Zet er eens een lekker ding in dan.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:22 schreef Fok-it het volgende:
Welk hoerenjong heeft de OP reeks gesaboteerd
Die is er uitgehaald dusquote:Op donderdag 14 november 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet er eens een lekker ding in dan.
Hi Mikeyquote:Op donderdag 14 november 2019 19:32 schreef JanCees het volgende:
Raatsie; Van der Sloot, Bogarde, Rensch, Salah-Eddine; Regeer, Hansen, Maatsen; Taabouni, Braaf, Ünüvar.
jouw probleemquote:Op donderdag 14 november 2019 19:32 schreef JanCees het volgende:
Raatsie; Van der Sloot, Bogarde, Rensch, Salah-Eddine; Regeer, Hansen, Maatsen; Taabouni, Braaf, Ünüvar.
Wanneer moeten ze? Vannacht?quote:
Dankjequote:Op donderdag 14 november 2019 19:34 schreef Tjacka het volgende:
kanjer tt
kanjer op
kanjer ts
@:o.us2.0
Zendaya in de sneeuw is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 14 november 2019 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En kun je niet meer aanpassen?
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:22 schreef Fok-it het volgende:
Welk hoerenjong heeft de OP reeks gesaboteerd
Heb er ook wel een traantje om moeten laten ja.quote:
Heb je met autisten he, uit het niets zulke rare fratsen. Naatje is ook de hele week lief en zaterdagmiddag ligt hij te gillen in de supermarkt.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:44 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Heb er ook wel een traantje om moeten laten ja.
Geen idee wie dat is.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zendaya in de sneeuw is ook niet verkeerd
Schandalig ja.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je met autisten he, uit het niets zulke rare fratsen. Naatje is ook de hele week lief en zaterdagmiddag ligt hij te gillen in de supermarkt.
Nog steeds vakantie idd.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Haags nog steeds dood trouwens?
Doe es beetje lief tegen die jongenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je met autisten he, uit het niets zulke rare fratsen. Naatje is ook de hele week lief en zaterdagmiddag ligt hij te gillen in de supermarkt.
Zeiden ze dat maar eens tegen jou als je tegen mij tekeer ging.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe es beetje lief tegen die jongen
Tekeer gaan, tekeer gaan, niet zo overdrijvenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeiden ze dat maar eens tegen jou als je tegen mij tekeer ging.
Al heb ik wel eindelijk je positieve note gelezen, dank daarvoor
Maar, maarquote:Op donderdag 14 november 2019 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tekeer gaan, tekeer gaan, niet zo overdrijven
Dat werd tijd, geen dank
Heb je mij eigenlijk wel een positieve note gegevenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tekeer gaan, tekeer gaan, niet zo overdrijven
Dat werd tijd, geen dank
Neequote:Op donderdag 14 november 2019 19:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je mij eigenlijk wel een positieve note gegeven
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk de Family Guy aflevering waarin Bryan uit huis moet en in een kut flatje gaat wonen.
Komt ineens weer in me op hoe ik me voelde nadat ex bij me weg ging en ik een leeg appartementje had.
De eenzaamheid
Uiteindelijk belanden we allemaal alleen in de kist vriend. Kop opquote:Op donderdag 14 november 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk de Family Guy aflevering waarin Bryan uit huis moet en in een kut flatje gaat wonen.
Komt ineens weer in me op hoe ik me voelde nadat ex bij me weg ging en ik een leeg appartementje had.
De eenzaamheid
Vind een duograf wel romantischquote:Op donderdag 14 november 2019 19:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk belanden we allemaal alleen in de kist vriend. Kop op
Nu welquote:Op donderdag 14 november 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al gehoord dat ik grijs haar krijg?
Zin inquote:Op donderdag 14 november 2019 19:32 schreef JanCees het volgende:
tuurlijk welquote:Op donderdag 14 november 2019 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zin in
Mexico moeten we wel kunnen hebben, maar denk niet dat we de finale winnen
Hahahquote:Op donderdag 14 november 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe dan maar meteen een massagraf.
Lekker knus.
Maar gauw baby's maken danquote:Op donderdag 14 november 2019 19:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al gehoord dat ik grijs haar krijg?
Als je dood gaat stop je wel met snurken hoorquote:
Raar om Unuvar niet op het middenveld te zetten.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zin in
Mexico moeten we wel kunnen hebben, maar denk niet dat we de finale winnen
Groen licht???quote:Op donderdag 14 november 2019 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Flip
Gaat echt ziek worden. Ik ga grijs 2k20 in. Ik heb van alle kanten groen licht gekregen
Watquote:Op donderdag 14 november 2019 20:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorige SC deel staat nog open??
Waren ze in 40-45 maar zo makkelijkquote:Op donderdag 14 november 2019 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe dan maar meteen een massagraf.
Lekker knus.
Weet niet man, frankrijk won 6 1 van spanje ofzo?quote:
unuvar hansen en taylor gaan murderenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet man, frankrijk won 6 1 van spanje ofzo?
We zijn redelijk gematst met de lotingen tot dusver
Waren ze toch ook?quote:Op donderdag 14 november 2019 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren ze in 40-45 maar zo makkelijk
Taylor sloopt de wc-pot in het hotel ja.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
unuvar hansen en taylor gaan murderen
in de finale hequote:Op donderdag 14 november 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Taylor sloopt de wc-pot in het hotel ja.
Stukje ziek.
dusquote:Op donderdag 14 november 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Griepje kan lang aanhouden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babies zijn leukquote:Op donderdag 14 november 2019 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee nee nee
Ik ga mijn haar grijs verven. Au naturel loop ik nog met mijn bruine lokken rond
Maar waarom danquote:
Hier ga je toch niet voor de lol naar zitten kijkenquote:
Als mevrouw Kiid ineens zou beslissen om haar haar kort te knippen dan zou ik dat ook niet waarderen. Dus andersom moet ik ook rekening houden met haar.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Babies zijn leuk
[..]
Maar waarom dan
SpongeBob is wel jeugdsentiment.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ga je toch niet voor de lol naar zitten kijken
Daar zit wat in. Ik mag mijn haar ook niet afknippenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als mevrouw Kiid ineens zou beslissen om haar haar kort te knippen dan zou ik dat ook niet waarderen. Dus andersom moet ik ook rekening houden met haar.
Maar het silver fox project krijgt dus doorgang. Laatste keer dat ik zo gelukkig was na het zien van de 1e DBS aflevering
Ik ga zo plassen vriendquote:Op donderdag 14 november 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SpongeBob is wel jeugdsentiment.
Dat was oneindig masturberen ook maar dat zie ik ook niet graag terugquote:Op donderdag 14 november 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SpongeBob is wel jeugdsentiment.
Mijn bday zal nooit meer hetzelfde zijn met mijn nieuwe coupequote:Op donderdag 14 november 2019 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Ik mag mijn haar ook niet afknippen
Ahw dat is cuteee.
Nee, nu krijg je jenever voor je verjaardagquote:Op donderdag 14 november 2019 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn bday zal nooit meer hetzelfde zijn met mijn nieuwe coupe
Ligt eraan wie aan het masturberen is.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was oneindig masturberen ook maar dat zie ik ook niet graag terug
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel pics okéquote:Op donderdag 14 november 2019 20:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn bday zal nooit meer hetzelfde zijn met mijn nieuwe coupe
Zou behoorlijk raar zijn.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was oneindig masturberen ook maar dat zie ik ook niet graag terug
Mijn vriendin mag haar haar ook absoluut niet korter hebben dan ik mijn haar hebquote:Op donderdag 14 november 2019 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Ik mag mijn haar ook niet afknippen
Ahw dat is cuteee.
Hoelang is jouw haar?quote:Op donderdag 14 november 2019 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn vriendin mag haar haar ook absoluut niet korter hebben dan ik mijn haar heb
We merken het niet aan jequote:Op donderdag 14 november 2019 20:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb echt behoorlijk klapperende eierstokken
Dat lust ik nietquote:Op donderdag 14 november 2019 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, nu krijg je jenever voor je verjaardag
Loka ook. Het is weer die tijd van de maand.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:14 schreef Flippiee het volgende:
Geen last van gelukkig. Wat jij met baby's hebt heb ik met grijs haarquote:Op donderdag 14 november 2019 20:14 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:14 schreef Flippiee het volgende:
Kortste net tot aan mijn kinquote:
Is dat waarom er zoveel bday's zijn in oktoberquote:Op donderdag 14 november 2019 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka ook. Het is weer die tijd van de maand.
condooms lekprikkenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:14 schreef Flippiee het volgende:
Lijkt mij echt heerlijk om de boel de boel te laten. Ik moet echt om de 3/4 weken knippen en grondig uitdunnenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kortste net tot aan mijn kin![]()
Ik moet binnenkort wel weer naar de kapper om er model in te laten knippen.
Hehe het valt altijd wel op jaquote:Op donderdag 14 november 2019 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka ook. Het is weer die tijd van de maand.
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen last van gelukkig. Wat jij met baby's hebt heb ik met grijs haar
Ja wat!!quote:
Oef daar heeft je vriendin een pittige aan danquote:Op donderdag 14 november 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt het in knotje toch? Ik laat het nu ook langer groeien zodat het fatsoenlijk in knotje kanquote:Op donderdag 14 november 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag dan altijd of ze ongesteld is, wordt ze boos.quote:
Ik herken het altijd aan de ondergoedquote:Op donderdag 14 november 2019 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag dan altijd of ze ongesteld is, wordt ze boos.
En de dag erna miept ze dat ze zo'n pijn heeft omdat ze ongesteld is.
Je kunt de klok erop gelijk zetten.
Lang haar hebben is ook niet alles, dat moet je echt geregeld wassen, conditioner gebruiken, constant kammen etc.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heerlijk om de boel de boel te laten. Ik moet echt om de 3/4 weken knippen en grondig uitdunnen
Ja, ik heb het vaker in een knotje zitten idd.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt het in knotje toch? Ik laat het nu ook langer groeien zodat het fatsoenlijk in knotje kan
Je weet niet half hoe gezegend je mag zijn daarmeequote:Op donderdag 14 november 2019 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lang haar hebben is ook niet alles, dat moet je echt geregeld wassen, conditioner gebruiken, constant kammen etc.
Wel dik haar dan. Dun lang haar is matigquote:Op donderdag 14 november 2019 20:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gezegend je mag zijn daarmee
Zo'n feest is het anders niet als je iedere maand de boel moet laten uitdunnenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel dik haar dan. Dun lang haar is matig
Dikke bos krullen. Boh. Dat mis ik wel aan mijn haar hoor.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo'n feest is het anders niet als je iedere maand de boel moet laten uitdunnen
Kijk nog liever naar mensen met hun eigen haarkleur dan dat
wow, over kenners gesprokenquote:
Hehehe bij mij ook. En eisprong ookquote:Op donderdag 14 november 2019 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag dan altijd of ze ongesteld is, wordt ze boos.
En de dag erna miept ze dat ze zo'n pijn heeft omdat ze ongesteld is.
Je kunt de klok erop gelijk zetten.
7 ajacieden in de basis LOLquote:Op donderdag 14 november 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Voor wie geen voetbalwil kijken vanavond is er ook For one night only: 8 bekende Nederlandse mannen die naakt gaan
@:GGMM
kloptquote:Op donderdag 14 november 2019 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waren Brobbey en taylor niet geblesseerd hadden het er zomaar 9 kunnen zijn
Bayern Munchen van Nederlandquote:
Je BOE-topic is totaal mislukt.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Voor wie geen voetbalwil kijken vanavond is er ook For one night only: 8 bekende Nederlandse mannen die naakt gaan
Heb m'n broek al op de enkels.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet hetquote:
Je had er iets meer tijd en energie in moeten steken. Neem een voorbeeld aan het JUI en het JUB forum.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:56 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja, ik neem mijn verlies als een echte man
Dat had veel meer animo natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2019 20:57 schreef I het volgende:
[..]
Je had er iets meer tijd en energie in moeten steken. Neem een voorbeeld aan het JUI en het JUB forum.
Zeker weten. Vooral JUI, echt een groot succes.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat had veel meer animo natuurlijk
Je kan gewoon niet zo goed tegen verandering.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:50 schreef JanCees het volgende:
Dven is een stuk minder leuk dan toen ie dven heette
dit bedoel ikquote:Op donderdag 14 november 2019 20:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet zo goed tegen verandering.
Dat is jammer. Maar ik begrijp je wel
Je hebt een punt.quote:
Altijd willen winnen enzulks.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn toch al geplaatst, wat maakt het uit?
Pijnlijk blijft het altijd natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn toch al geplaatst, wat maakt het uit?
Ach, je gaat niet dood van een weekendje wat minder voetbalquote:
Carlo zei dit ook.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, je gaat niet dood van een weekendje wat minder voetbal
Hooligans moet je dan ook nooit serieus nemenquote:
Ik word liever zelf serieus genomenquote:Op donderdag 14 november 2019 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hooligans moet je dan ook nooit serieus nemen
@CharlesKinbotequote:Op donderdag 14 november 2019 21:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik word liever zelf serieus genomen
Eerste keer dat ik die naam lees. Maar waarschijnlijk een bekende kloonquote:
Trolliequote:Op donderdag 14 november 2019 21:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die naam lees. Maar waarschijnlijk een bekende kloon
Uitleg van wie?quote:Op donderdag 14 november 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijke uitleg waarom vegetariërs vele malen dommer zijn dan carnivoren, ze missen heem-ijzer.
Welke docu is dat dan?quote:
Ik heb zelf altijd meer het idee dat het andersom is maar ja dat kan aan mij liggen.quote:
Maar komt het omdat ze vegetariër zijn of omdat ze meer bewust zijn?quote:Op donderdag 14 november 2019 21:35 schreef Fok-it het volgende:
![]()
https://www.psychologytod(...)elligent-meat-eaters
Ook gewoon wetenschappelijk getest dus.
Goed verhaal weer Uitstraling
Prima website datquote:Op donderdag 14 november 2019 21:35 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Staat gewoon bron naar het onderzoek bij hoor?quote:Op donderdag 14 november 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima website dat![]()
Satoshi Kanazawa
The Scientific Fundamentalist
Goede wetenschappelijke bron lolquote:Op donderdag 14 november 2019 21:35 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Sommige mensen zijn niet zo goed in het interpreteren van informatiequote:Op donderdag 14 november 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat gewoon bron naar het onderzoek bij hoor?
Ja maar op internetje is elke mening wel "wetenschappelijk onderbouwd" te vinden.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat gewoon bron naar het onderzoek bij hoor?
https://en.wikipedia.org/wiki/National_Child_Development_Studyquote:Op donderdag 14 november 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar op internetje is elke mening wel "wetenschappelijk onderbouwd" te vinden.
Is ook de grootste maatschappelijke uitdaging van onze tijd, fake news.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/National_Child_Development_Study
Meninkje wat op Wiki komt. Ja oke Uitstraling
Dan hoor ik graag van jou een tegenargument waarom dit geen gegronde wetenschappelijke bron isquote:Op donderdag 14 november 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook de grootste maatschappelijke uitdaging van onze tijd, fake news.
Mensen geloven fake news zolang het maar in hun straatje past.
Dat geeft hij je toch net: FAKE NEWS!quote:Op donderdag 14 november 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hoor ik graag van jou een tegenargument waarom dit geen gegronde wetenschappelijke bron is
Ook wel moeilijk om een laaggeschoold iemand gelijk te gevenquote:Op donderdag 14 november 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat geeft hij je toch net: FAKE NEWS!
Gaat het toch niet om, twee feiten.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hoor ik graag van jou een tegenargument waarom dit geen gegronde wetenschappelijke bron is
Vitamine b12 zit ook gewoon in vis, eieren, melk. Dus dat is voor veganisten een mogelijk probleem. Voor vegetariërs niet. En dan nog zijn er gewoon supplementenquote:Op donderdag 14 november 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het toch niet om, twee feiten.
Vitamine B12 is erg lastig binnen te krijgen als vegetariër waardoor na lange tijd een tekort ontstaat.
Een tekort kan leiden tot geheugenverlies, denkcapaciteit en concentratievermogen.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2019 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook wel moeilijk om een laaggeschoold iemand gelijk te geven
Hier heb je een punt, ik drukte me verkeerd uit, veganisten dus, mea culpa.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vitamine b12 zit ook gewoon in vis, eieren, melk. Dus dat is voor veganisten een mogelijk probleem. Voor vegetariërs niet. En dan nog zijn er gewoon supplementen
Omdat het een stukje is dat ook in een kijk of random krant had kunnen staan. Is echt niets wetenschappelijks aan. Ieder journal zou dit weigerenquote:Op donderdag 14 november 2019 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt mij dat onderzoek ook uit verder, eet zelf ook vlees dus. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk dat Netflix met zoveel promotie voor vegetarisme claimt in een docu dat vleeseters intelligenter zijnquote:Op donderdag 14 november 2019 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je een punt, ik drukte me verkeerd uit, veganisten dus, mea culpa.
Kijk zelf dan!!!quote:Op donderdag 14 november 2019 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt mij dat onderzoek ook uit verder, eet zelf ook vlees dus. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk dat Netflix met zoveel promotie voor vegetarisme claimt in een docu dat vleeseters intelligenter zijn
Hallo, ik post toch net een fucking wikipedia-artikel van dat hele onderzoek, wat een jarenlang lopende studie is trouwens. Maar whatever. Het is psychologie, en gaat over vegetariërs dus smerig links tuigquote:Op donderdag 14 november 2019 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat het een stukje is dat ook in een kijk of random krant had kunnen staan. Is echt niets wetenschappelijks aan. Ieder journal zou dit weigeren
Ik heb het over het artikel wat een onderzoekje van lik m'n vestje is.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, ik post toch net een fucking wikipedia-artikel van dat hele onderzoek, wat een jarenlang lopende studie is trouwens. Maar whatever. Het is psychologie, en gaat over vegetariërs dus smerig links tuig
Dat zei ik niet, ik bedoelde veganisten en die krijgen na het jarenlang praktiseren van hun geitewollensokkenleventje een probleem met hun geheugen, denkcapaciteit en concentratievermogen.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, ik post toch net een fucking wikipedia-artikel van dat hele onderzoek, wat een jarenlang lopende studie is trouwens. Maar whatever. Het is psychologie, en gaat over vegetariërs dus smerig links tuig
Dat zou kunnen. Maar dat zit ook tegen het extreme aan, en extremisten aan welke kant dan ook associeer ik niet heel erg met intelligentie.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik bedoelde veganisten en die krijgen na het jarenlang praktiseren van hun geitewollensokkenleventje een probleem met hun geheugen, denkcapaciteit en concentratievermogen.
Dat zei ikquote:Op donderdag 14 november 2019 22:07 schreef Tjacka het volgende:
fok it je had gelijk
iemand met urgentie
Dat zei Mortaxxquote:Op donderdag 14 november 2019 22:07 schreef Tjacka het volgende:
fok it je had gelijk
iemand met urgentie
noujaquote:Op donderdag 14 november 2019 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
Kun je bij je woningbouwvereniging de toewijzingen zien tjacka? Hier in Den Haag is zo'n 90% met urgentie/voorrang
Mee eens, zoals een wijs man ooit zei, het midden van het pad door het donkere gevaarlijke bos van het leven is het veiligste.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dat zit ook tegen het extreme aan, en extremisten aan welke kant dan ook associeer ik niet heel erg met intelligentie.
Waar in Limburg ga je heen?quote:Op donderdag 14 november 2019 22:09 schreef Tjacka het volgende:
dit weekend met vriendin naar limburg
toch wel chill interland weekends
klein dorpje vlakbij maaseik en echtquote:
Lekker! Van dat huisje danquote:Op donderdag 14 november 2019 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
klein dorpje vlakbij maaseik en echt
daar tussen
mijn ouders hebben via hun werk een vakantiehuisje waar dan een x aantal mensen een gebruik van mag maken
nog over van de goede tijd
ja ook met jacuzzi en twee badkamers enzo en klein saunaatjequote:
Dat is helemaal top geregeld als je een jacuzzi én sauna hebtquote:Op donderdag 14 november 2019 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ook met jacuzzi en twee badkamers enzo en klein saunaatje
best lekker als je in een stad woon om soms weer even de rust op te zoeken![]()
![]()
blijf een boertje he
Hij wilt graag serieus genomen worden, jij was de eerste capabele die ik voor deze taak geschikt vondquote:
krijg aids joh idiootquote:Op donderdag 14 november 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Tjacka steeds liever en menselijker?
Nu jij nogquote:Op donderdag 14 november 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Ligt het aan mij of wordt Tjacka steeds liever en menselijker?
ja maja wel jammer dat we hem in de winter hebbenquote:Op donderdag 14 november 2019 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is helemaal top geregeld als je een jacuzzi én sauna hebt![]()
En wel herkenbaar. Ik vind het ook heerlijk om af en toe weer eens een weekendje bij mijn ouders te zijn. Ook een boer hier![]()
Weet ik toch ook wel, ja zo ben ik, prik daar maar doorheen, je bent een goede knul.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was grapje hoor
maar ik vind je wel een beetje uit de hoogte doen
Oh ik bij jou nietquote:Op donderdag 14 november 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, ja zo ben ik, prik daar maar doorheen, je bent een goede knul.
Ik ook, dat was leukquote:Op donderdag 14 november 2019 22:29 schreef Tjacka het volgende:
Mis de tijden met sky en Flippie en jr naar Ajax
Graag gedaanquote:Op donderdag 14 november 2019 22:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De enige AZ speler bij oranje u17 mist zojuist de penalty
bedankt weer
Lol niet weer deze actquote:Op donderdag 14 november 2019 22:30 schreef skysherrif het volgende:
Wisten jullie dat ene Dirksen op dit moment bij oranje u16 speelt tegen Amerika
Ja er spelen zoveel in oranjequote:Op donderdag 14 november 2019 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Speelt nota bene in oranje en nog denken jullie dat het een act was
Jaquote:
We doen het volgend jaar gewoon weer oké.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:34 schreef Tjacka het volgende:
Maja ben veel te autistisch om zoiets nog een keer voor te stellen of überhaupt jr of sky of jou te appen flip
Je moet me nog meenemen naar AZ Ajaxquote:Op donderdag 14 november 2019 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We doen het volgend jaar gewoon weer oké.
Tenzij ik op vakantie ben of iets
mwa denk dat je dan al zwanger bentquote:Op donderdag 14 november 2019 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We doen het volgend jaar gewoon weer oké.
Tenzij ik op vakantie ben of iets
Oh ja goeiequote:Op donderdag 14 november 2019 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet me nog meenemen naar AZ Ajax
Haha lolquote:Op donderdag 14 november 2019 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa denk dat je dan al zwanger bent
15 december?quote:Op donderdag 14 november 2019 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je moet me nog meenemen naar AZ Ajax
Wordt wel een spannende pot normaal gesprokenquote:Op donderdag 14 november 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
15 december?
Wel in Alkmaar zonder dak en veel wind en koud
Hoop op 1-0 weerquote:Op donderdag 14 november 2019 22:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wordt wel een spannende pot normaal gesproken
mijn vriendin was 4 dagen te laat hèquote:
mag ik ook meequote:Op donderdag 14 november 2019 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
15 december?
Wel in Alkmaar zonder dak en veel wind en koud
Nu is er geen Guus Tilquote:
wordt 0-6 johquote:Op donderdag 14 november 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu is er geen Guus Til
Maar een 2 - 3 ofzo zou wel leuk zijn, penalty koopmeiners en boadu en Tadic/Donny/Tagliafico
denk eerder jij omdat je pakkie krijg van vriendquote:Op donderdag 14 november 2019 22:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Teken ik ook voor. ben alleen bang dat flips dan weg is in de rust
Doe ik toch gewoon alsof ik samen met jou ben gegaan en kennen we flips niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk eerder jij omdat je pakkie krijg van vriend
ja ik wil bestquote:Op donderdag 14 november 2019 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe ik toch gewoon alsof ik samen met jou ben gegaan en kennen we flips niet.
Wow je bent heel wat van plan, nicequote:Op donderdag 14 november 2019 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa denk dat je dan al zwanger bent
Hahahaha snap ikquote:Op donderdag 14 november 2019 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn vriendin was 4 dagen te laat hè
kreeg bericht in London dat ze ongesteld was
gratis bier weggeven
Kan maar 2 kaarten regelenquote:
Wel stengs, boadu, idrissi en koopmeinersquote:Op donderdag 14 november 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu is er geen Guus Til
Maar een 2 - 3 ofzo zou wel leuk zijn, penalty koopmeiners en boadu en Tadic/Donny/Tagliafico
Wowowowquote:Op donderdag 14 november 2019 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe ik toch gewoon alsof ik samen met jou ben gegaan en kennen we flips niet.
BOLLEquote:Op donderdag 14 november 2019 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik wil best
als die bolle kaarten kan regelen
dipsquote:Op donderdag 14 november 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha snap ik
Ik slik trouw hoor
[..]
Kan maar 2 kaarten regelen
[..]
Wel stengs, boadu, idrissi en koopmeiners
[..]
Wowowow
[..]
BOLLE
Hjb
Oh kutquote:Op donderdag 14 november 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha snap ik
Ik slik trouw hoor
[..]
Kan maar 2 kaarten regelen
[..]
Wel stengs, boadu, idrissi en koopmeiners
[..]
Wowowow
[..]
BOLLE
Hjb
quote:Op donderdag 14 november 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow je bent heel wat van plan, nice
moet je aan @onlogisch vragenquote:Op donderdag 14 november 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom staat er een typo in jouw ondertitel
Broekje ging uitquote:Op donderdag 14 november 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha snap ik
Ik slik trouw hoor
[..]
Wat ik was een aoe2de aan het kijkenquote:Op donderdag 14 november 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op AOE trailer, je schaamt je toch niet
Ook niet veel te bieden he we moeten realistisch blijvenquote:Op donderdag 14 november 2019 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent snel tevreden tegenwoordig
Haags wel dan lolquote:Op donderdag 14 november 2019 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet veel te bieden he we moeten realistisch blijven
quote:Op donderdag 14 november 2019 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ik was een aoe2de aan het kijken
Oeh nicequote:Op donderdag 14 november 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haags wel dan lol
Die is ook getrouwd.
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel te bieden he we moeten realistisch blijven
Ik vind het bijzonder dat je zo'n standpunt in neemtquote:Op donderdag 14 november 2019 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook niet veel te bieden he we moeten realistisch blijven
ja dat voel ik welquote:Op donderdag 14 november 2019 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben een gezellige sociale boy hoor
Kopje onder XDquote:Op vrijdag 15 november 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb je met kopje gedaan
Niks, ze heeft het druk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb je met kopje gedaan
aardig meisje is dat welquote:
Helemaal fokking niks.quote:
Oh dat klinkt goed. Ga je dat vaker doen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Helemaal fokking niks.
Maar ik ben blij, gister wat gedronken met iemand, was leuk.
En jij?
Druk aan het werk?
Dat gaan we vaker doen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed. Ga je dat vaker doen?
Ik wacht op een monteur en daarna aan het werk inderdaad
Erg gezellig vooruitzicht.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat gaan we vaker doen.
Oeiii
Controle of iets mis?
Boeiend krijgt toch gewoon betaaldquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg gezellig vooruitzicht.
Er is iets mis.Al de derde keer lol. Kost me gvd inmiddels al 6u aan werktijd. En dan is het nu niet eens zeker of het opgelost kan worden.
Ontzettend gezelligquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg gezellig vooruitzicht.
Er is iets mis.Al de derde keer lol. Kost me gvd inmiddels al 6u aan werktijd. En dan is het nu niet eens zeker of het opgelost kan worden.
Hahaha en uren inhalen ja hahaquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boeiend krijgt toch gewoon betaald
Dank, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ontzettend gezellig
Och wat naar.
Hopelijk komt er snel een oplossing
Weekendje de hort op?quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:51 schreef Tjacka het volgende:
Om 12 uur start ik de auto naar het prachtige Limburg
Mijn baas kan er niks aan doen dat mijn internet het niet doet.quote:
Jij toch ook nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn baas kan er niks aan doen dat mijn internet het niet doet.
Werken voor je geld ja toch niet dan
Waar zit waarschijnlijk het probleem?quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn baas kan er niks aan doen dat mijn internet het niet doet.
Werken voor je geld ja toch niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |