SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
twitter:PascalKamperman twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 15:34:44Op de UEFA-selectielijst van Oranje voor vanavond GEEN Memphis en De Vrij. Ontbreken dus vanavond!!....#Oranje #nirned reageer retweet
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Van de Beek, F. de Jong; Berghuis, Babel, Promes.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 18:48:38Nieuws over @OnsOranje .... @RonaldKoeman verrast met Berghuis in basis. Geen Wijnaldum en Stengs. #niened #Oranje https://t.co/V6EYmCw6Xw reageer retweet
Echt? Kutopstelling. Waarom De Roon, waarom Berghuis? Waarom geen Stengs?quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:50 schreef Bolasie het volgende:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Van de Beek, F. de Jong; Berghuis, Babel, Promes.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 18:48:38Nieuws over @:OnsOranje .... @:RonaldKoeman verrast met Berghuis in basis. Geen Wijnaldum en Stengs. #niened #Oranje https://t.co/V6EYmCw6Xw reageer retweet
De beginopstellingen van Koemanquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:50 schreef Bolasie het volgende:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Van de Beek, F. de Jong; Berghuis, Babel, Promes.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 18:48:38Nieuws over @:OnsOranje .... @:RonaldKoeman verrast met Berghuis in basis. Geen Wijnaldum en Stengs. #niened #Oranje https://t.co/V6EYmCw6Xw reageer retweet
En hij zich maar afvragen waarom Oranje altijd slecht begint.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De beginopstellingen van Koeman.
De Vrij was niet fit volgens mij.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:05 schreef fetX het volgende:
Wtf, Berghuis in de basis? Die speelt een van z’n mindere seizoenen sinds ‘ie bij Feyenoord speelt![]()
Doe lekker Stengs man.
En de Roon. Why? De Vrij mag ook wel weer een kans krijgen.
Nou vind ik dat nog het minst vreemd hoor, maar Babel, de Roon en Berghuis. Wtfquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Vrij was niet fit volgens mij.
Ergens snap ik wel dat hij Stengs en Boadu niet gelijk allebei in de basis gooit, maar had er toch wel één van verwacht. En De Roon heb je helemaal niks aan tegen ploegen die antivoetbal spelen, je moet dan lekker Pröpper erin gooien en gaan voetballen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou vind ik dat nog het minst vreemd hoor, maar Babel, de Roon en Berghuis. Wtf
Aan de Roon heb je sowieso niks.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens snap ik wel dat hij Stengs en Boadu niet gelijk allebei in de basis gooit, maar had er toch wel één van verwacht. En De Roon heb je helemaal niks aan tegen ploegen die antivoetbal spelen, je moet dan lekker Pröpper erin gooien en gaan voetballen.
Pieter Black zegt het ook. We trust in Pieter.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Dit zegt de Telegraaf, officieel is de opstelling nog niet bekend gemaakt
Kan soms wel goed een balletje afpakken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Aan de Roon heb je sowieso niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ook FOX meldt het; dus ga er maar van uit.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
Dit zegt de Telegraaf, officieel is de opstelling nog niet bekend gemaakt
quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:12 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Pieter Black zegt het ook. We trust in Pieter.
De Roon is de nieuwe Strootaids.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ergens snap ik wel dat hij Stengs en Boadu niet gelijk allebei in de basis gooit, maar had er toch wel één van verwacht. En De Roon heb je helemaal niks aan tegen ploegen die antivoetbal spelen, je moet dan lekker Pröpper erin gooien en gaan voetballen.
Hooguit zij hem met een voorbinddildoquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij die chick daarna heeft gehosseld.
Stengs zal wel minuten gaan krijgen als invaller, en tegen Estland thuis moet je hem sowieso boven Berghuis verkiezen natuurlijk. Maar tegen Noord-Ierland begrijp ik wel dat Berghuis nu de voorkeur krijgt eigenlijk. Of ik had gewoon Babel en Weghorst samen opgesteld, maar Berghuis is wel een speler die uit het niks een actie kan creëeren waar een goal uit kan komen. Dat is niet verkeerd tegen een stug vervelend Noord-Ierland.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stengs is dat toch net zo goed? En op dit moment (veel) beter in vorm. Ik vind Berghuis dit seizoen niet zo best. Vaak onzichtbaar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zal wel minuten gaan krijgen als invaller, en tegen Estland thuis moet je hem sowieso boven Berghuis verkiezen natuurlijk. Maar tegen Noord-Ierland begrijp ik wel dat Berghuis nu de voorkeur krijgt eigenlijk. Of ik had gewoon Babel en Weghorst samen opgesteld, maar Berghuis is wel een speler die uit het niks een actie kan creëeren waar een goal uit kan komen. Dat is niet verkeerd tegen een stug vervelend Noord-Ierland.
Pröpper voor de Roon opstellen ben ik het met je eens. Rare keuze.
Dat kan Stengs ook.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs zal wel minuten gaan krijgen als invaller, en tegen Estland thuis moet je hem sowieso boven Berghuis verkiezen natuurlijk. Maar tegen Noord-Ierland begrijp ik wel dat Berghuis nu de voorkeur krijgt eigenlijk. Of ik had gewoon Babel en Weghorst samen opgesteld, maar Berghuis is wel een speler die uit het niks een actie kan creëeren waar een goal uit kan komen. Dat is niet verkeerd tegen een stug vervelend Noord-Ierland.
Pröpper voor de Roon opstellen ben ik het met je eens. Rare keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |