Jaja die geweldige vriendin van je met de interessante hobby's zeker?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik date een 8.5 met hersens, heb ik nu gewonnen?
Wij hanteren niet de schaal van Quotidien.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:22 schreef Quotidien het volgende:
Kan jij sowieso nooit aan tippen als wannabe straatturkquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Wij hanteren niet de schaal van Quotidien.
Daar heb je hem weer met zijn verzonnen vriendin. Heerlijk ontmaskerd door Faux toenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan jij sowieso nooit aan tippen als wannabe straatturk
"Haha, jouw vriendin is lelijk en een trol"quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer met zijn verzonnen vriendin. Heerlijk ontmaskerd door Faux toen
En toen liep je huilend weg van je toppa toen bleek dat je vriendin verzonnen isquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
"Haha, jouw vriendin is lelijk en een trol"
Nou nou, zieke ontmaskering hoorkenserdebiel
Die leveren toch juíst het meeste op?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:21 schreef Atak het volgende:
een hersenloze 9-10 die niks kan en ook geen geld oplevert
Jij denkt dat alles verzonnen is omdat je zelf de hele dag een act opvoert. Alsof ik dingen ga verzinnen op een online forum.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:32 schreef wollah het volgende:
[..]
En toen liep je huilend weg van je toppa toen bleek dat je vriendin verzonnen is
Zie hier de ware QD![]()
Zelfs Kluun1985 is nog geloofwaarsigen dan jij
Bedankt voor de bevestiging. Ga nu maar weer WoW spelen op je zoldertjequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles verzonnen is omdat je zelf de hele dag een act opvoert. Alsof ik dingen ga verzinnen op een online forum.
Qd viesmad reactiequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ga nu maar weer WoW spelen op je zoldertje
quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer met zijn verzonnen vriendin. Heerlijk ontmaskerd door Faux toen
Als jij een vriendin hebt...quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles verzonnen is omdat je zelf de hele dag een act opvoert. Alsof ik dingen ga verzinnen op een online forum.
Ga je nog een pic van haar posten? Dan kunnen we onafhankelijk oordelen over het cijferquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Quotidien het volgende:
Allemaal grote bek terwijl je je leven nooit zo'n heerlijk hertje zal fixen.
Ik durf er geld op in te zetten dat ik mooiere dames heb geregeld als zo’n verzuurde zak hooi als jijquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Quotidien het volgende:
Allemaal grote bek terwijl je je leven nooit zo'n heerlijk hertje zal fixen.
Jij regelt van die mbo sletjes met 0 hersens en 16 soa's en de liefde van je leven was een borderliner die je gedumpt heeft. Dus je hebt echt geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik durf er geld op in te zetten dat ik mooiere dames heb geregeld als zo’n verzuurde zak hooi als jij
Dan nog is dat beter dan een verzonnen vriendinquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij regelt van die mbo sletjes met 0 hersens en 16 soa's en de liefde van je leven was een borderliner die je gedumpt heeft. Dus je hebt echt geen recht van spreken.
Mooi dat jij weet welke chicks ik regel ,mijn ex deed hbo rechten, scharrel doet uni ,en ik heb ook MBOers geregeld ja ,maar mooi dat jij vanachter je beeldschermpje al zo oordeeldequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij regelt van die mbo sletjes met 0 hersens en 16 soa's en de liefde van je leven was een borderliner. Dus je hebt echt geen recht van spreken.
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan nog is dat beter dan een verzonnen vriendin
Hbo rechtenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mooi dat jij weet welke chicks ik regel ,mijn ex deed hbo rechten, scharrel doet uni ,en ik heb ook MBOers geregeld ja ,maar mooi dat jij vanachter je beeldschermpje al zo oordeelde
Net magna cum laude wo studie afgerond, volgend jaar master op een prestigieuze uniquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit klopt, wat voor studie doet jou verzonnen vriendin ?
Die aannames van jou vind ik zo mooi altijd, ik werk gewoon bij een fatsoenlijke kledingzaak ipv de zeeman ,en over die mbo sletjes zat je ook al foutquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Net magna cum laude wo studie afgerond, volgend jaar master op een prestigieuze uni
Maar aangezien dat zo ver afstaat van iemand die bij de zeeman kleding staat te vouwen uiteraard ook weer verzonnen
Als je dan toch wat verzint doe het dan op zijn minst geloofwaardigquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Net magna cum laude wo studie afgerond, volgend jaar master op een prestigieuze uni
Maar aangezien dat zo ver afstaat van iemand die bij de zeeman kleding staat te vouwen uiteraard ook weer verzonnen
Niks verzonnen. Ik kan me elke dag in de handjes wrijven.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je dan toch wat verzint doe het dan op zijn minst geloofwaardig
De enige inhoud die jouw potentiële vriendin zou hebben zal een kuub of 3 aan vlees zijn
Ja met zeep, omdat je vriendin zichzelf niet eens kan wassenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niks verzonnen. Ik kan me elke dag in de handjes wrijven.
Als je op je hand gaat zitten tot die slaapt en dan gaat fappen is dat dan ook je vriendin die je aftrekt?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niks verzonnen. Ik kan me elke dag in de handjes wrijven.
Wat jij een 8,5 noemt is waarschijnlijk een 6 of zo. Post maar een pic wat jij een 8,5 beschouwt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan jij sowieso nooit aan tippen als wannabe straatturk
Sowieso ene grote vraagteken dat jij een vriendin hebt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Link?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:32 schreef wollah het volgende:
[..]
En toen liep je huilend weg van je toppa toen bleek dat je vriendin verzonnen is
Zie hier de ware QD![]()
Zelfs Kluun1985 is nog geloofwaarsigen dan jij
Je golden retriever telt niet hequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:22 schreef Quotidien het volgende:
Hij had laatst nog een topic geopend dat hij na zat te denken over in het leger te gaan maar hij heeft een slechte rug, op z’n 20ste of zo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ga nu maar weer WoW spelen op je zoldertje
Hij heeft al te vaak krom moeten staan in zijn levenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij had laatst nog een topic geopend dat hij na zat te denken over in het leger te gaan maar hij heeft een slechte rug, op z’n 20ste of zo.
Hij heeft een slechte rug dus ga maar na. Waarschijnlijk zo’n boerennerd die de lokale Berta waar iedereen overheen is geweest een 8,5 noemt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik durf er geld op in te zetten dat ik mooiere dames heb geregeld als zo’n verzuurde zak hooi als jij
Als z’n vriendin daadwerkelijk bestaat weegt ze meer als 80 kilo of heeft ze een hoofd waar een vrachtwagen overheen is geredenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:58 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij heeft een slechte rug dus ga maar na. Waarschijnlijk zo’n boerennerd die de lokale Berta waar iedereen overheen is geweest een 8,5 noemt.
Dat jij zo'n grote bek kunt hebben is echt apart. Je bent een kansloze junk, een ecto, je staat kleding te vouwen met 0 toekomstperspectief, en je bent 2 jaar depressief omdat je borderliner ex je gedumpt heeft. En dan nog op een forum stoer gaan doen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:03 schreef jigggy het volgende:
[..]
Als z’n vriendin daadwerkelijk bestaat weegt ze meer als 80 kilo of heeft ze een hoofd waar een vrachtwagen overheen is gereden
Wat jigggy wel heeft wat jij niet hebt is dat hij echt is, wat hij zegt waarheid is en niet verzonnen isquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat jij zo'n grote bek kunt hebben is echt apart. Je bent een kansloze junk, een ecto, je staat kleding te vouwen met 0 toekomstperspectief, en je bent 2 jaar depressief omdat je borderliner ex je gedumpt heeft. En dan nog op een forum stoer gaan doen.
Want jij kunt dit met papperige cheetosvingers beoordelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:14 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat jigggy wel heeft wat jij niet hebt is dat hij echt is, wat hij zegt waarheid is en niet verzonnen is
Papperige cheetosvingers looooooolquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Want jij kunt dit met papperige cheetosvingers beoordelen natuurlijk.
Het leuke aan jou is dat je steeds probeert om met de grote meneren mee flink te doen, maar dat je jezelf altijd binnen een paar posts laat kennen en dan om je heen gaat trappenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Want jij kunt dit met papperige cheetosvingers beoordelen natuurlijk.
Hey hou je grote bek tegen mijn geweldige KLB boys hè. En vooral in ONS subforumquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het leuke aan jou is dat je steeds probeert om met de grote meneren mee flink te doen, maar dat je jezelf altijd binnen een paar posts laat kennen en dan om je heen gaat trappen
Hoe klein is je wereld wel niet als je bepaalde mensen op een online forum "grote meneren" vindt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het leuke aan jou is dat je steeds probeert om met de grote meneren mee flink te doen, maar dat je jezelf altijd binnen een paar posts laat kennen en dan om je heen gaat trappen
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey hou je grote bek tegen mijn geweldige KLB boys hè. En vooral in ONS subforum
Jij bent hier te gast. En gasten horen zich te gedragen.quote:
Voor de goede orde beoordeel ik je enkel op je gedrag hier op het forum omdat dat ons speelveld isquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoe klein is je wereld wel niet als je bepaalde mensen op een online forum "grote meneren" vindt.
Dat ik zo’n grote bek kan hebben, ik ben eerlijk gap,ik haal plezier uit mijn werk en heb het inderdaad lastig gehad met m’n ex maar kom hier eerlijk voor uit, ook nog even dat ecto erbij betrekken vind ik helemaal kansloosquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat jij zo'n grote bek kunt hebben is echt apart. Je bent een kansloze junk, een ecto, je staat kleding te vouwen met 0 toekomstperspectief, en je bent 2 jaar depressief omdat je borderliner ex je gedumpt heeft. En dan nog op een forum stoer gaan doen.
Een moderator van een ander forum is hier net zo goed user. Heb je de policy wel gelezen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent hier te gast. En gasten horen zich te gedragen.
De wat?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een moderator van een ander forum is hier net zo goed user. Heb je de policy wel gelezen?
het mooie vind ik dat iedereen hem ook gewoon een kneus vindquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:20 schreef wollah het volgende:
Quotidien die wederom geweldig afgaat met zijn verzinsels![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een moderator van een ander forum is hier net zo goed user. Heb je de policy wel gelezen?
Voor de goede orde negeer ik vrijwel al jouw hatelijke reacties, maar je blijf toch maar als een ziekte terug komen. Net voordat je mod werd was er even radiostilte maar je compulsie blijkt inmiddels toch te sterk voor je.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor de goede orde beoordeel ik je enkel op je gedrag hier op het forum omdat dat ons speelveld is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |