SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
twitter:PascalKamperman twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 15:34:44Op de UEFA-selectielijst van Oranje voor vanavond GEEN Memphis en De Vrij. Ontbreken dus vanavond!!....#Oranje #nirned reageer retweet
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Van de Beek, F. de Jong; Berghuis, Babel, Promes.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 18:48:38Nieuws over @OnsOranje .... @RonaldKoeman verrast met Berghuis in basis. Geen Wijnaldum en Stengs. #niened #Oranje https://t.co/V6EYmCw6Xw reageer retweet
Echt? Kutopstelling. Waarom De Roon, waarom Berghuis? Waarom geen Stengs?quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:50 schreef Bolasie het volgende:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Van de Beek, F. de Jong; Berghuis, Babel, Promes.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 18:48:38Nieuws over @:OnsOranje .... @:RonaldKoeman verrast met Berghuis in basis. Geen Wijnaldum en Stengs. #niened #Oranje https://t.co/V6EYmCw6Xw reageer retweet
De beginopstellingen van Koemanquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:50 schreef Bolasie het volgende:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Van de Beek, F. de Jong; Berghuis, Babel, Promes.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 18:48:38Nieuws over @:OnsOranje .... @:RonaldKoeman verrast met Berghuis in basis. Geen Wijnaldum en Stengs. #niened #Oranje https://t.co/V6EYmCw6Xw reageer retweet
En hij zich maar afvragen waarom Oranje altijd slecht begint.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De beginopstellingen van Koeman.
De Vrij was niet fit volgens mij.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:05 schreef fetX het volgende:
Wtf, Berghuis in de basis? Die speelt een van z’n mindere seizoenen sinds ‘ie bij Feyenoord speelt![]()
Doe lekker Stengs man.
En de Roon. Why? De Vrij mag ook wel weer een kans krijgen.
Nou vind ik dat nog het minst vreemd hoor, maar Babel, de Roon en Berghuis. Wtfquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Vrij was niet fit volgens mij.
Ergens snap ik wel dat hij Stengs en Boadu niet gelijk allebei in de basis gooit, maar had er toch wel één van verwacht. En De Roon heb je helemaal niks aan tegen ploegen die antivoetbal spelen, je moet dan lekker Pröpper erin gooien en gaan voetballen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou vind ik dat nog het minst vreemd hoor, maar Babel, de Roon en Berghuis. Wtf
Aan de Roon heb je sowieso niks.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens snap ik wel dat hij Stengs en Boadu niet gelijk allebei in de basis gooit, maar had er toch wel één van verwacht. En De Roon heb je helemaal niks aan tegen ploegen die antivoetbal spelen, je moet dan lekker Pröpper erin gooien en gaan voetballen.
Pieter Black zegt het ook. We trust in Pieter.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Dit zegt de Telegraaf, officieel is de opstelling nog niet bekend gemaakt
Kan soms wel goed een balletje afpakken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Aan de Roon heb je sowieso niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ook FOX meldt het; dus ga er maar van uit.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Dit zegt de Telegraaf, officieel is de opstelling nog niet bekend gemaakt
quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:12 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Pieter Black zegt het ook. We trust in Pieter.
De Roon is de nieuwe Strootaids.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens snap ik wel dat hij Stengs en Boadu niet gelijk allebei in de basis gooit, maar had er toch wel één van verwacht. En De Roon heb je helemaal niks aan tegen ploegen die antivoetbal spelen, je moet dan lekker Pröpper erin gooien en gaan voetballen.
Hooguit zij hem met een voorbinddildoquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij die chick daarna heeft gehosseld.
Stengs zal wel minuten gaan krijgen als invaller, en tegen Estland thuis moet je hem sowieso boven Berghuis verkiezen natuurlijk. Maar tegen Noord-Ierland begrijp ik wel dat Berghuis nu de voorkeur krijgt eigenlijk. Of ik had gewoon Babel en Weghorst samen opgesteld, maar Berghuis is wel een speler die uit het niks een actie kan creëeren waar een goal uit kan komen. Dat is niet verkeerd tegen een stug vervelend Noord-Ierland.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stengs is dat toch net zo goed? En op dit moment (veel) beter in vorm. Ik vind Berghuis dit seizoen niet zo best. Vaak onzichtbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zal wel minuten gaan krijgen als invaller, en tegen Estland thuis moet je hem sowieso boven Berghuis verkiezen natuurlijk. Maar tegen Noord-Ierland begrijp ik wel dat Berghuis nu de voorkeur krijgt eigenlijk. Of ik had gewoon Babel en Weghorst samen opgesteld, maar Berghuis is wel een speler die uit het niks een actie kan creëeren waar een goal uit kan komen. Dat is niet verkeerd tegen een stug vervelend Noord-Ierland.
Pröpper voor de Roon opstellen ben ik het met je eens. Rare keuze.
Dat kan Stengs ook.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zal wel minuten gaan krijgen als invaller, en tegen Estland thuis moet je hem sowieso boven Berghuis verkiezen natuurlijk. Maar tegen Noord-Ierland begrijp ik wel dat Berghuis nu de voorkeur krijgt eigenlijk. Of ik had gewoon Babel en Weghorst samen opgesteld, maar Berghuis is wel een speler die uit het niks een actie kan creëeren waar een goal uit kan komen. Dat is niet verkeerd tegen een stug vervelend Noord-Ierland.
Pröpper voor de Roon opstellen ben ik het met je eens. Rare keuze.
Zet je een klomp of een kaas op je hoofd?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag genieten tegen Estland
wollen onderbroek aan en gaan met de banaanquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag genieten tegen Estland
Ik zat te denken aan een oranje indianenpak en dan neem ik een trompet mee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet je een klomp of een kaas op je hoofd?
Denk dat het een gevalletje ‘ervaring-boven-talent’ is, wat in mijn optiek niet verkeerd is tegen Noord-Ierland. Daarbij leg je de druk wat lager bij Stengs op die manier. Hoeft ie er niet gelijk te staan tegen die stugge verdediging, maar kan hij invallen wanneer de Noord-Ieren wat vermoeider zijn en er meer ruimte zal zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Stengs is dat toch net zo goed? En op dit moment (veel) beter in vorm. Ik vind Berghuis dit seizoen niet zo best. Vaak onzichtbaar.
Vergeet achteraf niet te dweilen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een oranje indianenpak en dan neem ik een trompet mee.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeet achteraf niet te dweilen.
Vergeet Babel niet. 10 jaar lang door geen enkele bondscoach opgeroepen, maar is nu onze redden in nood!quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:40 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Berhuis is echt een geweldige speler. Presteert iedere week in een swingend Feyenoord.
Haha, inderdaadquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:38 schreef Justevo het volgende:
Koeman kennende wisselt hij ook pas in de 78e minuut voor het eerst. En dan Strootman of zo.
Tja Babel is helemaal geen 9. Waarom roep je dan Boadu, Weghorst en Luuk de Jong op? Angsthaas die Koeman.Hij heeft Oranje er bovenop geholpen, eerlijk is eerlijk. Maar zijn oproepbeleid hapert.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:40 schreef Justevo het volgende:
[..]
Vergeet Babel niet. 10 jaar lang door geen enkele bondscoach opgeroepen, maar is nu onze redden in nood!
Ze hebben de nations league poule gewonnen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:50 schreef TLC het volgende:
Ik blijf het toch maar n vaag iets vinden, hoe kan NI bv nu al zeker zijn van een play-off ticket ?
Kennelijk moet iemand bij Noord-Ierland een beuk krijgenquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahaha Berghuis in de basis.
Lekker man, de tegenstander niet serieus nemen.
Ik ken er geen één van Noord-Ierland, maar ik neem aan dat er een goede analyse is gedaan. Ben benieuwd wie er een GROOT PROBLEEM heeft.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kennelijk moet iemand bij Noord-Ierland een beuk krijgen
quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Het AD heeft alvast rood voor Veltman ingevuld.
Alleen Dumfries is een alternatiefquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rechtsback heeft de trainer ook gewoon amper keus. Wie moet je er dan neerzetten?
Dumfries.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen Dumfries is een alternatief
Het spelersmateriaal is er nu ook naar dus dat Koeman Oranje er bovenop heeft geholpen is ook wat erg overdreven.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Tja Babel is helemaal geen 9. Waarom roep je dan Boadu, Weghorst en Luuk de Jong op? Angsthaas die Koeman.Hij heeft Oranje er bovenop geholpen, eerlijk is eerlijk. Maar zijn oproepbeleid hapert.
Ik zei niet dat het een goed alternatief was, hequote:Op zaterdag 16 november 2019 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dumfries.
Die gast die 90 minuten gedold werd door een smurf van Willem II?
Ik niet. Man, zelfs Ard van Peppen is nog beter.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het een goed alternatief was, he![]()
Ik begrijp de keuze voor Veltman wel.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van deze opstelling
en waarom Gini bank, waarom die kanjer de Roon weer erin
Gini net hersteld van een ziekte en daarom bankt hijquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Gini was ziekjes tochquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:16 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Geen idee ik volg al die tabloids nietquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gini net hersteld van een ziekte en daarom bankt hij
Koemans woordenquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Geen idee ik volg al die tabloids niet
Die kunnen er niks van.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom worden Hateboer en Janmaat nou stelselmatig genegeerd?
Maar Veltman ook niet, en dat is niet eens een rechtsback. Janmaat en Hateboer spelen in ieder geval wekelijks als rechtsback in een grotere competitie.quote:
Boeiend in welke competitie die clubs zitten, dat maakt die clubs niet opeens minder droevig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Veltman ook niet, en dat is niet eens een rechtsback. Janmaat en Hateboer spelen in ieder geval wekelijks als rechtsback in een grotere competitie.
Grotere competitie maar niet bepaald tactisch beter.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Veltman ook niet, en dat is niet eens een rechtsback. Janmaat en Hateboer spelen in ieder geval wekelijks als rechtsback in een grotere competitie.
Oh ze spelen in een grote competitie. Dan zijn ze vast super goed!quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzoquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben er ook bij.
Glaasje Fanta en een bakje paprika chips.
Stengs voor Berghuis.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie had jij opgesteld?
Leuk dat je er weer bent overigens maat
Wat fijn dat jij er óók bij bent vanavond!quote:
Dan vreet ik die hele zak leeg.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus, eet je chips gewoon uit de zak voortaan.
Dat doen alleen dikke mensen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar serieus, eet je chips gewoon uit de zak voortaan.
Dat scheelt in ieder geval een stuk of 12 actsquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:42 schreef GGMM het volgende:
@:kingroland is er vanavond niet bij.Kutzooi.
die vinden nu plaats onder het altaar ter voorbereiding van de misquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat scheelt in ieder geval een stuk of 12 acts
Waarom via stream kijken, terwijl het gewoon op npo3 wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
Willen jullie allen minimaal 1 minuut wachten met juichen?
Mijn stream loopt achter, bvd
Hij zal er wel een reden voor hebben héquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom via stream kijken, terwijl het gewoon op npo3 wordt uitgezonden.
Ziggo GO, de vrouw kijkt tvquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom via stream kijken, terwijl het gewoon op npo3 wordt uitgezonden.
Dan is het te hopen dat ze darts kijkt, want als ik zie wat er verder op is is het anders wel vrij zorgelijk.quote:
Niet gelachen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bangbus?
Of de bus, de real life soap?
1 of andere gare filmquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat ze darts kijkt, want als ik zie wat er verder op is is het anders wel vrij zorgelijk.
20 euro op kortsluiting Berghuisquote:
Oh dan moeten we flink wat zitruimte maken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
Het schijnt dat @:jojoortje ook komt kijken
Die zit al in de spelersbusquote:
Ach ik zit nu achter pc, FOK!t ook makkelijker dus echt klagen doe ik nietquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een niet-live iets kan toch makkelijk via GO zodat jij live voetbal kan kijken...
Deze grap was al gemaakt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit al in de spelersbus
Ja, ik had eigenlijk niet anders verwacht.quote:
ik word er niet warm of koud van, vind het alleen bijzonder triestquote:
Veltman redt het juist alleen maar omdat ie in een team speelt waarin het loopt. Als het bij Ajax even minder gaat (zoals tegen Chelsea) is hij ook de eerste die het laat afweten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Grotere competitie maar niet bepaald tactisch beter.
Als je ziet hoe matig Atalanta speelt in de Champions League dan snap ik het eigenlijk wel.
Ook Janmaat heeft in de slechte periode van Oranje een paar matige wedstrijden gespeeld.
Veltman is ook niet mijn ideale rechtsback maar speelt in ieder geval in een team waar het loopt.
quote:
Dikke muts.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HALLO. Ik heb een chocoladeletter.
Iedereen weet dat je een typetje bentquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:32 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Oh ze spelen in een grote competitie. Dan zijn ze vast super goed!
Je moeder ook.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Jij plaatst constant domme berichten waardoor ik hoop dat jij een typetje bent.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je een typetje bent
Advocaat van de Duivelquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:56 schreef Craptacular het volgende:
Berghuis rent rond alsof hij bij de Fjes speelt
Welke letter?quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HALLO. Ik heb een chocoladeletter.
Ja goede comeback.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:57 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Jij plaatst constant domme berichten waardoor ik hoop dat jij een typetje bent.
Zwarte Pieter Blackedquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kan ook een zwarte P zijn.
Witte L past beter een Zwarte P is pijnlijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kan ook een zwarte P zijn.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat was de voorspelling van Valentijn eigenlijk![]()
Dan weten we iig wat het niet wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |