Ja, goeie vraag.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:59 schreef Fascination het volgende:
John had je dat niet van te voren kunnen bedenken
Mwoah, hij was gewoon "maar" een jeugdtrainer. Jong Ajax had gewoon een trainer, maar die is doorgeschoven naar het eerste. En Jong Ajax is echt een fulltime team die op het op 1-na-hoogste profniveau van Nederland speelt en dus in een hele serieuze competitie zit. Snap wel dat ie daarvoor kiest en dat dat niet meer te combineren is met het programma.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:59 schreef Fascination het volgende:
John had je dat niet van te voren kunnen bedenken
En een ander model te dik.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:16 schreef RedFever007 het volgende:
Zonde van Johnnybetere fotograaf en nu zitten we nog langer met Ruth opgescheept
![]()
Verder vond ik de foto van Abbey echt te hoog qua cijfer en die van Patrick te laag
En dat model van Frits, echt veel te mager
Die met de startkabels inderdaadquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een ander model te dik.
Ze hebben iig genoeg variatie genomen.
Ik had ook liever de hele band gezien.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:53 schreef Magica het volgende:
Juvat kreeg nog een hoog cijfer met die foto door die autoband. En vinden ze het nu juist weer mooi dat de helft van de band er niet opstaat, want 'spannend'
Nou, heb je die meteen in een ander licht gezien.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:39 schreef roos94 het volgende:
Godverdomme ik ken 1 van die naaktmodellenik zie hem naar binnen lopen en denk what in the actual fuck, is de ex van mn vriendin
![]()
![]()
![]()
(ferdi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:51 schreef roos94 het volgende:
Spoilers over de finaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Echt hč, zo'n vervelend mens met dat overdreven gedoe; die mag van mij heel snel pleite gaan!quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:42 schreef tralalala het volgende:
Jammer, Abbey eruit.![]()
Ik kan dan weer niet tegen overdreven typetje Ruth.Maar die zal er volgende week wel uitgebonjourd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |