vriend Ricky ging ik met hem mee naar Lord and Savior, een kerk in Capelle aan den IJssel.

Daar kwam zo’n enorme rust over mij heen. Alsof ik eindelijk weer kon zijn wie ik altijd was geweest. Door de gesprekken met pastoor Tim werd het weer rustig in mijn hoofd en kreeg ik langzaam de zin in het leven weer terug. Het heeft ervoor gezorgd dat de woede en het verdriet plaats hebben gemaakt voor vergeving: ik kan oprecht zeggen dat ik Raymond en Julia heb vergeven.

Kleinkinderen
Ik kan wel boos op ze blijven, maar wat heb ik eraan? Ik gun ze het beste en hoop dat ze samen heel gelukkig worden. Ik heb het losgelaten. Ik wil niet meer in het verleden blijven hangen, maar vooruitkijken. Ik heb mezelf jarenlang weggecijferd, nu is het mijn tijd. Tijd om te genieten van mijn kinderen en kleinkinderen.

Hoe fijn is het dat ze na al die jaren weer een stralende moeder en oma hebben die lacht en grapjes maakt? Natuurlijk had ik al die ellende liever niet gehad, maar het heeft mij wel gevormd tot wie ik nu ben. Ik ben alleen maar heel dankbaar dat ik mezelf weer heb gevonden.”

Raymond heeft het interview gelezen, maar wilde geen commentaar geven.
Silvia is een drinker. Maar tegenwoordig is ze in de here.
pi_191087035
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 14:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Silvia is een drinker. Maar tegenwoordig is ze in de here.
Overloop onderschuimen. @de_boswachter
pi_191088249
Ze ziet er wel lekker uit, dat moet gezegd worden
U MAD?
pi_191179857


Zal Van der Voort Sherrock een handje hebben gegeven?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191186847
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]

Zal Van der Voort Sherrock een handje hebben gegeven?
Groepje bejaarden bij elkaar hoor. De helft is gestopt of staat op t punt van stoppen _O-
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 25 januari 2020 @ 11:58:13 #108
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191187184
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Groepje bejaarden bij elkaar hoor. De helft is gestopt of staat op t punt van stoppen _O-
En waarom de dikste gasten vooraan?
pi_191188765
Van Barneveld haalt uit: 'Niet eens een sms'je gehad'

https://www.telegraaf.nl/(...)ens-een-sms-je-gehad

ALTIJD TEGEN MIJ

:')
pi_191188789
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
Van Barneveld haalt uit: 'Niet eens een sms'je gehad'

https://www.telegraaf.nl/(...)ens-een-sms-je-gehad

ALTIJD TEGEN MIJ

:')
De babbelbox vraagt aan u: van wie heeft u altijd al een smsje willen ontvangen?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:25:10 #111
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191188869
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
Van Barneveld haalt uit: 'Niet eens een sms'je gehad'

https://www.telegraaf.nl/(...)ens-een-sms-je-gehad

ALTIJD TEGEN MIJ

:')
Arme man ;(
pi_191214296
Barney wint van Sherrock, ik hoef de Brienenoord niet in de gaten te houden.

@franklop @El-Stinho @Mani89 @Zipportal @Poepz0r
pi_191214578
Lekker
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_191243079
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
Van Barneveld haalt uit: 'Niet eens een sms'je gehad'

https://www.telegraaf.nl/(...)ens-een-sms-je-gehad

ALTIJD TEGEN MIJ

:')
Filmpje werkt hier niet :{

Maar even iets anders, weet iemand of Arjan van der Giessen z’n hartoperatie heeft overleefd?
  donderdag 30 januari 2020 @ 07:13:32 #116
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191258948
Heel trots vertellen met de handjes in z’n zij dat hij 8 kilo kwijt is. Volgens mij kan er nog wel een kilo of 20 af, want ik zie er geen zak van met z’n dikke krokettenkop.
pi_191259201
Die rug moet nu nog maar 132 kilo ondersteunen ja.
Jack does it in real time...
  donderdag 30 januari 2020 @ 08:09:42 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191259269
Alleen zijn onderkin weegt al 40 kilo
  donderdag 30 januari 2020 @ 08:40:14 #119
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191259513
MvG tipt jullie om geld te graaien wanneer het kan. Sherrock loopt stad en land af voor demonstraties.

quote:
Van Gerwen heeft in ieder geval een tip voor haar: ze moet de vruchten plukken nu het kan. "Je weet natuurlijk nooit hoe lang haar succes gaat duren, ik vind dat ze nu gewoon lekker moet cashen."
pi_191259871
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 07:13 schreef tja77 het volgende:
Heel trots vertellen met de handjes in z’n zij dat hij 8 kilo kwijt is. Volgens mij kan er nog wel een kilo of 20 af, want ik zie er geen zak van met z’n dikke krokettenkop.
MAD
U MAD?
  donderdag 30 januari 2020 @ 09:31:35 #122
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_191259962
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

MAD
Ja viesmad!
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:45:56 #123
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191268080
Wij verwelkomen, Midnight Murnan.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191268141
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Wij verwelkomen, Midnight Murnan.

[ afbeelding ]
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191268736
de dreiging die flappert door de nacht
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 30 januari 2020 @ 22:43:42 #127
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_191270878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 08:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
MvG tipt jullie om geld te graaien wanneer het kan. Sherrock loopt stad en land af voor demonstraties.
[..]

Gelijk heeft hij. En zij.
pi_191271096
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

@:zipportal
Mention kwam niet binnen.

Om te vieren dat dat zwijn 8 kilo kwijt is, een postieve review over zijn winkel: Dartshop Zaanstad
quote:
Rayvon lemmy
Local Guide · 49 reviews · 7 foto's
1 ster
4 maanden geleden-
Nutteloze winkel op een rare plek
Naast een slager. _O- _O- _O- _O- _O- _O- (lol)
pi_191278693
https://tv.dartconnect.com/eventmatches/dpapt20e09

Kyle Anderson doet mee aan de DPA Tour dit weekend in Australië, terwijl hij volgende week niet afreist naar de eerste Player Championships. De werken van Gordon Mathers waren te goed en ik denk dat die ook wel de Tour en het WK2021-ticket wint nu Heta een tourkaart heeft.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191278796
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 22:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Mention kwam niet binnen.

Om te vieren dat dat zwijn 8 kilo kwijt is, een postieve review over zijn winkel: Dartshop Zaanstad
[..]

Naast een slager. _O- _O- _O- _O- _O- _O- (lol)
Raar tijdstip
pi_191302946
JayShaw180 twitterde op zondag 02-02-2020 om 01:01:21 Fallon Sherrock comes through a field of more than 200 players, including various ex-PDC Tour Card holders, to win the Rileys qualifier in Wolverhampton and reach the UK Open for the first time. Another landmark achievement to back up her Ally Pally heroics. reageer retweet
We schakelen naar @wimderon voor een eerste reactie.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191303093
Het houdt niet op, niet vanzelf.
  zondag 2 februari 2020 @ 11:15:38 #133
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_191305446
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 01:02 schreef El-Stinho het volgende:
JayShaw180 twitterde op zondag 02-02-2020 om 01:01:21 Fallon Sherrock comes through a field of more than 200 players, including various ex-PDC Tour Card holders, to win the Rileys qualifier in Wolverhampton and reach the UK Open for the first time. Another landmark achievement to back up her Ally Pally heroics. reageer retweet
We schakelen naar @:Wimderon voor een eerste reactie.
Fair play. ^O^
  zaterdag 15 februari 2020 @ 19:14:35 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191523948
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 01:02 schreef El-Stinho het volgende:
JayShaw180 twitterde op zondag 02-02-2020 om 01:01:21 Fallon Sherrock comes through a field of more than 200 players, including various ex-PDC Tour Card holders, to win the Rileys qualifier in Wolverhampton and reach the UK Open for the first time. Another landmark achievement to back up her Ally Pally heroics. reageer retweet
We schakelen naar @:Wimderon voor een eerste reactie.
Dan kan je gewoon speren ^O^
pi_191658637


De instromers per UK Open-ronde over twee weken.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191658932
Ondanks het succes van de voorbije weken, gaat Wright binnenkort toch nog iets aan zijn pijlen aanpassen. ”Dit is nog maar het begin. Ik houd van deze pijlen, maar er komt iets aan wat de pijlen nog iets gaan verbeteren.”

”Wie weet wat ik nog meer kan winnen dit jaar? Ik bekijk het leg voor leg, meer kan ik niet doen. Als wereldkampioen ben je een target voor de rest. Maar voor mijn gevoel geef ik andere spelers juist het geloof dat ze ook alles kunnen winnen.”


@wimderon
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191660512
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:41 schreef El-Stinho het volgende:
Ondanks het succes van de voorbije weken, gaat Wright binnenkort toch nog iets aan zijn pijlen aanpassen. ”Dit is nog maar het begin. Ik houd van deze pijlen, maar er komt iets aan wat de pijlen nog iets gaan verbeteren.”

”Wie weet wat ik nog meer kan winnen dit jaar? Ik bekijk het leg voor leg, meer kan ik niet doen. Als wereldkampioen ben je een target voor de rest. Maar voor mijn gevoel geef ik andere spelers juist het geloof dat ze ook alles kunnen winnen.”


@:Wimderon
^O^
pi_191664222
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:11 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]

De instromers per UK Open-ronde over twee weken.
Ben Cheeseman *
* NB: Tour Card Holder Boris Krcmar has withdrawn due to a prior commitment. Under PDC Rule 3.6 he has been replaced by the next available non-qualified player from the 2019 Development Tour Merit Table (as all other Tour Card Holders are already qualified).


Saturday March 7 (1530)
Fifth & Sixth Rounds
Please Note: Play will be held in one session
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191668840
De UK Open-loting en het schema voor vrijdagmiddag 6 maart.

https://www.pdc.tv/news/2(...)en-draw-and-schedule

Opvallende lotingen:
R1
Damon Heta v Scott Waites
Aaron Beeney v Harms (ideale pot voor hem om erin te komen)
Telnekes v Kleermaker
De Decker v Ashton
McKinstry v Sherrock

R3
Huybrechts v Thornton
Payne v Woodhouse
Humphries v K. Anderson
Van der Voort v J.Smith/Michael
Labanauskas v Van Duijvenbode/Kantele
Telnekes/Kleermaker/Razma v Heta/Waites/Nentjes
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 24 februari 2020 @ 20:56:03 #141
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191670388
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
De UK Open-loting en het schema voor vrijdagmiddag 6 maart.

https://www.pdc.tv/news/2(...)en-draw-and-schedule

Opvallende lotingen:
R1
Damon Heta v Scott Waites
Aaron Beeney v Harms (ideale pot voor hem om erin te komen)
Telnekes v Kleermaker
De Decker v Ashton
McKinstry v Sherrock

R3
Huybrechts v Thornton
Payne v Woodhouse
Humphries v K. Anderson
Van der Voort v J.Smith/Michael
Labanauskas v Van Duijvenbode/Kantele
Telnekes/Kleermaker/Razma v Heta/Waites/Nentjes
Meteen maar even een topic geopend.
DRT / Unibet open 2020 #1 van 6 tot 8 maart in Minehead
pi_191701315
http://www.thedra.co.uk/w(...)ng-Results-FINAL.pdf

De DRA-lijstjes vallen tegen dit jaar qua misdragingen. David Platt nog de grootste boef.. en Andy Jenkins heeft zo te zien gescholden naar Huw Ware.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_191711818
Michael Mansell: Not playing to the best of his ability _O-
KLB en DRT is een topcombinatie
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:27:59 #145
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_191833431
quote:
Einde van een tijdperk dus. |:)
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:04:18 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191835703
Humph, volgens mij zei die commentator bij Ajax net toen dat spandoek in beeld kwam dat de 20-jarige zoon van Vischschraper was overleden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:08:21 #147
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191835788
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Szura het volgende:
Humph, volgens mij zei die commentator bij Ajax net toen dat spandoek in beeld kwam dat de 20-jarige zoon van Vischschraper was overleden
Correct, sneu man..
pi_191835793
Damn
Staat nu ook hier https://twitter.com/FrankVischsch
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191835800
En Fordham in het ziekenhuis blijkbaar
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:00:49 #150
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_191838860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Szura het volgende:
Humph, volgens mij zei die commentator bij Ajax net toen dat spandoek in beeld kwam dat de 20-jarige zoon van Vischschraper was overleden
Treurig.
  donderdag 12 maart 2020 @ 13:10:53 #151
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191979045
Het coronavirus heeft ook de dartwereld in haar greep! Twee EuroTour-toernooien zijn al uitgesteld en ook de kans op het uitstellen van de Premier League in Duitsland ligt in de lijn der verwachtingen? Wat gaat er met Rotterdam Ahoy gebeuren?

Luister iedere tweede woensdag van de maand naar een nieuwe RTL Darts Bullseye, de podcast.


https://www.rtl7darts.nl/nieuws/3727
pi_191981151
MvGgod. Altijd trollen genot.

pi_191986463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het coronavirus heeft ook de dartwereld in haar greep! Twee EuroTour-toernooien zijn al uitgesteld en ook de kans op het uitstellen van de Premier League in Duitsland ligt in de lijn der verwachtingen? Wat gaat er met Rotterdam Ahoy gebeuren?

Luister iedere tweede woensdag van de maand naar een nieuwe RTL Darts Bullseye, de podcast.


https://www.rtl7darts.nl/nieuws/3727
Lekker achterhaald nu wsl
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 29 maart 2020 @ 14:24:54 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_192336686
Kyle Anderson heeft Corona.
pi_192336968
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Kyle Anderson heeft Corona.
Komt dichtbij voor Yannnick.
  zondag 29 maart 2020 @ 15:45:45 #156
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192337797
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Kyle Anderson heeft Corona.
Hier was ik voor. Is er al een reactie van Yannick?
pi_192337898
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:45 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hier was ik voor. Is er al een reactie van Yannick?
Laatste tweet op 19 maart, misschien heeft hij zelf het erg sympathieke Coronavirus wel.
  zondag 29 maart 2020 @ 16:19:05 #158
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_192338266
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Kyle Anderson heeft Corona.
Erg jammer
Makkelijk tweede.
  zondag 29 maart 2020 @ 16:31:13 #159
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_192338451
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Kyle Anderson heeft Corona.
Met zijn diabetes kan dat wel een dingetje worden.
  zondag 29 maart 2020 @ 16:33:51 #160
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_192338487
De Stootbumper kan wel tegen een stootje

yannickdevos7 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 19:39:18 Ik hoop dat Kyle Anderson dit jaar eindelijk zijn eerste major gaat winnen. Kyle Anderson is zeker de sympathiekste darter in de dartswereld en hij heeft een enorme gunfactor. Kyle Anderson gun ik het allerbeste als mens en darter #rtl7darts reageer retweet


[ Bericht 93% gewijzigd door Szura op 29-03-2020 16:39:47 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 29 maart 2020 @ 16:49:37 #161
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192338742
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:31 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Met zijn diabetes kan dat wel een dingetje worden.
Ik zag deze week ook een filmpje van Ricky Evans die zonder inspanning al een enorm zware ademhaling heeft. Darters zitten wel in een gevaarlijk categorie. ;(
pi_192339345
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Kyle Anderson heeft Corona.
Acht jij dit lichaam capabel om corona te overwinnen? :X

pi_192339397
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Kyle Anderson heeft Corona.
Arme yannick
  zondag 29 maart 2020 @ 18:29:05 #164
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_192340560
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Arme yannick
Hij hoopt dat iemand binnenkort een sliding gaat maken op Corona zodat die zijn armen en benen breekt.
Rini dankjewel.
pi_192344920
quote:
Sporters breken pensioenpotje om crisis door te komen: ‘Kunnen nergens op terugvallen’

De allerrijkste topsporters doneren grof geld voor de strijd tegen corona, sportkoepel NOC*NSF komt met een noodfonds voor clubs en bonden. Maar de individuele sporter zonder basissalaris gaat zware tijden tegemoet.

Vincent van der Voort (44, darts)
,,Mijn plan was om nog vijf jaar te darten. Alles eruit halen, en dan zou het klaar zijn. Dat gaat nu waarschijnlijk niet lukken, ik zal langer door moeten. Ik loop nu heel veel inkomsten mis. Behalve het prijzengeld, bestaat ongeveer de helft van mijn inkomen uit demonstraties en televisiewerk voor RTL. Dat valt nu allemaal weg, en niemand weet voor hoe lang, sommigen vrezen zelfs een jaar. Pfoe, daar moet je niet aan denken. Maar goed, het is overmacht. Ik was met mijn manager bezig met een paar nieuwe sponsors, maar die zeggen nu ook: we wachten even af. Logisch. Er is wel onzekerheid, het houdt me echt bezig.

Er zijn ongetwijfeld spelers die harder worden getroffen dan ik. Voor darters die geen sponsors hebben en het alleen van prijzengeld moeten hebben, valt hun hele inkomen weg. Ik ben in mijn carrière verstandig met geld omgegaan, heb het een en ander gespaard. Maar dat potje wilde ik nu nog niet aanspreken, dat was bedoeld voor na mijn carrière. Wij darters hebben geen pensioenfonds. Tot tien jaar geleden verdiende je ook nog geen groot geld in de sport, je kon helemaal niets opzij zetten. Ik hoorde dat je in het snooker een lening kan afsluiten en die later weer kan verrekenen met prijzengeld, maar ook dat hebben wij niet. Onze spelersvakbond is nu wel in kaart aan het brengen hoe iedereen ervoor staat, maar dat is het. We kunnen verder nergens op terugvallen.”

https://www.ad.nl/andere-(...)erugvallen~a7d58f16/


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2020 21:41:25 ]
  zondag 29 maart 2020 @ 21:42:17 #166
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_192344947
Altijd klagen, altijd zeiken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 29 maart 2020 @ 21:43:31 #167
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192344964
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Acht jij dit lichaam capabel om corona te overwinnen? :X

[ afbeelding ]
Ik raad niet aan heel erg in te zoomen op die kuil tussen zijn twee borsten.
pi_192345274
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heeft ons aller @Poepz0r hier nog een mening over? #dtv
pi_192345293
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:01 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Heeft ons aller @:poepz0r hier nog een mening over? #dtv
Zelfde als tennissers he. Geen prijzengeld is geen inkomen en dus gekoloniseerd.
pi_192345306
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zelfde als tennissers he. Geen prijzengeld is geen inkomen en dus gekoloniseerd.
Buiten de Top 32 genot.
pi_192345313
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Buiten de Top 32 genot.
Blijven frituren genot.
pi_192345329
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Blijven frituren genot.
Zijn dartsshop heet nu: Dartshop Zaanstad Van der Voort. (lol)
pi_192345337
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Zijn dartsshop heet nu: Dartshop Zaanstad Van der Voort. (lol)
Lange url genot.
pi_192345366
quote:
9s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lange url genot.
Klompvoet wordt nu ook ingezet voor de shop.

MvG180 twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:54:32 Morning everyone, I hope you are staying strong at this difficult time.

I’m still practicing hard, as I need to ready when we do return when ever that will be.

Remember if we all stay strong and listen to what the experts are saying. We will beat this 💚💚.

#stayhome https://t.co/xYuxFsOUKV reageer retweet
Ook geen tondeuse over de kop. Goeiste haarlijn.
pi_192345391
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Klompvoet wordt nu ook ingezet voor de shop.

MvG180 twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:54:32 Morning everyone, I hope you are staying strong at this difficult time.

I’m still practicing hard, as I need to ready when we do return when ever that will be.

Remember if we all stay strong and listen to what the experts are saying. We will beat this 💚💚.

#stayhome https://t.co/xYuxFsOUKV reageer retweet
Ook geen tondeuse over de kop. Goeiste haarlijn.
Staat hem beter dan chemo kaal genot.
  zondag 29 maart 2020 @ 22:10:54 #176
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_192345452
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Klompvoet wordt nu ook ingezet voor de shop.

MvG180 twitterde op zondag 22-03-2020 om 11:54:32 Morning everyone, I hope you are staying strong at this difficult time.

I’m still practicing hard, as I need to ready when we do return when ever that will be.

Remember if we all stay strong and listen to what the experts are saying. We will beat this 💚💚.

#stayhome https://t.co/xYuxFsOUKV reageer retweet
Ook geen tondeuse over de kop. Goeiste haarlijn.
Plat achterhoofd lol.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_192346532
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik raad niet aan heel erg in te zoomen op die kuil tussen zijn twee borsten.
En bedankt he :r
pi_192401995
Daphne heeft weer raak geworrepen.

https://www.instagram.com/p/B-dBpv0Jrkg/
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 april 2020 @ 06:46:13 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_192404464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
Daphne heeft weer raak geworrepen.

https://www.instagram.com/p/B-dBpv0Jrkg/
Dat kind heet dus Mike. Origineel.
pi_192462787
ModusDarts180 twitterde op zondag 05-04-2020 om 14:54:15 🚨 LIVE DARTS ARE BACK 🚨

We are delighted to announce starting tomorrow The MODUS ICONS OF DARTS LIVE LEAGUE.

Initially featuring 🎯 @Raybar180 @Webby180 @TheAsset180 @evansd180 @WesselNijman180
Andy Jenkins

Live sport on your screens tomorrow at 11am, don't miss it. https://t.co/hPawbAWbks reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 april 2020 @ 13:08:37 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192513103
EddieHearn twitterde op woensdag 08-04-2020 om 12:55:09 As if we can’t thank the NHS enough, I want to particularly thank the staff at Broomfield & Basildon. My dad @BarryHearn was taken to hospital on Sunday after a minor heart attack and was operated on yesterday.He is up and well and returns home today in good spirits!Thank you 🙏🏽 reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192516278
Ook opgepikt door het AD:

Darts- en snookervoorzitter Hearn geopereerd na hartaanval

https://www.ad.nl/darts/d(...)artaanval~a8e31cb38/
pi_192522341
quote:
9s.gif Op donderdag 2 april 2020 06:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat kind heet dus Mike. Origineel.
In het rijtje Hazes, Stompe, Kraaij.
pi_192523264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Ook opgepikt door het AD:

Darts- en snookervoorzitter Hearn geopereerd na hartaanval

https://www.ad.nl/darts/d(...)artaanval~a8e31cb38/
Ik heb namens Fok! een kaartje gestuurd.
U MAD?
  zondag 12 april 2020 @ 18:31:08 #186
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192585358
Van der Voort - cliniclown
Ik vind Ron Meulenkamp een goede analist - nee
Wattimena - dokter
Als Van der Voort stopt met darten gaat ook Van Gerwen minder gooien - nee
Jan Dekker - God
  zondag 12 april 2020 @ 19:52:31 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192585421
VDV - Nee, Visser, Lui
  zondag 12 april 2020 @ 19:53:42 #189
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192585433
Waarom staat er bij eigenschappen voor Wattimena niet 'dom' bij :{
  zondag 12 april 2020 @ 20:04:13 #190
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_192585596
quote:
Wat een vragenlijst.

Ingevuld. :')
  zondag 12 april 2020 @ 23:44:17 #191
312039 K_uit_h
Kinderpindakaas!
pi_192589924
Iedereen wel een verwijzing gemaakt naar pedofilie bij Jelle K.?
  maandag 13 april 2020 @ 09:12:13 #192
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_192592452
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 23:44 schreef K_uit_h het volgende:
Iedereen wel een verwijzing gemaakt naar pedofilie bij Jelle K.?
Bij de sportvraag. |:)
  maandag 13 april 2020 @ 09:53:59 #193
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_192592832
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 09:12 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Bij de sportvraag. |:)
Gymleraar?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 17 april 2020 @ 22:58:01 #194
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_192675701
Als ze een paar jaar geleden naar Marcel Maijer en Arjan van der Giessen hadden geluisterd hadden ze nu overal plexiglas staan en hadden ze gewoon door kunnen spelen :(
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:07:39 #195
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_192732935
https://www.rtlnieuws.nl/(...)stisch-doel-voor-mij

Djurmeen heeft flink gehamsterd aan het begin van de intelligente lockdown zo te zien, smerige vette pad
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_192733047
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:07 schreef Szura het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)stisch-doel-voor-mij

Djurmeen heeft flink gehamsterd aan het begin van de intelligente lockdown zo te zien, smerige vette pad
@Wereldgozer
pi_192733316
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:32:51 #198
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_192733354
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Iets minder onderuitgezakt had vast iets geholpen.
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:34:52 #199
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_192733381
Gadverdamme.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 21 april 2020 @ 14:39:22 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_192733445
Die pet met z’n eigen initialen ook :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')