Mijn kleinzoon was hier toen ik een Antweefilmpje bekeek en hij gluurde mee. Was ervan overtuigd dat die meneer meedeed aan een feest 'net zoals ik had op school oma, want die meneer heeft ook een carnavalspak aan'.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn dochter van 4 weigert zwarte nagellak, ze zegt dat dat voor enge mensen is.
Jij struint nooit rond op Viva?quote:
neequote:Op zaterdag 16 november 2019 18:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jij struint nooit rond op Viva?
tijd om terug te lezen dusquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb heel deze gate gewoon gemist![]()
Er is een reden dat ik nog nooit in het Hazes-topic heb gereageerdquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb heel deze gate gewoon gemist![]()
Ik zit normaal bij elke gate op de eerste rang
Geheel met jou posting eens.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan nog spoor je niet. Je kan ook netjes blijven en toch laten weten dat je iets afkeurt. Ik zie zulk soort lui als hooligans. Rellen komt op de eerste plaats, dan pas waar het om draait.
Gelezen dat wordt een spannend avondje tv. ik volg Genee ook op radio Veronica tussen 4 en 6 uur, leuk prog. en uitraad kijk ik de mannen op maandag en vrijdagavond, ben een trouwe kijkerquote:Op zondag 17 november 2019 10:12 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.mediacourant.(...)r-en-peter-de-vries/
Gaat dan ook over Hazes/Maasland gate de discussie!
Dat ga ik voor deze ene keer opnemen . Kijk morgenvroeg terug. Ik vind dat programma niets aan. Maar ben nieuwsgierig over Dre en Bridget.quote:Op zondag 17 november 2019 11:14 schreef Toverheks het volgende:
Gelezen dat wordt een spannend avondje tv. ik volg Genee ook op radio Veronica tussen 4 en 6 uur, leuk prog. en uitraad kijk ik de mannen op maandag en vrijdagavond, ben een trouwe kijkerAl vind ik Cafe Hendriks en Genee niet zo denderend al hebben ze de barmannen weggelaten, nu die zeikerd met zijn moppen ook weg dan wordt het een echte talksjow
quote:Op zondag 17 november 2019 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat ga ik voor deze ene keer opnemen . Kijk morgenvroeg terug. Ik vind dat programma niets aan. Maar ben nieuwsgierig over Dre en Bridget.
Genee moet het alleen doen, die vrouw kom even niet op haar naam, die onderbreekt steeds de gesprekken op het verkeerde moment.quote:Op zondag 17 november 2019 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gelezen dat wordt een spannend avondje tv. ik volg Genee ook op radio Veronica tussen 4 en 6 uur, leuk prog. en uitraad kijk ik de mannen op maandag en vrijdagavond, ben een trouwe kijkerAl vind ik Cafe Hendriks en Genee niet zo denderend al hebben ze de barmannen weggelaten, nu die zeikerd met zijn moppen ook weg dan wordt het een echte talksjow
Helene Hendriks?quote:Op zondag 17 november 2019 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Genee moet het alleen doen, die vrouw kom even niet op haar naam, die onderbreekt steeds de gesprekken op het verkeerde moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.André Hazes zegt niets over Bridget tijdens concert, maar host er ontspannen op losTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Helene Hendriksquote:Op zondag 17 november 2019 15:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Genee moet het alleen doen, die vrouw kom even niet op haar naam, die onderbreekt steeds de gesprekken op het verkeerde moment.
Ja was een toffe concert bij de Earring gehupt op de stoel😀.quote:Op zondag 17 november 2019 15:19 schreef Toverheks het volgende:
en was het gezellig gisteren moest aan je denken heb je lekker meegehupt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |