Ze denken dat het knappe kerels zijnquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff kijken wat voor spul dat is, sporen zullen ze niet als je daar je vrijgezellen feest vieren moet. Sjoelen en zo joehoeeeeeeee en een geile Franny die over je heen danst. Die vent krijgt de schrik van zijn leven
Ze heeft wel haar pilletje genomen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff kijken wat voor spul dat is, sporen zullen ze niet als je daar je vrijgezellen feest vieren moet. Sjoelen en zo joehoeeeeeeee en een geile Franny die over je heen danst. Die vent krijgt de schrik van zijn leven
Daar moet je wel op rekenen, zo van die fransje bauer fansquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze denken dat het knappe kerels zijn![]()
Komen er straks allemaal wauzen binnen![]()
Ik dacht dat ze van de week zeiden zanger Rinusquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je wel op rekenen, zo van die fransje bauer fans
Ja, dat dacht ik ook gelezen te hebben, als dat zo is dan is het een tokkie feestjequote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van de week zeiden zanger Rinus
ow gesjellughquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van de week zeiden zanger Rinus
kan toch niet anders?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze denken dat het knappe kerels zijn![]()
Komen er straks allemaal wauzen binnen![]()
dat is andre pronk geloof ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow gesjellugh
. das toch die met dat harde lachen ?
HEHAHAHEHAHAAAA
ow nee van Rwena op de scooter
Tis niet goed, dat is het overigens ook nooit geweest hoor. Dat toneelstukje stopt op het moment dat één van beiden het terrein verlaat, geloof me maarquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Is het nu mot tussen Jes en Merel of is het alweer goed?
ja..quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is andre pronk geloof ik
O, hierin geloof ik je gelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis niet goed, dat is het overigens ook nooit geweest hoor. Dat toneelstukje stopt op het moment dat één van beiden het terrein verlaat, geloof me maar
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja..![]()
die is ook leuk
om kado te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |