Zou niet weten wat je bedoelt met die gasten. Er is nogal een verscheidenheid in getintiers. Heb nog nooit seks gehad op een paardkleurige eikel tho.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Meestal hebben die gasten toch een hele donkere paarse eikel ???
Hou je dat bij met al die gangbangs?quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je bedoelt met die gasten. Er is nogal een verscheidenheid in getintiers. Heb nog nooit seks gehad op een paardkleurige eikel tho.
Sorry volgens mij ben jij degene die financieel geraped wordt door vrouwen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hou je dat bij met al die gangbangs?
Voelt toch anders.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sorry volgens mij ben jij degene die financieel geraped wordt door vrouwen.
Ja daarom hoor, heerlijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is mooi lichtgetint eikel
Paardkleurig? :$quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou niet weten wat je bedoelt met die gasten. Er is nogal een verscheidenheid in getintiers. Heb nog nooit seks gehad op een paardkleurige eikel tho.
M’n huidige dick is zelfs egaal en roze. Mooiste piemel ooit. Hij is sowieso bizar mooi. 🤤
Dacht dat sammz er wasquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Gelukkig is het paard net gearriveerd
Ik ben mijn leven aan het beterenquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat vind je toch zo lekker aan me
Een kutkarakter blijft een kutkarater daar kan geen poppenkast wat aan veranderenquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik ben mijn leven aan het beteren
Een goede psycholoog welquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een kutkarakter blijft een kutkarater daar kan geen poppenkast wat aan veranderen
Op een gegeven moment moet je het weer zelf doen en dan val je terug of nja ben je weer op je mooistquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een goede psycholoog wel
Toen ze snuggerheid uit aan het delen waren een half eeuw geleden toen stond je niet bepaald vooraan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom zijn er geen blonde pieten, een blanke met zwart kroeshaar en vegen is een mislukte blank geschminkte neger
Stond overal achteraanquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ze snuggerheid uit aan het delen waren een half eeuw geleden toen stond je niet bepaald vooraan.
Dank jequote:Op zaterdag 16 november 2019 13:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je het weer zelf doen en dan val je terug of nja ben je weer op je mooist
Ga jij nog stemmenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt op me gestemd dus dit is het minste dat ik kan doen
Mee eens, dankje.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
M’n huidige dick is zelfs egaal en roze. Mooiste piemel ooit. Hij is sowieso bizar mooi. 🤤
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey hou je grote bek tegen mijn geweldige KLB boys hè. En vooral in ONS subforum
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent hier te gast. En gasten horen zich te gedragen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef Solotovski het volgende:
Maar dit leest wel lekker weg jongens.
Zolang het tot dit topic wordt beperkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |