SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.nl
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Line-Up
Vrijdag:
- 5 Seconds Of Summer
- Balthazar
- Bishop Briggs
- Elle Hollis
- Elie Hollis
- Ellie Goulding
- Frenna Deluxe
- JC Stewart
- Keane
- Kensington
- Lost Frequencies
- Maisie Peters
- Nothing But Thieves
- Querbeat
- Red Hot Chili Peppers
- Saint PHNX
- Supergrass
- Ten Times A Million
- Twenty One Pilots
Zaterdag:
- Chef'Special
- Crowded House
- Danny Vera
- Deftones
- Floor Jansen
- Frank Carter & The Rattlesnakes
- James Arthur
- Joost
- Liam Payne
- Mabel
- Marshmello
- Nona
- Post Malone
- Rag’n’Bone Man
- Sea Girls
- The Big Moon
Zondag:
- Anderson .Paak & The Free Nationals
- Ares
- Dermot Kennedy
- Disturbed
- Gojira
- Guns N' Roses
- Inhaler
- Of Monsters And Men
- The Kik met Orkest
- The Last Internationale
- The Marcus King Band
- The Pretty Reckless
- Velvet Volume
- Volbeat
- Zara Larsson
Livestream: https://www.npo.nl/live/npo-cultura
[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 03-03-2020 10:11:41 ]
Dit is een Plus-artikel. Verder lezen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)kloof-pijnlijk-bloot
Geinig om te lezen, ben echt benieuwd hoeveel ze gaan verkopen deze dag.
Het is nu aan de jongeren om aan te tonen dat ze ook de volumes halen van de ouderen.
Van de week nog niet.. Stond gewoon een greep reacties in van mensen die helemaal anti Post Malone waren of juist erg pro waren.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit is een Plus-artikel. Verder lezen?
Onbeperkt verder lezen op delimburger.nl en in onze app?
Dat kan al vanaf ¤ 7,50 per maand.
Ok namen, maar ook niet wow.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:18 schreef Niveath het volgende:
Eigenlijk best een goede lichting toch? Neem wel aan dat er nog een headliner bij komt want anders hadden ze Volbeat wel dagafsluiter genoemd.
quote:Op woensdag 20 november 2019 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Crowded house en supergrass leuk!
Staan wel overal net als volbeat, maar niet slecht neequote:Op woensdag 20 november 2019 12:36 schreef peaceman het volgende:
NBT waren vorig jaar op dauwpop heel heel erg goed.
Tsja, snap ik wel, ik vind hem muzikaal ook gewoon niet zo sterk.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:46 schreef Cyanide- het volgende:
Niks schokkends, lineup mist nog wel een beetje iets spannends ofzo. Of nou ja, Post Malone is voor velen al heel spannend natuurlijk
Had ik ook wel verwacht als de vrijdag 3FM stage afsluiter of Main sub..quote:Op woensdag 20 november 2019 13:50 schreef Niveath het volgende:
Kans op 21Pilots ineens wat afgenomen met de geboekte hoge spots op vrijdag?
Als die geboekt waren hadden ze die zeker eruit gegooid vandaag?
Dit! Ook echt een band met headliners potentieel als die nog een paar jaar zo doorgaanquote:
Alle weekendkaarten zijn inclusief camping dus je kan er altijd af met je polsbandjequote:Op woensdag 20 november 2019 18:46 schreef Fylax het volgende:
Vraagje! Als je zo’n weekendticket koopt hè, kun je dan gewoon vrij het terrein op en af? Stel je boekt een hotel in de buurt ofzo omdat je geen camping wil?
twitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 21-11-2019 om 12:00:46De eerste teaser voor Pinkpop 2020! De ticketverkoop van Pinkpop 2020 start aanstaande zaterdag 23 november om 10.00 uur. Meer info via https://t.co/qYOC75T6bZ #Pinkpop #PP20 https://t.co/gQHgTCP6cx reageer retweet
Ik voel me ineens heel oud als dit een ‘super programma’ moet zijn. Bij zo’n programma denk ik eerder aan 2008 en 2014.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:13 schreef KingRadler het volgende:
Verwachten jullie met dit super programma dat Pinkpop zaterdag al uitverkocht is?
Vorig jaar was de lineup niet minder dan nu als je gemiddeld neemt wat er bekend is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:35 schreef 1shot1kill het volgende:
Het zal ongetwijfeld drukker worden dan dit jaar (ben dan ook alleen de laatste dag geweest en nog nooit zo weinig mensen op Pinkpop gezien als die dag) maar uitverkocht zal nog niet morgen.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het? Wat een daverende verrassing.
Precies, loopt stormquote:Op zaterdag 23 november 2019 10:13 schreef KingRadler het volgende:
Deze manier van kaartverkoop had Pinkpop al veel eerder moeten doen.
Denk dat de Peppers bij het oudere publiek nog wel aardig scoren en misschien ook nog wel wat jongere fans hebben, Post Malone zal jong publiek trekken maar het grod van boven de 30 zal geen idee hebben wie hij is en waarschijnlijk ook niets met zijn muziek hebben. Acts als Kensington, Nothing but Thieves, James Arthur en Volbeat zullen echter mensen van alle leeftijdsgroepen trekken maar het programma heeft zeker nog een stel grote namen nodig.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was de lineup niet minder dan nu als je gemiddeld neemt wat er bekend is.
Als Jan zoiets zegt neem ik dat toch altijd met heel veel korreltjes zoutquote:Op zaterdag 23 november 2019 16:54 schreef KingRadler het volgende:
De kaartverkoop van Pinkpop is zaterdagochtend voorspoedig gestart. Festivalbaas Jan Smeets schat dat al ongeveer de helft van de tickets is verkocht. „Het verloopt heel goed”, zegt hij.
https://www.limburger.nl/(...)-heel-goed-van-start
Definitief van de baan:quote:Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Adrie072 het volgende:
Pearl Jam wordt genoemd op festileaks.
Guns 'N Roses lijkt nu goede kanshebber. En anders wordt het misschien iets wat nog niet in het geruchtencircuit zit.quote:Op maandag 2 december 2019 12:15 schreef KingRadler het volgende:
Wat blijft er dan nog over voor Pinkpop?
Welnee, waarom zouden die ineens kanshebber zijn? Niks wijst er op dat ze de huidige tour voortzetten na die paar Zuid-Amerikaanse shows in het voorjaar.quote:Op maandag 2 december 2019 12:18 schreef Niveath het volgende:
[..]
Guns 'N Roses lijkt nu goede kanshebber. En anders wordt het misschien iets wat nog niet in het geruchtencircuit zit.
Dat is op dit moment het meest genoemde gerucht op andere festivalfora. Zou dan ook de Graspop vrijdag headliner zijn. Ik weet het ook allemaal niet, want het kan ook echt nog iets heel anders (meer poppie) worden.quote:Op maandag 2 december 2019 12:25 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Welnee, waarom zouden die ineens kanshebber zijn? Niks wijst er op dat ze de huidige tour voortzetten na die paar Zuid-Amerikaanse shows in het voorjaar.
Slash heeft goede ervaringen gehad met Pinkpop dus het is een optiequote:Op donderdag 5 december 2019 10:13 schreef Cyanide- het volgende:
Gaan nu toch ineens verhalen over dat GnR met een Europese tour komt vandaag, ondanks; Guns N' Roses Wrap 'Not in This Lifetime… Tour': $584 Million; 5.4 Million Tickets
Dat zal de doorslag geven!quote:Op donderdag 5 december 2019 11:29 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Slash heeft goede ervaringen gehad met Pinkpop dus het is een optie
Nee Twenty One Pilots staat op vrijdag. Wss Noord afsluiterquote:Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef Cyanide- het volgende:
Beetje all over the place, maar zeker een goede midcard nu. 21P de laatste headliner?
Als het GnR verhaal klopt zullen ze dus geen Pinkpop doen, die gaan niet twee announcements op één dag doen.
Vorig jaar was de breedte ook niet verkeerd, maar het is gebleken dat Pinkpop toch echt dikke klappers als headliner nodig heeft om te uitverkopen. RHCP is daarin twijfelachtig want beetje vergane glorie, en Post Malone trekt juist de ouwere garde niet over de streep. Er moet echt een dikke act op zondag bij nog.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Die vrijdag is al ver compleet lijkt me. Wel dik in orde hoor.. RHCP, Twenty One Pilots, Kensington, Keane, 5 Seconds Of Summer, Balthazar, Nothing But Thieves, Supergrass
Dat is echt wel eens slechter geweest. Zaterdag vind ik nog erg mager, maar de zondag begint ook een beetje redelijk er uit te zien. Er zitten weinig musts bij mij voor persoonlijk, maar in de breedte niet verkeerd.
Post Malone vind ik prima als nieuwe headliner. Maar de rest van die dag kan beter opgevuld worden.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:14 schreef Niveath het volgende:
[..]
Vorig jaar was de breedte ook niet verkeerd, maar het is gebleken dat Pinkpop toch echt dikke klappers als headliner nodig heeft om te uitverkopen. RHCP is daarin twijfelachtig want beetje vergane glorie, en Post Malone trekt juist de ouwere garde niet over de streep. Er moet echt een dikke act op zondag bij nog.
Ik vind zelf het programma al alleraardigst en dat is zeker niet dankzij RHCP en Post Malone.
Er wordt gezegd dat men een 'classic guitar band' probeert te boeken voor die dag. Gezien de eerdere geruchten zou dat bv een AC/DC of GnR kunnen zijn. Zou iig een 'dikke act' zijn en voor de 'klassieke Pinkpop bezoeker' een hoop goedmaken...quote:Op donderdag 5 december 2019 12:14 schreef Niveath het volgende:
Er moet echt een dikke act op zondag bij nog.
Qua zaalverkoop inderdaad gewoon echt wel goed geboekt. Kensingtton (tja.) en 21P zelfs dik de Ziggo. Volbeat op zondag ook bijna uitverkochte Ziggo. Post Malone ook meerdere malen maar op die dag mag er nog wel wat bij om het wat breder te trekken. Ik zie deze editie voor PP wel zonnig in.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Post Malone vind ik prima als nieuwe headliner. Maar de rest van die dag kan beter opgevuld worden.
RHCP doet gewoon zijn ding, en vind ik opzich ook geen schande. Vind gewoon de rest vulling van die vrijdag erg goed, zo als paar keer aangegeven.. een hoop namen die minimaal de AFAS uitverkopen.
Korn is leuk hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil helemaal niet naar Pinkpop voor Gojira. Pff. En ook niet naar Korn voor Gojira in AFAS Live. Pff.
En Nothing But Thieves en 21P ook nog op die dag.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:06 schreef KingRadler het volgende:
goede namen
"5 Seconds of Summer" dat gaat veel jonge meisjes trekken
Nee, dat is bij Paaspop.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:19 schreef KingRadler het volgende:
Ze hebben dit keer een goede vrijdag
Zal wel headliner tent worden of idd hoge spot op noord.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:42 schreef Keyos het volgende:
Gojira op Pinkpop, die zag ik niet aankomen. Mogen ze die trouwens wel in de avond laten spelen of in de (donkere) tent, dat komt een stuk beter over dan ergens midden op de dag op een open buiten-stage.
Het is Pinkpop, dus tenzij je headliner bent sta je in het licht. Tent zal maatje te klein zijn denk ikquote:Op donderdag 5 december 2019 14:42 schreef Keyos het volgende:
Gojira op Pinkpop, die zag ik niet aankomen. Mogen ze die trouwens wel in de avond laten spelen of in de (donkere) tent, dat komt een stuk beter over dan ergens midden op de dag op een open buiten-stage.
Ja het valt precies op de langste dagen van het jaar ook nog.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:21 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Het is Pinkpop, dus tenzij je headliner bent sta je in het licht. Tent zal maatje te klein zijn denk ik
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 december 2019 11:47 schreef Cyanide- het volgende:
Morgen laatste headliner, GnR steeds aannemelijker
Waarschijnlijk dan ja. Toch beetje jammer dat ze eerst 2x Goffertpark hebben gedaan voordat Pinkpop ze heeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:47 schreef Cyanide- het volgende:
Morgen laatste headliner, GnR steeds aannemelijker
Jup, vorige keer Goffert al niet uitverkocht. 3e zomer in Europa in 4 jaar. Doet het vast leuk hoor, zeker als ze de set wat inkorten en gewoon 2 uur lang hitjes spelen, maar wel beetje mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 12 december 2019 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan ja. Toch beetje jammer dat ze eerst 2x Goffertpark hebben gedaan voordat Pinkpop ze heeft.
Gojira op de main ja? Lijkt me ook wel overdreven hoorquote:Op donderdag 12 december 2019 13:09 schreef D_A het volgende:
Heb je wel prima headliner mee overigens.
Wel logisch dat je afgelopen jaar Volbeat & Gojira ook in het voorprogramma had bij GnR
Nee dat niet perse maar waren vorig jaar VP bij GNR, dus zou wel logisch zijn dat je die dan boektquote:Op donderdag 12 december 2019 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gojira op de main ja? Lijkt me ook wel overdreven hoor. Toffe band verder, maar zal niet voor iedereen even te behappen zijn.
Tsja, past ook wel weer bij Pinkpop om daar voor te gaan dan. Maar goed ik vind data Pinkpop dan een prima affiche heeft. GnR en RHCP zijn gewoon 2 wereld acts. En met Post Malone heb je ook een nieuwe headliner staan, bekend bij de jeugd... gooi maar een keer in het diepen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:19 schreef Cyanide- het volgende:
Ach ik verwacht dat zeker Volbeat de tour al even vast had liggen, die doen vrij standaard nu wat arenas en straks festivals. Het hele GnR gebeuren is weer lekker adhoc, de tour is letterlijk al drie keer ten einde verklaart door bandleden, maar ja dan wappert er weer ergens iemand met geld. Is volgens mij ook echt tot deze week onduidelijk geweest of het allemaal doorging, announcement van iig Firenze al een keer uitgesteld.
Typisch GnR dus.
Inmiddels wel ingehaald door Kensington hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:24 schreef Basp1 het volgende:
En mocht gnr cancellen kan men altijd weer terugvallen op krezip als invalact.
Vraag me af of mensen dat nog trekken 2 keer Kensington in 1 weekend op Pinkpop.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inmiddels wel ingehaald door Kensington hoor.
Nee gaat er gelukkig nog geen twee dagen overquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:00 schreef KingRadler het volgende:
GnR op Pinkpop volgens hun Tour Guide of was dit al gemeld
https://www.gunsnroses.com/tour
Ik hou al 2 dagen hun tour guide in de gaten, vanmorgen was het nog niet bijgewerkt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:02 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee gaat er gelukkig nog geen twee dagen over
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de nieuwe headliner al bekend?
Kensingtonquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de nieuwe headliner al bekend?
Nee man, echt prima lineup hoor.quote:
Meer gitaarbands dan de afgelopen tig jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:23 schreef Leonos het volgende:
Oké, smaken verschillen. Veel plezier bij Post Malone en Kensington
Gezien de volgorde van de website denk ik dat Nothing But Thieves mogelijk de RHCP sub is? Of er komt nog iets tussen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:26 schreef D_A het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze die vrijdag gaan oplossen.
Main: RHCP - KST - 5SOS?
Noord: 21OP - NBT
Kan ook, en Keane is normaal gesproken ook geen "kleine" naam.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk eerder 21 Pilots als sub, want Noord is te klein voor hun.
Voor KST ook is al eerder gebleken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk eerder 21 Pilots als sub, want Noord is te klein voor hun.
In elke Line-up zijn wel twee namen te vinden die je niet mooi vindt. Matig argument hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:23 schreef Leonos het volgende:
Oké, smaken verschillen. Veel plezier bij Post Malone en Kensington
Kan er wel meer opnoemen hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
In elke Line-up zijn wel twee namen te vinden die je niet mooi vindt. Matig argument hoor.
Ik concentreer me altijd liever op de namen die ik wel leuk vind. Maar misschien is dat heel gek?quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan er wel meer opnoemen hoor![]()
Maar laat maar.
Afgelopen keer was het ook wel een aantal keer behoorlijk druk op noord. En zo heb je acts op main die noord niet eens vol krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nothing but thieves is ook veel te groot voor noord.
Ik verwacht Keane als noord afsluiter en nothing but thieves als festivalopener. (Of 2e act als ze wat meer acts doen)
In zoutzuur? Maar al ben ik geen fan van hun muziek, vind ik dat toch wel te ver gaan en niet nodig hoor!quote:
Zou alleen voor GNR en RHCP gaan. Dus ja. Dacht dat afgelopen jaar al zo zo was...quote:
Peppers met een luchtballonquote:Op zaterdag 14 december 2019 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
Foo Fighters met de fucking regenboog, dat was nog eens een mooie dag Pinkpop.
twitter:gunsnroses twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 20:43:40Europe x South America 2020. The next chapter is F'n coming ⚡⚡ Lisbon, Munich, Hamburg, Vienna, Berne, Warsaw & Dublin get your presale tickets now 🤘https://t.co/h6944iWjQJ https://t.co/RbGxcyeUrx reageer retweet
idd, las ergens een reactie na bekendmaking van Guns 'n Roses: dan ga ik eerder naar huis op zondag.quote:Op maandag 16 december 2019 14:19 schreef VisStick het volgende:
Je hebt natuurlijk mensen die altijd wat te klagen hebben, maar de line-up is tot nu toe echt wel heel fijn. Zeker voor de gitaarliefhebber een stuk beter dan afgelopen jaren. Hopelijk nog wel wat leuks erbij voor de zaterdag.
Heb je zelf ook een mening?quote:Op maandag 16 december 2019 15:12 schreef KingRadler het volgende:
is de dag van Malone echt een zwakke dag of valt dat wel mee?
De vrijdag is wel stacked maar ook niet zonder clichés.quote:
Redelijk zwak idd. Maar ik ga dan ook puur voor post malonequote:Op maandag 16 december 2019 15:12 schreef KingRadler het volgende:
is de dag van Malone echt een zwakke dag of valt dat wel mee?
Nu officieel bevestigd:quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Marshmello zou bevestigd zijn door Smeets op de radio.
Lijkt me best geinig.
Hmm, het lijkt best een "geinige" act. Maar dit vind ik wel erg aan de hoge kant. Ben ook wel benieuwd hoeveel kaarten dit duo gaat verkopen (Post Malone en Marshmello). Leuk voor Deftones ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 06:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Nu officieel bevestigd:
Marshmello staat op zaterdag 20 juni op de bühne na hiphopzanger Post Malone en sluit de tweede festivaldag in Landgraaf af.
https://m.limburger.nl/cn(...)shmello-naar-pinkpop
Serieus populair die twee hé.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt best een "geinige" act. Maar dit vind ik wel erg aan de hoge kant. Ben ook wel benieuwd hoeveel kaarten dit duo gaat verkopen (Post Malone en Marshmello). Leuk voor Deftones ook.
Misschien dat je main zoiets gaat krijgen als Danny Vera - Rag 'N Bone Man - Post Malone - Marshemello... Dat zou best zwak zijn.
Ook In Nederland voor Pinkpop publiek?quote:
Maar op dezelfde dag staat crowded house...quote:
Maar het gebruikelijke probleem;quote:
Mijn punt. Blijkt maar weer dat ze niet weten waar ze heen willen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:17 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Maar het gebruikelijke probleem;
Het 'normale' PP publiek moet deze twee acts
De fans van deze acts hebben geen trek in een modderveld in Zuid-Limburg op een ouwe lullen festival.
Dat gaat ze nooit lukken ook, daar is het concept op zichzelf gewoon te kaal voor en de doelgroep te onduidelijk. De grote namen zijn bepalend .quote:Op maandag 10 februari 2020 14:22 schreef KingRadler het volgende:
Jammer dat Pinkpop de LL hype niet kon overnemen.
Die is toch van wandereksjun?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie plots op Twitter dat Pinkpop trending is op Twitter.
Gaat enkel maar over die Liam, ik wist echt even niet wie het was.
Oh dat kwartje valt hier nu ook pasquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is toch van wandereksjun?
Ik wist het ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is toch van wandereksjun?
Dit verbaast mij.quote:
Dan ken je mijn muzieksmaak niet goed genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verbaast mij.
Ik zie geen namen waarvoor jij naar Landgraaf zou komen.
Balthazar, Keane en Nothing BUt Thieves. Maar die heb jij toch al 15x gezien?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ken je mijn muzieksmaak niet goed genoeg.
RHCP, Supergrass.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Balthazar, Keane en Nothing BUt Thieves. Maar die heb jij toch al 15x gezien?
Dacht dat jij niet zo kapot was van RHCP live. Supergrass wist ik niet of je dat écht leuk zou vinden of 'gewoon geinigquote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
RHCP, Supergrass.
Op Supergrass na allemaal al eens gezien. Maar geen straf om die nog eens te zien. Zeker NBT niet.
Iedereen verdient een tweede kans. Ook RHCP.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo kapot was van RHCP live. Supergrass wist ik niet of je dat écht leuk zou vinden of 'gewoon geinig
Gewoon 3 dagen Pinkpop, is gezelligquote:Op maandag 17 februari 2020 22:11 schreef tompsv18 het volgende:
Vrijdag is een heel leuk programma ja. Twijfel nog tussen Pinkpop vrijdag en TW Classic op de zondag of gewoon 3 dagen Pinkpop.
twitter:pinkpopfest twitterde op woensdag 19-02-2020 om 10:00:42TICKET ALERT: maar liefst 87% van de Pinkpop Vrijdagkaarten zijn verkocht! Mocht je nog twijfelen om naar de shows van o.a. @ChiliPeppers, @twentyonepilots, @NBThieves en @5SOS te komen, wacht dan niet langer! Tickets zijn verkrijgbaar via https://t.co/qYOC75T6bZ #Pinkpop #PP20 https://t.co/4cQ2cL3EuO reageer retweet
dat zijn er nog hoeveel kaarten over?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:05 schreef D_A het volgende:
twitter:pinkpopfest twitterde op woensdag 19-02-2020 om 10:00:42TICKET ALERT: maar liefst 87% van de Pinkpop Vrijdagkaarten zijn verkocht! Mocht je nog twijfelen om naar de shows van o.a. @:ChiliPeppers, @:twentyonepilots, @:NBThieves en @:5SOS te komen, wacht dan niet langer! Tickets zijn verkrijgbaar via https://t.co/qYOC75T6bZ #Pinkpop #PP20 https://t.co/4cQ2cL3EuO reageer retweet
Ik kon me iets van vorig jaar herhinneren bij Lowlands toen ze een Tweet hadden geplaatst.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:44 schreef Basp1 het volgende:
Kwamen vorig jaar ook niet zulke berichten naar buiten en uiteindelijk was er niets uitverkocht?
Toch gekozen voor de Pinkpop vrijdag en TW Classic op zondag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon 3 dagen Pinkpop, is gezellig
Ben heel benieuwd naar RHCP, in 2016 stelden ze mij vet teleurquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch gekozen voor de Pinkpop vrijdag en TW Classic op zondag.
Wil sowieso Red Hot Chili Peppers, Twenty One Pilots, Keane, Supergrass en Nothing But Thieves heel graag zien, dus dat gaat een mooie dag worden. En ga me ook wel vermaken met Kensington en 5 Seconds of Summer.
twitter:pinkpopfest twitterde op maandag 02-03-2020 om 10:00:19Zeg je @thekikmusic, dan zeg je sterke albums vol scherpe Nederlandstalige muziek. Afgelopen jaar nam de beatgroep zelfs een livealbum op met covers van Boudewijn de Groot-classics. Deze terugblik op het Nederpopverleden brengen ze mét orkest mee op zondag 21 juni! #Pinkpop #PP20 https://t.co/ZOo2vu88tl reageer retweet
Ik ken alleen the Kikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mag toch hopen dat dit een zooi Stage 4 namen zijn.
Ik ken Ares (Nederlandse rap brol), The Kik (maar die waren gister al bekend), Sea Girls (stonden voor jaar op Lowlands, niet gecheked omdat ik ze op plaat niet boeiend vond) en Ten Times A Million is ook een Nederlands bandje die wel ok'isch is, maar ook niet heel bijzonder.quote:
Juni is nog ver weg. Maar ja dat zal hier ook wel gaan gebeuren. Bron van 5SOS?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:16 schreef KingRadler het volgende:
even offtopic ik hoop niet dat bange bandjes Pinkpop gaan afzeggen door het Corona Virus.
Artiesten van buiten Europa zijn daar heel makkelijk in.
5 Seconds of Summer zouden Pinkpop al hebben afgezegd.
Nu nog wachten op bevestiging
Bands die hun tour afzeggen zal wel gebeuren ja, zelfs al zal het festival wel gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Juni is nog ver weg. Maar ja dat zal hier ook wel gaan gebeuren. Bron van 5SOS?
een Pre Tour is afgezegd in maart / Pinkpop gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Juni is nog ver weg. Maar ja dat zal hier ook wel gaan gebeuren. Bron van 5SOS?
Al moet Jan Smeets zelf gaan optreden... PP zal door gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bands die hun tour afzeggen zal wel gebeuren ja, zelfs al zal het festival wel gewoon doorgaan.
The Kik is de enige die ik ken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ken Ares (Nederlandse rap brol), The Kik (maar die waren gister al bekend), Sea Girls (stonden voor jaar op Lowlands, niet gecheked omdat ik ze op plaat niet boeiend vond) en Ten Times A Million is ook een Nederlands bandje die wel ok'isch is, maar ook niet heel bijzonder.
Is niet ondenkbaar inmiddels.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Jan al vrezen voor zijn record?
Nope.. dacht ik eindelijk Crowded House te kunnen zienquote:
En Urbanus valt vast ook nog wel te boeken dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Al moet Jan Smeets zelf gaan optreden... PP zal door gaan.
Ik denk dat het hele festivalseizoen plat gaat. Zelfs Lowlands lijkt mij te vroeg, maar misschien heeft dat nog mazzel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:11 schreef Nielsch het volgende:
Dit gaat echt niet door. Als er vanaf 1 juni alweer evenementen georganiseerd mogen worden, dan niet op zo'n grote schaal als bij Pinkpop.
Persoonlijk denk ik dat er pas in juli weer dingen gaan lopen. Wellicht is de Zwarte Cross het eerste grote festival.
twitter:1Limburg twitterde op donderdag 02-04-2020 om 14:02:18Pinkpopbaas Jan Smeets is positief getest op het coronavirus: https://t.co/Ks4f4JvxS1 https://t.co/twL4h3bhlU reageer retweet
jaquote:Op donderdag 2 april 2020 16:28 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb in 2011 gewerkt op camping D gelegen een tiefus eind van het festivalterrein af, vlakbij de klimhal.
Ik zie dat deze niet meer bestaat, is dat al langer zo?? Hebben ze de bestaande campings uitgebreid??
twitter:1Limburg twitterde op maandag 13-04-2020 om 18:20:32Minister: 'Houd niet te veel hoop dat Pinkpop doorgaat': https://t.co/Dhajc0QE1J https://t.co/KI4o6lwx8f reageer retweet
Had je anders verwacht dan?quote:Op maandag 13 april 2020 22:48 schreef Eix het volgende:
twitter:1Limburg twitterde op maandag 13-04-2020 om 18:20:32Minister: 'Houd niet te veel hoop dat Pinkpop doorgaat': https://t.co/Dhajc0QE1J https://t.co/KI4o6lwx8f reageer retweet
Nee hoor. En stel het zou door kunnen gaan (#hoedan?) dan vraag ik me af welke artiesten überhaupt nog komen.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 01:27 schreef KingRadler het volgende:
Dit jaar is er geen camping iedereen moet 1.5 meter afstand houden van elkaar op het hoofd terrein.
In Nederland wachten de politici op het moment dat de festivals commerciële zelfmoord plegen door zelf te annuleren.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:41 schreef Cyanide- het volgende:
Alle festivals in België en Duitsland verboden tot 31 augustus. Wanneer volgt Nederland?
Ook al zou nl als experiment pinkpop laten doorgaan om op beperkte schaal te kijken of massa's mensen toch weer kunnen. Dan ben ik benieuwd of überhaupt er bands kunnen vliegen en het publiek durft te komen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:13 schreef peaceman het volgende:
Volgende week zal er net als Duitsland wel een afgelasting komen t/m Augustus.
Zijn alle criticasters dan tevreden?
Het is toch een aflopende zaak. Ik ben wel toe aan die duidelijkheid, om eerlijk te zijn. En nee, ik geloof niet dat het realistisch is om half juni in Landgraaf te staan feesten. Hoe jammer ik het ook moge vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:13 schreef peaceman het volgende:
Wat heeft dat nou weer met criticasters te maken?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:13 schreef peaceman het volgende:
Heel veel. Lijkt wel alsof de overheid voor sommigen het nooit goed kan doen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:39 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met criticasters te maken?
Zoals je zegt: het is al voor 99,9% duidelijk en dinsdag voor 100%. Ik zie het probleem niet zo. Zeker niet voor ons de festivalgangers.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch een aflopende zaak. Ik ben wel toe aan die duidelijkheid, om eerlijk te zijn. En nee, ik geloof niet dat het realistisch is om half juni in Landgraaf te staan feesten. Hoe jammer ik het ook moge vinden.
dat lijkt misschien maar zo voor de omringende landen. Misschien is daar ook wel kritiek geweest vanuit de sector.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:19 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt me niet zozeer dat er kritiek was. Het is alleen zo dat organisatoren snakken naar duidelijkheid omdat er allerlei (financiële) consequenties hangen aan het voortduren van de onduidelijkheid. Persoonlijk vraag ik me af waarom het zo lastig is om zo'n verbod af te kondigen terwijl e.a. in alle ons omringende landen heel soepel is gegaan.
Je leest toch dat ze dus nog wel kosten maken want voorbereiding als je sommige artikelen mag geloven. Maar om eerlijk te zijn zou ik dat een beetje raar vinden.Het zou dan te makkelijk zijn om de overheid daar de schuld van te geven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lijkt misschien maar zo voor de omringende landen. Misschien is daar ook wel kritiek geweest vanuit de sector.
Ik heb het al eerder gezegd dat ik niet geloof dat bijv. Pinkpop volle bak bezig is geweest met de voorbereidingen, maar veel meer met een wat als scenario.
Zoals? Ik bedoel, het enige wat ik kan verzinnen is dat bands zonder publiek optreden. En dat ik mijn tentje in de tuin opzet met een live stream aan.quote:Op zondag 19 april 2020 09:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik had ook iets meer veerkracht verwacht van de sector zelf
vergeet geen plaskruis of dixie te bestellen.quote:Op zondag 19 april 2020 09:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Zoals? Ik bedoel, het enige wat ik kan verzinnen is dat bands zonder publiek optreden. En dat ik mijn tentje in de tuin opzet met een live stream aan.
Mee eens. Daarom denk ik dus ook niet dat ze volle bak aan het voorbereiden zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 09:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je leest toch dat ze dus nog wel kosten maken want voorbereiding als je sommige artikelen mag geloven. Maar om eerlijk te zijn zou ik dat een beetje raar vinden.Het zou dan te makkelijk zijn om de overheid daar de schuld van te geven.
Want mochten om een extreem bizarre reden toch nog doorgaan. Wat willen ze dan doen... ik blijf er bij dat de gehele festival industrie zich wel erg makkelijk verstopt achter de overheid. Ik mis ook totaal een samenwerking tussen samenwerkende festivals. Ik had ook iets meer veerkracht verwacht van de sector zelf
We overbetalen deze evenementen al een flinke poos. Dus ik vind het raar om te horen dat veel evenementen dreigen om te vallen door deze crisis. Dan vraag ik me wel een klein beetje af of je een noodplan in je bedrijf hebt gestopt, Daarnaast hebben ze erg hoge kosten naar de artiesten toe, en nu hoor ik her en der dat die nog steeds betaald moeten worden (zelfs in deze omstandigheden) als ze er zelf er nu de stekker uit trekken. Voor heel die marktwerking zijn ze zelf verantwoordelijk hoor en niet de overheid.quote:Op zondag 19 april 2020 09:53 schreef Eix het volgende:
[..]
Zoals? Ik bedoel, het enige wat ik kan verzinnen is dat bands zonder publiek optreden. En dat ik mijn tentje in de tuin opzet met een live stream aan.
Ik vind het ook wel slecht van de artiesten hoor als het volledige bedrag toch betaald moet worden. Zeker van de grote jongens.quote:Op zondag 19 april 2020 13:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We overbetalen deze evenementen al een flinke poos. Dus ik vind het raar om te horen dat veel evenementen dreigen om te vallen door deze crisis. Dan vraag ik me wel een klein beetje af of je een noodplan in je bedrijf hebt gestopt, Daarnaast hebben ze erg hoge kosten naar de artiesten toe, en nu hoor ik her en der dat die nog steeds betaald moeten worden (zelfs in deze omstandigheden) als ze er zelf er nu de stekker uit trekken. Voor heel die marktwerking zijn ze zelf verantwoordelijk hoor en niet de overheid.
Daarom hekel ik me ook aan berichten van o.a. 3voor12 die over wanbeleid van de regering praten. Niemand zegt dat het geen vervelende situaties zijn, maar ik mis gewoon de zelfreflectie.
Ja, daar heb je wel een goed punt. Hoewel een noodplan voor het uitvallen van de volledige festivalzomer ook weer niet verwacht kan worden. Anders gezegd, ik denk dat er best een mooie marge gemaakt wordt op bijvoorbeeld een uitverkocht Pinkpop. Maar als het niet door gaat eindig je ook met een enorme kostenpost. Bovendien zijn er ook festivals die minder goed lopen. Neem een Fortarock waar vorig jaar nog last minute een 1+1 actie werd opgezet om toch maar volk binnen te krijgen. En dus in ieder geval de drankomzet te redden.Ik heb een beperkt inzicht in de uiteindelijke winstcijfers van de grote spelers als Mojo. En partijen als Ticketmaster en Eventim. En hoe zich dat verhoudt ten opzichte van de kosten die nu gemaakt worden.quote:Op zondag 19 april 2020 13:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We overbetalen deze evenementen al een flinke poos. Dus ik vind het raar om te horen dat veel evenementen dreigen om te vallen door deze crisis. Dan vraag ik me wel een klein beetje af of je een noodplan in je bedrijf hebt gestopt, Daarnaast hebben ze erg hoge kosten naar de artiesten toe, en nu hoor ik her en der dat die nog steeds betaald moeten worden (zelfs in deze omstandigheden) als ze er zelf er nu de stekker uit trekken. Voor heel die marktwerking zijn ze zelf verantwoordelijk hoor en niet de overheid.
Daarom hekel ik me ook aan berichten van o.a. 3voor12 die over wanbeleid van de regering praten. Niemand zegt dat het geen vervelende situaties zijn, maar ik mis gewoon de zelfreflectie.
Helemaal eensquote:Op zondag 19 april 2020 13:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zeker die grote jongens zijn ook gewoon bedrijven geworden met een sliert aan personeel. Zou me niks verbazen dat aan een beetje grote band een man of 50 personeel hangt, die moeten ook allemaal betaald worden. En een beetje zakenman/bedrijf probeert dat zo min mogelijk uit eigen zak te betalen.quote:Op zondag 19 april 2020 14:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel slecht van de artiesten hoor als het volledige bedrag toch betaald moet worden. Zeker van de grote jongens.
Of er zit volgend jaar op alles bij concerten en festivals een extra corona toeslag.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil het zeker niet als een zegen zien allemaal, maar dit soort pandemieën maken misschien wel dat de hele doorgeschoten verdiencultuur in de hele evenementensector van artiestengages tot ticketprijzen en de prijzen voor eten en drinken weer een beetje normaliseert.
Als je ziet met met wat voor marges alles is gestegen de laatste paar jaren is het besef dat iedereen even een stapje terug moet zetten ook wel ergens goed voor...
Dat zou wat zijn jaquote:Op woensdag 22 april 2020 09:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of er zit volgend jaar op alles bij concerten en festivals een extra corona toeslag.
Opzich zou ik dat voor enkele evenementen wel voor over hebben hoor. Als bijvoorbeeld een BKS om dreigtt te vallen, maar door een extra toeslag we ons steentje bij kunnen dragen dan heb ik dat er graag voor over.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of er zit volgend jaar op alles bij concerten en festivals een extra corona toeslag.
Als je zelf afzegt voordat er een verbod is zul je nog wel meer het risico lopen dat je toch acts en leveranciers moet betalen. Nu kunnen ze wijzen naar de overheid: overmacht want de regering heeft het verboden.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:10 schreef Cyanide- het volgende:
Vooral de laatste twee zijn wel redelijk '' en kan je je afvragen waarom er dan niet eerder een streep door ging, we hoorden nl de hele tijd dat dat verzekeringstechnisch lastig was.
lol, zijn er vroeg bijquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:54 schreef indiaantje89 het volgende:
En de eerste naam is binnen voor 2021:
https://www.bandsintown.c(...)e&utm_campaign=event
twitter:pinkpopfest twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 10:03:58Ticketinfo rondom de verplaatsing van de 51e editie naar 18, 19 en 20 juni 2021 vind je op https://t.co/qYOC75T6bZ. Daar vind je ook onze FAQ met antwoord op veel gestelde vragen. Kaartkopers zijn persoonlijk geïnformeerd. #Pinkpop https://t.co/8uAYRS5R3m reageer retweet
Nee hoor dat is geen typfout, dat geldt voor praktisch ieder festival in NL (en elders ook) op dit moment.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:48 schreef tompsv18 het volgende:
Geld terug voor 20 juli 2021? Dat is een typfoutje mag ik hopen? Zou wel schandalig zijn anders.
Gaat nergens over bij dit soort grote partijen, geld zat.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef Niveath het volgende:
[..]
Nee hoor dat is geen typfout, dat geldt voor praktisch ieder festival in NL (en elders ook) op dit moment.
Dan kies je dus voor tegoed en pak je de leukste losse Pinkpopdag van 2021 of van 2022. Hopelijk is één van die 6 dagen leuk genoegquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaat nergens over bij dit soort grote partijen, geld zat.
Kleinere concerten/festivals hoef ik m'n geld niet terug, maar geen idee wat er volgend jaar op de vrijdag staat op Pinkpop (zou dit jaar de vrijdag gaan).
Nice!quote:
Nope maar staat wel op de RHCP site.quote:Op woensdag 20 mei 2020 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nice!
Zie 'm nog niet officieel gemeld op de site of socials?
Er staat bovendien uiterlijk in de mail die ik ontving. Ik hou mijn ticket trouwens gewoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef Niveath het volgende:
[..]
Nee hoor dat is geen typfout, dat geldt voor praktisch ieder festival in NL (en elders ook) op dit moment.
Ik heb van 2 festivals mijn geld anders al gewoon terug (en van 3 festivals / concerten heb ik de tickets gehouden).quote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:50 schreef Niveath het volgende:
[..]
Aub de winnende getallen Lotto dit weekend?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sluit trouwens niet uit dat 2021 nog te vroeg komt.
Ik zeg niet dat het zo is. Is inderdaad glazen bol werk. Maar ben jij overtuigd dat het in 2021 allemaal weer normaal is?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:47 schreef lighted het volgende:
[..]
Aub de winnende getallen Lotto dit weekend?
Denk dat niemand hier overtuigd van is. En laten we ook een beetje positief blijven hier in FES. Bij iedere nieuwtje hoeven we niet steeds te horen dat 2021 ook een twijfel geval is. Denk dat we dat allemaal wel beseffenquote:Op donderdag 21 mei 2020 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is. Is inderdaad glazen bol werk. Maar ben jij overtuigd dat het in 2021 allemaal weer normaal is?
Het is gewoon dom speculeren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is. Is inderdaad glazen bol werk. Maar ben jij overtuigd dat het in 2021 allemaal weer normaal is?
Waar heb je het over? Van de drie headliners is er één bevestigd voor 2021?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:12 schreef KingRadler het volgende:
Mooi dat PP headliners heeft kunnen behouden daarvoor zijn ook de meeste tickets voor verkocht
Dit topic leeft voornamelijk op het achterlijke gezwets van deze persoonquote:Op vrijdag 5 juni 2020 10:25 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Van de drie headliners is er één bevestigd voor 2021?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |