abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189969036
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189969064
:W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189969082
Maar even terugkomen op mn vraag..

Is er niet een begin cursus "programmeren" ? Of moet je meteen een taal kiezen?

In dat laatste geval twijfel ik over VBA (voor werk) of toch iets met websites bouwen (voor prive) ..
Zal dat in essentie veel van elkaar verschillen ?
pi_189969115
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zat terug te zwaaien naar het filmpje :@
:D O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189969134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:48 schreef Barreltje het volgende:

In dat laatste geval twijfel ik over VBA (voor werk) of toch iets met websites bouwen (voor prive) ..
Als je nul basiskennis hebt kun je misschien beginnen op Youtube. Daar staan tutorials over ongeveer alles, dus zeker ook wel over programmeren. Maar het is pittige kost kan ik melden. Waarom wil je dat eigenlijk? :?
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:01:48 #6
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189969284
quote:

Je moet sowieso een taal kiezen. Er is niet iets algemeens. Meestal leer je een taal en als je de concepten door hebt is een andere taal niet zo schokkend om te leren. Concepten zijn hetzelfde. Taal constructies niet. Meestal beginnen studenten in Java. Java heeft wat eigenaardigheden, maar wordt door veel bedrijven gebruikt over de hele wereld.
pi_189969610
Ja, nog wat sinterklaas beelden uit Apeldoorn meegekregen.
Hoe verzinnen ze het! En die gezichten van de kinderen. (8>

Goed bezig borisz.
In de zomer heb ik het opgegeven. -O- moet weer starten.
Lucky houdt het ook steeds vol. _O_

@Kaatje: weet je al meer van de trouwende collega?
( ik zag weer beelden uit Venetië).
En wrom zou jij willen verhuizen? Je hebt “alles” al gelijkvloers!
Daar is niet meer aan te komen ķf idioot prijzig in huur of koop.
pi_189969716
Het concept sprak mij aan. Niet een commune maar wel dingen samen doen maar ook je eigen stekkie. Mensen helpen en indien nodig geholpen worden.

De trouwende collega krijgt ruim 1800 euro. Vanavond bij het feest krijgen ze het van zijn directe collega’s.
Maandag over een week is hij weer op kantoor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189969882
Het nieuwe paard dat Ohzosnel heet. :D
Stoomtreinen O+
Pieten zwart door kolen. ^O^
Retesaaie verslaggeving Jeroen -O-

Günther heeft een imposante berg kikkers&muizen-in-badkleding gegeten :o En NPO-intocht was machtig interessant. "TREIN!!", "PAARD!!", "BAARD!!" *stuiter*

Kind krijgt thuis verder geen snoep en geen televisie of andere schermen, dus dit was wel heel makkelijk fantastisch allemaal :7
Vanavond + morgenochtend eens kijken of het concept 'winterwortel in kaplaarsje' al wat doet. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189969962
-wacht op zijn gemak de overige edits in de voorgaande post af-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189970040
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het concept sprak mij aan. Niet een commune maar wel dingen samen doen maar ook je eigen stekkie. Mensen helpen en indien nodig geholpen worden.

De trouwende collega krijgt ruim 1800 euro. Vanavond bij het feest krijgen ze het van zijn directe collega’s.
Maandag over een week is hij weer op kantoor.
Ja, snap wat je bedoelt. Maar ik kende iemand die ook in zo'n buurtje woonde en iedereen was net als mijn buren: je zegt goedemorgen en that's it :D

Tof voor de trouwende collega _O_ Mooie pleister op de wond. Overigens gisteravond film gekeken met een overstromend Venetië :+

Leuke intocht, mini! Ik kijk er nooit naar, als kind al niet, maar als ik jouw enthousiaste verslagen lees dan voel ik toch een beetje spijt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189970079
Aflevering 4 van Killer Women had eindelijk een echte moordenares. Ex van huidige man vermoord. Lange planning, dus geen crime passionnel. Ze geeft het netjes toe. Zegt ook nog eens dat het haar idee was. Ze lijkt wroeging te hebben. 25 jaar celstraf. Haar echtgenoot, die er niet bij was, wiens idee het aanvankelijk niet was heeft levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.

Wat toch een raar systeem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189970149
Ik blijf altijd thuis voor de intocht op tv O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189970178
Gisteren gezellige avond met vriendinnen gehad. Gegeten, gepraat, 2 spelletjes gedaan met kado's en daarna kerstfilm gekeken.

Straks naar 2 centra fietsen en daar rondlopen.

Vnv koken en daarna naar een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
pi_189970191
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Oh wauw _O_ Veel plezier vast!
pi_189970305
Ik ga aan het werk jong0ns, er moet nog veel aan het clubblad gebeuren :W

De 100 fietskilometers voor dit jaar heb ik eindelijk kunnen volbrengen :s) (ja stelt niks voor, ik weet het :') )
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:24:29 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189970307
quote:
. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Big time jaloers _O_

Alhoewel ik meesterlijke kersen dekselvlaai had :9~

Vanavond maar even Gigi aanmikken bij minifeestje hier _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189970672
OK. Ik heb hier een (koploze) schoongemaakte zeebaars.

Wat zal ik doen? Zoutkorst eromheen is zo..... 1970... Ik wil eens wat anders. maar ben ook wel weer beetje te lui om 'm te fileren :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189970749
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Aflevering 4 van Killer Women had eindelijk een echte moordenares. Ex van huidige man vermoord. Lange planning, dus geen crime passionnel. Ze geeft het netjes toe. Zegt ook nog eens dat het haar idee was. Ze lijkt wroeging te hebben. 25 jaar celstraf. Haar echtgenoot, die er niet bij was, wiens idee het aanvankelijk niet was heeft levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.

Wat toch een raar systeem.
Als je dat (al)weet, wrom kijk je dan?

En ik las suikerbrood bij mini ergens en ik zag suikerbrood bij de bakker en nu rip een half suikerbrood. :Y)

Sorry fiets, bij twijfel: keep it simple.
pi_189971030
Ik deed teveel boodschappen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189971062
quote:
Vnv koken en daarna naar een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Gaaf! Have fun *O*
pi_189971268
Ik heb de sint-intocht in Spijkenisse bijgewoond :+ Waarna ik een aantal muren mocht verven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 16 november 2019 @ 16:04:50 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189971312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:57 schreef fietsie het volgende:
OK. Ik heb hier een (koploze) schoongemaakte zeebaars.

Wat zal ik doen? Zoutkorst eromheen is zo..... 1970... Ik wil eens wat anders. maar ben ook wel weer beetje te lui om 'm te fileren :P
Toch fileren, huid eraan laten zitten. Hard op de huid bakken met peper en zout.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189971359
Ik kocht een mand voor Dora.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189971370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de sint-intocht in Spijkenisse bijgewoond :+ Waarna ik een aantal muren mocht verven :+
Wie oh wie had dit kunnen bedenken. B-)
pi_189971377
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:09 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dora is een kat O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189971381
quote:
SPOILER
:7 handig om haar speeltjes in te verzamelen. _O-
pi_189971392
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dora is een kat O+
Ze vond m 'meh', dus ik krabbelde er wat in met m'n vingers, toen moest ie dood.
Dus ik dacht, leg ik m op de bank, want daar wordt geslapen. Mja, jammer joh. :')
pi_189971393
quote:
SPOILER
Het is een kat _O- _O- _O-
pi_189971396
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

:7 handig om haar speeltjes in te verzamelen. _O-
Daar zal het wel op uitdraaien ja. :') De doos is inmiddels weg.
pi_189971426
OMG. FOK!wet :')

pi_189971427
quote:
Pee toch :D Zo'n totaal andere wereld leef jij in sinds een paar maanden.
pi_189971430
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[ afbeelding ]
:D *O*
pi_189971444
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:15 schreef Blues het volgende:

[..]

:D *O*
Bwehehe ja. :') O+
pi_189971450
quote:

[ afbeelding ]
Yeah. B-) Braaaaffff. w/
pi_189971479
quote:

[ afbeelding ]
_O- O+
pi_189971491
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O- O+
Maar echt. :') Stom beest. :') O+
pi_189971538
quote:
O+
pi_189971562
quote:

[ afbeelding ]
_O_ Dora was aan het trollen!
pi_189971596
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ Dora was aan het trollen!
soberso is het wel beetje een trolhond hoor. Ze is inmiddels heel goed in iets eetbaars oppakken van straat, onopvallend, en het dan in haar bek houden, verstopt, kaken stijf op elkaar. En dan als mijn aandacht verslapt is alsnog opeten.
pi_189971732
quote:

[ afbeelding ]
Whaha...ik hou ervan
pi_189971768
Straks uit eten en daar heb ik echt zin in. :9 Vriend van ons werd 40 van de week en neemt ons allemaal mee naar niet de minste italiaan. :o Ze hebben daar in de keuken carte blanche gekregen incl. drank, dus ben heeeeel benieuwd :D
pi_189971777
En omdat muppet nog niet zo lang alleen kan blijven/ik dat niet durf, komt een vriendin puppysitten. O+
pi_189971844
Ik ben niet zo bekend met honden. Maar hoe lang kan ze dan wel alleen blijven? :@
pi_189971877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo bekend met honden. Maar hoe lang kan ze dan wel alleen blijven? :@
Ligt aan wat ze gewend zijn. Sally kon prima alleen zijn. Ook wel 8 of 10 uur. Zeker de avond/nacht want dan toch soberso slapen.

Vanavond zullen we zo'n 5/6 uur van huis zijn. Voor een hond die gewend is wat uren alleen te zijn is dat prima. Muppet is nog niet langer dan anderhalf uur alleen geweest sinds we d'r hebben. Dat gat is dus wat groot :)

In theorie zou het wel kunnen, want we gaan om 7 uur weg en dan heeft ze alles 'gehad' en moet ze alleen laat op de avond nog een keer plassen, maar ik durf nog niet zo goed.
pi_189971897
Vriendin vindt het ook wel lekker, die hebben terrorhond en dit weekend zijn kinderen in huis, dus suuuuuuuperdruk in huis (en niet zulke leuke kids) dus die kan rustig hier netflixen. :D
pi_189971938
Discussie over WA over een parkeerplein.
Straatparkeren dus. ‘Online staat dat het om 20.00 uur sluit :D
Ja, als je de redelijk onbetrouwbare Google openingstijden gelooft. En straatparkeren sluit nooit.
‘Jamaar, het staat er :D
Dus nu maar een linkje van de gemeente erop gekwakt waar het wel goed op staat.
pi_189972163
quote:

[ afbeelding ]
Goedzo beest. Nou blijven liggen :P
pi_189972199
quote:

Ja, in essentie verschilt dat nogal. Er zijn wel algemeenheden over programmeren, zo is Java object-georienteerd, en zijn 'oudere' talen dat vaak niet. Maar je hebt heel weinig concreets aan dergelijke kennis. Het is nuttiger om te bedenken wat je wil kunnen maken, en dan met welke talen je dergelijke dingen kan maken, liefst met wat (algemene) voor- en nadelen van die verschillende programmeermethoden. En dan wat gaan leren.

Een eenvoudig website'je, waar enkel gewoon tekst en plaatjes op staan bijvoorbeeld, vergt geen enkele programmatuur, alleen maar een opmaaktaaltje (html). Een eenvoudige blog is te programmeren, maar veel makkelijker gewoon met wordpress oid te maken. Webshop zelfde verhaal: je kan het wiel wel nog eens uitvinden, maar een pakketje is sneller, goedkoper en beter, en dan programmeer je dus niks, je bedient een programma.

VBA is wel grappig, is vooral goed haalbaar om daarin autodidact op amateurniveau een heel end te komen. Maar het telt eigenlijk niet als serieuze programmeertaal, dus dan moet dat maar net aansluiten bij je doel.

Java is je van het voor echte programmeurs, maar om daar echt wat in te kunnen heb je serieus studie en inzet nodig. Dat is al snel overkill als je gewoon wat leuks wil prutsen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:00:29 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189972774
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je moet sowieso een taal kiezen. Er is niet iets algemeens. Meestal leer je een taal en als je de concepten door hebt is een andere taal niet zo schokkend om te leren. Concepten zijn hetzelfde. Taal constructies niet. Meestal beginnen studenten in Java. Java heeft wat eigenaardigheden, maar wordt door veel bedrijven gebruikt over de hele wereld.
Wordt om "het te leren" niet veel Python gebruikt?

Tenminste, dat werd ons verteld. Om het te leren had het wat voordelen tov Java.

En Barrel, je begint altijd een taal te leren. Andere talen kun je dan relatief eenvoudig oppakken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:01:53 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189972797
Oh en Python is Nederlands en niet Amerikaans mocht dat een argument zijn :+
pi_189972818
quote:
ja cool is dat, er zijn meer mensen die dat doen vgs mij :)
pi_189972837
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Pee toch :D Zo'n totaal andere wereld leef jij in sinds een paar maanden.
Ja :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189972909
Vandaag is het tijd voor de vierde en laatste maaltijd uit het proefpakket van Uitgekookt: Kipfilet met snijboontjes en aardappelpuree. Na de ervaringen met de prak van gisteren en de losse-componenten-schotel van eergisteren had ik er niet te veel verwachtingen van, maar het bleek alles mee te vallen. De boontjes waren beetgaar en ronduit smakelijk, en het was ook een flinke portie eigenlijk. De aardappelpuree was echt dat, en niet aangeroerde vlokken uit een zakje (er zaten nog een aantal behoorlijke stukken echte aardappel in). En de kipfilet was een flink stuk, mooie magere filet, geen randjes, zeentjes, kraakbeen of andere zooi. Zjuutje was ook lekker, niet te zout maar toch lekker. 8/10. Totaaloordeel over het proefpakket: 23/40. Misschien dat ik over een paar weken / maanden nogeens een ladingkje laat komen.

zaterdag 16 november 2019 @ 18:09:53 #56
13783 Anthraxx
pi_189972912
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, in essentie verschilt dat nogal. Er zijn wel algemeenheden over programmeren, zo is Java object-georienteerd, en zijn 'oudere' talen dat vaak niet. Maar je hebt heel weinig concreets aan dergelijke kennis. Het is nuttiger om te bedenken wat je wil kunnen maken, en dan met welke talen je dergelijke dingen kan maken, liefst met wat (algemene) voor- en nadelen van die verschillende programmeermethoden. En dan wat gaan leren.

Een eenvoudig website'je, waar enkel gewoon tekst en plaatjes op staan bijvoorbeeld, vergt geen enkele programmatuur, alleen maar een opmaaktaaltje (html). Een eenvoudige blog is te programmeren, maar veel makkelijker gewoon met wordpress oid te maken. Webshop zelfde verhaal: je kan het wiel wel nog eens uitvinden, maar een pakketje is sneller, goedkoper en beter, en dan programmeer je dus niks, je bedient een programma.

VBA is wel grappig, is vooral goed haalbaar om daarin autodidact op amateurniveau een heel end te komen. Maar het telt eigenlijk niet als serieuze programmeertaal, dus dan moet dat maar net aansluiten bij je doel.

Java is je van het voor echte programmeurs, maar om daar echt wat in te kunnen heb je serieus studie en inzet nodig. Dat is al snel overkill als je gewoon wat leuks wil prutsen.
Ik begreep de vraag eigenlijk als een overweging meer om professioneel over te stappen :)
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:10:33 #57
13783 Anthraxx
pi_189972923
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wordt om "het te leren" niet veel Python gebruikt?

Tenminste, dat werd ons verteld. Om het te leren had het wat voordelen tov Java.

En Barrel, je begint altijd een taal te leren. Andere talen kun je dan relatief eenvoudig oppakken.
Het voordeel is dat het makkelijker is. Maar de overstap naar andere talen is relatief lastiger, omdat Python best veel voor je doet.
pi_189972937
Zo.. NU heb ik versleten voeten.

Goddelijk lopende barefoot shoes of niet.
Gister hele dag gewerkt, savonds concert en vandaag heel de dag gewinkeld.

Als troost eten we zuurkool met worst bij de hema.
Morgen weer een dag :)

Wel onwijs lol gehad.
Sint-kadootjes voor iedereen. Daarna nog een uur in de lush gespeeld en een half uur pepernoten getest in de pepernotenfabriek O+

Vanavond maar eens slapen voor de variatie.
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:11:20 #59
13783 Anthraxx
pi_189972939
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar dat een argument zou zijn :P. De taal moet voldoen, mij boeit het niet waar het vandaan komt.
pi_189972990
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef Uhmmpie het volgende:

Wel onwijs lol gehad.
Sint-kadootjes voor iedereen. Daarna nog een uur in de lush gespeeld en een half uur pepernoten getest in de pepernotenfabriek O+

^O^

Is ie lekker, de zuurkool met worst van de Hema? Ik heb dan (wellicht onterecht) altijd zo'n beeld van 90% aardappel en 10% zuurkool, terwijl ik het graag andersom heb...
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:18:17 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973053
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee waar dat een argument zou zijn :P. De taal moet voldoen, mij boeit het niet waar het vandaan komt.
Chauvinisme
pi_189973083
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

^O^

Is ie lekker, de zuurkool met worst van de Hema? Ik heb dan (wellicht onterecht) altijd zo'n beeld van 90% aardappel en 10% zuurkool, terwijl ik het graag andersom heb...

Voor 4¤ voor een groot bord met zuurkool, jus en worst.. mag je niet snel klagen.

Maar ik vind doorgaans het eten van de hema aardig eetbaar.
Alleen de zuurkool mag wel iets eh... zuurder.
Maar hij is best lekker.
pi_189973280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voor 4¤ voor een groot bord met zuurkool, jus en worst.. mag je niet snel klagen.

Maar ik vind doorgaans het eten van de hema aardig eetbaar.
Alleen de zuurkool mag wel iets eh... zuurder.
Maar hij is best lekker.
Nette prijs, en fijn makkelijk :)

Ik doe hier de zeebaars toch maar als filet met opperdoezer ronde en wat broccoli.
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:41:09 #64
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973347
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:01 schreef derLudolf het volgende:
Python 3 is nu de standaard. Terwijl er nog heel veel Python 2 is. Maar Python 3 is niet backwards compatible.
Leuk als je een taal gaat leren. Nog meer valkuilen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189973389
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is het tijd voor de vierde en laatste maaltijd uit het proefpakket van Uitgekookt: Kipfilet met snijboontjes en aardappelpuree. Na de ervaringen met de prak van gisteren en de losse-componenten-schotel van eergisteren had ik er niet te veel verwachtingen van, maar het bleek alles mee te vallen. De boontjes waren beetgaar en ronduit smakelijk, en het was ook een flinke portie eigenlijk. De aardappelpuree was echt dat, en niet aangeroerde vlokken uit een zakje (er zaten nog een aantal behoorlijke stukken echte aardappel in). En de kipfilet was een flink stuk, mooie magere filet, geen randjes, zeentjes, kraakbeen of andere zooi. Zjuutje was ook lekker, niet te zout maar toch lekker. 8/10. Totaaloordeel over het proefpakket: 23/40. Misschien dat ik over een paar weken / maanden nogeens een ladingkje laat komen.

[ afbeelding ]
Het ligt er dus heel erg aan wat je kiest, dat hadden wij ook :Y
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:44:32 #66
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973392
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef Uhmmpie het volgende:

Wel onwijs lol gehad.

Zit er een voetbed in de schoenen? Of is deze compleet vlak? Indien vlak bereid je maar vast voor op spierpijn in je voeten.
pi_189973407
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]
Eet je ook wel eens supermarkt kant en klaar maaltijden? Ik ben vooral benieuwd of het echt beter is dan dat, want dat is toch een beetje waar je het mee moet vergelijken. Ik heb alleen een keer zo'n stoommaaltijd van de AH gegeten en die was echt dikke prima. Van die Hollandse dingen nog nooit gehaald.
pi_189973432
En net supermarkt pizza, ook niet verkeerd. :9 Alleen jammer dat mijn tactiek op het moment is om zo snel mogelijk te eten, het duurt even voordat de pijn te heftig is om door te eten. :')
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:47:53 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:41 schreef z80 het volgende:

[..]

Python 3 is nu de standaard. Terwijl er nog heel veel Python 2 is. Maar Python 3 is niet backwards compatible.
Leuk als je een taal gaat leren. Nog meer valkuilen.
2.7 hebben we geleerd. 3 was er toen ook wel.
pi_189973444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eet je ook wel eens supermarkt kant en klaar maaltijden? Ik ben vooral benieuwd of het echt beter is dan dat, want dat is toch een beetje waar je het mee moet vergelijken. Ik heb alleen een keer zo'n stoommaaltijd van de AH gegeten en die was echt dikke prima. Van die Hollandse dingen nog nooit gehaald.
Klopt ja, die AH Stoommaaltijden haal ik nog weleens op een station (bij AH To Go), die zijn goed ja :Y . Verder heb ik vaak Iglo Ping & Klaar, dat is ook over het algemeen wel prima. Maar ook daar geldt: de ene maaltijd valt beter uit dan de andere. Ik vind de lasagnette daarvan op zich wel lekker, maar vrij scherp en net te weinig. Dan bak ik er twee eieren overheen en zijn beide problemen in 1 keer opgelost ^O^
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:49:41 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973464
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

2.7 hebben we geleerd. 3 was er toen ook wel.
Maar dat wat in 2.* werkt, KAN in 3.* werken. Maar grote kans dat het niet volledig werkt.
pi_189973465
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt ja, die AH Stoommaaltijden haal ik nog weleens op een station (bij AH To Go), die zijn goed ja :Y . Verder heb ik vaak Iglo Ping & Klaar, dat is ook over het algemeen wel prima. Maar ook daar geldt: de ene maaltijd valt beter uit dan de andere. Ik vind de lasagnette daarvan op zich wel lekker, maar vrij scherp en net te weinig. Dan bak ik er twee eieren overheen en zijn beide problemen in 1 keer opgelost ^O^
Zo haalde ik vroeger als mijn ouders niet thuis waren wel eens de Iglo diepvriesmaaltijd met penne, kip en boursin. Weet niet of ze die nog altijd hebben. Die vond ik écht lekker, maar gewoon net iets te weinig. Ben ook niet 's werelds kleinste eter, om eerlijk te zijn, maar toch.
pi_189973488
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo haalde ik vroeger als mijn ouders niet thuis waren wel eens de Iglo diepvriesmaaltijd met penne, kip en boursin. Weet niet of ze die nog altijd hebben. Die vond ik écht lekker, maar gewoon net iets te weinig. Ben ook niet 's werelds kleinste eter, om eerlijk te zijn, maar toch.
Oh ja die paarse zakken :~ Daar was die idd ook wel één van de lekkerste van. En de south indian chiicken curry of zo :Y)
pi_189973500
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Zit er een voetbed in de schoenen? Of is deze compleet vlak? Indien vlak bereid je maar vast voor op spierpijn in je voeten.
Geen voetbed inderdaad.
Maar moet bekennen dat ik er al de hele week spierpijnloos op loop.

En dat ik nu minder zere voeten heb dan tegenwoordig met goed stevig voetbed...
Dus we gaan het merken. Morgen toch weinig plannen.
pi_189973531
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja die paarse zakken :~ Daar was die idd ook wel één van de lekkerste van. En de south indian chiicken curry of zo :Y)
Weet nog wel dat die zakken ook echt duur waren. Ik kon toen nog niet koken, maar eigenlijk was het zeker voor zoiets simpels als een pasta met boursin echt duur. :')
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:54:25 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189973536
Tof voor alle feedback!

Denk dat sigme het het beste begrepen heeft.. :+

VOOR me werk wil ik vooral sheetjes en dingen kunnen bouwen in VBA .. dat lijkt me echt handig omdat een beetje vlot te kunnen..

Daarnaast heb ik nog wat ideetjes in mn hoofd qua website(s) een soort blog waar dan ook YouTube filmpjes en insta etc accounts naar kunnen kijken,met wat verschillende tabjes en links naar van alles en nog wat.. :+ wellicht eerst maar beginnen met een template dan..
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:55:22 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189973548
Wij hadden patat stoofvlees O+ :Y)
pi_189973550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:55 schreef Barreltje het volgende:
Wij hadden patat stoofvlees O+ :Y)
:9~ :9~ :9~
pi_189973553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:54 schreef Barreltje het volgende:

VOOR me werk
o|O
pi_189973604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die waren vrijdag 2¤ per zak.
Dus heb er maar eentje in de vriezer gegooid.
Prima snel klaar voer.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:00:51 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Maar dat wat in 2.* werkt, KAN in 3.* werken. Maar grote kans dat het niet volledig werkt.
2.7 is nog gewoon te downloaden.

https://www.python.org/downloads/release/python-2716/
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:01:34 #82
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973620
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

2.7 is nog gewoon te downloaden.

https://www.python.org/downloads/release/python-2716/
Klopt. Maar support is of wordt binnen kort gestopt.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:07:59 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973697
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Klopt. Maar support is of wordt binnen kort gestopt.
Aha. Weet jij toevallig het verschil? Was het niet iets dat te maken had met hoe delingen werden uitgevoerd?

Volgens mij begonnen wij altijd met
from math import all
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:11:25 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973738
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha. Weet jij toevallig het verschil? Was het niet iets dat te maken had met hoe delingen werden uitgevoerd?

Volgens mij begonnen wij altijd met
from math import all
Geen idee. Ik ben geen programmeur. Ik trap hooguit een script af. Maar rond om me heen wordt er flink gemopperd.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:13:53 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973766
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:11 schreef z80 het volgende:

[..]

Maar rond om me heen wordt er flink gemopperd.
Dan zijn je collega's in elk geval in het werk.

Volgens mij wordt op elke software flink gevloekt bij tijd en wijle.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:16:47 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973816
Oja.

from __future__ import division

Dat was het.
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:23:27 #87
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189973917
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

o|O
Autocorrect huillie :6
pi_189973932
Mooi, de zeebaars werd door de tafelgenoten goedgekeurd.
Ik was er niet van gecharmeerd.
pi_189974093
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Autocorrect huillie :6
Oh, hoef je dan zelf niet meer na te denken? :+ Was me even ontgaan, sorry :P
pi_189974136
Boh. Intocht Sinterklaas gekeken met E. En de familie.. en eigen gebakken deegventen en kruidnoten :+
pi_189974149
nou krijg ik zin om morgen ook kruidnoten en taaitaaipoppen en spculaas en de hele shit in huis te gaan halen :')
pi_189974188
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou krijg ik zin om morgen ook kruidnoten en taaitaaipoppen en spculaas en de hele shit in huis te gaan halen :')
Lekker man :9
pi_189974232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Overigens liep ik hiervoor natuurlijk ook al voornamelijk op redelijk vlakke schoenen.. dat scheelt wel. Had namelijk al tijdje last van hielspoor en alles met een fatsoenlijk voetbed liep al niet fijn.. dus wellicht dat de overstap daarom niet zo’n heel groot probleem lijkt te zijn.
pi_189974235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Lekker man :9
ja, mag dinsdag naar de parodontoloog voor een grondige reiniging van van alles en nog wat. Lijkt me niet slim om het dan nu nog even vol met plaque te gaan zitten stoppen :')
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:44:18 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189974244
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh, hoef je dan zelf niet meer na te denken? :+ Was me even ontgaan, sorry :P
Het is na 19.00 dan hoef ik niet meer na te denken..

En een antwoord op je dm doe ik na de kwalificatie

#luiwijf
pi_189974261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het is na 19.00 dan hoef ik niet meer na te denken..

En een antwoord op je dm doe ik na de kwalificatie

#luiwijf
Is goed hoor :* Kalm aan :)
pi_189974269
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja, mag dinsdag naar de parodontoloog voor een grondige reiniging van van alles en nog wat. Lijkt me niet slim om het dan nu nog even vol met plaque te gaan zitten stoppen :')
Dan ga je maandag naar de mond hygiënist?

Modern problems require modern solutions
pi_189974278
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dan ga je maandag naar de mond hygiënist?

Modern problems require modern solutions
Ja ik blijf aan de gang 8)7 Nee.
pi_189974289
Hier zijn we alvast in pyama...
pi_189974301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Tof! :D Ook foto met capuchon op? Of gaat dat niet? :')
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:49:20 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189974323
quote:
[ afbeelding ]
Hey dat pyama heeft mijn A. ook!
pi_189974362
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tof! :D Ook foto met capuchon op? Of gaat dat niet? :')
Jawel.. maar daar staat dochterlief ook op.
En het geweitje blijft niet overeind staan :(
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:51:56 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189974377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Doet ie in de grote variant ook nie.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:53:08 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189974403
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

:o kind heeft letter gekregen
pi_189974418
quote:
[ afbeelding ]
Cute
pi_189974500
Ouwesokpoes heeft hem inmiddels aan... die ligt er lekker in te slapen _O-
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 20:10:42 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189974791
Historisch veel jongeren die tegen abortus zijn...

Postnatale abortus een optie?
pi_189974820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat? :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189974830
quote:
[ afbeelding ]
O+
pi_189974864
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh dat is wel jammer :{
pi_189974879
Het is trouwens pyjama, met een j erin. Het komt uit het Hindi, voor iedereen die net als ik wilde weten waar dat malle woord vandaan komt :+
pi_189974928
quote:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat wanneer ik bij de diva’s zoiets zou proberen aan te trekken ik naar de seh zou moetende
  zaterdag 16 november 2019 @ 20:20:13 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_189974945
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 20:15 schreef Clubsoda het volgende:
Het is trouwens pyjama, met een j erin. Het komt uit het Hindi, voor iedereen die net als ik wilde weten waar dat malle woord vandaan komt :+
Heb je ook een bron?
de wiki komt met iets anders
https://nl.wiktionary.org/wiki/pyjama
pi_189974956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 20:20 schreef z80 het volgende:

[..]

Heb je ook een bron?
de wiki komt met iets anders
https://nl.wiktionary.org/wiki/pyjama
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pyjama Via het Engels.
  zaterdag 16 november 2019 @ 20:22:13 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189974974
Het woord pyjama heeft een Perzische oorsprong (pay-jameh), dat werd overgenomen in het Engels vanuit het Hindustani (pajama), de voorloper van het moderne Hindu en Urdu. Het betekende letterlijk 'been bekleding' en verwees naar losse broeken die met een lint los rond de heupen werden gedragen.

Bron:
https://www.yumeko.nl/blog/geschiedenis-pyjama-2/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189975041
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

deze is ook goed te doen
https://www.iglo.nl/assor(...)e-south-indian-curry

pi_189975046
Er zit hier iemand heel ongeduldig elke keer bij zijn schoen te kijken of de Sint al is geweest. En we moeten verplicht om 20:30 gaan slapen want dan komt hij eerder :+

Lang geleden dat ik zo heftig met de Sint in aanraking ben gekomen _O-
  zaterdag 16 november 2019 @ 20:27:52 #118
63722 z80
I fink you freaky
pi_189975055
Blijkbaar is beenbekleding, dus een pyjama een ander woord voor broek.
Zal wel, maar een beetje ver gezocht en alle bronnen wijzen in een rondje.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 20:28:36 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189975069
Wel grappig hoe Amish de bijbel eten te interpreteren.

Ik wist dat ze wel trekkers mixen en hebben en dat ze deze alleen op het erf mogen gebruiken.

Blijkbaar verbiedt de Bijbel het gebruik van rubberen banden ook:o

Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 20:29:13 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189975075
Pyjama, dat is een boxershort toch?
pi_189975122
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 20:27 schreef PdeHoog het volgende:
Er zit hier iemand heel ongeduldig elke keer bij zijn schoen te kijken of de Sint al is geweest. En we moeten verplicht om 20:30 gaan slapen want dan komt hij eerder :+

Lang geleden dat ik zo heftig met de Sint in aanraking ben gekomen _O-
Hoe oud is hij? Nog stevig gelovig blijkbaar?
pi_189975493
Wij zijn goed gaar, het was een zware dag. En we zijn nog lang niet klaar met de herorganisatie van het kantoor. In de kerstvakantie gaan we weer verder.
Spoilers!
  zaterdag 16 november 2019 @ 21:10:24 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189975888
Hier best prima dag..
Al ben ik me al 3 dagen ongans aan het vreten aan kruidnoten.. om vervolgens buikpijn te krijgen }:|

Nu maar snel het bed in.. lezen in mijn nieuwe serie "Temeraire" O+ >:)
pi_189975936
Oh lezen! ik ben begonnen in Broederband van Flanagan..

Denk dat ik hierna ook maar aan de grijze jager ga beginnen.
  zaterdag 16 november 2019 @ 21:15:23 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189975999
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef Barreltje het volgende:
Hier best prima dag..
Al ben ik me al 3 dagen ongans aan het vreten aan kruidnoten.. om vervolgens buikpijn te krijgen }:|

Nu maar snel het bed in.. lezen in mijn nieuwe serie "Temeraire" O+ >:)
Albert Heijn heeft balen kruidnoten van meerdere kilo's per zak; wellicht is dat iets? :P
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 21:20:41 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189976243
Brievenbuspakketje uit Frankrijk kwam vandaag binnen. Werd gratis verzonden.

De envelop zit vol postzegels...
2,60+2,60+2,60+0,50+0,25+0,10
Da's meer dan de ¤7 die het heeft gekost.

Bij nadere inspectie zijn het postzegels uit 1983 en 1971 8)7 8)7
pi_189976981
Pff sensatie in de straat..
koolmonoxide probleempje verderop in het blok.
Heftig wel..

Buiten de implicaties voor de mensen in dat portiek.. heb ik serieus nooit zo veel hulpverleners gezien op mn stoep.

Las online dat ze ook iemand gereanimeerd hebben maar heb geen slachtoffers gezien die werden afgevoerd dus wellicht klopt dat niet.
Wel heel gezin met kleine kinderen buiten op straat. Bah... naar verhaal.
pi_189977027
Oh jongens, kijk nou: O+

Inclusief zelf verzonnen sinterklaasliedje, verlanglijstje en een wortel Plus water voor ozosnel. En heel veel vragen over hier de Pieten in en uit ons huis komen....
  zaterdag 16 november 2019 @ 21:53:44 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189977080
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 21:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh jongens, kijk nou:[ afbeelding ] O+

Inclusief zelf verzonnen sinterklaasliedje, verlanglijstje en een wortel Plus water voor ozosnel. En heel veel vragen over hier de Pieten in en uit ons huis komen....
Schattig. O+
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2019 @ 21:55:47 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189977138
Hmmmm.... Wellicht binnenkort van het gas af. Er is ook nog eens subsidie bij de gemeente halen, dan is dat een leuke deal. Een medeflatbewoner heeft het al gedaan. En ook een gasplaat kan je in de subsidieaanvraag stoppen.
En bovendien kan ik ook nog eens +-20 euro pm besparen omdat ik geen gas meer heb. Wel wat meer stroom ivm doorstroomtoestel. Maar dat weegt niet op tegen de gaskosten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189977149
quote:

Ach wat lief die twee
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2019 @ 21:56:58 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189977177
Foto van Jagar O+
pi_189977316
quote:

Wat zoet O+
Spoilers!
pi_189977472
Ah idd niemand gereanimeerd.
Wel 2 mensen naar het ziekenhis.

Ondertussen rollen mn ogen zowat uit mn hoofd van vermoeidheid.. weltruste O+
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:08:29 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189977477
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 21:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Heftig wel..

Buiten de implicaties voor de mensen in dat portiek.. heb ik serieus nooit zo veel hulpverleners gezien op mn stoep.

Las online dat ze ook iemand gereanimeerd hebben maar heb geen slachtoffers gezien die werden afgevoerd dus wellicht klopt dat niet.
Meh; vergelijkbare bron ook in je eigen huis? Of een andersoortige oorzaak>?
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:08:44 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189977481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Ah idd niemand gereanimeerd.
Wel 2 mensen naar het ziekenhis.

Ondertussen rollen mn ogen zowat uit mn hoofd van vermoeidheid.. weltruste O+
Truste
pi_189977499
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Meh; vergelijkbare bron ook in je eigen huis? Of een andersoortige oorzaak>?
Potentieel vergelijkbare bron in mij huis ja. iets met goed onderhoud.

En co melders dus hier in huis.

10¤ bij de action en bouwmarkt... en een sruk veiliger.
pi_189977500
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 21:55 schreef borisz het volgende:
Hmmmm.... Wellicht binnenkort van het gas af. Er is ook nog eens subsidie bij de gemeente halen, dan is dat een leuke deal. Een medeflatbewoner heeft het al gedaan. En ook een gasplaat kan je in de subsidieaanvraag stoppen.
En bovendien kan ik ook nog eens +-20 euro pm besparen omdat ik geen gas meer heb. Wel wat meer stroom ivm doorstroomtoestel. Maar dat weegt niet op tegen de gaskosten.
Meh, ik verbruik al vet weinig. Als ik van het gas af moet mag ik even voor 15k een warmtepomp gaan aanschaffen. Omdat iemand anders dat wil. Ik heb geen haast :N
pi_189977530
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Meh, ik verbruik al vet weinig. Als ik van het gas af moet mag ik even voor 15k een warmtepomp gaan aanschaffen. Omdat iemand anders dat wil. Ik heb geen haast :N
Hier ook geen haast.
Jaren50 portiekflat.. laatst eens met de kachelboer over gehad.. puntje bij paaltje is gas hier gewoon het handigst.
pi_189977645
Ah.. 2 mensen onwel, afgevoerd naar ziekenhuis.
6 woningen ontruimd.

Fijn.. erge is nog.. goed onderhoud helpt gewoon.
Kost wat.. maarja.. is dat het waard?
Lijkt me wel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 november 2019 @ 22:20:20 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189977781
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Blokverwarming gaat nog op stookolie :P en loopt via de VVE en hoeft nu ook niet in deze som te worden meegenomen. Ik zit op 16m3 gas per maand en dat is koken en douchen. 70% is belasting. Voor mij persoonlijk is het een win win. Ik hoef alleen maar de geiser eruit. Boiler of doorstroomtoestel erin. Kan ook nog eens tot 3k subsidie krijgen. Dan is het een prima deal.
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:45:03 #142
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189978582
Goedenavond. :W
Nog niet bijgelezen na een hele dag afwezigheid. Bezoek aan oma O+ en een verjaardag. Tussendoor nog ergens geluncht en de miniberk in een speeltuin laten razen. :Y Topdag.
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:52:48 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189978803
Zin in een snackje.
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:53:36 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189978825
quote:
[ afbeelding ]
Arm dier :o _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:55:55 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189978904
quote:

Cute O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189979160
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:52 schreef fietsie het volgende:
Zin in een snackje.
Ja ik gooi er ook nog ff een frikandelletje in :9
pi_189979449
Zo keuken is eruit gesloopt bij mijn ouders. Ben zelf ook behoorlijk gesloopt nu. Morgen vloer eruit halen..

Ik moet echt mijn vader eens overtuigen een twee persoons logeerbed te kopen. Na een dag klussen ligt een matje niet zo lekker :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189979634
Goeie dag achter de rug zeg ^O^ Hoop dingen gedaan, boodschappen opgevangen, stukje gefietst in de kou :s) weer 6 pagina's in het clubblad kunnen plaatsen _O_ Het gaat een stuk beter worden dan de vorige keer toen het maar 28 pagina's dik was. Dit worden er waarschijnlijk 36. Al is eigenlijk 40 de norm, maar goed. Als niemand wat instuurt kan ik ook niks plaatsen :') En ik ga het echt niet allemaal alleen vol lullen iedere keer :{w Morgen weer verder :s)
  zaterdag 16 november 2019 @ 23:26:34 #149
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189979777
Fles, mooi filmpje van de vertrekkende trein. ^O^

En die kat in pyjama ziet er ook prima uit. :D

Bijgelezen nu, bedtijd. :W
  zaterdag 16 november 2019 @ 23:41:58 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189980077
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 17 november 2019 @ 00:09:05 #151
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189980504
meh, zo maar eens pitten :)
pi_189981704
Na klassiek concert nog even een drankje doen met de dames. Bennet thuis.
De halve kroeg vroeg zich af wie die 11 dames in het zwart waren die luid meezongen en volop danstenmet alle gouwe ouwe nummers _O-

Morgen om 8.15 uur de wekker... da’s minder. :')
pi_189982075
@Jagärtrut de soep was wel lekker, maar niet zo bijzonder als ik had gehoopt. Ik ben enorm fan van parel couscous, maar zo in de soep vond ik die balletjes maar raar. :+ En ik was uitgeschoten met de creme fraiche, dat was wel een beetje jammer, nu was het te romig. Maar dat was mijn eigen fout.
  zondag 17 november 2019 @ 06:08:16 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189982466
Morguh! }:|
pi_189982468
Goedemorgen! Ben ik de eerste?
c_/
Zo evensnelontbijt met liefste (fruitsalade, kwark, pitten & zaden), kan hij daarna aan het werk.

Ik zou de douche moeten schrobben, vandaag. Maar eens zien of dat ervan komt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189982502
Moggeh. Kut geslapen.
pi_189982535
Mogguh!

Het is geloof ik niet vaak voorgekomen dat ik om 6.45 m'n verjaardagscadeautjes uitgepakt heb. Vandaag wel... Zometeen maar tijd voor koffie!
pi_189982545
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 07:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Mogguh!

Het is geloof ik niet vaak voorgekomen dat ik om 6.45 m'n verjaardagscadeautjes uitgepakt heb. Vandaag wel... Zometeen maar tijd voor koffie!
Gefeliciteerd!
pi_189982572

Het is wel erg mooi buiten!
pi_189982581
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 07:10 schreef FranticDJ het volgende:

Gefeliciteerd!
Maandag toch pas? Vandaag visite en ook jarig voor de jongens?
pi_189982593
Zucht. Ik maakte voor het eerst een topicreport ipv een post met citaat. Ik wilde reageren op sigme, dat de lucht idd prachtig is. Nu vlakbij Beilen.

Werk voor Muck of Lonaa, wie er maar eerder wakker is.
pi_189982610
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 07:30 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Het is wel erg mooi buiten!
Zie de maan schijnt door de bomen <O)
pi_189982796
quote:
Mogguh!

Kindertjes konden niet wachten?

Gefeliciteerd O+
pi_189982866
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Zucht. Ik maakte voor het eerst een topicreport ipv een post met citaat. Ik wilde reageren op sigme, dat de lucht idd prachtig is. Nu vlakbij Beilen.

:W
Spoilers!
pi_189982879
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 07:39 schreef Isabeau het volgende:

Wennen ze snel genoeg aan.. ik doe het echt TE vaak.
Op je telefoon zitten die knopjes verdacht docht bij elkaar en als je dan niet oplet of het is nog vroeg... gaat het weleens mis.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 november 2019 @ 09:08:41 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189982891
Mogge :W
Ik had plannen om vandaag weer te sporten, maar lichaam says no. :s) . 3x in de week is ook voldoende, maar zo'n lesje als gisteren hakt er dan wel in omdat er ook nog andere spieren zijn. :P

Zo naar Schoonenberg voor Telstar - GAE (12.15u) en daarna naar Moeders, als ik toch in de buurt ben ;).
pi_189982962
Mogge! Dat was ook weer vroeg Jagär.

Slecht geslapen voor E ook of alleen jij Frantic?

Hier ook een rare nacht, kreeg een app dat de vader van mijn schoonzus is overleden vannacht.
pi_189982965
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 01:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Na klassiek concert nog even een drankje doen met de dames. Bennet thuis.
De halve kroeg vroeg zich af wie die 11 dames in het zwart waren die luid meezongen en volop danstenmet alle gouwe ouwe nummers _O-

Morgen om 8.15 uur de wekker... da’s minder. :')
Dat klinkt reuze gezellig.
Er is een film gemaakt door kunstenaars over het stadje IJsselstein, waarin een optreden door ons popkoor in IJsselstein. Er waren daar tientallen kooroptredens.
Wij werden uitgenodigd om op te treden bij de premičre.
Dat gaat niet lukken, want de meesten hebben andere afspraken staan.

Goeiemorgen you’all.
pi_189982966
quote:
Mogguh!

Gefeliciteerd, JT *O*
pi_189982967
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, JT *O*
Morgen = maandag, Lezen!
( gister was ik al bijdehand). Morgen voor JT zingen.
pi_189982979
quote:
Ja maar jij doet dit soort klusjes al zooooo lang. Laat wat te doen voor de newbies *)
pi_189982983
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:08 schreef borisz het volgende:
Ik had plannen om vandaag weer te sporten, maar lichaam says no. :s) . 3x in de week is ook voldoende, maar zo'n lesje als gisteren hakt er dan wel in omdat er ook nog andere spieren zijn. :P

Zo naar Schoonenberg voor Telstar - GAE (12.15u) en daarna naar Moeders, als ik toch in de buurt ben ;).
Mijn kont is het volledig met je eens :Y auw auw auw.
pi_189983090
Hai. Heerlijk gegeten en gedronken gisteren. :9
pi_189983126
quote:
Mogguh!

Gefeliciteerd! *O*

Mijn vader is ook jarig vandaag :D (wij hebben altijd 4 verjaardagen in één week, van mij, mijn broers en onze vader :') )
pi_189983172
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja maar jij doet dit soort klusjes al zooooo lang. Laat wat te doen voor de newbies *)
Ik heb hem uit automatisme afgevinkt. Had best kunnen wachten ja :D
Spoilers!
pi_189983180
Ik weet niet of Jagar nou vandaag of morgen jarig is.
Spoilers!
pi_189983364
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet of Jagar nou vandaag of morgen jarig is.
Maaaaandag.

Wel een zachtgekookt eitje, en ik ben de verse jus vergeten.
Grappig dat voor mij een eitje hoort bij een ontbijt op zondag.
Mini doet het bij het doordeweekse gestoomde paksoi ontbijt, zag ik van de week.

Eten jullie een eitje ‘s ochtends door de week?
pi_189983403
Zelfs niet op zondag/weekend. Alleen als ik in een hotel eet, scrambled eggs and bacon :9~ en een vers croissantje met hele goede aardbeienjam
pi_189983410
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Hier ook een rare nacht, kreeg een app dat de vader van mijn schoonzus is overleden vannacht.
E. Heeft heel de week slecht geslapen en nu goed.. terwijl ik heel de week wel goed geslapen heb.. Naja, shit happens :7

En sterkte!
  zondag 17 november 2019 @ 10:39:05 #180
63722 z80
I fink you freaky
pi_189983453
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:15 schreef Uhmmpie het volgende:
6 woningen ontruimd.

Lijkt me wel.
Het is niet enkel het onderhoud aan de ketel. Ook de afvoer dien gecontroleerd te worden.
Dat is het punt waar het vaak fout gaat. Een hr ketel, die zo goed als overal hangt, is een gesloten systeem.
En een co meter is inderdaat verstandig. Die hangt hier ook op een paar meter van de antieke gaskachel. Lees geen hr, maar gewoon een vuurtje onder een stuk gietijzer.
pi_189983488
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:08 schreef borisz het volgende:

Ha, en dan zijn er mensen die zeggen dat je met een les bodybalance niks traint :+
pi_189983513
Ik had wel verse jus gewild vanochtend :9 Vergeten te kopen ;(
pi_189983664
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 10:24 schreef AnneX het volgende:

[..]

Maaaaandag.

Mini doet het bij het doordeweekse gestoomde paksoi ontbijt, zag ik van de week.

Ok, dan feliciteer ik morgen :)

Ik eet nooit een eitje bij het ontbijt. Altijd een smoothie met kwark en havermout.
Ik eet wel vaak eieren bij lunch en diner.

Ik ben gammel vandaag. Ik ben de halve nacht wakker geweest met darmproblemen. Wij hebben een lekker rustige dag vandaag. Beetje IT-dingen regelen, zonnepaneelaanvraag doen, sport kijken, koekjes bakken. En ik moet nog steeds het kleding kopen afmaken.
Spoilers!
pi_189983675
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 10:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Het is niet enkel het onderhoud aan de ketel. Ook de afvoer dien gecontroleerd te worden.
Dat is het punt waar het vaak fout gaat. Een hr ketel, die zo goed als overal hangt, is een gesloten systeem.
En een co meter is inderdaat verstandig. Die hangt hier ook op een paar meter van de antieke gaskachel. Lees geen hr, maar gewoon een vuurtje onder een stuk gietijzer.
Die mensen hadden, net als ik, ook een gaskachel en keukengeiser... keukengeiser was de boosdoener in dit geval.

Hier komt elk jaar iemand die controleert meteen alles.
Nou moet ik op zijn blauwe ogen aannemen dat ie dat goed doet natuurlijk.
Maar volgens mij heeft ie toch het meest belang bij overlevende klanten :)
pi_189983700
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 22:15 schreef Uhmmpie het volgende:
6 woningen ontruimd.

Lijkt me wel.
Dat vind ik zo eng he. Heb je niet door en je kan zo dood zijn. Gelukkig geen doden gevallen zeg!

Jagar wat een lieve foto! O+
  zondag 17 november 2019 @ 11:17:14 #186
370431 drakin
vurig typje
pi_189983732
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 21:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Heftig wel..

Ik heb al een offerte goedgekeurd voor een nieuwe cv.

Dit zijn enge dingen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_189983748
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 10:24 schreef AnneX het volgende:

[..]

Maaaaandag.

Toen ik thuiswoonde altijd in het weekend. Evenals croissantjes op zondag uit de oven en zaterdag soms van de supermarkt.

Sinds ik op mezelf woon (nu 10 jaar) eet ik veel minder ei. Soms mee als lunch naar werk of als ik buiten de deur lunch.
pi_189983759
Toen wij tijdens onze verbouwing in een stacaravan in de tuin gingen wonen, hebben we de geiser ook laten controleren door een installatiebedrijf. Hij zei gelijk dat hij het een onverantwoord apparaat vond. Hij had nog een tweedehands boiler dus die hebben we op laten hangen. Het heeft ons enorm veel stroom gekost die periode maar we waren wel veilig.
Spoilers!
pi_189983765
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ok, dan feliciteer ik morgen :)

Ik eet nooit een eitje bij het ontbijt. Altijd een smoothie met kwark en havermout.
Ik eet wel vaak eieren bij lunch en diner.

Ik ben gammel vandaag. Ik ben de halve nacht wakker geweest met darmproblemen. Wij hebben een lekker rustige dag vandaag. Beetje IT-dingen regelen, zonnepaneelaanvraag doen, sport kijken, koekjes bakken. En ik moet nog steeds het kleding kopen afmaken.
Prima zondag toch :)
Wat voor koekjes ga je bakken?

Gisteren Gigi d'Agostino was fantastisch! O+
Werden overal lichtstaven en ballonnen uitgedeeld, grote ballen vlogen over t publiek, en Gigi is zo ontzettend muzikaal! Hele goede dj/producer en de enige die ik niet zat word als hij draait.
Sounds van vroeger O+ Was dance nog maar zo..
pi_189983774
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Prima zondag toch :)
Wat voor koekjes ga je bakken?

Gisteren Gigi d'Agostino was fantastisch!
Heel prima ja :)

Chocolade-kardemomkoekjes en merengues.

Ik had de naam Gigi d'Agostino al zeker 10 jaar niet meer gehoord of gelezen. Grappig dat dat soort artiesten nog optreden.
Spoilers!
pi_189983796
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heel prima ja :)

Chocolade-kardemomkoekjes en merengues.

Ik had de naam Gigi d'Agostino al zeker 10 jaar niet meer gehoord of gelezen. Grappig dat dat soort artiesten nog optreden.
Ik had per ongeluk te snel op verzenden geklikt :P
Ja hij is van vroeger. Maar ik vind de muziek van toen het leukst. Laatste jaren volg ik helemaal niks meer van de muziek nu.

Ooh dat klinkt lekker! Merengues heb ik opgegeven. Krijg die stomme eiwitten toch niet stijf }:|
  zondag 17 november 2019 @ 11:31:46 #192
370431 drakin
vurig typje
pi_189983849
ZOu je met oesterzammen ook een lekker ontbijt kunnen maken?

Ze moeten op
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 17 november 2019 @ 11:32:05 #193
370431 drakin
vurig typje
pi_189983852
Ei in huis

Ui vergeten -O-
Freaks like me drink tea
pi_189983862
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 11:17 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb al een offerte goedgekeurd voor een nieuwe cv.

Dit zijn enge dingen.
Hier was ik dat niet van plan... woon in een huurhuis waar ik niet zo lang ga blijven wonen dat dat rendabel is.
Wel co-melders op practische plaatsen hier. Want toch wel belangrijk blijkt maar weer.

(En die dingen kosten 10¤... dus echt geen enkel excuus om ze niet in huis te hebben)
pi_189983864
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat is verdrietig nieuws, niet onverwacht begreep ik.
Dan ook ruimte volgende week voor de kerstdinerplanning?
  zondag 17 november 2019 @ 11:35:03 #196
370431 drakin
vurig typje
pi_189983876
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 11:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier was ik dat niet van plan... woon in een huurhuis waar ik niet zo lang ga blijven wonen dat dat rendabel is.
Wel co-melders op practische plaatsen hier. Want toch wel belangrijk blijkt maar weer.
Ik woon in een koophuis, alleen huur ik die van familie.
Geeft me heel veel ruimte, ik kan veel beslissingen nemen die een koper ook neemt alleen kosten van de cv gaan dan wel voor de verhuurder weer.
CV is al 20 jaar dus wil er nu wel vanaf want ding valt steeds vaker uit.
Freaks like me drink tea
pi_189983925
Vroege wekker was vroeg maar zwemmen was fijn.

Nu kopje thee met pre lunch bonbonnetjes. :9
  zondag 17 november 2019 @ 11:42:25 #198
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189983942
:O Lekker uitgeslapen en me alweer drukgemaakt over allemaal dingen die de komend eweek moeten gebeuren :') Maar we hebben vandaag nog jeej *O*
  zondag 17 november 2019 @ 11:43:22 #199
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189983950
Mogguh,
Gisteren vielen mijn ogen een beetje laat dicht door 3 keer zoveel koffie als gebruikelijk. Nu met duf hoofd op de bank.

Kaatje, sterkte.
pi_189983979
Mijn My Little Ponyspullen zijn net opgehaald. Ruimt lekker op zo.
Spoilers!
pi_189984018
_O- moet vaker deegventen gaan bakken hier in zweden :+ Vielen in de smaak bij de familie van E.

Zal volgende keer foto's maken :Y

Vanmiddag voorzichtig een stukje gaan wandelen, de pijn ebt langzaam weg. Morgen weer op controle naar 't ziekenhuis.. Dan zien we wel weer verder.
  zondag 17 november 2019 @ 12:02:55 #202
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189984144
Ik heb zin om de keuken in te gaan om wat lekkers voor de lunch te maken, maar er staat nog erwtensoep. -O-
pi_189984147
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 09:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Morgen = maandag, Lezen!
( gister was ik al bijdehand). Morgen voor JT zingen.
Ja. Ik lees niet alles bij. En de rest zag ik erna pas. Ach....shit happens :+
pi_189984166
Als er nog steeds onderlinge personele problemen zijn op je werk al de hele week incl moeilijke gesprekken een paar x in de week (lees; al 2,5 jaar) en je kijkt gisteravond de film Sobibor op je iPad dan is het toch niet gek dat je droomt dat je met je collega's in die kampbarakken ligt en wil ontsnappen :?
8)7
pi_189984178
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn My Little Ponyspullen zijn net opgehaald. Ruimt lekker op zo.
Blij kindje?
  zondag 17 november 2019 @ 12:07:18 #206
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189984190
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:04 schreef Blues het volgende:
Als er nog steeds onderlinge personele problemen zijn op je werk al de hele week incl moeilijke gesprekken een paar x in de week (lees; al 2,5 jaar) en je kijkt gisteravond de film Sobibor op je iPad dan is het toch niet gek dat je droomt dat je met je collega's in die kampbarakken ligt en wil ontsnappen :?
8)7
Nee dat lijkt me logisch :{ Sterkte daarmee :*
  zondag 17 november 2019 @ 12:07:39 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189984194
Ik zie wel dat ook i.Pad niet meer geauto-parsed wordt :X
  zondag 17 november 2019 @ 12:08:46 #208
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189984204
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:04 schreef Blues het volgende:
8)7
Als je zo over je collega's droomt, wordt het dan misschien tijd om je CV op te poetsen en te gaan solliciteren?
  zondag 17 november 2019 @ 12:11:18 #209
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189984219
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie wel dat ook i.Pad niet meer geauto-parsed wordt :X
Wat is auto-parse eigenlijk?
pi_189984222
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:08 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Als je zo over je collega's droomt, wordt het dan misschien tijd om je CV op te poetsen en te gaan solliciteren?
Op m'n 60e? :D
Ik hoop dat met het ge-etter wat maar door- en doorgaat (het heeft maar met 1!!! collega te maken) snel klaar is.
Het zal er mss op uit lopen dat zij vertrekt. Lijkt me beter voor de rust bij de andere 6.
Mijn werk is prima verder O+
  zondag 17 november 2019 @ 12:14:00 #211
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189984250
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Op m'n 60e? :D
Ik hoop dat met het ge-etter wat maar door- en doorgaat (het heeft maar met 1!!! collega te maken) snel klaar is.
Als ik straks tot 70-75 door mag werken, hoop ik op mijn 60e nog wel van baan te kunnen veranderen. :X
pi_189984263
Maar IK ga niet weg daarom... :7
pi_189984279
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 11:35 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik woon in een koophuis, alleen huur ik die van familie.
Geeft me heel veel ruimte, ik kan veel beslissingen nemen die een koper ook neemt alleen kosten van de cv gaan dan wel voor de verhuurder weer.
CV is al 20 jaar dus wil er nu wel vanaf want ding valt steeds vaker uit.
Maar dan is het ook echt een investering.
Is het niet voor jou.. dan is het wel voor de familie.
Dat scheelt toch.

Ik ben stilletjes om me heen aan het kijken naar een koophuis.. ondanks dat ik eigenlijk liefst hier blijf wonen. Maar huren voelt toch beetje als je geld “weggooien”.
Weet best dat kopen ook nadelen heeft... maar als je goed voor je huis zorgt heeft het vooral voordelen.
  zondag 17 november 2019 @ 12:16:44 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189984280
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:11 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Wat is auto-parse eigenlijk?
FB / Autoparse (of hoe het heet) stuk?

Als je bepaalde woorden intypt worden ze groen en aanklikbaar zodat je ze meteen op een koude blauwe site kunt gaan kopen. Ik zie die dingen nu helemaal niet meer, maar het schijnt dat ik dan mijn adblocker uit moet zetten.
pi_189984284
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:14 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Als ik straks tot 70-75 door mag werken, hoop ik op mijn 60e nog wel van baan te kunnen veranderen. :X
Nou dat..
  zondag 17 november 2019 @ 12:17:37 #216
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189984294
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

FB / Autoparse (of hoe het heet) stuk?

Als je bepaalde woorden intypt worden ze groen en aanklikbaar zodat je ze meteen op een koude blauwe site kunt gaan kopen. Ik zie die dingen nu helemaal niet meer, maar het schijnt dat ik dan mijn adblocker uit moet zetten.
Ik had je topic al gevonden en ook al gereageerd. Dank voor de uitleg. O+

Edit: wat een kneuzenreacties daar zeg. Eens kijken of er zo ook mensen reageren die verder denken dan 'adblocker uit'. :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Zilverberk op 17-11-2019 12:24:21 ]
  zondag 17 november 2019 @ 12:20:01 #217
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189984312
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou dat..
Ik moet er niet aan denken om ergens te werken waar 1 collega de kans krijgt de sfeer al 2,5 jaar te vernaggelen.
  zondag 17 november 2019 @ 12:25:21 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189984366
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 12:17 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik had je topic al gevonden en ook al gereageerd. Dank voor de uitleg. O+

Edit: wat een kneuzenreacties daar zeg. Eens kijken of er zo ook mensen reageren die verder denken dan 'adblocker uit'. :P
Nou ja Heywoodu weet er op zich wel wat van geloof ik. Maar als dit is hoe Fok! met zijn abohouders omgaat kan ik die centen voortaan wel in de zak houden, dat lijkt me duidelijk :)
  zondag 17 november 2019 @ 12:26:52 #219
370431 drakin
vurig typje
pi_189984383
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar dan is het ook echt een investering.
Is het niet voor jou.. dan is het wel voor de familie.
Dat scheelt toch.

Ik ben stilletjes om me heen aan het kijken naar een koophuis.. ondanks dat ik eigenlijk liefst hier blijf wonen. Maar huren voelt toch beetje als je geld “weggooien”.
Weet best dat kopen ook nadelen heeft... maar als je goed voor je huis zorgt heeft het vooral voordelen.
Jazeker, cv kwam hier niet lang nadat ik hier woonde nieuw, oftewel woon hier al 20 jaar.

Leuk klein oud huis, maar af en toe droom ik wel van een ander plekje.

Nadeel is dan wel dat het huis gewoon verkocht wordt en ik natuurlijk veel duurder uit ben bij onbekende verhuurder/woningstichting. Dus verhuizen heeft dan weer nadelen.
Freaks like me drink tea
  zondag 17 november 2019 @ 12:27:24 #220
370431 drakin
vurig typje
pi_189984389
Ben te arm om zelf te kopen -O-
Freaks like me drink tea
  zondag 17 november 2019 @ 12:27:25 #221
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189984390
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou ja Heywoodu weet er op zich wel wat van geloof ik. Maar als dit is hoe Fok! met zijn abohouders omgaat kan ik die centen voortaan wel in de zak houden, dat lijkt me duidelijk :)
Misschien zit ie na te denken nu.
pi_189984455
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:26 schreef drakin het volgende:

[..]

Jazeker, cv kwam hier niet lang nadat ik hier woonde nieuw, oftewel woon hier al 20 jaar.

Leuk klein oud huis, maar af en toe droom ik wel van een ander plekje.

Nadeel is dan wel dat het huis gewoon verkocht wordt en ik natuurlijk veel duurder uit ben bij onbekende verhuurder/woningstichting. Dus verhuizen heeft dan weer nadelen.
Ik ben ook niet zo rijk hoor.
Maar een klein huisje met een hypotheek ter hoogte van wat ik nu betaal aan huur.. moet hier wel lukken ergens.
Alleen wil ik perse 3 kamers waarvan dan niet eentje maatje inloopkast is.. want er moet wel iemand in slapen :)

Dus vooralsnog woon ik hier nog wel eventjes.
Stiekem woon ik hier ook superfijn dus het is een beetje lastig en een potentieel nieuw huis moet dus wel aan wat eisen voldoen :)
  zondag 17 november 2019 @ 12:36:54 #223
370431 drakin
vurig typje
pi_189984500
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo rijk hoor.
Maar een klein huisje met een hypotheek ter hoogte van wat ik nu betaal aan huur.. moet hier wel lukken ergens.
Alleen wil ik perse 3 kamers waarvan dan niet eentje maatje inloopkast is.. want er moet wel iemand in slapen :)

Dus vooralsnog woon ik hier nog wel eventjes.
Stiekem woon ik hier ook superfijn dus het is een beetje lastig en een potentieel nieuw huis moet dus wel aan wat eisen voldoen :)
Klopt het is wel een heel fijn huis, voelt echt als thuis en warm aan.

Ik heb 2 bedrijven waar ik niet van rondkom, en ww na mijn laatste baan is ook afgelopen. Door die bedrijven geen bijstand want dan mag ik bijna niks meer doen. En als ik er niet van rond kan komen kan ook geen hypotheek ervanaf.
Solliciteer me intussen rot, uitgerekend haal ik het betalen van de huur sowieso nog tot eind december.
Freaks like me drink tea
  zondag 17 november 2019 @ 12:40:01 #224
370431 drakin
vurig typje
pi_189984538
Laatste baan was parttime naast mijn bedrijven, bedrijven 50% inkomen en die baan de andere 50%

Morgen even contact opnemen uitzendburo want nog niks van laatste sollicitatie gehoord dus wie weet.
Freaks like me drink tea
pi_189984548
KantoorSintviering (met roetveegpiet ^O^ ): done. Günther at zo'n achtduizend kruidnoten, het gros opgeraapt van de vloer :')

SPOILER
Zo thuis even bijlezen :*
  zondag 17 november 2019 @ 12:45:26 #226
370431 drakin
vurig typje
pi_189984609
ei bakken :W
Freaks like me drink tea
  zondag 17 november 2019 @ 12:45:40 #227
370431 drakin
vurig typje
pi_189984615
supercul bezig vandaag :P
Freaks like me drink tea
pi_189984654
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:45 schreef drakin het volgende:
ei bakken :W
Spiegel-? Kluts-? Roer-?
  zondag 17 november 2019 @ 12:50:40 #229
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189984677
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 12:17 schreef Zilverberk het volgende:
Het lijkt er niet op.
pi_189984788
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:36 schreef drakin het volgende:

[..]

Klopt het is wel een heel fijn huis, voelt echt als thuis en warm aan.

Ik heb 2 bedrijven waar ik niet van rondkom, en ww na mijn laatste baan is ook afgelopen. Door die bedrijven geen bijstand want dan mag ik bijna niks meer doen. En als ik er niet van rond kan komen kan ook geen hypotheek ervanaf.
Solliciteer me intussen rot, uitgerekend haal ik het betalen van de huur sowieso nog tot eind december.
Lastige periode nu ook... zo toch redelijk dicht op de kerst.
  zondag 17 november 2019 @ 13:22:47 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_189985031
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lastige periode nu ook... zo toch redelijk dicht op de kerst.
I'll be lonely -O-
Freaks like me drink tea
  zondag 17 november 2019 @ 13:25:21 #232
370431 drakin
vurig typje
pi_189985063
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 12:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Spiegel-? Kluts-? Roer-?
weet ik nog niet, want vergat wat en had geen tijd meer.

Dus vanavond maar ei of morgenochtend.

Meestal spiegel waar eigeel zo lekker uitstroomt :Y)
Freaks like me drink tea
pi_189985069
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef drakin het volgende:

[..]

Meestal spiegel waar eigeel zo lekker uitstroomt :Y)
The best :9
  zondag 17 november 2019 @ 13:26:04 #234
370431 drakin
vurig typje
pi_189985076
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

The best :9
jij weet :Y
Freaks like me drink tea
pi_189985077
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:20 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken om ergens te werken waar 1 collega de kans krijgt de sfeer al 2,5 jaar te vernaggelen.
Zo kort door de bocht is het niet.
SPOILER
pi_189985105
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 12:40 schreef minilot het volgende:
KantoorSintviering (met roetveegpiet ^O^ ): done. Günther at zo'n achtduizend kruidnoten, het gros opgeraapt van de vloer :')

SPOILER
Leuk! Die CB muts ook met achter zijn naam een rode punt :D
SPOILER
  zondag 17 november 2019 @ 13:27:54 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189985114
dus zonder die ene moeilijkerd gaat jullie productiviteit gewoon omhoog begrijp ik ^O^

Weg ermee dan.
pi_189985175
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2019 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
dus zonder die ene moeilijkerd gaat jullie productiviteit gewoon omhoog begrijp ik ^O^

Weg ermee dan.
Makkelijk vanaf de zijlijn. :{w Nee zonder haar missen we gewoon iemand op de poli, die toch al redelijk onderbezet is/nét aan.
SPOILER
pi_189985191
Ik hou er over op, mijn bloeddruk begint alweer te stijgen :P
Naar buiten :W
pi_189985246
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:27 schreef Blues het volgende:

[..]

SPOILER
Als je die met het DepecheMode-shirtje bedoelt, jawel!
pi_189985265
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:33 schreef Blues het volgende:
mijn bloeddruk begint alweer te stijgen :P
Snap ik. :* Maar zonde op zo'n mooie dag. Inderdaad, hup, de zon in! :W
pi_189985277
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:22 schreef drakin het volgende:

[..]

I'll be lonely -O-
Hmm werk is toch niet je enige gezelschap met kerst?

(Ik heb gewoon storingsdienst met kerst... dus de kans dat ik een collega te spreken krijg is nog wel aanwezig ook...)
pi_189985291
Pic van je deegventen, Frantic? *O* Of kom ik die al tegen bij de bijlees, straks?
  zondag 17 november 2019 @ 13:43:45 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189985323
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:33 schreef Blues het volgende:
Ik hou er over op, mijn bloeddruk begint alweer te stijgen :P
Naar buiten :W
Oh oke :)
  zondag 17 november 2019 @ 13:46:53 #245
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189985367
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 13:39 schreef minilot het volgende:
Pic van je deegventen, Frantic? *O* Of kom ik die al tegen bij de bijlees, straks?
Gaatie volgende keer maken, zegtie :Y
pi_189985536
Ik ben al 6x begonnen aan een berichtje voor @z80 over mn spierpijn.

Anyway.. retry.
Ik heb al zeker een jaar last van hielspoor.. dat kan nog veel langer duren op zich... maar ben het wel goed zat :)
Resulteert in behoorlijk zere voeten als ik lang heb gelopen en dus volgende dag ook nare stijfheid en meer pijn. Wordt wel minder dan weer als je eenmaal een stuk gelopen hebt.. maar het is wel echt heel vervelend. Loop veel op mn allstars omdat ik daar het minste last mee heb.
Schoenen met een goed voorgevormd voetbed.. zijn kennelijk van de duivel want dan doet het in no time weer pijn.

Toen kreeg ik deze schoenen van iemand die zei: als dat zo werkt.. zou je barefoot shoes moeten proberen.. dat is sowieso beter voor je voeten.. en zou zo maar eens het verschil kunnen maken.
Nou paste dat natuurlijk ook in het verhaal dat minder voetbed beter loopt op het moment.
(En ook bij het algemeen geldend advies voor hielspoor dat je vooral moet dragen wat prettig voelt en dat dat meestal niet de stereotype goede, stevige schoenen is)

Nou vond ik ze wat duur voor een experiment.
Met het risico dat het eerder tegengesteld effect zou hebben. Want bij alles wat ik er over lees... is overstappen vaak nog best een ding.
(Not to mention dat stel dat het heerlijk loopt.. wil ik ze dan ineens altijd aan? En mn huidige schoenen dan?)
Maar goed.. beren op de weg zo bleek.

Want weinig last met beginnen tot nu toe.
Ook niet echt met het anders lopen.. (al merk ik wel dat als ik moe word.. dat wel echt niet meer zo makkelijk gaat)
En heb ze nu een week...
zondags op mn gemak even door het park achter mn huis gelopen.. dat ging goed genoeg om ze naar werk aan te doen (toch een kantoorbaan.. dus loop ook niet heel de dag uiteindelijk)
En vergat ze soms bijna uit te doen met thuiskomen.. dus vrijdag naar concert.. het toch maar gewaagd. En dus zaterdag er nog heel de dag mee gewinkeld.

Kan inmiddels melden.. dat ik zaterdagavond wel enigzins zere voeten had. Maar vanochtend geen issues had met eerst moeten opstarten.
En ook geen spierpijn trouwens.
Nou liep ik al een jaar vrijwel continu op allstars.. dus misschien stiekem de spieren wel al enigzins getraind.

En 3 weken terug braaf op mn wandelschoenen gewandeld.. toen had ik na 2,5 uur rustig wandelen... met name de volgende dag echt veel meer last dan nu.

Dus 1-0 voor de xeroshoes :)

Verder gaan we zien of dit de winter doorkomt.
Het is een speciaal wintermodel dus NET iets dikkere zool met meer profiel.

Degene die ze gaf kocht zelf het herenmodel en is er ook erg blij mee. Al zijn ze wel iets minder flexibel dan de andere modellen die hij heeft.
pi_189985543
Gelukkig is het geen lang verhaal geworden :S
pi_189985812
@Blues...lastig verhaal met TL en collega.
Ooit de pech dat wij met 10 man stonden tegenover TL getrouwd met de specialist en de voorzitter van het stafconvent. ( en grote bek).
SPOILER
En hoe is met het hielspoor van Blues dan eigenlijk?
pi_189985866
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ben al 6x begonnen aan een berichtje voor @:z80 over mn spierpijn.

Anyway.. retry.
Ik heb al zeker een jaar last van hielspoor.. dat kan nog veel langer duren op zich... maar ben het wel goed zat :)
Resulteert in behoorlijk zere voeten als ik lang heb gelopen en dus volgende dag ook nare stijfheid en meer pijn. Wordt wel minder dan weer als je eenmaal een stuk gelopen hebt.. maar het is wel echt heel vervelend. Loop veel op mn allstars omdat ik daar het minste last mee heb.
Schoenen met een goed voorgevormd voetbed.. zijn kennelijk van de duivel want dan doet het in no time weer pijn.

Toen kreeg ik deze schoenen van iemand die zei: als dat zo werkt.. zou je barefoot shoes moeten proberen.. dat is sowieso beter voor je voeten.. en zou zo maar eens het verschil kunnen maken.
Nou paste dat natuurlijk ook in het verhaal dat minder voetbed beter loopt op het moment.
(En ook bij het algemeen geldend advies voor hielspoor dat je vooral moet dragen wat prettig voelt en dat dat meestal niet de stereotype goede, stevige schoenen is)

Nou vond ik ze wat duur voor een experiment.
Met het risico dat het eerder tegengesteld effect zou hebben. Want bij alles wat ik er over lees... is overstappen vaak nog best een ding.
(Not to mention dat stel dat het heerlijk loopt.. wil ik ze dan ineens altijd aan? En mn huidige schoenen dan?)
Maar goed.. beren op de weg zo bleek.

Want weinig last met beginnen tot nu toe.
Ook niet echt met het anders lopen.. (al merk ik wel dat als ik moe word.. dat wel echt niet meer zo makkelijk gaat)
En heb ze nu een week...
zondags op mn gemak even door het park achter mn huis gelopen.. dat ging goed genoeg om ze naar werk aan te doen (toch een kantoorbaan.. dus loop ook niet heel de dag uiteindelijk)
En vergat ze soms bijna uit te doen met thuiskomen.. dus vrijdag naar concert.. het toch maar gewaagd. En dus zaterdag er nog heel de dag mee gewinkeld.

Kan inmiddels melden.. dat ik zaterdagavond wel enigzins zere voeten had. Maar vanochtend geen issues had met eerst moeten opstarten.
En ook geen spierpijn trouwens.
Nou liep ik al een jaar vrijwel continu op allstars.. dus misschien stiekem de spieren wel al enigzins getraind.

En 3 weken terug braaf op mn wandelschoenen gewandeld.. toen had ik na 2,5 uur rustig wandelen... met name de volgende dag echt veel meer last dan nu.

Dus 1-0 voor de xeroshoes :)

Verder gaan we zien of dit de winter doorkomt.
Het is een speciaal wintermodel dus NET iets dikkere zool met meer profiel.

Degene die ze gaf kocht zelf het herenmodel en is er ook erg blij mee. Al zijn ze wel iets minder flexibel dan de andere modellen die hij heeft.
Fijn dat het zo goed bevalt tot nu toe! ^O^

Ik ben er ook fan van. Nooit zo 'licht' gelopen in de bergen O+
pi_189985870
quote:

SPOILER
O+
pi_189985952
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Fijn dat het zo goed bevalt tot nu toe! ^O^

Ik ben er ook fan van. Nooit zo 'licht' gelopen in de bergen O+
Mja gekke is dat ik eigenlijk het niet enorm anders vind voelen als ze aantrek.. maar eind van de dag is het wel een wereld van verschil.
Had ik niet helemaal durven verwachten toch.
pi_189985982
Zeg Uhmmmpie...wat doe je verder aan hielspoor?
Ben je bijv. bij de fysio geweest?
pi_189986071
Mijn hielspoor was in mijn VUmc tijd en heeft lang geduurd.. een jaar? Dus alweer ruim 3 jr geleden. Nooit meer gehad *O*
Ik weet wel dat het vreselijk vervelend/pijnlijk is én het lang duurt. :r :(
Sterkte Uhmp ^O^
Weet wel dat ik allerlei hakjes/hieltjes/zooltjes heb geprobeerd toen op advies van meerdere personen, maar uiteindelijk was het de tijd die het nodig had en op zachte ondergrond toch écht het minst last had. Dus idd ook heel veel mijn allstars gedragen. Later nog overal zooltjes in, maar nu ook niet meer (alleen nog in mijn zomerToms, maar dat komt omdat ik stinkinlegzooltjes van de schoenen zelf weggemieterd heb >:) )
pi_189986115
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 14:18 schreef AnneX het volgende:
@:Blues...lastig verhaal met TL en collega.
Ooit de pech dat wij met 10 man stonden tegenover TL getrouwd met de specialist en de voorzitter van het stafconvent. ( en grote bek).
SPOILER
Gedoe ook :{w
De keuze is ķf ze draait mee in het rooster zoals voor de tigste x afgelopen vrijdagmiddag is voorgesteld ķf we moeten echt afscheid van haar nemen, het wordt onwerkbaar.
Het gekke is dat als we zoals donderdag met zijn 7-en op kraambezoek zijn, het heel gezellig is en ze er echt bij hoort (zoals al jaren). Maar zij en wij vliegen op 'slot' als het over haar rooster gaat.

Oh ja. Ik hou er over op.
/zit me niet hoog hoor _O-

Was wel buiten lopen naar supermarkt en een paar kleine boodschapjes, heeeerlijk weertje O+
pi_189986127
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:42 schreef Blues het volgende:
Mijn hielspoor was in mijn VUmc tijd en heeft lang geduurd.. een jaar? Dus alweer ruim 3 jr geleden. Nooit meer gehad *O*
Ik weet wel dat het vreselijk vervelend/pijnlijk is én het lang duurt. :r :(
Sterkte Uhmp ^O^
Weet wel dat ik allerlei hakjes/hieltjes/zooltjes heb geprobeerd toen op advies van meerdere personen, maar uiteindelijk was het de tijd die het nodig had en op zachte ondergrond toch écht het minst last had. Dus idd ook heel veel mijn allstars gedragen. Later nog overal zooltjes in, maar nu ook niet meer (alleen nog in mijn zomerToms, maar dat komt omdat ik stinkinlegzooltjes van de schoenen zelf weggemieterd heb >:) )
Ik lees ook dingen als mensen die er ruim 2 jaar mee rondliepen. Moet je niet aan denken toch.

@AnneX huisarts zegt: trek makkelijke schoenen en doe rustig aan. Plus regelmatig rekken, strekken en draaien.
Nahja dat werkt.. maar duurt (zoals voorspeld) wel erg lang dus.
pi_189986147
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik lees ook dingen als mensen die er ruim 2 jaar mee rondliepen. Moet je niet aan denken toch.

@:annex huisarts zegt: trek makkelijke schoenen en doe rustig aan. Plus regelmatig rekken, strekken en draaien.
Nahja dat werkt.. maar duurt (zoals voorspeld) wel erg lang dus.
Ja dat oefenen deed ik ook :Y
pi_189986163
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Gedoe ook :{w
De keuze is ķf ze draait mee in het rooster zoals voor de tigste x afgelopen vrijdagmiddag is voorgesteld ķf we moeten echt afscheid van haar nemen, het wordt onwerkbaar.
Het gekke is dat als we zoals donderdag met zijn 7-en op kraambezoek zijn, het heel gezellig is en ze er echt bij hoort (zoals al jaren). Maar zij en wij vliegen op 'slot' als het over haar rooster gaat.

Oh ja. Ik hou er over op.
/zit me niet hoog hoor _O-

Was wel buiten lopen naar supermarkt en een paar kleine boodschapjes, heeeerlijk weertje O+
Mja probleem is als dat je erg op dr gesteld bent.. je toch graag wil dat ze blijft.
Of je nou op de gesteld bent doordat ze een leuk mens is, veel kennis of beiden.

Is het geen optie om dr structureel minder/anders in te roosteren?

Ik werk ook volgens een planning wel... maar minder uren dan de rest. Wel zo gepland dat op de momenten dat meer mensen noodzakelijk zijn ik er gewoon ben.
Mijn andere collega werkt 4 dagen ipv 4... (dus die 5e dag ben ik er wel altijd de hele dag)

Het kost wel meer moeite qua plannen.. maar het werkt wel goed uiteindelijk
pi_189986268
De vraag over de optie om haar anders in te plannen is nou net Het Issue. Of DE Issue. :(
Zij MOET van TL en bedrijfsarts ingeroosterd worden tussen 8 en 17 6u pd. Net als wij 8u pd. Met eenmaal pw tot 17. En dat wil ze niet. Dan gaat ze uitvallen zegt ze. Maar ze MOET van TL. Dus.. Tja.. na 6 verschillende roosters moet ze dit nu. En dat wil ze niet.
pi_189986343
Hielspoor begon zich te ontwikkelen en -met consequent en als het maar kon- met name strekoefeningen (van de achillespees) te doen, íeder uur bij zittend werk, of bij tv kijken, heeft het niet doorgezet. w/
pi_189986371
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 15:01 schreef Blues het volgende:
De vraag over de optie om haar anders in te plannen is nou net Het Issue. Of DE Issue. :(
Zij MOET van TL en bedrijfsarts ingeroosterd worden tussen 8 en 17 6u pd. Net als wij 8u pd. Met eenmaal pw tot 17. En dat wil ze niet. Dan gaat ze uitvallen zegt ze. Maar ze MOET van TL. Dus.. Tja.. na 6 verschillende roosters moet ze dit nu. En dat wil ze niet.
Lastig.. vooral als ze echt niet wil.
Mag ze wel oppassen dat ze het niet op werkweigering of een verstoorde arbeidsrelatie gaan gooien ook.
Dan is ze sowieso dr baan kwijt uiteindelijk.
pi_189986416
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 15:08 schreef AnneX het volgende:
Hielspoor begon zich te ontwikkelen en -met consequent en als het maar kon- met name strekoefeningen (van de achillespees) te doen, íeder uur bij zittend werk, of bij tv kijken, heeft het niet doorgezet. w/
Mja ik had tot een jaar geleden geen idee wat het was.. laat staan dat het zich daadwerkeljk ontwikkelde :)

Maar wel fijn dat het toch op tijd goed kwam :)
  zondag 17 november 2019 @ 15:17:49 #262
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189986466
quote:

SPOILER
Wow mini, wat wordt ie alweer groot :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 17 november 2019 @ 15:26:30 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189986583
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:10 schreef Uhmmpie het volgende:

Lastig.. vooral als ze echt niet wil.
Mag ze wel oppassen dat ze het niet op werkweigering of een verstoorde arbeidsrelatie gaan gooien ook.
Dan is ze sowieso dr baan kwijt uiteindelijk.
Ik heb het vermoeden dat het wel die kant uit zal gaan, of tenminste gedwongen overplaatsing naar een andere werkkring binnen het ziekenhuis.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189986609
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat het wel die kant uit zal gaan, of tenminste gedwongen overplaatsing naar een andere werkkring binnen het ziekenhuis.
Dat is ook een optie natuurlijk.
  zondag 17 november 2019 @ 15:31:39 #265
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189986625
Maar wel naar dat dat al zo lang door aan het etteren is en er kennelijk niemand bij machte is om een halt toe te roepen aan zo'n situatie -O-
  zondag 17 november 2019 @ 15:36:05 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189986669
Het blijft natuurlijk allemaal wat soft en er werken alleen maar vrouwen met bepaalde letters op zo'n poli.
Niemand die gewoon eens keihard durft in te grijpen en een beslissing er doorheen drukt.
Take it or leaf it.
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 17 november 2019 @ 15:37:48 #267
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189986690
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:36 schreef golfer het volgende:
vrouwen met bepaalde letters
Waar doelt dit op? Certificeringen / titels of zo? :?
  zondag 17 november 2019 @ 15:39:35 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189986710
quote:
5s.gif Op zondag 17 november 2019 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Er is een tijdlang in de CUL SC een test gedaan door iedereen waaruit bepaalde persoonlijkheidsletters te voorschijn kwamen.
De Myers-Briggstest,
https://www.impact-ontwikkeling.nl/pagina/16-mbti-types/
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 17 november 2019 @ 15:39:58 #269
13783 Anthraxx
pi_189986719
quote:
5s.gif Op zondag 17 november 2019 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Els. Ria. Of Ans.
  zondag 17 november 2019 @ 15:43:15 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189986754
:W Ik leef nog.

Nog niets bijgelezen, dat ga ik zo op mijn gemakkie doen. Drukke weken gehad en vandaag helemaal niets na een nacht met 4 uur slaap na een geweldige laatste voorstelling in Oss *O* Zie spoiler

SPOILER
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189986778
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 15:01 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Overigens ook hielspoor gehad. Door nieuwe schoenen. Tegelijk nieuwe wandelschoenen en hardloopschoenen gekocht, dus ik wist niet heel goed aan welke het lag dat het is begonnen, maar kon daarna in geen enkele schoen meer gatsoenlijk lopen. Man, wat een pijn :X Uiteindelijnk zooltjes gekocht en daarna ging het rap bergopwaarts. Ben nog terug gegaan naar de winkel waar ze deze zooltjes hadden aangeraden en heb nog net niet de verkoopster geknuffeld :+
pi_189986780
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:43 schreef TAV74 het volgende:

Nog niets bijgelezen, dat ga ik zo op mijn gemakkie doen. Drukke weken gehad en vandaag helemaal niets na een nacht met 4 uur slaap na een geweldige laatste voorstelling in Oss *O* Zie spoiler

SPOILER
Ik zat vannacht al naar de mooie beelden te kijken _O_
pi_189986860
Tering. Muppet gaf me een hartverzakking. Ze was (gulzig) aan het eten/slobberen van d'r voer. Ik denk dat er wat vast zat in haar slokdarm maar ze verloor ineens kracht in haar achterpoten, ging heel zielig zitten piepen, haar ribbenkast was raar opgezwollen, ze liet d'r ontlasting lopen, gekke kokhalsgeluiden, ik was al op weg naar autosleutels voor spoedDA, toen ze ineens weer gewoon opstond en, wat wiebelig nog, weer richting d'r voerbak liep voor de rest.

:') :{ Godsamme, 10 jaar ouder.
  zondag 17 november 2019 @ 15:53:52 #274
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189986875
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Er is een tijdlang in de CUL SC een test gedaan door iedereen waaruit bepaalde persoonlijkheidsletters te voorschijn kwamen.
De Myers-Briggstest,
Och jee :) Hokjes douwen voor gevorderden :+
  zondag 17 november 2019 @ 15:56:13 #275
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189986898
Blues, dat klinkt alsof het een doodlopend verhaal is met de niet- inplanbare collega. -O-
pi_189986925
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2019 15:52 schreef Lonaa het volgende:
Tering. Muppet gaf me een hartverzakking. Ze was (gulzig) aan het eten/slobberen van d'r voer. Ik denk dat er wat vast zat in haar slokdarm maar ze verloor ineens kracht in haar achterpoten, ging heel zielig zitten piepen, haar ribbenkast was raar opgezwollen, ze liet d'r ontlasting lopen, gekke kokhalsgeluiden, ik was al op weg naar autosleutels voor spoedDA, toen ze ineens weer gewoon opstond en, wat wiebelig nog, weer richting d'r voerbak liep voor de rest.

:o zo, hartverzakking inderdaad
  zondag 17 november 2019 @ 15:59:46 #277
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189986930
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:39 schreef golfer het volgende:

[..]

De Myers-Briggstest,
Een test met maar een handvol vragen. :D
Ben alleen nu al de lettercombi vergeten die ik als resultaat kreeg. :+
pi_189986938
quote:

pfoe.. dat is naar.
Gelukkig viel het mee
  zondag 17 november 2019 @ 16:00:40 #279
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189986939
quote:

Getverrr :o
pi_189986957
ja, jezus man. En wat het nou was? Het was ei met KVV en een stuk nier. Ik denk dat ze de nier gewon ook naar binnen geslobberd had en dat dat vast zat. Is het enige wat ik kan bedenken. :{
pi_189986981
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:59 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Een test met maar een handvol vragen. :D
Ben alleen nu al de lettercombi vergeten die ik als resultaat kreeg. :+
Hmm ik maakte die ooit eens op papier en ook al meer dan eens online... waren best wel wat vragen toen.
Doorgaans komt er bij mij INFJ uit.

Met als groot herkenbaar punt: de infj doorslam.
Namelijk dat het lang duurt voor ik mensen zat ben.. maar wanneer het klaar is.. is het ook echt klaar.
pi_189987003
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2019 16:02 schreef Lonaa het volgende:
ja, jezus man. En wat het nou was? Het was ei met KVV en een stuk nier. Ik denk dat ze de nier gewon ook naar binnen geslobberd had en dat dat vast zat. Is het enige wat ik kan bedenken. :{
Kan je hondenheimlich en reanimeren?
pi_189987005
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2019 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Mens :o
Of eigenlijk Hond :o
pi_189987012
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je hondenheimlich en reanimeren?
Ja, in theorie. :Y
  zondag 17 november 2019 @ 16:06:35 #285
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189987014
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik maakte die ooit eens op papier en ook al meer dan eens online... waren best wel wat vragen toen.

Namelijk dat het lang duurt voor ik mensen zat ben.. maar wanneer het klaar is.. is het ook echt klaar.
Ik vind dit soort testjes altijd vrijwel net zo betrouwbaar als een horoscoop eerlijk gezegd. Iedereen kan er voor zichzelf wat in herkennen, nou ja prima. Maar het kan net zo goed iets totaal anders zeggen. Of je komt over een maand of een jaar op een andere lettercombi uit en dat is dan ook weer herkenbaar. Het zegt gewoon niet iets. Niet iets wat je niet zelf al wist. Vind ik hoor :)
  zondag 17 november 2019 @ 16:06:35 #286
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189987016
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zat net op E nog wat.
pi_189987019
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:43 schreef TAV74 het volgende:

SPOILER
Gaaf O+
pi_189987023
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2019 16:06 schreef Lonaa het volgende:

Ja, in theorie. :Y
Nou ja, ongeveer weten wat je doen moet is in ieder geval al iets :Y
  zondag 17 november 2019 @ 16:07:11 #289
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189987026
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:06 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik zet net op E nog wat.
E coli? :+
pi_189987031
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik vind dit soort testjes altijd vrijwel net zo betrouwbaar als een horoscoop eerlijk gezegd. Iedereen kan er voor zichzelf wat in herkennen, nou ja prima. Maar het kan net zo goed iets totaal anders zeggen. Of je komt over een maand of een jaar op een andere lettercombi uit en dat is dan ook weer herkenbaar. Het zegt gewoon niet iets. Niet iets wat je niet zelf al wist. Vind ik hoor :)
Nou ik heb hem dus door de jaren heen voor verschillende werkgevers moeten doen... met bijzonder weinig variatie in de uitkomst.

Ik kreeg hooguit INFP ipv INFJ
pi_189987036
quote:

Er zijn altijd wel verschillende combinaties die bij je passen en soms ligt het dan aan je bui wanneer je dat testje invult. Maar er zijn echt ook tig combinaties die 100% niet bij mij passen :D (wel eens met laatste zinnen :Y :Y )
pi_189987039
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ongeveer weten wat je doen moet is in ieder geval al iets :Y
Ik heb het geleerd op mensen en kinderen. Hondheimlichen is in ieder geval op de kop. Reanimeren schijnt iets lastiger te zijn dan bij kinderen omdat het hart iets anders/dieper ligt. Je moet iig op de zijkant zijn. :)
  zondag 17 november 2019 @ 16:08:36 #293
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189987045
quote:
12s.gif Op zondag 17 november 2019 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

E coli? :+
Test opnieuw: ESTP
  zondag 17 november 2019 @ 16:09:18 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189987054
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:08 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Test opnieuw: ESTP
Waarvan akte :P Ik zal hem ook eens doen :P
  zondag 17 november 2019 @ 16:09:31 #295
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189987057
quote:

:o :o Dat klinkt serieus eng
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 17 november 2019 @ 16:10:25 #296
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189987066
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2019 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waarvan akte :P Ik zal hem ook eens doen :P
Dat staat voor Extraverted, Sensing, Thinking, Perceiving

Ofzo. :+
pi_189987068
SPOILER
Oh en de letters, ik was eeehhhhhh vergeet het steeds.
ISFJ :? :D
  zondag 17 november 2019 @ 16:11:33 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189987074
quote:

Gelukkig zijn er mensen die er voor doorgeleerd hebben die vinden dat bepaalde kenmerken wel vrij goed uit zo'n test naar voren komen. Een stuk betrouwbaarder en meer bewezen dan horoscopen. :)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 17 november 2019 @ 16:11:44 #299
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189987078
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:10 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat staat voor Extraverted, Sensing, Thinking, Perceiving

Ofzo. :+
Ik heb ISTJ. Ik heet Introvert te zijn. So much for die test _O-
  zondag 17 november 2019 @ 16:12:10 #300
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189987083
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 16:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er mensen die er voor doorgeleerd hebben die vinden dat bepaalde kemerken wel vrij goed uit zo'n test naar voren komen. Een stuk betrouwbaarder en meer bewezen dan horoscopen. :)
Dat laatste is vrij eenvoudig, natuurlijk. :P
pi_189987084
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb ISTJ. Ik heet Introvert te zijn. So much for die test _O-
Ben je dat niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')