abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189969036
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189969064
:W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189969082
Maar even terugkomen op mn vraag..

Is er niet een begin cursus "programmeren" ? Of moet je meteen een taal kiezen?

In dat laatste geval twijfel ik over VBA (voor werk) of toch iets met websites bouwen (voor prive) ..
Zal dat in essentie veel van elkaar verschillen ?
pi_189969115
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zat terug te zwaaien naar het filmpje :@
:D O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189969134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:48 schreef Barreltje het volgende:

In dat laatste geval twijfel ik over VBA (voor werk) of toch iets met websites bouwen (voor prive) ..
Als je nul basiskennis hebt kun je misschien beginnen op Youtube. Daar staan tutorials over ongeveer alles, dus zeker ook wel over programmeren. Maar het is pittige kost kan ik melden. Waarom wil je dat eigenlijk? :?
  zaterdag 16 november 2019 @ 13:01:48 #6
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189969284
quote:

Je moet sowieso een taal kiezen. Er is niet iets algemeens. Meestal leer je een taal en als je de concepten door hebt is een andere taal niet zo schokkend om te leren. Concepten zijn hetzelfde. Taal constructies niet. Meestal beginnen studenten in Java. Java heeft wat eigenaardigheden, maar wordt door veel bedrijven gebruikt over de hele wereld.
pi_189969610
Ja, nog wat sinterklaas beelden uit Apeldoorn meegekregen.
Hoe verzinnen ze het! En die gezichten van de kinderen. (8>

Goed bezig borisz.
In de zomer heb ik het opgegeven. -O- moet weer starten.
Lucky houdt het ook steeds vol. _O_

@Kaatje: weet je al meer van de trouwende collega?
( ik zag weer beelden uit Venetië).
En wrom zou jij willen verhuizen? Je hebt “alles” al gelijkvloers!
Daar is niet meer aan te komen ķf idioot prijzig in huur of koop.
pi_189969716
Het concept sprak mij aan. Niet een commune maar wel dingen samen doen maar ook je eigen stekkie. Mensen helpen en indien nodig geholpen worden.

De trouwende collega krijgt ruim 1800 euro. Vanavond bij het feest krijgen ze het van zijn directe collega’s.
Maandag over een week is hij weer op kantoor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189969882
Het nieuwe paard dat Ohzosnel heet. :D
Stoomtreinen O+
Pieten zwart door kolen. ^O^
Retesaaie verslaggeving Jeroen -O-

Günther heeft een imposante berg kikkers&muizen-in-badkleding gegeten :o En NPO-intocht was machtig interessant. "TREIN!!", "PAARD!!", "BAARD!!" *stuiter*

Kind krijgt thuis verder geen snoep en geen televisie of andere schermen, dus dit was wel heel makkelijk fantastisch allemaal :7
Vanavond + morgenochtend eens kijken of het concept 'winterwortel in kaplaarsje' al wat doet. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189969962
-wacht op zijn gemak de overige edits in de voorgaande post af-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189970040
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het concept sprak mij aan. Niet een commune maar wel dingen samen doen maar ook je eigen stekkie. Mensen helpen en indien nodig geholpen worden.

De trouwende collega krijgt ruim 1800 euro. Vanavond bij het feest krijgen ze het van zijn directe collega’s.
Maandag over een week is hij weer op kantoor.
Ja, snap wat je bedoelt. Maar ik kende iemand die ook in zo'n buurtje woonde en iedereen was net als mijn buren: je zegt goedemorgen en that's it :D

Tof voor de trouwende collega _O_ Mooie pleister op de wond. Overigens gisteravond film gekeken met een overstromend Venetië :+

Leuke intocht, mini! Ik kijk er nooit naar, als kind al niet, maar als ik jouw enthousiaste verslagen lees dan voel ik toch een beetje spijt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189970079
Aflevering 4 van Killer Women had eindelijk een echte moordenares. Ex van huidige man vermoord. Lange planning, dus geen crime passionnel. Ze geeft het netjes toe. Zegt ook nog eens dat het haar idee was. Ze lijkt wroeging te hebben. 25 jaar celstraf. Haar echtgenoot, die er niet bij was, wiens idee het aanvankelijk niet was heeft levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.

Wat toch een raar systeem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189970149
Ik blijf altijd thuis voor de intocht op tv O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189970178
Gisteren gezellige avond met vriendinnen gehad. Gegeten, gepraat, 2 spelletjes gedaan met kado's en daarna kerstfilm gekeken.

Straks naar 2 centra fietsen en daar rondlopen.

Vnv koken en daarna naar een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189970191
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Oh wauw _O_ Veel plezier vast!
pi_189970305
Ik ga aan het werk jong0ns, er moet nog veel aan het clubblad gebeuren :W

De 100 fietskilometers voor dit jaar heb ik eindelijk kunnen volbrengen :s) (ja stelt niks voor, ik weet het :') )
  zaterdag 16 november 2019 @ 14:24:29 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189970307
quote:
. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Big time jaloers _O_

Alhoewel ik meesterlijke kersen dekselvlaai had :9~

Vanavond maar even Gigi aanmikken bij minifeestje hier _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189970672
OK. Ik heb hier een (koploze) schoongemaakte zeebaars.

Wat zal ik doen? Zoutkorst eromheen is zo..... 1970... Ik wil eens wat anders. maar ben ook wel weer beetje te lui om 'm te fileren :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189970749
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Aflevering 4 van Killer Women had eindelijk een echte moordenares. Ex van huidige man vermoord. Lange planning, dus geen crime passionnel. Ze geeft het netjes toe. Zegt ook nog eens dat het haar idee was. Ze lijkt wroeging te hebben. 25 jaar celstraf. Haar echtgenoot, die er niet bij was, wiens idee het aanvankelijk niet was heeft levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.

Wat toch een raar systeem.
Als je dat (al)weet, wrom kijk je dan?

En ik las suikerbrood bij mini ergens en ik zag suikerbrood bij de bakker en nu rip een half suikerbrood. :Y)

Sorry fiets, bij twijfel: keep it simple.
pi_189971030
Ik deed teveel boodschappen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189971062
quote:
Vnv koken en daarna naar een 90'ies party in de Brabanthallen. Met Gigi d'Agostino als hoofdact O+
Gaaf! Have fun *O*
pi_189971268
Ik heb de sint-intocht in Spijkenisse bijgewoond :+ Waarna ik een aantal muren mocht verven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 16 november 2019 @ 16:04:50 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189971312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 14:57 schreef fietsie het volgende:
OK. Ik heb hier een (koploze) schoongemaakte zeebaars.

Wat zal ik doen? Zoutkorst eromheen is zo..... 1970... Ik wil eens wat anders. maar ben ook wel weer beetje te lui om 'm te fileren :P
Toch fileren, huid eraan laten zitten. Hard op de huid bakken met peper en zout.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189971359
Ik kocht een mand voor Dora.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189971370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de sint-intocht in Spijkenisse bijgewoond :+ Waarna ik een aantal muren mocht verven :+
Wie oh wie had dit kunnen bedenken. B-)
pi_189971377
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:09 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dora is een kat O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189971381
quote:
SPOILER
:7 handig om haar speeltjes in te verzamelen. _O-
pi_189971392
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dora is een kat O+
Ze vond m 'meh', dus ik krabbelde er wat in met m'n vingers, toen moest ie dood.
Dus ik dacht, leg ik m op de bank, want daar wordt geslapen. Mja, jammer joh. :')
pi_189971393
quote:
SPOILER
Het is een kat _O- _O- _O-
pi_189971396
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

:7 handig om haar speeltjes in te verzamelen. _O-
Daar zal het wel op uitdraaien ja. :') De doos is inmiddels weg.
pi_189971426
OMG. FOK!wet :')

pi_189971427
quote:
Pee toch :D Zo'n totaal andere wereld leef jij in sinds een paar maanden.
pi_189971430
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[ afbeelding ]
:D *O*
pi_189971444
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:15 schreef Blues het volgende:

[..]

:D *O*
Bwehehe ja. :') O+
pi_189971450
quote:

[ afbeelding ]
Yeah. B-) Braaaaffff. w/
pi_189971479
quote:

[ afbeelding ]
_O- O+
pi_189971491
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O- O+
Maar echt. :') Stom beest. :') O+
pi_189971538
quote:
O+
pi_189971562
quote:

[ afbeelding ]
_O_ Dora was aan het trollen!
pi_189971596
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ Dora was aan het trollen!
soberso is het wel beetje een trolhond hoor. Ze is inmiddels heel goed in iets eetbaars oppakken van straat, onopvallend, en het dan in haar bek houden, verstopt, kaken stijf op elkaar. En dan als mijn aandacht verslapt is alsnog opeten.
pi_189971732
quote:

[ afbeelding ]
Whaha...ik hou ervan
pi_189971768
Straks uit eten en daar heb ik echt zin in. :9 Vriend van ons werd 40 van de week en neemt ons allemaal mee naar niet de minste italiaan. :o Ze hebben daar in de keuken carte blanche gekregen incl. drank, dus ben heeeeel benieuwd :D
pi_189971777
En omdat muppet nog niet zo lang alleen kan blijven/ik dat niet durf, komt een vriendin puppysitten. O+
pi_189971844
Ik ben niet zo bekend met honden. Maar hoe lang kan ze dan wel alleen blijven? :@
pi_189971877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:53 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo bekend met honden. Maar hoe lang kan ze dan wel alleen blijven? :@
Ligt aan wat ze gewend zijn. Sally kon prima alleen zijn. Ook wel 8 of 10 uur. Zeker de avond/nacht want dan toch soberso slapen.

Vanavond zullen we zo'n 5/6 uur van huis zijn. Voor een hond die gewend is wat uren alleen te zijn is dat prima. Muppet is nog niet langer dan anderhalf uur alleen geweest sinds we d'r hebben. Dat gat is dus wat groot :)

In theorie zou het wel kunnen, want we gaan om 7 uur weg en dan heeft ze alles 'gehad' en moet ze alleen laat op de avond nog een keer plassen, maar ik durf nog niet zo goed.
pi_189971897
Vriendin vindt het ook wel lekker, die hebben terrorhond en dit weekend zijn kinderen in huis, dus suuuuuuuperdruk in huis (en niet zulke leuke kids) dus die kan rustig hier netflixen. :D
pi_189971938
Discussie over WA over een parkeerplein.
Straatparkeren dus. ‘Online staat dat het om 20.00 uur sluit :D
Ja, als je de redelijk onbetrouwbare Google openingstijden gelooft. En straatparkeren sluit nooit.
‘Jamaar, het staat er :D
Dus nu maar een linkje van de gemeente erop gekwakt waar het wel goed op staat.
pi_189972163
quote:

[ afbeelding ]
Goedzo beest. Nou blijven liggen :P
pi_189972199
quote:

Ja, in essentie verschilt dat nogal. Er zijn wel algemeenheden over programmeren, zo is Java object-georienteerd, en zijn 'oudere' talen dat vaak niet. Maar je hebt heel weinig concreets aan dergelijke kennis. Het is nuttiger om te bedenken wat je wil kunnen maken, en dan met welke talen je dergelijke dingen kan maken, liefst met wat (algemene) voor- en nadelen van die verschillende programmeermethoden. En dan wat gaan leren.

Een eenvoudig website'je, waar enkel gewoon tekst en plaatjes op staan bijvoorbeeld, vergt geen enkele programmatuur, alleen maar een opmaaktaaltje (html). Een eenvoudige blog is te programmeren, maar veel makkelijker gewoon met wordpress oid te maken. Webshop zelfde verhaal: je kan het wiel wel nog eens uitvinden, maar een pakketje is sneller, goedkoper en beter, en dan programmeer je dus niks, je bedient een programma.

VBA is wel grappig, is vooral goed haalbaar om daarin autodidact op amateurniveau een heel end te komen. Maar het telt eigenlijk niet als serieuze programmeertaal, dus dan moet dat maar net aansluiten bij je doel.

Java is je van het voor echte programmeurs, maar om daar echt wat in te kunnen heb je serieus studie en inzet nodig. Dat is al snel overkill als je gewoon wat leuks wil prutsen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:00:29 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189972774
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je moet sowieso een taal kiezen. Er is niet iets algemeens. Meestal leer je een taal en als je de concepten door hebt is een andere taal niet zo schokkend om te leren. Concepten zijn hetzelfde. Taal constructies niet. Meestal beginnen studenten in Java. Java heeft wat eigenaardigheden, maar wordt door veel bedrijven gebruikt over de hele wereld.
Wordt om "het te leren" niet veel Python gebruikt?

Tenminste, dat werd ons verteld. Om het te leren had het wat voordelen tov Java.

En Barrel, je begint altijd een taal te leren. Andere talen kun je dan relatief eenvoudig oppakken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:01:53 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189972797
Oh en Python is Nederlands en niet Amerikaans mocht dat een argument zijn :+
pi_189972818
quote:
ja cool is dat, er zijn meer mensen die dat doen vgs mij :)
pi_189972837
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Pee toch :D Zo'n totaal andere wereld leef jij in sinds een paar maanden.
Ja :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189972909
Vandaag is het tijd voor de vierde en laatste maaltijd uit het proefpakket van Uitgekookt: Kipfilet met snijboontjes en aardappelpuree. Na de ervaringen met de prak van gisteren en de losse-componenten-schotel van eergisteren had ik er niet te veel verwachtingen van, maar het bleek alles mee te vallen. De boontjes waren beetgaar en ronduit smakelijk, en het was ook een flinke portie eigenlijk. De aardappelpuree was echt dat, en niet aangeroerde vlokken uit een zakje (er zaten nog een aantal behoorlijke stukken echte aardappel in). En de kipfilet was een flink stuk, mooie magere filet, geen randjes, zeentjes, kraakbeen of andere zooi. Zjuutje was ook lekker, niet te zout maar toch lekker. 8/10. Totaaloordeel over het proefpakket: 23/40. Misschien dat ik over een paar weken / maanden nogeens een ladingkje laat komen.

zaterdag 16 november 2019 @ 18:09:53 #56
13783 Anthraxx
pi_189972912
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, in essentie verschilt dat nogal. Er zijn wel algemeenheden over programmeren, zo is Java object-georienteerd, en zijn 'oudere' talen dat vaak niet. Maar je hebt heel weinig concreets aan dergelijke kennis. Het is nuttiger om te bedenken wat je wil kunnen maken, en dan met welke talen je dergelijke dingen kan maken, liefst met wat (algemene) voor- en nadelen van die verschillende programmeermethoden. En dan wat gaan leren.

Een eenvoudig website'je, waar enkel gewoon tekst en plaatjes op staan bijvoorbeeld, vergt geen enkele programmatuur, alleen maar een opmaaktaaltje (html). Een eenvoudige blog is te programmeren, maar veel makkelijker gewoon met wordpress oid te maken. Webshop zelfde verhaal: je kan het wiel wel nog eens uitvinden, maar een pakketje is sneller, goedkoper en beter, en dan programmeer je dus niks, je bedient een programma.

VBA is wel grappig, is vooral goed haalbaar om daarin autodidact op amateurniveau een heel end te komen. Maar het telt eigenlijk niet als serieuze programmeertaal, dus dan moet dat maar net aansluiten bij je doel.

Java is je van het voor echte programmeurs, maar om daar echt wat in te kunnen heb je serieus studie en inzet nodig. Dat is al snel overkill als je gewoon wat leuks wil prutsen.
Ik begreep de vraag eigenlijk als een overweging meer om professioneel over te stappen :)
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:10:33 #57
13783 Anthraxx
pi_189972923
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wordt om "het te leren" niet veel Python gebruikt?

Tenminste, dat werd ons verteld. Om het te leren had het wat voordelen tov Java.

En Barrel, je begint altijd een taal te leren. Andere talen kun je dan relatief eenvoudig oppakken.
Het voordeel is dat het makkelijker is. Maar de overstap naar andere talen is relatief lastiger, omdat Python best veel voor je doet.
pi_189972937
Zo.. NU heb ik versleten voeten.

Goddelijk lopende barefoot shoes of niet.
Gister hele dag gewerkt, savonds concert en vandaag heel de dag gewinkeld.

Als troost eten we zuurkool met worst bij de hema.
Morgen weer een dag :)

Wel onwijs lol gehad.
Sint-kadootjes voor iedereen. Daarna nog een uur in de lush gespeeld en een half uur pepernoten getest in de pepernotenfabriek O+

Vanavond maar eens slapen voor de variatie.
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:11:20 #59
13783 Anthraxx
pi_189972939
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar dat een argument zou zijn :P. De taal moet voldoen, mij boeit het niet waar het vandaan komt.
pi_189972990
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef Uhmmpie het volgende:

Wel onwijs lol gehad.
Sint-kadootjes voor iedereen. Daarna nog een uur in de lush gespeeld en een half uur pepernoten getest in de pepernotenfabriek O+

^O^

Is ie lekker, de zuurkool met worst van de Hema? Ik heb dan (wellicht onterecht) altijd zo'n beeld van 90% aardappel en 10% zuurkool, terwijl ik het graag andersom heb...
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:18:17 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973053
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee waar dat een argument zou zijn :P. De taal moet voldoen, mij boeit het niet waar het vandaan komt.
Chauvinisme
pi_189973083
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

^O^

Is ie lekker, de zuurkool met worst van de Hema? Ik heb dan (wellicht onterecht) altijd zo'n beeld van 90% aardappel en 10% zuurkool, terwijl ik het graag andersom heb...

Voor 4¤ voor een groot bord met zuurkool, jus en worst.. mag je niet snel klagen.

Maar ik vind doorgaans het eten van de hema aardig eetbaar.
Alleen de zuurkool mag wel iets eh... zuurder.
Maar hij is best lekker.
pi_189973280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voor 4¤ voor een groot bord met zuurkool, jus en worst.. mag je niet snel klagen.

Maar ik vind doorgaans het eten van de hema aardig eetbaar.
Alleen de zuurkool mag wel iets eh... zuurder.
Maar hij is best lekker.
Nette prijs, en fijn makkelijk :)

Ik doe hier de zeebaars toch maar als filet met opperdoezer ronde en wat broccoli.
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:41:09 #64
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973347
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:01 schreef derLudolf het volgende:
Python 3 is nu de standaard. Terwijl er nog heel veel Python 2 is. Maar Python 3 is niet backwards compatible.
Leuk als je een taal gaat leren. Nog meer valkuilen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189973389
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is het tijd voor de vierde en laatste maaltijd uit het proefpakket van Uitgekookt: Kipfilet met snijboontjes en aardappelpuree. Na de ervaringen met de prak van gisteren en de losse-componenten-schotel van eergisteren had ik er niet te veel verwachtingen van, maar het bleek alles mee te vallen. De boontjes waren beetgaar en ronduit smakelijk, en het was ook een flinke portie eigenlijk. De aardappelpuree was echt dat, en niet aangeroerde vlokken uit een zakje (er zaten nog een aantal behoorlijke stukken echte aardappel in). En de kipfilet was een flink stuk, mooie magere filet, geen randjes, zeentjes, kraakbeen of andere zooi. Zjuutje was ook lekker, niet te zout maar toch lekker. 8/10. Totaaloordeel over het proefpakket: 23/40. Misschien dat ik over een paar weken / maanden nogeens een ladingkje laat komen.

[ afbeelding ]
Het ligt er dus heel erg aan wat je kiest, dat hadden wij ook :Y
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:44:32 #66
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973392
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef Uhmmpie het volgende:

Wel onwijs lol gehad.

Zit er een voetbed in de schoenen? Of is deze compleet vlak? Indien vlak bereid je maar vast voor op spierpijn in je voeten.
pi_189973407
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]
Eet je ook wel eens supermarkt kant en klaar maaltijden? Ik ben vooral benieuwd of het echt beter is dan dat, want dat is toch een beetje waar je het mee moet vergelijken. Ik heb alleen een keer zo'n stoommaaltijd van de AH gegeten en die was echt dikke prima. Van die Hollandse dingen nog nooit gehaald.
pi_189973432
En net supermarkt pizza, ook niet verkeerd. :9 Alleen jammer dat mijn tactiek op het moment is om zo snel mogelijk te eten, het duurt even voordat de pijn te heftig is om door te eten. :')
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:47:53 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:41 schreef z80 het volgende:

[..]

Python 3 is nu de standaard. Terwijl er nog heel veel Python 2 is. Maar Python 3 is niet backwards compatible.
Leuk als je een taal gaat leren. Nog meer valkuilen.
2.7 hebben we geleerd. 3 was er toen ook wel.
pi_189973444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eet je ook wel eens supermarkt kant en klaar maaltijden? Ik ben vooral benieuwd of het echt beter is dan dat, want dat is toch een beetje waar je het mee moet vergelijken. Ik heb alleen een keer zo'n stoommaaltijd van de AH gegeten en die was echt dikke prima. Van die Hollandse dingen nog nooit gehaald.
Klopt ja, die AH Stoommaaltijden haal ik nog weleens op een station (bij AH To Go), die zijn goed ja :Y . Verder heb ik vaak Iglo Ping & Klaar, dat is ook over het algemeen wel prima. Maar ook daar geldt: de ene maaltijd valt beter uit dan de andere. Ik vind de lasagnette daarvan op zich wel lekker, maar vrij scherp en net te weinig. Dan bak ik er twee eieren overheen en zijn beide problemen in 1 keer opgelost ^O^
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:49:41 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973464
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

2.7 hebben we geleerd. 3 was er toen ook wel.
Maar dat wat in 2.* werkt, KAN in 3.* werken. Maar grote kans dat het niet volledig werkt.
pi_189973465
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt ja, die AH Stoommaaltijden haal ik nog weleens op een station (bij AH To Go), die zijn goed ja :Y . Verder heb ik vaak Iglo Ping & Klaar, dat is ook over het algemeen wel prima. Maar ook daar geldt: de ene maaltijd valt beter uit dan de andere. Ik vind de lasagnette daarvan op zich wel lekker, maar vrij scherp en net te weinig. Dan bak ik er twee eieren overheen en zijn beide problemen in 1 keer opgelost ^O^
Zo haalde ik vroeger als mijn ouders niet thuis waren wel eens de Iglo diepvriesmaaltijd met penne, kip en boursin. Weet niet of ze die nog altijd hebben. Die vond ik écht lekker, maar gewoon net iets te weinig. Ben ook niet 's werelds kleinste eter, om eerlijk te zijn, maar toch.
pi_189973488
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo haalde ik vroeger als mijn ouders niet thuis waren wel eens de Iglo diepvriesmaaltijd met penne, kip en boursin. Weet niet of ze die nog altijd hebben. Die vond ik écht lekker, maar gewoon net iets te weinig. Ben ook niet 's werelds kleinste eter, om eerlijk te zijn, maar toch.
Oh ja die paarse zakken :~ Daar was die idd ook wel één van de lekkerste van. En de south indian chiicken curry of zo :Y)
pi_189973500
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Zit er een voetbed in de schoenen? Of is deze compleet vlak? Indien vlak bereid je maar vast voor op spierpijn in je voeten.
Geen voetbed inderdaad.
Maar moet bekennen dat ik er al de hele week spierpijnloos op loop.

En dat ik nu minder zere voeten heb dan tegenwoordig met goed stevig voetbed...
Dus we gaan het merken. Morgen toch weinig plannen.
pi_189973531
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja die paarse zakken :~ Daar was die idd ook wel één van de lekkerste van. En de south indian chiicken curry of zo :Y)
Weet nog wel dat die zakken ook echt duur waren. Ik kon toen nog niet koken, maar eigenlijk was het zeker voor zoiets simpels als een pasta met boursin echt duur. :')
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:54:25 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189973536
Tof voor alle feedback!

Denk dat sigme het het beste begrepen heeft.. :+

VOOR me werk wil ik vooral sheetjes en dingen kunnen bouwen in VBA .. dat lijkt me echt handig omdat een beetje vlot te kunnen..

Daarnaast heb ik nog wat ideetjes in mn hoofd qua website(s) een soort blog waar dan ook YouTube filmpjes en insta etc accounts naar kunnen kijken,met wat verschillende tabjes en links naar van alles en nog wat.. :+ wellicht eerst maar beginnen met een template dan..
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:55:22 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189973548
Wij hadden patat stoofvlees O+ :Y)
pi_189973550
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:55 schreef Barreltje het volgende:
Wij hadden patat stoofvlees O+ :Y)
:9~ :9~ :9~
pi_189973553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:54 schreef Barreltje het volgende:

VOOR me werk
o|O
pi_189973604
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die waren vrijdag 2¤ per zak.
Dus heb er maar eentje in de vriezer gegooid.
Prima snel klaar voer.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:00:51 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:49 schreef z80 het volgende:

[..]

Maar dat wat in 2.* werkt, KAN in 3.* werken. Maar grote kans dat het niet volledig werkt.
2.7 is nog gewoon te downloaden.

https://www.python.org/downloads/release/python-2716/
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:01:34 #82
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973620
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

2.7 is nog gewoon te downloaden.

https://www.python.org/downloads/release/python-2716/
Klopt. Maar support is of wordt binnen kort gestopt.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:07:59 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973697
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Klopt. Maar support is of wordt binnen kort gestopt.
Aha. Weet jij toevallig het verschil? Was het niet iets dat te maken had met hoe delingen werden uitgevoerd?

Volgens mij begonnen wij altijd met
from math import all
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:11:25 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_189973738
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha. Weet jij toevallig het verschil? Was het niet iets dat te maken had met hoe delingen werden uitgevoerd?

Volgens mij begonnen wij altijd met
from math import all
Geen idee. Ik ben geen programmeur. Ik trap hooguit een script af. Maar rond om me heen wordt er flink gemopperd.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:13:53 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973766
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:11 schreef z80 het volgende:

[..]

Maar rond om me heen wordt er flink gemopperd.
Dan zijn je collega's in elk geval in het werk.

Volgens mij wordt op elke software flink gevloekt bij tijd en wijle.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 19:16:47 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189973816
Oja.

from __future__ import division

Dat was het.
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:23:27 #87
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189973917
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

o|O
Autocorrect huillie :6
pi_189973932
Mooi, de zeebaars werd door de tafelgenoten goedgekeurd.
Ik was er niet van gecharmeerd.
pi_189974093
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Autocorrect huillie :6
Oh, hoef je dan zelf niet meer na te denken? :+ Was me even ontgaan, sorry :P
pi_189974136
Boh. Intocht Sinterklaas gekeken met E. En de familie.. en eigen gebakken deegventen en kruidnoten :+
pi_189974149
nou krijg ik zin om morgen ook kruidnoten en taaitaaipoppen en spculaas en de hele shit in huis te gaan halen :')
pi_189974188
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nou krijg ik zin om morgen ook kruidnoten en taaitaaipoppen en spculaas en de hele shit in huis te gaan halen :')
Lekker man :9
pi_189974232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Overigens liep ik hiervoor natuurlijk ook al voornamelijk op redelijk vlakke schoenen.. dat scheelt wel. Had namelijk al tijdje last van hielspoor en alles met een fatsoenlijk voetbed liep al niet fijn.. dus wellicht dat de overstap daarom niet zo’n heel groot probleem lijkt te zijn.
pi_189974235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Lekker man :9
ja, mag dinsdag naar de parodontoloog voor een grondige reiniging van van alles en nog wat. Lijkt me niet slim om het dan nu nog even vol met plaque te gaan zitten stoppen :')
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:44:18 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189974244
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh, hoef je dan zelf niet meer na te denken? :+ Was me even ontgaan, sorry :P
Het is na 19.00 dan hoef ik niet meer na te denken..

En een antwoord op je dm doe ik na de kwalificatie

#luiwijf
pi_189974261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het is na 19.00 dan hoef ik niet meer na te denken..

En een antwoord op je dm doe ik na de kwalificatie

#luiwijf
Is goed hoor :* Kalm aan :)
pi_189974269
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja, mag dinsdag naar de parodontoloog voor een grondige reiniging van van alles en nog wat. Lijkt me niet slim om het dan nu nog even vol met plaque te gaan zitten stoppen :')
Dan ga je maandag naar de mond hygiënist?

Modern problems require modern solutions
pi_189974278
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dan ga je maandag naar de mond hygiënist?

Modern problems require modern solutions
Ja ik blijf aan de gang 8)7 Nee.
pi_189974289
Hier zijn we alvast in pyama...
pi_189974301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 19:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier zijn we alvast in pyama...
[ afbeelding ]
Tof! :D Ook foto met capuchon op? Of gaat dat niet? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')