Oh? Wat dan wel?quote:
Dit is allemaal wat offtopic .. Het ging om kutten . okay dat ben ik ookquote:
"roosje van vlees" 😂quote:Op zondag 29 december 2019 01:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:fer_de_lance jij hebt wel meerdere roosjes van vlees gezien, vertel het ons
Een roos ruikt ook lekkerder dan een doosquote:Op zondag 29 december 2019 05:32 schreef Cityboy het volgende:
[..]
"roosje van vlees" 😂
Dat vind ik nou ook een leuk woord, voor het vrouwelijke geslachtsdeel.
Het woord KUT, vind ik persoonlijk nooit zo lekker klinken.
In mijn beleving komt dat over als een groot iets, een soort van echoput in mijn fantasie 😁
Kutje, klinkt al een stuk beter en kleiner.
Flamoes, Poezelafarie, Doosje of Doos klinkt ook wel.
Maar goed, stel dat een voor mij leuke vrouw zou zeggen:
Zal ik eens met die kut op je gezicht komen zitten?
Dan zou ik het maar moeten ondergaan en eronder lijden.
Soms moet je je gewoon overgeven, aan een "roosje van vlees" 🤗
Doe mij maar een fris kutje hoor, anytime of the day. Raak je toch spontaan van in the mood...quote:Op zondag 29 december 2019 07:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een roos ruikt ook lekkerder dan een doos
Kutje klinkt toch al weer heel andersquote:Op zondag 29 december 2019 10:42 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vind kut ook een vreselijk woord.. Is goed om meteen van op te drogen..
Beter maar nog niet ideaalquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef GM78 het volgende:
[..]
Kutje klinkt toch al weer heel anders
Nu weten we nog steeds niet wat @roos94 heeft.quote:
Een doorsnee?quote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nu weten we nog steeds niet wat @:roos94 heeft.
Papinka heet diequote:Op zondag 29 december 2019 19:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nu weten we nog steeds niet wat @:roos94 heeft.
Zij heeft een behoorlijke rosbief.zie pohiquote:Op woensdag 27 november 2019 12:05 schreef VarkensHart het volgende:
@:roos94 hoe ziet je eigen doosje er uit?
Ben wel nieuwsgierig waar je dit uit concludeertquote:Op maandag 30 december 2019 19:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Zij heeft een behoorlijke rosbief.zie pohi
Blijf je wel een beetje met twee benen op de grond waarde Cityboy?quote:Op zondag 29 december 2019 05:32 schreef Cityboy het volgende:
Maar goed, stel dat een voor mij leuke vrouw zou zeggen:
Zal ik eens met die kut op je gezicht komen zitten?
Dan zou ik het maar moeten ondergaan en eronder lijden.
Soms moet je je gewoon overgeven, aan een "roosje van vlees" 🤗
Kijken, voelen, proeven, ruiken, sabbelen, penetreren, likken en vast ook nog wel andere dingen.quote:
Ga je daar serieus naar zitten kijken? het ziet er niet echt leuk uit of zo. vind ik dan. een pik ook niet trouwens.quote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kijken, voelen, proeven, ruiken, sabbelen, penetreren, likken en vast ook nog wel andere dingen.
Multifunctioneel zeg zo een kut.
Klinkt net alsof ik een wijntje erbij pak en een goed uurtje ga zitten observeren zo. Je ziet die dingen toch?quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je daar serieus naar zitten kijken? het ziet er niet echt leuk uit of zo. vind ik dan. een pik ook niet trouwens.
dan maakt het toch niet zoveel uit hoe hij/zijquote:Op maandag 30 december 2019 21:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klinkt net alsof ik een wijntje erbij pak en een goed uurtje ga zitten observeren zo. Je ziet die dingen toch?
Een pik niet leuk!? Dacht dat vrouwen dat wel leuk vonden om te kunnen zien dat iemand opgewonden van je is. Misschien is niet de penis het mooiste, maar waar het symbool voor staat als die hard is![]()
Jij denkt bij een lekkere harde genotsstaaf niet "gvd die wil ik wel in mij hebben!"quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
dan maakt het toch niet zoveel uit hoe hij/zijeruit ziet als je er niet echt naar zit te kijken.
een pik ziet er niet echt aantrekkelijk uit nee. als je er gewoon naar kijktwat een discussie trouwens, wat maakt het uit.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 december 2019 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga je daar serieus naar zitten kijken? het ziet er niet echt leuk uit of zo. vind ik dan. een pik ook niet trouwens.
Ik zal het proberen, begin ik al te zweven?quote:Op maandag 30 december 2019 21:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijf je wel een beetje met twee benen op de grond waarde Cityboy?
lol nee en ze zijn niet altijd lekker hard hequote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij denkt bij een lekkere harde genotsstaaf niet "gvd die wil ik wel in mij hebben!"
Doet mij zeer
Moet je beter je best doen joh.quote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
lol nee en ze zijn niet altijd lekker hard he
Alsof jij nee durft te zeggen tegen die pro feminisme domina.quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, begin ik al te zweven?
Een leuke licht dominante vrouw, zou dat best mogen zeggen en vooral doen.
Zolang het maar geen pro-feministe is met kort pittig kapsel en die alles beter weet.
Dan sla ik feestelijk over.
Ik had wel wat meer opties gegeven.quote:
Overigens hoef jij bij mij alleen maar te kijken Karinaquote:Op maandag 30 december 2019 21:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kijken, voelen, proeven, ruiken, sabbelen, penetreren, likken en vast ook nog wel andere dingen.
Multifunctioneel zeg zo een kut.
nou in de OP ging het vooral om hoe het eruit ziet, dus vandaar.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer opties gegeven.![]()
Ik refereer wel even aan mijn andere post:
[..]
Overigens hoef jij bij mij alleen maar te kijken Karina![]()
quote:
Die weiger ik zeker wel, doe mij ff een lol.quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alsof jij nee durft te zeggen tegen die pro feminisme domina.
Je bent nu nog man right?quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Die weiger ik zeker wel, doe mij ff een lol.
Anders word ik wel lesbisch. 😂😂😂
Hoe wil je er dan uit komen zien als meisje?quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Yep, anders zou ik de vrouw met een baard zijn.
Doe maar niet, word een groot drama.quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe wil je er dan uit komen zien als meisje?
Misschien kun je gewoon af en toe meisje spelen als man?quote:Op maandag 30 december 2019 21:39 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Doe maar niet, word een groot drama.
Dan moet ik mezelf af gaan vragen, of (nieuwe) kleding mij te dik maakt.
Dan moet je van tijd tot tijd gaan shoppen met vriendinnen, diverse kledingwinkels in en uit, bij de gedachte al, heb ik last van m'n voeten.
Dan moet je ook net iets te strakke schoenen aan en altijd met een handtasje slepen.
Geen goed plan.
Jouw comments hoor ik in mijn hoofd in de stem van Bart Peetersquote:Op maandag 30 december 2019 21:39 schreef Cityboy het volgende:
[..]
Doe maar niet, word een groot drama.
Dan moet ik mezelf af gaan vragen, of (nieuwe) kleding mij te dik maakt.
Dan moet je van tijd tot tijd gaan shoppen met vriendinnen, diverse kledingwinkels in en uit, bij de gedachte al, heb ik last van m'n voeten.
Dan moet je ook net iets te strakke schoenen aan en altijd met een handtasje slepen.
Geen goed plan.
Kan ook gewoon tegelijkertijd toch?quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef Cityboy het volgende:
Dan maar die flamoes op m'n gezicht van het meisje.
Daar kan ik meer van genieten.
Anders maak je toch gewoon een meisje van hem?quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Jouw comments hoor ik in mijn hoofd in de stem van Bart Peetersmaar tegelijkertijd denk ik dat je een vrouw bent..
Maar die mannen stem klopt ook weer welquote:Op maandag 30 december 2019 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Anders maak je toch gewoon een meisje van hem?
Stel je voor. Iemand laat zijn handen over je lijf glijden, zijn hand gaat in je broek en hij zegt met een stem omfloerst door genot. Oh wat is je vleesroos nat zeg...quote:Op zondag 29 december 2019 10:42 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vind kut ook een vreselijk woord.. Is goed om meteen van op te drogen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |