Visluchtje dit datquote:Op woensdag 13 november 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Beter koffie in je kut dan een kut in je koffie
* DerRabbit gooit kop koffie weg en gaat op zoek naar wat sterks om mee uit te spoelenquote:
Lekker rust opzoeken dan toch, klinkt als een goed planquote:Op woensdag 13 november 2019 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Vroeg naar bed vanavond. Tenminste een poging tot. Heb nog steeds een beetje last van het overwerk van gisteren,,,,![]()
![]()
Dit?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gooit kop koffie weg en gaat op zoek naar wat sterks om mee uit te spoelen
Ik kies voor het laatstequote:Op woensdag 13 november 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Beter koffie in je kut dan een kut in je koffie
Slaap lekker Bosje!quote:Op woensdag 13 november 2019 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Vroeg naar bed vanavond. Tenminste een poging tot. Heb nog steeds een beetje last van het overwerk van gisteren,,,,![]()
![]()
Dat is echt kwaliteitsspul! Ik zweer erbij!quote:Op woensdag 13 november 2019 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit?
https://www.ad.nl/koken-e(...)fantenpoep~a6b00fdf/
Misschien stimuleert het eerste wel een ingedutte kut?quote:
Zou het best proberenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is echt kwaliteitsspul! Ik zweer erbij!
Ik zie nu zon kutje voor mij dat als je er in knijpt of op knopje drukt, dat er dan een wolkje melk in je koffie valt...quote:Op woensdag 13 november 2019 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien stimuleert het eerste wel een ingedutte kut?
Ik zou het wel eens willen proberen puur om te kijken of het ook echt beter smaaktquote:
Dat ie een flinke straal melk je koffie in squirtquote:Op woensdag 13 november 2019 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie nu zon kutje voor mij dat als je er in knijpt of op knopje drukt, dat er dan een wolkje melk in je koffie valt...
Hopelijk wel je eigen melk en niet oude over de datum of zo.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ie een flinke straal melk je koffie in squirt
Parelmoer glanzendquote:Op woensdag 13 november 2019 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie nu zon kutje voor mij dat als je er in knijpt of op knopje drukt, dat er dan een wolkje melk in je koffie valt...
Regel maar, ik ben erbijquote:Op woensdag 13 november 2019 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen proberen puur om te kijken of het ook echt beter smaakt
Wat huh waarheen?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Regel maar, ik ben erbij![]()
AI, kun jij dan rijden?![]()
![]()
Ook fietsend?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat huh waarheen?
Minder dan 25 kilometer loop je maar, dat kun je.
015quote:Op woensdag 13 november 2019 20:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat huh waarheen?
Minder dan 25 kilometer loop je maar, dat kun je.
Dit doe ik wel vaak zo ja. Geleerd van de bestequote:Op woensdag 13 november 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo zeker na een glas of 5
[ afbeelding ]
Ik moet ook weer terugquote:Op woensdag 13 november 2019 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar goed, ik moet nog wel keer naar de IKEA, dan zet ik je wel af.
Heb je een beetje goede fietsshop in de buurt waarbij je 2e hands zadels een weekje kunt uitproberen om te kijken wat voor zadel het beste bij je past?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:53 schreef Molo het volgende:
Ik moet echt een ander zadel iig, deze doet echt zeer aan mijn schamele reet
Ja die zijn er wel. Maar dat moet ik dan wel een keer gaan regelenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je een beetje goede fietsshop in de buurt waarbij je 2e hands zadels een weekje kunt uitproberen om te kijken wat voor zadel het beste bij je past?
Ligt eraan hoeveel drank Rabbit in huis heeft, cq kan regelenquote:
2 dagen later....quote:Op woensdag 13 november 2019 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel drank Rabbit in huis heeft, cq kan regelen
Je weet toch dat een trainingsweekendje voor carnaval langer duurt dan 2 dagenquote:
Carnaval? Wat is dat?quote:Op woensdag 13 november 2019 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet toch dat een trainingsweekendje voor carnaval langer duurt dan 2 dagen
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet toch dat een trainingsweekendje voor carnaval langer duurt dan 2 dagen
Kijk, dat zijn de vragen die je als beginneling stelt na je eerste carnavalquote:
Je zit nu boven de rivieren he, daar doen we niet aan die gekkigheid.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de vragen die je als beginneling stelt na je eerste carnaval
Die 'gekkigheid' houden we gewoon mooi beneden Sittard. Alles daarboven kan dat soort dingen niet genoeg waarderen.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je zit nu boven de rivieren he, daar doen we niet aan die gekkigheid.
En ook geen houdoe zeggen.
Oh ja, das brabantse gekkigheid das waar.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die 'gekkigheid' houden we gewoon mooi beneden Sittard. Alles daarboven kan dat soort dingen niet genoeg waarderen.
En houdoe zul je nimmer uit mijn mond horen komen
Haije of Hoije toch??quote:Op woensdag 13 november 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die 'gekkigheid' houden we gewoon mooi beneden Sittard. Alles daarboven kan dat soort dingen niet genoeg waarderen.
En houdoe zul je nimmer uit mijn mond horen komen
Okee.quote:
Dat mag ik ook. Maar ik doe het nooitquote:Op woensdag 13 november 2019 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ik zeg dus wel gewoon houdoe, als brabo zijnde mag ik dat![]()
Niets mis mee!quote:Op woensdag 13 november 2019 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Ik zeg dus wel gewoon houdoe, als brabo zijnde mag ik dat![]()
Ná ook echtquote:Op woensdag 13 november 2019 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de vragen die je als beginneling stelt na je eerste carnaval
U snapt het!quote:Op woensdag 13 november 2019 21:23 schreef mazaru het volgende:
Er gaat toch niets boven een lekkere "DOEIII"
Waar komt dat dan vandaan?quote:Op woensdag 13 november 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
U snapt het!
Alhoewel ik steeds meer 'joe!' ga waarderen én gebruiken
Staat al zeker 18 jaar op mijn to do listquote:Op woensdag 13 november 2019 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik kan iedereen Escher in het Paleis aanraden in Den Haag.
[ afbeelding ]
Die is ook lekkerquote:Op woensdag 13 november 2019 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
U snapt het!
Alhoewel ik steeds meer 'joe!' ga waarderen én gebruiken
Geen ideequote:Op woensdag 13 november 2019 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waar komt dat dan vandaan?
Afgeleidde van Joehoe!
Jaartje of tien bij mij. Heerlijk rondgestruind vanmiddag. En ik ging net weg toen een grote groep Spaanse scholieren arriveerde goddank.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Staat al zeker 18 jaar op mijn to do list
Ja dat zei Miauw idd altijd. Is het Amsterdams?quote:Op woensdag 13 november 2019 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee
Zei mijn moeder vaak
En Miauw
Nee, hoor het in Rotterdam en omstreken ook.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat zei Miauw idd altijd. Is het Amsterdams?
Maar misschien is dat altijd Molo...quote:Op woensdag 13 november 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hoor het in Rotterdam en omstreken ook.
Wel normaal doen over Manfred, of is slaaaaaaaa jequote:
Misschien zat de liefde van je leven (of een weekend) er wel tussen joh!quote:Op woensdag 13 november 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaartje of tien bij mij. Heerlijk rondgestruind vanmiddag. En ik ging net weg toen een grote groep Spaanse scholieren arriveerde goddank.
Ik ken alleen Manfred de Graaf...quote:Op woensdag 13 november 2019 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel normaal doen over Manfred, of is slaaaaaaaa je
Prijs je gelukkig!quote:Op woensdag 13 november 2019 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken alleen Manfred de Graaf...
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien zat de liefde van je leven (of een weekend) er wel tussen joh!
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar misschien is dat altijd Molo...
Moanfgredddd oet Kirchroajjjjquote:Op woensdag 13 november 2019 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel normaal doen over Manfred, of is slaaaaaaaa je
Voel je niks van!quote:Op woensdag 13 november 2019 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het waren scholieren.
Er liep wel een andere leuke dame in het museum.
Neequote:Op woensdag 13 november 2019 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Voel je niks van!
En wat mee gedaan?
Hij is een baas.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik kan iedereen Escher in het Paleis aanraden in Den Haag.
[ afbeelding ]
Was trouwens dan bij je in de buurt.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaartje of tien bij mij. Heerlijk rondgestruind vanmiddag. En ik ging net weg toen een grote groep Spaanse scholieren arriveerde goddank.
Echt?quote:Op woensdag 13 november 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was trouwens dan bij je in de buurt.
' HIER' had je dan gehoordquote:Op woensdag 13 november 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt?Ik wilde nog heel luid ‘Bitterbal, waar zit je?’ roepen
Heb ik niet gezienquote:Op woensdag 13 november 2019 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik was die vent die mot had met een zeekip
Nee ben naar scheveningen gereden om de accu van de scooter op te laden :pquote:Op woensdag 13 november 2019 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je aan het werk vanmiddag?
De bezoekers van het museum verdrongen zich voor de ramen voor deze relquote:Op woensdag 13 november 2019 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik was onaardig tegen een fietser vlakbij Escher.
HIj zag mij aankomen, wilde inhalen en hij gooide alsnog zijn fiets er voor. Dus ik vol op de remmen en zei jezus![]()
Dat hoorde hij en hij mompelde iets. Dus tijdens het inhalen riep ik : Mot k je aanrijduh ofso?!
quote:Op woensdag 13 november 2019 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bezoekers van het museum verdrongen zich voor de ramen voor deze rel
Antwoord je ook op je username, ja?quote:
Daar had ik nog heen gewild. Maar ik ben te lang blijven plakken in het museumquote:Op woensdag 13 november 2019 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben naar scheveningen gereden om de accu van de scooter op te laden :p
Ja.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Antwoord je ook op je username, ja?
Met wie was je?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar had ik nog heen gewild. Maar ik ben te lang blijven plakken in het museum
Nice.quote:
Ik ook als iemand Buda roept. Daarom ga ik niet op vakantie in Azië.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Antwoord je ook op je username, ja?
quote:Op woensdag 13 november 2019 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook als iemand Buda roept. Daarom ga ik niet op vakantie in Azië.
Zo noemen wij een collega... Wat moest je met haar daar?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stoer![]()
Zou zoiets denk ik niet zo snel alleen doen.
Haar voornaam is Han(neke)?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo noemen wij een collega... Wat moest je met haar daar?
Nee,quote:Op woensdag 13 november 2019 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haar voornaam is Han(neke)?
Is ze single, voordat ik straks meneer Solo op mijn dak krijg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hartstikke single
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat is zo. Maar daar heb ik wel vaker last van, niet alleen in een museumquote:Op woensdag 13 november 2019 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja naar een museum? Als je wat ziet kan je dat niet met iemand bespreken ofzo.
quote:Op woensdag 13 november 2019 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee,Hartstikke single?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hartstikke single![]()
Is ze leuk? Ik vraag dit voor een vriend![]()
Doe maar nietquote:Op woensdag 13 november 2019 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hartstikke single?![]()
Is ze leuk? Ik vraag dit voor een vriend
Wat is je volgende museum?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar daar heb ik wel vaker last van, niet alleen in een museum
Beide niet in NL?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In januari sowieso het Imperial War Museum en het London Postal Museum.
Heb je niet alles al gezien dan?quote:Op woensdag 13 november 2019 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om het jaar ga ik een lang weekend met een paar vrienden. Dit wordt de vierde keer
Ik ben al 11 keer in Londen geweest (ook alleen, met andere vrienden, met mijn ex) en er zijn nog steeds dingen die ik niet heb gezienquote:Op woensdag 13 november 2019 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet alles al gezien dan?
Het lijkt me voornamelijk pijnlijk voor de vrouw.quote:Op donderdag 14 november 2019 07:47 schreef mosrednA het volgende:
Morgee
Koffie in een kut lijkt me niet heel smakelijk
Het hoeft geen hete koffie te zijn.quote:Op donderdag 14 november 2019 08:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lijkt me voornamelijk pijnlijk voor de vrouw.
Lauwe latte?quote:Op donderdag 14 november 2019 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hoeft geen hete koffie te zijn.
Plop plop.quote:Op donderdag 14 november 2019 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Doet mij denken aan een ping pong show in thailand.
Dit klinkt dubieus.quote:Op donderdag 14 november 2019 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Doet mij denken aan een ping pong show in thailand.
In dat geval ben ik niet teleurgesteldquote:
Valt in het rijtje van op de foto met gedrogeerde tijgers en olifant rijden.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:12 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In dat geval ben ik niet teleurgesteld
Waarom denk ik opeens aan pingpongballetjes die uit genitaliën worden geschotenquote:Op donderdag 14 november 2019 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Valt in het rijtje van op de foto met gedrogeerde tijgers en olifant rijden.
Das bij een ping pong show terecht.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom denk ik opeens aan pingpongballetjes die uit genitaliën worden geschoten
Geloof niet dat ik een groot fan ben.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das bij een ping pong show terecht.
Ja op eerste rij loop je idd de kans dat je de gelanceerde objecten tegen je hoofd krijgt,quote:Op donderdag 14 november 2019 09:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik een groot fan ben.
Stel je voor dat je in het publiek zit en opeens
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2019 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op eerste rij loop je idd de kans dat je de gelanceerde objecten tegen je hoofd krijgt,
Ja, ik sla wel over.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op eerste rij loop je idd de kans dat je de gelanceerde objecten tegen je hoofd krijgt,
Omdat ik er bij een ben geweest.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al deze kennis
wowquote:Op donderdag 14 november 2019 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik er bij een ben geweest.
Heb daar niet geheel bewust over nagedacht toen ik er heen ging dus ben wel een flink deel van mijn karmapunten kwijt.
Wat een smaakvolle actquote:Op donderdag 14 november 2019 09:26 schreef bitterbal het volgende:
Had niet de gedachte dat de vrouw die daar op het podium stond het vrijwillig deed. Ze doen dus truukjes met dingen naar binnen stoppen en er uit schieten. Of bv een fles cola er in gieten en dan weer terug gieten in het flesje. Pingpong balletjes die idd er uit worden gelanceerd en ze kunnen er ook mee tekenen.
Aan het einde hebben ze dan nog 15 min life sex op het podium met een man in allerlei verschillende standjes.
Ze was denk ik ook al wat ouder. Ik denk dat deze vrouwen echt onwijs arm zijn en misschien wel gedwongen worden om dit te doen.
Bitterbal is de nieuwe Haagsquote:Op donderdag 14 november 2019 09:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 13-11-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 85 bitterbal
02 82 Budapestenaar
03 61 Karzai
04 41 Molo
05 32 DerRabbit
06 29 Arch-Indar
06 29 Pumpalov
08 14 IJsdraakje
08 14 Fogel
10 11 Mo_Muffin
10 11 Muck
12 09 scrupuleus
12 09 UitStraling
14 08 Bos81
15 02 Voxs
15 02 mazaru
17 01 LTVDK
klik hier voor meer stats
Ja niet.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal is de nieuwe Haags
Snap ik. Het klinkt op zich heel onschuldig.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet.![]()
Als je daar in Bangkok op de toeristische plekken loopt staan er allerlei mensen die act te promoten. Je hebt niet gelijk het idee dat het misschien wat dubieus is en dan uit nieuwsgierigheid ga je er heen...
Mja vond ik op dat moment wel. Toevallig in ons vriendengroepje was ook een Nederlandse die agent is. En die ging bewust niet mee. Ze zei zoiets als dat kan ik niet maken en vond dat nogal overdreven maar achteraf gezien had ze gelijk en wist ze al dat het niet helemaal zou kloppen.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Het klinkt op zich heel onschuldig.
Ik denk niet dat die beesten een goed leven hebbenquote:Op donderdag 14 november 2019 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja vond ik op dat moment wel. Toevallig in ons vriendengroepje was ook een Nederlandse die agent is. En die ging bewust niet mee. Ze zei zoiets als dat kan ik niet maken en vond dat nogal overdreven maar achteraf gezien had ze gelijk en wist ze al dat het niet helemaal zou kloppen.
Maar olifant rijden en of met zon gedrogeerde tijger op de foto lijkt ook heel onschuldig maar is het allemaal niet.
Nee maar zo op het eerste gezicht zie je dat ook niet. ben nooit bij die tijgers geweest maar afgezien van een ketting denk ik niet dat je gelijk kan zien dat het niet klopt. Maar goed als je nadenkt moet je ook weten dat het niet logisch is dat je zo dicht bij een tijger kan komenquote:Op donderdag 14 november 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die beesten een goed leven hebben
Ja denk dat dat ook stressvol is voor die dieren.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou weet ik niet of kinderboerderijdiertjes in Nederland nou zo’n goed leven hebben. Daar mag ook naar hartelust aan gesjord worden
Steden als BKK en Pattaya zijn één grote toeristenscam.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar zo op het eerste gezicht zie je dat ook niet. ben nooit bij die tijgers geweest maar afgezien van een ketting denk ik niet dat je gelijk kan zien dat het niet klopt. Maar goed als je nadenkt moet je ook weten dat het niet logisch is dat je zo dicht bij een tijger kan komen![]()
De olifant is groot en denk je dat die dat makkelijk kan hebben. Zon bankje op de nek maar is de zwakste plek en om een olifant zo ver te krijgen dat die het toestaat moet je dat dier flink mishandelen.
Je verwacht ook niet, tenminste ik niet dat de Thai dit soort dingen doen. Ze komen namelijk heel onschuldig over met hun eeuwige 'vriendelijke' glimlachEn zeker niet als ze nog claimen een Monnik te zijn.
Oh zeker jaquote:Op donderdag 14 november 2019 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Steden als BKK en Pattaya zijn één grote toeristenscam.
Ik probeer de laatste jaren het massatoerisme een beetje te ontwijken. Plekken worden niet leuker als je je met half China door straatjes heen moet persen.quote:Op donderdag 14 november 2019 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zeker jaEigenlijk overal waar je als toerist een activiteit kunt doen wordt je gescammed
Zó slecht is mijn wandelconditie nou ook weer niet.quote:
Ja, dat zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zó slecht is mijn wandelconditie nou ook weer niet.![]()
Ben vooral benieuwd naar vanavond, hopelijk is alles een beetje naar mijn verwachting daar, dan heb ik m'n nieuwe sportschool gevonden.
Ik heb een Joop, die doet de weekendinkopen.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel mooi zijn.
Kun je daar ook mee verder.
En dan inkopen doen voor een weekend in afzondering? In je sportbroek natuurlijk dan wel.
Ik las Grand Hotel Europa. Daar hadden twee personen het over de identiteit van Europa. Een van de vijf kenmerken was: Europa leeft op zijn geschiedenis, het is een attractiepark aan het worden waar de rest van de wereld zich kan vergapen aan vergane glorie. Zoiets, kort door de bocht. En er zit een kern van waarheid in als je kijkt naar de toeristenstromen in de grote steden overal.quote:
Ah, ja. Vergane glorie hebben we in NL ook.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik las Grand Hotel Europa. Daar hadden twee personen het over de identiteit van Europa. Een van de vijf kenmerken was: Europa leeft op zijn geschiedenis, het is een attractiepark aan het worden waar de rest van de wereld zich kan vergapen aan vergane glorie. Zoiets, kort door de bocht. En er zit een kern van waarheid in als je kijkt naar de toeristenstromen in de grote steden overal.
Handig zo'n Joop.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een Joop, die doet de weekendinkopen.
Die zijn er vastquote:Op donderdag 14 november 2019 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ja. Vergane glorie hebben we in NL ook.
Het kurhaus bijvoorbeeld. Tijdje terug nog geweest, enorm grote naam natuurlijk, en status, maar als je binnen bent is het echt net alsof je in een of ander aftands oud hotel bent. Tenminste, paar jaar terug was dat zo.
Volgensmij zijn er nog meer van dat soort "instituten" in nederland, die kwa naam nog groot zijn, maar wel een bepaalde sfeer hebben van de jaren 70 of zo. Niet persee slecht, maar wel.. oud.
Ja dat bedoelde ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die zijn er vastIk bedoelde trouwens niet vergane glorie als in een verpauperde gebouwen. Meer het vergane als in 'glorie van weleer' niet meer van deze tijd, maar wel in alle schitterendheid nog te wonderen. Een decor.
Scheelt mij sjouwen met kratten bier.quote:
Zo'n beetje als compleet Boekarest?quote:Op donderdag 14 november 2019 10:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die zijn er vastIk bedoelde trouwens niet vergane glorie als in een verpauperde gebouwen. Meer het vergane als in 'glorie van weleer' niet meer van deze tijd, maar wel in alle schitterendheid nog te wonderen. Een decor.
Of Rome of Florence, Amsterdam etc etc!quote:Op donderdag 14 november 2019 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n beetje als compleet Boekarest?
Ik blijf die contrasten mooi vinden, die enorme statussymbolen en dan een paar straten verderop complete armoede. Boekarest springt eruit dankzij Ceausescu.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of Rome of Florence, Amsterdam etc etc!
Ik ben er nog nooit geweest. Wel gezien uiteraard. Het klinkt inderdaad haast mystiek nog, Kurhaus, 19e eeuwse chique ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook wel hoor.
Kurhaus is dat zeker. Ik heb er prima geslapen en heerlijk gegeten, maar het was wel niet meer van deze tijd.
Ik ben er nog nooit geweest..oh zoveel te bekijken nog! Bizar dat soort contrastenquote:Op donderdag 14 november 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik blijf die contrasten mooi vinden, die enorme statussymbolen en dan een paar straten verderop complete armoede. Boekarest springt eruit dankzij Ceausescu.
Eensch. Ik snap de aantrekkingskracht wel. Europa is een klein continent, met elke paar honderd kilometer een andere cultuur. Daar zou k me ook aan willen vergapen als ik een Chinees was met genoeg vakantiegeldquote:Op donderdag 14 november 2019 10:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik las Grand Hotel Europa. Daar hadden twee personen het over de identiteit van Europa. Een van de vijf kenmerken was: Europa leeft op zijn geschiedenis, het is een attractiepark aan het worden waar de rest van de wereld zich kan vergapen aan vergane glorie. Zoiets, kort door de bocht. En er zit een kern van waarheid in als je kijkt naar de toeristenstromen in de grote steden overal.
Europa als één groot openluchtmuseumquote:Op donderdag 14 november 2019 10:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vergaap mij net zo hardquote:Op donderdag 14 november 2019 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eensch. Ik snap de aantrekkingskracht wel. Europa is een klein continent, met elke paar honderd kilometer een andere cultuur. Daar zou k me ook aan willen vergapen als ik een Chinees was met genoeg vakantiegeld
Het is zoquote:Op donderdag 14 november 2019 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Europa als één groot openluchtmuseum
quote:Op donderdag 14 november 2019 10:53 schreef Voxs het volgende:
@:budapestenaar Ga je per trein naar Londen?
Ja, ik ook. Maar ik probeer wel steeds nadrukkelijker plekken te vinden die nog niet helemaal zijn ontdekt door het massatoerisme. En als ik naar de grote knallers ga, dan zoveel mogelijk in het laagseizoen. Rome was in oktober vreselijk, maar in januari heerlijk.quote:
Staat ook op mijn lijstje.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is zoMooi beschreven in dat boek.
oh dat is ook een idee. Vorige 2x dat we naar GB gingen namen we de boot. Dat heeft toch ook wat, die witte kliffen bij Dover te zien opdoemen.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heen met de trein en terug met de boot.
Ik hoorde deze dan vooral van Joop (die is er wel geweest, ik zelf niet), maar ik herken het wel. Was in Estland ook maf, buiten het historische centrum van Tallinn lieten ze de half afgefikte huizen gewoon staan.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest..oh zoveel te bekijken nog! Bizar dat soort contrastenWat hebben wij het toch keurig voor elkaar in NL he?
Prachtboek!quote:Op donderdag 14 november 2019 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje.
Geen witte kliffen voor mijquote:Op donderdag 14 november 2019 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh dat is ook een idee. Vorige 2x dat we naar GB gingen namen we de boot. Dat heeft toch ook wat, die witte kliffen bij Dover te zien opdoemen.
Londen staat nog op de lijst...en dan langer dan een week. Meestal jakkeren we in een paar dagen een heel programma af in een stad. Wat op je gemak struinen is een prettiger manier.
In Praag, voordat de boel werd opgeknapt, was dat ook wel goed te zien. Even buiten het centrum afgebrokkelde façades van ooit prachtige huizen. Groezeligheid. Het heeft wel wat. Ik roep altijd dat Nederland te keurig is.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoorde deze dan vooral van Joop (die is er wel geweest, ik zelf niet), maar ik herken het wel. Was in Estland ook maf, buiten het historische centrum van Tallinn lieten ze de half afgefikte huizen gewoon staan.
En de bus de verkeerde kant op pakken (goede lijn, verkeerde richting) in Rome maakte ook indruk op een 17-jarige IJs.
Dat klinkt leuker dan geen flikker zien want nog half nacht in Harwich.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh dat is ook een idee. Vorige 2x dat we naar GB gingen namen we de boot. Dat heeft toch ook wat, die witte kliffen bij Dover te zien opdoemen.
Londen staat nog op de lijst...en dan langer dan een week. Meestal jakkeren we in een paar dagen een heel programma af in een stad. Wat op je gemak struinen is een prettiger manier.
Random bussen pakken in een vreemde stad: mijn favoriete hobbyquote:Op donderdag 14 november 2019 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoorde deze dan vooral van Joop (die is er wel geweest, ik zelf niet), maar ik herken het wel. Was in Estland ook maf, buiten het historische centrum van Tallinn lieten ze de half afgefikte huizen gewoon staan.
En de bus de verkeerde kant op pakken (goede lijn, verkeerde richting) in Rome maakte ook indruk op een 17-jarige IJs.
Ik noteer het!quote:Op donderdag 14 november 2019 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen witte kliffen voor mijIk ga na Londen nog een dag naar Durham en neem dan de boot vanuit Newcastle naar IJmuiden.
Genoeg te zien voor een week of langer.En ik zou proberen om een kaartje te bemachtigen voor de Ceremony of the Keys
Vroeger moest je daarvoor een brief sturen naar de Tower, maar ik geloof dat het nu online kan
Zo'n goedkoop 2 dagen tripje?quote:Op donderdag 14 november 2019 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt leuker dan geen flikker zien want nog half nacht in Harwich.
Toen ik in Boedapest woonde, miste ik de keurigheid soms. Mijn hoofd had af en toe moeite met de wanordequote:Op donderdag 14 november 2019 11:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
In Praag, voordat de boel werd opgeknapt, was dat ook wel goed te zien. Even buiten het centrum afgebrokkelde façades van ooit prachtige huizen. Groezeligheid. Het heeft wel wat. Ik roep altijd dat Nederland te keurig is.
Er moet een fijne balans zijn, beetje rustpunten zo nu en danquote:Op donderdag 14 november 2019 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen ik in Boedapest woonde, miste ik de keurigheid soms. Mijn hoofd had af en toe moeite met de wanorde
Ik zou het nu wel bewust doen, toen waren we (vriendin en ik) er niet heel erg blij mee.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Random bussen pakken in een vreemde stad: mijn favoriete hobby
Neuh, kwam vooral het beste uit qua reistijd. Was naar Silverstone toen, bewust de nachtboot genomen, want dan waren we mooi op tijd bij de camping. (En de hoeveelheid ring Londen minimaliseren is dan wel lekker.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik noteer het!
[..]
Zo'n goedkoop 2 dagen tripje?
Dat was wel slimquote:Op donderdag 14 november 2019 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, kwam vooral het beste uit qua reistijd. Was naar Silverstone toen, bewust de nachtboot genomen, want dan waren we mooi op tijd bij de camping. (En de hoeveelheid ring Londen minimaliseren is dan wel lekker.)
Klinkt als een goed doordacht idee.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:22 schreef Arch-Indar het volgende:
D66 heeft een mooi nieuw voorstel hoor ik net tijdens het debat.
100 op de snelweg is prima, maar er moet een uitzondering komen voor electrische auto's....
quote:Op donderdag 14 november 2019 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed doordacht idee.
Als ze nou de BPM afschaffen op die auto's bij aankoop, en dan nog de helft goedkoper maken, dan zijn ze misschien te betalen.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een goed doordacht idee.
Ja, vooral dat laatste.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ze nou de BPM afschaffen op die auto's bij aankoop, en dan nog de helft goedkoper maken, dan zijn ze misschien te betalen.
En dan heb je dus 80 / 100 / 130 op de snelweg rondrijden. Dat gaat wel goed werken gok ik.
Alles wordt afgepakt, snap dat dan.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp dat gemiep niet zo dat men nu nog maar 100 mag gaan rijden. Hoeveel reistijd scheelt dat nou?
Nou pensioenen is wel iets wat men niet te snel moet weggeven neequote:Op donderdag 14 november 2019 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles wordt afgepakt, snap dat dan.![]()
Geen 130 meer mogen rijden, geen pensioenen door die luiwammesen van millennials EN DAN VERDOMME OOK NOG GEEN ZWARTE PIET.
Oh, en het is de schuld van de buitenlanders.
Heerlijk!quote:Op donderdag 14 november 2019 11:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat was wel slimWe namen de auto mee en hebben een paar weken door GB getoerd. 2x zelfs. Wat een prachtland is het
En geen vuurwerk meer!quote:Op donderdag 14 november 2019 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles wordt afgepakt, snap dat dan.![]()
Geen 130 meer mogen rijden, geen pensioenen door die luiwammesen van millennials EN DAN VERDOMME OOK NOG GEEN ZWARTE PIET.
Oh, en het is de schuld van de buitenlanders.
PIquote:Op donderdag 14 november 2019 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou pensioenen is wel iets wat men niet te snel moet weggeven nee![]()
Zwarte Piet is niet meer van deze tijd.
Maar dat 100 rijden. Je mag savonds blijkbaar wel nog 130 rijden. En had gelezen dat deze maatregel 75 duizend woningen oplevert.
Maar goed ik heb ook geen auto dus.
Had ik gezienquote:Op donderdag 14 november 2019 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
PI
In de praktijk merken de hardste roepers het waarschijnlijk amper, want dan sta je toch wel klem.
Meteen doorvoeren! Wat kan er in godsnaam mis gaan?quote:Op donderdag 14 november 2019 11:22 schreef Arch-Indar het volgende:
D66 heeft een mooi nieuw voorstel hoor ik net tijdens het debat.
100 op de snelweg is prima, maar er moet een uitzondering komen voor electrische auto's....
De mop is volgens mij dat die bommen sowieso al niet mogen.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Mja vuurwerk zou ik niet erg vinden als dat wordt beperkt. Tegenwoordig zijn het bijna alleen nog maar van die bommen die ze afsteken.
Oh ja primaquote:Op donderdag 14 november 2019 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mop is volgens mij dat die bommen sowieso al niet mogen.![]()
Maar ik ben niet tegen een algemeen verbod, binnenstad hier is er al deels door afgefikt ook. Maar dan moeten ze ook die verrekte wensballonnetjes verbieden.
Kutstreek, kennisje van me uit GB zit hier nu 4 jaar en is getrouwd met kind.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Als we nou gewoon de grenzen dichtdoen, en iedereen die er de laatste 5 jaar is bijgekomen van buitenaf terugsturen, dan hebben we geen extra woningen nodig.
Probleem opgelost.
In de grote steden voorwerk afsteken compleet verbieden en het vuurwerk dat over de grens gehaald word lekker in de provincies laten afsteken!quote:Op donderdag 14 november 2019 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja prima![]()
Zou het zelf idd ook niet erg vinden maar voor kinderen begrijp ik wel dat het jammer is als ze geen siervuurwerk meer mogen afsteken.
Al dat tuig wat dan vuurwerk over de grens haalt. Het gaat mij steeds meer tegenstaan oud en nieuw. :p
Gewoon bij carbidschieten houden daar. Doet ook boem.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de grote steden voorwerk afsteken compleet verbieden en het vuurwerk dat over de grens gehaald word lekker in de provincies laten afsteken!
Ook primaquote:Op donderdag 14 november 2019 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de grote steden voorwerk afsteken compleet verbieden en het vuurwerk dat over de grens gehaald word lekker in de provincies laten afsteken!
Het plan moet wel verder uitgedacht worden natuurlijk, maar het feit blijft dat het te druk is in Nederland, en dat er verkeerd gekeken wordt naar bijvoorbeeld dat hele stikstof gedoe. We wonen hier met 2 keer zoveel mensen per 4kante kilometer dan bv in duitsland, maar de grens ligt in duitsland een factor 100 hoger.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kutstreek, kennisje van me uit GB zit hier nu 4 jaar en is getrouwd met kind.![]()
Daarbij gaat dat het probleem niet oplossen, die vrijgekomen woningen zijn dan sociale huur en daar heeft de groep die nu geen woning krijgt geen flikker aan.
Maar dan moeten de zuidelijke provincies weer spul van verwegiestan gaan importerenquote:Op donderdag 14 november 2019 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon bij carbidschieten houden daar. Doet ook boem.
Ik ga zolang ik kan vuurwerk afsteken, en zal dat blijven doen.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
is ook leukerquote:Op donderdag 14 november 2019 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon bij carbidschieten houden daar. Doet ook boem.
Grootste ding met die drukte is dat "iedereen" op dezelfde postzegel wil wonen. Ongeacht afkomst. Als ik vanaf hier 15km verderop ga kijken, is het opeens zo'n gekloot niet met huizen hoor. Ik ben het met je eens dat het beleid anders moet, maar rücksichtslos iedereen eruit trappen/weren gaat de boel niet oplossen.quote:Op donderdag 14 november 2019 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het plan moet wel verder uitgedacht worden natuurlijk, maar het feit blijft dat het te druk is in Nederland, en dat er verkeerd gekeken wordt naar bijvoorbeeld dat hele stikstof gedoe. We wonen hier met 2 keer zoveel mensen per 4kante kilometer dan bv in duitsland, maar de grens ligt in duitsland een factor 100 hoger.
Wat heeft het nou voor zin om dat zo te meten dan?
Als je een feestje wil organiseren ergens, dan staat binnen de kortste keren de brandweer op de stoep om te kijken of er niet problemen kunnen ontstaan door teveel mensen binnen te laten.
We moeten accepteren dat het niet oneindig door kan groeien, dat gaat gewoon niet.
we moeten dus gewoon stukken van duitsland annexeren!quote:Op donderdag 14 november 2019 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grootste ding met die drukte is dat "iedereen" op dezelfde postzegel wil wonen. Ongeacht afkomst. Als ik vanaf hier 15km verderop ga kijken, is het opeens zo'n gekloot niet met huizen hoor. Ik ben het met je eens dat het beleid anders moet, maar rücksichtslos iedereen eruit trappen/weren gaat de boel niet oplossen.
En de regeltjes, tsja. Welkom in Nederland, meer Nederlandse cultuur dan dat krijg je niet.
Als je het IJsselmeer en de Waddenzee al eens droog legt kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon de Noordzee inpolderen.
Maar de beestjes dan.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je het IJsselmeer en de Waddenzee al eens droog legt kom je al een heel eind.
dat is niet genoeg.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben het wel met Arch eens. Gewoon alle buitenlanders er uit
Zou wel makkelijker zijn, kan ik m'n opperbazen verplichten Nederlands te leren.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we moeten dus gewoon stukken van duitsland annexeren!
Ja geen slecht idee.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet genoeg.
ook de helft van de nederlanders opruimen
kun je opeten.quote:
Dan beginnen we daar.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je het IJsselmeer en de Waddenzee al eens droog legt kom je al een heel eind.
is ook de enige manier om structureel het milieu te redden: De halve wereldbevolking opruimen.quote:
Iedereen met dubbel paspoort is genoeg, dan houden we er nog maar 13.5 miljoen over. Ruimte zat dan.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet genoeg.
Hopelijk komt er een meldpunt waar we mensen kunnen nomineren voor deze uitzet.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook de enige manier om structureel het milieu te redden: De halve wereldbevolking opruimen.
en niet cremeren, want krijg je weer te veel uitstoot.
Volgens de eskimo's goed.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeehond, hoe zou dat smaken?
Vuurwerk is tof en zelf vuurwerk afsteken geeft ook wel een kick, maar laat al die marginalen die niet snappen dat als je iets wat explosief is in de fik steekt dit ook best fout kan gaan als je niet helemaal snapt wat veiligheid inhoud het lekker in een omgeving doen waar ze maximaal 2 andere mongolen, een koe en een half omgevallen boom er schade mee aanbrengen.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga zolang ik kan vuurwerk afsteken, en zal dat blijven doen.
Ik heb dat vanaf jongs af an met mijn vader gedaan, en dat is traditie, die ik nu met mijn kinderen in ere ga houden. En ja ik zou dan over de grens gaan halen ook als het moet.
ja, dat is een beetje het probleem bij dit plan..quote:Op donderdag 14 november 2019 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een meldpunt waar we mensen kunnen nomineren voor deze uitzet.
Gewoon de hele randstad ontruimen! Probleem opgelostquote:Op donderdag 14 november 2019 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet genoeg.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 november 2019 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is een beetje het probleem bij dit plan..
John de Mol maakt er vast een leuk programma vanquote:Op donderdag 14 november 2019 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een meldpunt waar we mensen kunnen nomineren voor deze uitzet.
je kunt niet alles hebben he..quote:
Als je mensen gaat aanwijzen zal er altijd wel iemand protesteren.quote:
Geef me een paar ton en ik ben weg.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je mensen gaat aanwijzen zal er altijd wel iemand protesteren.
en vrijwilligers zul je vast niet genoeg vinden.
ik bedoel niet mensen uit Nederland weg sturen he..quote:Op donderdag 14 november 2019 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef me een paar ton en ik ben weg.
Op basis van wat moeten we dan selecteren?quote:Op donderdag 14 november 2019 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je mensen gaat aanwijzen zal er altijd wel iemand protesteren.
en vrijwilligers zul je vast niet genoeg vinden.
Nee, maar serieus babbelen over mensen deporteren lijkt me niet passen binnen de FOK! policyquote:Op donderdag 14 november 2019 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel niet mensen uit Nederland weg sturen he..
Ja, maar we slaan toch ook wel beetje door met veiligheid vind ik.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vuurwerk is tof en zelf vuurwerk afsteken geeft ook wel een kick, maar laat al die marginalen die niet snappen dat als je iets wat explosief is in de fik steekt dit ook best fout kan gaan als je niet helemaal snapt wat veiligheid inhoud het lekker in een omgeving doen waar ze maximaal 2 andere mongolen, een koe en een half omgevallen boom er schade mee aanbrengen.
Mag ik niet zeggen van Budapestenaar..quote:Op donderdag 14 november 2019 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op basis van wat moeten we dan selecteren?
Precies. Laten we het een beetje gezellig houden.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen van Budapestenaar..
Tijd voor koffiequote:Op donderdag 14 november 2019 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Laten we het een beetje gezellig houden.
O ja, ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 14 november 2019 12:18 schreef bitterbal het volgende:
We mogen godverdomme niks meer. Vroeger stopte we de kinderen nog n de achterbak. Moet je nu eens proberen
toch krijg je zo een stuk meer mensen in 1 auto. spaart ook weer co2quote:Op donderdag 14 november 2019 12:18 schreef bitterbal het volgende:
We mogen godverdomme niks meer. Vroeger stopte we de kinderen nog n de achterbak. Moet je nu eens proberen
Kunnen we ook weer 130 per uur.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch krijg je zo een stuk meer mensen in 1 auto. spaart ook weer co2
quote:Op donderdag 14 november 2019 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen we ook weer 130 per uur.
zal in ieder geval een gezellig partij congres wordenquote:Op donderdag 14 november 2019 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K moet duidelijk de politiek in.
Zouden jullie op mij stemmen? Partij Bitterbal.
Die naam kan pakkender. De Bitterbal Beweging. Of Bitterballen Bewust.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K moet duidelijk de politiek in.
Zouden jullie op mij stemmen? Partij Bitterbal.
Absoluut. Duizenden bitterballen. Wel zonder mosterd.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal in ieder geval een gezellig partij congres worden
Dit stukje kan ik ook copie/pasten onder jouw 'iedereen met een dubbel paspoort moet raus'quote:Op donderdag 14 november 2019 12:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar we slaan toch ook wel beetje door met veiligheid vind ik.
Vanochtend op de radio ook nog. Hoe lang duurt het nog voordat we allemaal met een helm op de fiets zitten? Vroeger hoefde dat niet hoor.
Vroeger mochten er ook nog optochten gehouden worden waar kinderen op een platte kar mochten.
Niks mag meer tegenwoodig omdat er idd dus een paar idioten zijn die het verpesten.
Die laatste is wel leuk jaquote:Op donderdag 14 november 2019 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die naam kan pakkender. De Bitterbal Beweging. Of Bitterballen Bewust.
De BBBquote:Op donderdag 14 november 2019 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die naam kan pakkender. De Bitterbal Beweging. Of Bitterballen Bewust.
geen idee, ik kan niet op jouw polis kijken.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Volgend jaar gewoon 135 euro aan zorgverzekering?
beetje jammer ditquote:Op donderdag 14 november 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Absoluut. Duizenden bitterballen. Wel zonder mosterd.
sad but truequote:Op donderdag 14 november 2019 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Maar ff serieus , 135 euro. Gaat nergens meer over.
Mooi deze.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De BBB
Beter, Bewuster, Bitterballen!
Ja ik begrijp niet hoe we van het vroegere ziekenfonds zo zijn gestegen.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi deze.
En zorgverzekering. Tsja. Het moet maar, I guess. Gelukkig mankeer ik officieel weinig en kan ik incidenten wel opvangen.
zo lang fabrikanten maar enorme bedragen voor medicijnen kunnen blijven vragen en elke zorginstelling 200 managers in dienst heeft zal het niet minder wordenquote:Op donderdag 14 november 2019 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik begrijp niet hoe we van het vroegere ziekenfonds zo zijn gestegen.
Bij het vorige ziekenfonds waren de medicijnen toch niet tonnen goedkoper? Overigens hebben die verzekeringsmaatschappijen gigantische buffers.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang fabrikanten maar enorme bedragen voor medicijnen kunnen blijven vragen en elke zorginstelling 200 managers in dienst heeft zal het niet minder worden
ik krijg helemaal geen toeslag, nu vind ik dat nog niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk krijg nu maximaal zorgtoeslag. Iets van 90 ofzo. En kan het ook betalen maar het is absurd. Dit gaat naar een systeem waar alleen goed verdienende mensen nog toegang tot de zorg hebben.
Ja das slecht. Ze hadden die no claim moeten houden.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg helemaal geen toeslag, nu vind ik dat nog niet zo'n probleem.
wat ik erger vind, is dat ik al jaren niks gebruik van mijn zorgverzekering, maar als er iets zou gebeuren, dat ik dan wel eerst nog even zelf 400 euro eigen risico mag neerleggen
en mensen kunnen hun eigen risico verhogen zodat ze maandelijks minder betalen. waardoor die drempel nog wat hoger wordt.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das slecht. Ze hadden die no claim moeten houden.
overigens houd het eigen risico ook veel mensen tegen om gebruik te maken van zorg.
Mja denk dat sommige ook geen keus hebben omdat te doen of sowieso niet de meest slimme keuze hier in maken. Denkend een lagere premie per maand te hebben totdat ze wel iets mankeren en klem zitten.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mensen kunnen hun eigen risico verhogen zodat ze maandelijks minder betalen. waardoor die drempel nog wat hoger wordt.
Bewust Beter Bitterballen moet deze misstanden aanpakken!quote:Op donderdag 14 november 2019 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja denk dat sommige ook geen keus hebben omdat te doen of sowieso niet de meest slimme keuze hier in maken. Denkend een lagere premie per maand te hebben totdat ze wel iets mankeren en klem zitten.
Gaat niet goed zo.
Niet helemaal. Het gaat naar een systeem waar je zelf dokt voor kleine medische problemen. En alleen serieuze kwalen en behandeling van chronische ziekten worden vergoed.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk krijg nu maximaal zorgtoeslag. Iets van 90 ofzo. En kan het ook betalen maar het is absurd. Dit gaat naar een systeem waar alleen goed verdienende mensen nog toegang tot de zorg hebben.
Ja maar medische behandelingen zijn niet goedkoop.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het gaat naar een systeem waar je zelf dokt voor kleine medische problemen. En alleen serieuze kwalen en behandeling van chronische ziekten worden vergoed.
Andersom is 'ie ook leuk, standaard ¤400 mogen aftikken omdat je nou eenmaal defect geboren bent. (Of geworden bent, dat is me om het even.) Het is niet alsof je dat kan kiezen ofzo.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg helemaal geen toeslag, nu vind ik dat nog niet zo'n probleem.
wat ik erger vind, is dat ik al jaren niks gebruik van mijn zorgverzekering, maar als er iets zou gebeuren, dat ik dan wel eerst nog even zelf 400 euro eigen risico mag neerleggen
Dit ook ja.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom is 'ie ook leuk, standaard ¤400 mogen aftikken omdat je nou eenmaal defect geboren bent. (Of geworden bent, dat is me om het even.) Het is niet alsof je dat kan kiezen ofzo.
Dat klopt. Maar in principe betaal je niet meer dan 385 euro.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar medische behandelingen zijn niet goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |