Mooi gedaan ME.quote:
His moet haar haar los dragen en wat make up. Ik vind het een mooie foto van His.quote:
WHUT ruzie ??quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:12 schreef Mjelleke het volgende:
Merel gaat haar spullen uit de boot pakken... lees het dekbed van Jessie
Vooral dat laatste baart me zorgen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:11 schreef BloesBloes het volgende:
Waar gaat het heen met deze wereld. De vluchtelingenkampen zitten vol, IS-ers willen terug naar Nederland, de Koerden strijden tegen de Turken, de Russen zijn begonnen aan een nieuwe wapenwedloop, Trump wil de Navo ontbinden, we mogen alleen nog maar fietsen straks omdat Rutte ons voorliegt over een "stikstofprobleem" dissidenten worden in China nog steeds om zeep geholpen en Tranny is haar broekje kwijt
Zeker mooi gedaan, wat een verschil he,quote:
waaromquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:12 schreef Mjelleke het volgende:
Merel gaat haar spullen uit de boot pakken... lees het dekbed van Jessie
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:11 schreef BloesBloes het volgende:
Waar gaat het heen met deze wereld. De vluchtelingenkampen zitten vol, IS-ers willen terug naar Nederland, de Koerden strijden tegen de Turken, de Russen zijn begonnen aan een nieuwe wapenwedloop, Trump wil de Navo ontbinden, we mogen alleen nog maar fietsen straks omdat Rutte ons voorliegt over een "stikstofprobleem" dissidenten worden in China nog steeds om zeep geholpen en Tranny is haar broekje kwijt
Maar dan is die prachtige tiet-taart geen verrassing meer.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:37 schreef humpty het volgende:
De vrijgezel die daar zijn feestje kom vieren is een die hard streamer zegt Merel net
Franny gaat niet aan zijn piemel zitten zegt ze![]()
Mariska heeft er echt zin in zijn allemaal dertig plussers zegt ze
als ze maar niet allemaal een vriendin hebben zegt Mariska
ff kijken wat voor spul dat is, sporen zullen ze niet als je daar je vrijgezellen feest vieren moet. Sjoelen en zo joehoeeeeeeee en een geile Franny die over je heen danst. Die vent krijgt de schrik van zijn levenquote:
Ze denken dat het knappe kerels zijnquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff kijken wat voor spul dat is, sporen zullen ze niet als je daar je vrijgezellen feest vieren moet. Sjoelen en zo joehoeeeeeeee en een geile Franny die over je heen danst. Die vent krijgt de schrik van zijn leven
Ze heeft wel haar pilletje genomen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff kijken wat voor spul dat is, sporen zullen ze niet als je daar je vrijgezellen feest vieren moet. Sjoelen en zo joehoeeeeeeee en een geile Franny die over je heen danst. Die vent krijgt de schrik van zijn leven
Daar moet je wel op rekenen, zo van die fransje bauer fansquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze denken dat het knappe kerels zijn![]()
Komen er straks allemaal wauzen binnen![]()
Ik dacht dat ze van de week zeiden zanger Rinusquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je wel op rekenen, zo van die fransje bauer fans
Ja, dat dacht ik ook gelezen te hebben, als dat zo is dan is het een tokkie feestjequote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van de week zeiden zanger Rinus
ow gesjellughquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van de week zeiden zanger Rinus
kan toch niet anders?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze denken dat het knappe kerels zijn![]()
Komen er straks allemaal wauzen binnen![]()
dat is andre pronk geloof ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow gesjellugh
. das toch die met dat harde lachen ?
HEHAHAHEHAHAAAA
ow nee van Rwena op de scooter
Tis niet goed, dat is het overigens ook nooit geweest hoor. Dat toneelstukje stopt op het moment dat één van beiden het terrein verlaat, geloof me maarquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Is het nu mot tussen Jes en Merel of is het alweer goed?
ja..quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is andre pronk geloof ik
O, hierin geloof ik je gelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis niet goed, dat is het overigens ook nooit geweest hoor. Dat toneelstukje stopt op het moment dat één van beiden het terrein verlaat, geloof me maar
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja..![]()
die is ook leuk
om kado te geven
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Gaan poes en poes in de kast slapen vannacht?
Slapen? Chips eten en wijn drinken. Volgens mij hadden ze al een voorraadje aangelegd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Nou gesellig, als Franny maar niet al te geil is dan vannacht,quote:
Yep, en dan komen ze morgen uit de kastquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Als er maar gezopen kan wordenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Slapen? Chips eten en wijn drinken. Volgens mij hadden ze al een voorraadje aangelegd.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, en dan komen ze morgen uit de kast
Ja denk het wel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er maar gezopen kan worden
DOet ze dit omdat ze mot heeft met Jessie?
en t moest weer zo goedkoop mogelijk hoorde ik laatst v jessiequote:Op vrijdag 15 november 2019 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Cilo ff opleuken voorstel Meroll
tis net en begravenis ipv feest Cilo
dames gaan nootjes en zjips neerzetten
gesjellugh
Ze hè al afgesproken met Franny om in de kast te slapen alleen komt dat na de ruzie met Jessie van gisterenavond wel goed uitquote:
Ja, ik kon ook niet thuisbrengen over wie ze het haddenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:43 schreef sjampoeh het volgende:
brndn vertelt over ? die zijn uit elkaar
ze hebben ook een kind
ging niet over dreetje
Monica Geuzequote:Op vrijdag 15 november 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kon ook niet thuisbrengen over wie ze het hadden
Monica Geuze en Bas Veldwijkquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kon ook niet thuisbrengen over wie ze het hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar er beter uitzien dan Franny eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat ziet ze er uit die 49 jarige powervrouw
[ afbeelding ]
Ik vind het geen porum eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind haar er beter uitzien dan Franny eerlijk gezegd.
Zijn klein e pikkie is te zien, dus hij gaat hem uit doenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie gaat als Sumo-worstelaar?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
FRann de legging/panty aan zonder kruisje ?
grabbelgrot. je kan iets winnen
Ze zijn de aankleding voor de silo vergeten, dus gaan ze maar chips en nootjes neerzetten anders is het zo ongezelligquote:
t kost ze geld volgens mijquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeveel geld gaan ze hiermee maken voor de BV ?
iemand dat ooit opgevangen
Ze lenen zich ook overal voor he,quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week weer op de Keyleweg...
Schaamteloos.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lenen zich ook overal voor he,
Begrijp het ook wel.. ze hebben het ook onwijs druk..quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tuurlijk, gasten komen bijna
Volgens mij hebben die gasten liever Mylene dan Frann en Lex.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
FRann de legging/panty aan zonder kruisje ?
grabbelgrot. je kan iets winnen
we zijn te nieuwsgierigquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die gasten liever Mylene dan Frann en Lex.
Ben heel benieuwd wat voor een mannen er komen.
Ja het is al zover.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
we zijn te nieuwsgierig
dat zal wel weer heel veel Slock en off cam worden
Joh dat lijkt maar zoquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:02 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Oh, kijk dat is mijn moeder!
En er staan 3 flessen wijn klaar in de kleedkamer voor de afterparty.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maris had lang haar
tot over dr kont![]()
Frann wil waain
er zijn nu 2 flessen dor
water waain
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:11 schreef freaky40 het volgende:
Duurt blijkbaar nog even, ze zitten weer binnen na een SL...
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:An_0_Niem
zou jij die mooie plaat van Maria El ..die hier is gepost in de topics willen zetten
foto shoot
Hits.Merel,Maris
quote:
ja dezequote:
ik hoop met je meequote:Op vrijdag 15 november 2019 19:18 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom krijg ik nu t idee dat er geen vrijgezellenparty is... maar dat er iets anders komt
n oud deelnemer?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:18 schreef Mjelleke het volgende:
Waarom krijg ik nu t idee dat er geen vrijgezellenparty is... maar dat er iets anders komt
Omdat je te graag wil dat er iets gaat gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:18 schreef Mjelleke het volgende:
Zou dat t zijn...quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je te graag wil dat er iets gaat gebeuren denk ik.
Steeds als er gasten k omen of het nu een verjaardagsfeestje is of een spreker, ze zijn altijd te laat.quote:
of van Timothyquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:22 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook al aan...of t vrijgezellenfeest van Cemal?
Ja, we weten ondertussen dat altijd alles te laat binnen komt.quote:
het valt alleen op dat ze ineens allemaal naar binnen zijn gegaan en 'herinneringen' op zitten te halen..........quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds als er gasten k omen of het nu een verjaardagsfeestje is of een spreker, ze zijn altijd te laat.
Denk niet dat er bezoek komt voor de Utopianen
Ik vind de re - foto's eigenlijk wel iets voor een alternatieve OPquote:
Ik denk dat ze eerst instructies krijgen van febo, van alles moeten inleveren. Zoiets wat bij de markt ook gebeurtquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds als er gasten k omen of het nu een verjaardagsfeestje is of een spreker, ze zijn altijd te laat.
Denk niet dat er bezoek komt voor de Utopianen
40 jaar terugquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:28 schreef shiitake het volgende:
Jessie: Corrie Konings is toch een gigantische naam.
![]()
![]()
Dat is behoorlijk lang, gezien het feit dat haar kont tot haar knieholtes is afgezaktquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef shiitake het volgende:
Maris had haar haar tot aan haar kont.
Echt hoor.deze moet ergens bewaard worden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:26 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik vind de re - foto's eigenlijk wel iets voor een alternatieve OP![]()
Super gedaan MariaElena2018!
lexy?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
Wie zit daar nu zo fucking dom te lachen ?
Die kut van een Lex vaselfquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af, idioot gedoe daaroquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:37 schreef BloesBloes het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:38 schreef shiitake het volgende:
Misschien Lex d'r zoon? Die gaat trouwen. Krijgt een lapdance van mama.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:38 schreef shiitake het volgende:
Misschien Lex d'r zoon? Die gaat trouwen. Krijgt een lapdance van mama.
Echt he, van niks nog een SL doenquote:
gek tochquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:50 schreef Alocanda het volgende:
Ik heb niet de indruk dat hij heel erg blij is om in utopia te zijn.
hij bedoelde de uitzendingquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:52 schreef Dotteke het volgende:
We hebben een heel leuk p rogramma , zegt Hiske..........ze gaan sjoelen
Er komt dus een heel programma voor mij, zegt hij
Ja, denk het wel, zegt Lex
omdat hij een pruik op heeft?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:53 schreef freaky40 het volgende:
Beetje hipster typetjes. Niet het doorsnee Utopia schuim.
Dat is toch geen pruik?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat hij een pruik op heeft?
Hiske zei net dat ze vanavond een heel programma voor hem haddenquote:
jawel, iemand zei kijk dinsdag maarquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiske zei net dat ze vanavond een heel programma voor hem hadden
Denk zelf niet dat hij de uitzending bedoelde,
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:53 schreef shiitake het volgende:
Volgens mij is deze gast echt geen fan.
O oke, die had ik niet gehoordquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jawel, iemand zei kijk dinsdag maar
ga es langsquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:54 schreef shiitake het volgende:
Dat het zo dicht bij de snelweg ligt, dat verwacht je niet....
Superleukquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hihihihihahahah hoest
hhahahah hihihihi
ha
poes ze komen by mij uit de buurt he
Zoetemeer enzo
hihihihih hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |