quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Gaan poes en poes in de kast slapen vannacht?
Slapen? Chips eten en wijn drinken. Volgens mij hadden ze al een voorraadje aangelegd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Nou gesellig, als Franny maar niet al te geil is dan vannacht,quote:
Yep, en dan komen ze morgen uit de kastquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Als er maar gezopen kan wordenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Slapen? Chips eten en wijn drinken. Volgens mij hadden ze al een voorraadje aangelegd.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, en dan komen ze morgen uit de kast
Ja denk het wel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er maar gezopen kan worden
DOet ze dit omdat ze mot heeft met Jessie?
en t moest weer zo goedkoop mogelijk hoorde ik laatst v jessiequote:Op vrijdag 15 november 2019 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Cilo ff opleuken voorstel Meroll
tis net en begravenis ipv feest Cilo
dames gaan nootjes en zjips neerzetten
gesjellugh
Ze hè al afgesproken met Franny om in de kast te slapen alleen komt dat na de ruzie met Jessie van gisterenavond wel goed uitquote:
Ja, ik kon ook niet thuisbrengen over wie ze het haddenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:43 schreef sjampoeh het volgende:
brndn vertelt over ? die zijn uit elkaar
ze hebben ook een kind
ging niet over dreetje
Monica Geuzequote:Op vrijdag 15 november 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kon ook niet thuisbrengen over wie ze het hadden
Monica Geuze en Bas Veldwijkquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kon ook niet thuisbrengen over wie ze het hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |