Jaja die geweldige vriendin van je met de interessante hobby's zeker?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik date een 8.5 met hersens, heb ik nu gewonnen?
Wij hanteren niet de schaal van Quotidien.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:22 schreef Quotidien het volgende:
Ik date een 8.5 met hersens, heb ik nu gewonnen?
Kan jij sowieso nooit aan tippen als wannabe straatturkquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Wij hanteren niet de schaal van Quotidien.
Daar heb je hem weer met zijn verzonnen vriendin. Heerlijk ontmaskerd door Faux toenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan jij sowieso nooit aan tippen als wannabe straatturk
"Haha, jouw vriendin is lelijk en een trol"quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer met zijn verzonnen vriendin. Heerlijk ontmaskerd door Faux toen
En toen liep je huilend weg van je toppa toen bleek dat je vriendin verzonnen isquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
"Haha, jouw vriendin is lelijk en een trol"
Nou nou, zieke ontmaskering hoorkenserdebiel
Die leveren toch juíst het meeste op?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:21 schreef Atak het volgende:
een hersenloze 9-10 die niks kan en ook geen geld oplevert
Jij denkt dat alles verzonnen is omdat je zelf de hele dag een act opvoert. Alsof ik dingen ga verzinnen op een online forum.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:32 schreef wollah het volgende:
[..]
En toen liep je huilend weg van je toppa toen bleek dat je vriendin verzonnen is
Zie hier de ware QD![]()
Zelfs Kluun1985 is nog geloofwaarsigen dan jij
Bedankt voor de bevestiging. Ga nu maar weer WoW spelen op je zoldertjequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles verzonnen is omdat je zelf de hele dag een act opvoert. Alsof ik dingen ga verzinnen op een online forum.
Qd viesmad reactiequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
"Haha, jouw vriendin is lelijk en een trol"
Nou nou, zieke ontmaskering hoorkenserdebiel
Okquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ga nu maar weer WoW spelen op je zoldertje
quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:30 schreef wollah het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer met zijn verzonnen vriendin. Heerlijk ontmaskerd door Faux toen
Als jij een vriendin hebt...quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles verzonnen is omdat je zelf de hele dag een act opvoert. Alsof ik dingen ga verzinnen op een online forum.
Ga je nog een pic van haar posten? Dan kunnen we onafhankelijk oordelen over het cijferquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Quotidien het volgende:
Allemaal grote bek terwijl je je leven nooit zo'n heerlijk hertje zal fixen.
Ik durf er geld op in te zetten dat ik mooiere dames heb geregeld als zo’n verzuurde zak hooi als jijquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Quotidien het volgende:
Allemaal grote bek terwijl je je leven nooit zo'n heerlijk hertje zal fixen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |