Donequote:Op vrijdag 15 november 2019 00:28 schreef Solotovski het volgende:
Andere op plx
Ik heb vertrouwen in je rem
What doesn't kill you, simply makes you…. strangerquote:
Ik kan geen Engelsquote:Op vrijdag 15 november 2019 00:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
What doesn't kill you, simply makes you…. stranger
Er zijn vast wel online vertalersquote:
Hij wil je dood maken door je te verstrengelen.quote:
Sla ze de moederquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:25 schreef Rozevla het volgende:
Ik ga waarschijnlijk morgen ook dood trouwens.
Ik ben uitgenodigd voor een feest op het kamp.
Liep vorige keer ook helemaal uit de hand met die gasten
Dan beland ik zoiezo tussen een paar samengeperste auto’s op de sloperijquote:
Bel je vrienden danquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan beland ik zoiezo tussen een paar samengeperste auto’s op de sloperij
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad aan jou dat je in een opperste stemming bent
En grote wulpse borstenquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil je complimenteren met jouw mooie signature.
Je hebt toch wel eens 2 volle postzakken gezien ??quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien vriend.
En eraan geliktquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens 2 volle postzakken gezien ??
Dankjewelquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil je complimenteren met jouw mooie signature.
Kampersquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:25 schreef Rozevla het volgende:
Ik ga waarschijnlijk morgen ook dood trouwens.
Ik ben uitgenodigd voor een feest op het kamp.
Liep vorige keer ook helemaal uit de hand met die gasten
Vergeet ook niet de vier kinderen bij drie andere moeders die ze al hebben.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat vrouwen zich laten bezwangeren door hersenloze negers waarvan je weet dat ze toch vreemd gaan.
Zal ik later vanavond eens doen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Solotovski het volgende:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Boys gaan we allemaal wel even stemmen
Ja sowieso. Ben nog even aan het denkenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal ik later vanavond eens doen.
Jij ook he!
Dat kan nooit lang durenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja sowieso. Ben nog even aan het denken
alleen als ik tijd hebquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Solotovski het volgende:
Ik denk dat ik jou daar ook voor ga nomineren hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:20 schreef Catkiller het volgende:
Je bent zelf een zuiger mini @:Mortaxx
Denk dat ze figuurlijke zuigers bedoelen bij die verkiezingen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
Simone is bij mij de grootste zuiger
Volgens mij zuigt die erg weinig juistquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
Simone is bij mij de grootste zuiger
Leeft die nog?quote:Beste/leukste crewlid op heel FOK!:: Drebin
Jaquote:
Blij dat 'ie het goed schijnt te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja
In mijn kelder.
Waar ik hem iedere avond helemaal uit mekander trek en mijn lusten volledig op hem bot vier.
Neequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Solotovski het volgende:
Ter vergelding zou ik een nest met jonge egeltjes dood gooien tegen de schutting !!quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme. Wil ik eindelijk iRacing kopen op Steam wat Max Verstappen en Lando Norris ook spelen, crasht dat scherm waarin je inlogt op je bank steeds. Moet ik weer een paar uur wachten omdat ik te vaak heb geprobeerd
OJEE DAAR HEB JE KANTINKA KLEPKUT WEER !!!!!!!quote:
Dan moet je wat etenquote:
Nee geen zin om al die stekels eruit te pulken. Misschien knal ik een roedel wolven neer in Duitsland.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ter vergelding zou ik een nest met jonge egeltjes dood gooien tegen de schutting !!
Dag Katinka.quote:
Hey Rozevrindquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
OJEE DAAR HEB JE KANTINKA KLEPKUT WEER !!!!!!!![]()
Hahaaaaaatjes
![]()
Ik moest echt lachen om Katinka Klepkutquote:
Voel je je aangesproken, boy?quote:
Jij ben ook niet helemaal goedquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om Katinka Klepkut
Boyquote:
Gelukkig maar, dan is die klap op mn kop niet voor niets geweestquote:
Pis je toch gewoon in een hoekquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik zit in de sprinter zonder plee en ik moet zeiken als een kameel
Bij gamen noemen ze me ook altijd boy dus jaquote:
Ja, was lekkerquote:
Lekker warm. Jij lijkt me een prima vriend maatquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
Wel tegen een vriend zijn rug
Wat ben je toch ook een zeikstraalquote:
Mij nietquote:Op zaterdag 16 november 2019 10:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs mij iets te ver.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Uiteraard. Huis overhoop om Pietenpak te vinden maar tot nog toe geen succes.
Preuts jij zegquote:Op zaterdag 16 november 2019 10:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs mij iets te ver.
Racistquote:Op zaterdag 16 november 2019 11:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het scheelt dat je hem in ieder geval niet hoeft te schminkenquote:Op zaterdag 16 november 2019 11:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hoor lijkt me enig.quote:
Hij is mooi lichtgetint eikelquote:Op zaterdag 16 november 2019 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het scheelt dat je hem in ieder geval niet hoeft te schminken
quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hallootjesquote:
Meestal hebben die gasten toch een hele donkere paarse eikel ???quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is mooi lichtgetint eikel
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Meestal hebben die gasten toch een hele donkere paarse eikel ???
Zou niet weten wat je bedoelt met die gasten. Er is nogal een verscheidenheid in getintiers. Heb nog nooit seks gehad op een paardkleurige eikel tho.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Meestal hebben die gasten toch een hele donkere paarse eikel ???
Hou je dat bij met al die gangbangs?quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je bedoelt met die gasten. Er is nogal een verscheidenheid in getintiers. Heb nog nooit seks gehad op een paardkleurige eikel tho.
Sorry volgens mij ben jij degene die financieel geraped wordt door vrouwen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hou je dat bij met al die gangbangs?
Voelt toch anders.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sorry volgens mij ben jij degene die financieel geraped wordt door vrouwen.
Ja daarom hoor, heerlijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is mooi lichtgetint eikel
Paardkleurig? :$quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je bedoelt met die gasten. Er is nogal een verscheidenheid in getintiers. Heb nog nooit seks gehad op een paardkleurige eikel tho.
M’n huidige dick is zelfs egaal en roze. Mooiste piemel ooit. Hij is sowieso bizar mooi. 🤤
Dacht dat sammz er wasquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Gelukkig is het paard net gearriveerd
Ik ben mijn leven aan het beterenquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat vind je toch zo lekker aan me
Een kutkarakter blijft een kutkarater daar kan geen poppenkast wat aan veranderenquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ben mijn leven aan het beteren
Een goede psycholoog welquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een kutkarakter blijft een kutkarater daar kan geen poppenkast wat aan veranderen
Op een gegeven moment moet je het weer zelf doen en dan val je terug of nja ben je weer op je mooistquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een goede psycholoog wel
Toen ze snuggerheid uit aan het delen waren een half eeuw geleden toen stond je niet bepaald vooraan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom zijn er geen blonde pieten, een blanke met zwart kroeshaar en vegen is een mislukte blank geschminkte neger
Stond overal achteraanquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ze snuggerheid uit aan het delen waren een half eeuw geleden toen stond je niet bepaald vooraan.
Dank jequote:Op zaterdag 16 november 2019 13:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je het weer zelf doen en dan val je terug of nja ben je weer op je mooist
Ga jij nog stemmenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt op me gestemd dus dit is het minste dat ik kan doen
Mee eens, dankje.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
M’n huidige dick is zelfs egaal en roze. Mooiste piemel ooit. Hij is sowieso bizar mooi. 🤤
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey hou je grote bek tegen mijn geweldige KLB boys hè. En vooral in ONS subforum
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent hier te gast. En gasten horen zich te gedragen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef Solotovski het volgende:
Maar dit leest wel lekker weg jongens.
Zolang het tot dit topic wordt beperkt
Als haags maar wegblijftquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker topic he
Bevestigt mijn stelling dat klb geen mods heeft
Jij bent ook de enig overgebleven geschikte kandidaat om deze plek weer terug te brengen naar zijn oorspronkelijke staatquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker topic he
Bevestigt mijn stelling dat klb geen mods heeft
Juist een relaxed modje.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als haags maar wegblijft
Chevy is hinderlijk maar lees je gemakkelijker overheen
quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent ook de enig overgebleven geschikte kandidaat om deze plek weer terug te brengen naar zijn oorspronkelijke staat
Misschien doet Amarantha ontzettend veel achter de schermen haha
Veel plezier met Jaylano vandaag!quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lekker rondlopen met een kleine blackface. Heb speciaal voor vandaag zijn oren laten piercen.
Ook leuk om jou te zienquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als haags maar wegblijft
Chevy is hinderlijk maar lees je gemakkelijker overheen
Zo danquote:Op zaterdag 16 november 2019 15:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Juist een relaxed modje.
Varken dat je bent!!!
Oorbellen bij je kind ook wel een beetje, geef toequote:
Hee simpelequote:Op zaterdag 16 november 2019 17:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oorbellen bij je kind ook wel een beetje, geef toe
Jezus en ook niet meer in staat sarcasme te herkennen. Gaat het wel goed bby?quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oorbellen bij je kind ook wel een beetje, geef toe
Kunnen we beter aan jou vragen hequote:Op zaterdag 16 november 2019 19:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jezus en ook niet meer in staat sarcasme te herkennen. Gaat het wel goed bby?
Misschien kan het wilde kind met haar wilde kind bij je komen wonenquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb maandag een bezichtiging voor een huis in Utrecht
Gun haar wel maar heeft maar 1 slaapkamerquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan het wilde kind met haar wilde kind bij je komen wonen
Ah dat is wel lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gun haar wel maar heeft maar 1 slaapkamer
Eigenlijk staat je eigen leven al op de rem voordat je goed en wel begonnen bent of voelt dat niet zo?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
Maar als de goede ouder die ik ben met de prioriteiten op een rij blijf ik bij mijn ex in de buurt en also bij de school van mijn kinder.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Als je goede ouder bent vergeef je je ex en geef je je kind een stabiele thuissituatie
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Als je goede ouder bent vergeef je je ex en geef je je kind een stabiele thuissituatie
Mmm ja anders had je lekker samen kunnen douchenquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gun haar wel maar heeft maar 1 slaapkamer
Oh ik dacht dat je uit eigen ervaring sprakquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
Mja als je nooit buiten komt zal je daar geen ervaring mee hebben.
Zijn 3 mannen tegelijkertijd op mijn vrouw gevallen, als ze zegt dat het een ongeluk is dan twijfel ik daar niet aan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je uit eigen ervaring sprak
Bij elkaar blijven als je niet van elkaar houdt lijkt me ook niet bevorderlijk voor het kindquote:
Ben je nu ook al pedagoog zuster Clivia?quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bij elkaar blijven als je niet van elkaar houdt lijkt me ook niet bevorderlijk voor het kind
Wat een geile slet is het eigenlijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn 3 mannen tegelijkertijd op mijn vrouw gevallen, als ze zegt dat het een ongeluk is dan twijfel ik daar niet aan.
Werk met wat oudere kinderen maar jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu ook al pedagoog zuster Clivia?
Je eigen leven staat al op een rem zodra je een kind krijgt. Draait dan niet meer om jou. Hoeft ook niet, het draait om zijn comfort.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk staat je eigen leven al op de rem voordat je goed en wel begonnen bent of voelt dat niet zo?
Hoezo haat als ze het goedmaken? Dat krijg je juist in gebroken gezinnen met slechte schoolresultaten en criminaliteit tot gevolg.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haat tussen pappie en mammie lijkt me inderdaad een geweldige opvoedkundige omgeving.
Kanaleneiland?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb maandag een bezichtiging voor een huis in Utrecht
Wittevrouwen. Zat liever in het centrum maar is met koop echt niet meer te doenquote:
Klinkt als een rosse buurt HAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wittevrouwen. Zat liever in het centrum maar is met koop echt niet meer te doen
quote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Het is weer wenkbrauwendag hoor @:stimo
wie ben jij dan?quote:Op zondag 17 november 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok, je kan het
Nee maar het lijkt me vrij vervelend om zo'n joekel van een penis te hebben.quote:Op zondag 17 november 2019 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
komt dat door mijn gigantische paardenlul?
ja, hij tikt de hele tijd tegen de grond tijdens het squatenquote:Op zondag 17 november 2019 17:15 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me vrij vervelend om zo'n joekel van een penis te hebben.
Echt niet goed voor je humeur al die hormonenquote:
Ik ben te alpha voor hormonen.quote:Op zondag 17 november 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Echt niet goed voor je humeur al die hormonen
Ach je voelt je toch altijd al kutquote:Op zondag 17 november 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Echt niet goed voor je humeur al die hormonen
Helemaal nietquote:Op zondag 17 november 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach je voelt je toch altijd al kut
Wow even zuur als altijd zie ikquote:Op zondag 17 november 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach je voelt je toch altijd al kut
Gaat beter met medicatiequote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 17 november 2019 17:57 schreef UitStraling het volgende:
Aaah Cachie is geestelijk niet in orde.
En een psycholoog is geen dealer zekerquote:
quote:Op zondag 17 november 2019 17:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En een psycholoog is geen dealer zeker
Ik ga ook maar eens op zoekquote:Op zondag 17 november 2019 17:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De liefde zoeken is altijd goed
Wat is er met Pierre gebeurdquote:Op zondag 17 november 2019 19:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens op zoek
Je muzequote:
Die liep te hard van stapel toen ik er nog niet aan toe wasquote:Op zondag 17 november 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er met Pierre gebeurd
Ik zie wel wat verschijnenquote:Op zondag 17 november 2019 19:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens op zoek
Denk niet dat je in mijn range valtquote:
Denk het ook nietquote:Op zondag 17 november 2019 19:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk niet dat je in mijn range valt
Suuuuppppp ben je nog steeds achter aber aan het gaanquote:
Waren wat obstakels het afgelopen jaar maar ik sta nu helemaal open voor veranderingquote:
Geweldig!quote:Op zondag 17 november 2019 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suuuuppppp ben je nog steeds achter aber aan het gaan
Ja ik ookquote:Op zondag 17 november 2019 19:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waren wat obstakels het afgelopen jaar maar ik sta nu helemaal open voor verandering
Dit is geen antwoord op mijn vraag maar okéquote:Op zondag 17 november 2019 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geweldig!
Ook!
Jij al iemand gevonden?
Hey kutjequote:
Ook zegt genoeg.quote:Op zondag 17 november 2019 19:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag maar oké
Ik vraag mijn moeder of ze voor kerst een extra trui breitquote:Op zondag 17 november 2019 19:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik ook
Dit kan geen toeval zijn
Hoezo zo verbaasdquote:Op zondag 17 november 2019 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ook zegt genoeg.
Wat is dit voor een betweterigheid
Ik dm mijn maten zo door.quote:Op zondag 17 november 2019 19:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik vraag mijn moeder of ze voor kerst een extra trui breit
Doe maar een foto mijn moeder heeft dyscalculiequote:
quote:Op zondag 17 november 2019 19:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe maar een foto mijn moeder heeft dyscalculie
Okquote:Op zondag 17 november 2019 19:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe maar een foto mijn moeder heeft dyscalculie
Lol. Ja tuurlijk want als een relatie niet werkt, buiten het feit om dat je ziek bedrogen bent, dan is dat echt heel stabiel ja en tevens het beste voorbeeld dat je een kind mee kunt geven over hoe met vrouwen en moeders om te gaan zonder dat daar consequenties aan zitten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
De andere wang toekeren noem je dat.quote:Op zondag 17 november 2019 19:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lol. Ja tuurlijk want als een relatie niet werkt, buiten het feit om dat je ziek bedrogen bent, dan is dat echt heel stabiel ja en tevens het beste voorbeeld dat je een kind mee kunt geven over hoe met vrouwen en moeders om te gaan zonder dat daar consequenties aan zitten.
Dat mag, ben niet boosquote:
Is dit myrrrquote:Op zondag 17 november 2019 19:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lol. Ja tuurlijk want als een relatie niet werkt, buiten het feit om dat je ziek bedrogen bent, dan is dat echt heel stabiel ja en tevens het beste voorbeeld dat je een kind mee kunt geven over hoe met vrouwen en moeders om te gaan zonder dat daar consequenties aan zitten.
Nee ik vind dan liever iemand die wel laat zien hoe je je partner op een respect- en liefdevolle manier behandelt en anders blijf ik lekker alleen.
Doe niet zoquote:
Echt prachtig hoe mensen dit ene leven dat ze is gegeven zo kunnen weggooien.quote:Op zondag 17 november 2019 19:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De andere wang toekeren noem je dat.
Remqo? ;squote:Op zondag 17 november 2019 19:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Chloro wat leuk dat je er bent
Jaquote:
Nu herkent niemand mequote:Op zondag 17 november 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal met veel stampij weg en komen jullie terug met een kloon
Ik heb gewoon een nickchange gedaanquote:Op zondag 17 november 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal met veel stampij weg en komen jullie terug met een kloon
Ja is wel lastig om te bedenken welk mentaal instabiel persoontje dit is jaquote:
Waarom, echt lelijk ditquote:Op zondag 17 november 2019 19:39 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een nickchange gedaan
Auwquote:Op zondag 17 november 2019 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is wel lastig om te bedenken welk mentaal instabiel persoontje dit is ja
Kus op je auquote:
Past beter bij mn UI en ondertitelquote:
Gewoon even een break toch. Heb nooit gezegd dat het voor altijd was.quote:Op zondag 17 november 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
Vind het lellekquote:Op zondag 17 november 2019 19:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Past beter bij mn UI en ondertitel
Myrr plsquote:Op zondag 17 november 2019 19:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon even een break toch. Heb nooit gezegd dat het voor altijd was.
Ahw you missed mequote:Op zondag 17 november 2019 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar weg gaan en terug komen alsof er niets gebeurd is
Daar zal je het mee moeten doenquote:
Je kunt niet alles hebben. Hoe is het met je chick?quote:Op zondag 17 november 2019 19:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar zal je het mee moeten doen
Kom we pakken hem net als in Wild Thingsquote:Op zondag 17 november 2019 19:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Myrr pls![]()
Maar oké watsgebeurd is hij vreemdgegaan, wie moeten we steken
Ik leef met je mee. Maar jij zat al een hele tijd ook veel in onz sc dus echt veel medelijden heb ik niet xxxquote:Op zondag 17 november 2019 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zat hier opgescheept met de kneusjes
Ja uitstekend, serieuze plannen en allesquote:Op zondag 17 november 2019 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Hoe is het met je chick?
Je bedoelt dat we z'n pik gaan zuigen en hem anaal nemen met een dildo?quote:Op zondag 17 november 2019 19:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kom we pakken hem net als in Wild Things
Zijn er al baby's op komstquote:Op zondag 17 november 2019 19:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja uitstekend, serieuze plannen en alles
Ja nee die bedoel ikquote:Op zondag 17 november 2019 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we z'n pik gaan zuigen en hem anaal nemen met een dildo?
Of is dat geen pornofilm
Daar word aan gewerktquote:
Nu jij nog met je clownskop!quote:Op zondag 17 november 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
Top, hij schijnt wel gouden pik te hebbenquote:
wordtquote:
Hey Hansquote:Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nu jij nog met je clownskop!
Hahaaaaatjes
He, ik kom op het goede moment binnen zie ik.quote:Op zondag 17 november 2019 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we z'n pik gaan zuigen en hem anaal nemen met een dildo?
Of is dat geen pornofilm
Nou enquote:
Yooooooooquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ik kom op het goede moment binnen zie ik.
Nog lekker gekakt?quote:
Staat zo domquote:
Onz sc is veel leuker kom je daarheenquote:Op zondag 17 november 2019 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Maar jij zat al een hele tijd ook veel in onz sc dus echt veel medelijden heb ik niet xxx
Hoorde je dat van de au pairquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Top, hij schijnt wel gouden pik te hebben
Dit is een forum, een slowchat, geen sollicitatiebriefquote:
De ex van myrr als ik het goed begrijpquote:Op zondag 17 november 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heyyy
Welke jongeman gaat er zo verwend worden?
Weenie, wie zijn daar danquote:Op zondag 17 november 2019 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onz sc is veel leuker kom je daarheen
quote:Op zondag 17 november 2019 19:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dit is een forum, een slowchat, geen sollicitatiebrief
Dit dusquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ja ik schrijf geen sollicitatiebrief dus maak ik spelfouten
Nee what's the teaquote:Op zondag 17 november 2019 19:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoorde je dat van de au pair
Wat een geluksvogel.quote:Op zondag 17 november 2019 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De ex van myrr als ik het goed begrijp
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ja ik schrijf geen sollicitatiebrief dus maak ik spelfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |