Jij regelt van die mbo sletjes met 0 hersens en 16 soa's en de liefde van je leven was een borderliner die je gedumpt heeft. Dus je hebt echt geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik durf er geld op in te zetten dat ik mooiere dames heb geregeld als zo’n verzuurde zak hooi als jij
Dan nog is dat beter dan een verzonnen vriendinquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij regelt van die mbo sletjes met 0 hersens en 16 soa's en de liefde van je leven was een borderliner die je gedumpt heeft. Dus je hebt echt geen recht van spreken.
Mooi dat jij weet welke chicks ik regel ,mijn ex deed hbo rechten, scharrel doet uni ,en ik heb ook MBOers geregeld ja ,maar mooi dat jij vanachter je beeldschermpje al zo oordeeldequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij regelt van die mbo sletjes met 0 hersens en 16 soa's en de liefde van je leven was een borderliner. Dus je hebt echt geen recht van spreken.
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan nog is dat beter dan een verzonnen vriendin
Hbo rechtenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mooi dat jij weet welke chicks ik regel ,mijn ex deed hbo rechten, scharrel doet uni ,en ik heb ook MBOers geregeld ja ,maar mooi dat jij vanachter je beeldschermpje al zo oordeelde
Net magna cum laude wo studie afgerond, volgend jaar master op een prestigieuze uniquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit klopt, wat voor studie doet jou verzonnen vriendin ?
Die aannames van jou vind ik zo mooi altijd, ik werk gewoon bij een fatsoenlijke kledingzaak ipv de zeeman ,en over die mbo sletjes zat je ook al foutquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Net magna cum laude wo studie afgerond, volgend jaar master op een prestigieuze uni
Maar aangezien dat zo ver afstaat van iemand die bij de zeeman kleding staat te vouwen uiteraard ook weer verzonnen
Als je dan toch wat verzint doe het dan op zijn minst geloofwaardigquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Net magna cum laude wo studie afgerond, volgend jaar master op een prestigieuze uni
Maar aangezien dat zo ver afstaat van iemand die bij de zeeman kleding staat te vouwen uiteraard ook weer verzonnen
Niks verzonnen. Ik kan me elke dag in de handjes wrijven.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je dan toch wat verzint doe het dan op zijn minst geloofwaardig
De enige inhoud die jouw potentiële vriendin zou hebben zal een kuub of 3 aan vlees zijn
Ja met zeep, omdat je vriendin zichzelf niet eens kan wassenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niks verzonnen. Ik kan me elke dag in de handjes wrijven.
Als je op je hand gaat zitten tot die slaapt en dan gaat fappen is dat dan ook je vriendin die je aftrekt?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:50 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niks verzonnen. Ik kan me elke dag in de handjes wrijven.
Wat jij een 8,5 noemt is waarschijnlijk een 6 of zo. Post maar een pic wat jij een 8,5 beschouwt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan jij sowieso nooit aan tippen als wannabe straatturk
Sowieso ene grote vraagteken dat jij een vriendin hebt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
"Haha, jouw vriendin is lelijk en een trol"
Nou nou, zieke ontmaskering hoorkenserdebiel
Link?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:32 schreef wollah het volgende:
[..]
En toen liep je huilend weg van je toppa toen bleek dat je vriendin verzonnen is
Zie hier de ware QD![]()
Zelfs Kluun1985 is nog geloofwaarsigen dan jij
Je golden retriever telt niet hequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik date een 8.5 met hersens, heb ik nu gewonnen?
Hij had laatst nog een topic geopend dat hij na zat te denken over in het leger te gaan maar hij heeft een slechte rug, op z’n 20ste of zo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ga nu maar weer WoW spelen op je zoldertje
Hij heeft al te vaak krom moeten staan in zijn levenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Hij had laatst nog een topic geopend dat hij na zat te denken over in het leger te gaan maar hij heeft een slechte rug, op z’n 20ste of zo.
Hij heeft een slechte rug dus ga maar na. Waarschijnlijk zo’n boerennerd die de lokale Berta waar iedereen overheen is geweest een 8,5 noemt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik durf er geld op in te zetten dat ik mooiere dames heb geregeld als zo’n verzuurde zak hooi als jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |