Visluchtje dit datquote:Op woensdag 13 november 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Beter koffie in je kut dan een kut in je koffie
* DerRabbit gooit kop koffie weg en gaat op zoek naar wat sterks om mee uit te spoelenquote:
Lekker rust opzoeken dan toch, klinkt als een goed planquote:Op woensdag 13 november 2019 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Vroeg naar bed vanavond. Tenminste een poging tot. Heb nog steeds een beetje last van het overwerk van gisteren,,,,![]()
![]()
Dit?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gooit kop koffie weg en gaat op zoek naar wat sterks om mee uit te spoelen
Ik kies voor het laatstequote:Op woensdag 13 november 2019 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Beter koffie in je kut dan een kut in je koffie
Slaap lekker Bosje!quote:Op woensdag 13 november 2019 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Vroeg naar bed vanavond. Tenminste een poging tot. Heb nog steeds een beetje last van het overwerk van gisteren,,,,![]()
![]()
Dat is echt kwaliteitsspul! Ik zweer erbij!quote:Op woensdag 13 november 2019 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit?
https://www.ad.nl/koken-e(...)fantenpoep~a6b00fdf/
Misschien stimuleert het eerste wel een ingedutte kut?quote:
Zou het best proberenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is echt kwaliteitsspul! Ik zweer erbij!
Ik zie nu zon kutje voor mij dat als je er in knijpt of op knopje drukt, dat er dan een wolkje melk in je koffie valt...quote:Op woensdag 13 november 2019 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien stimuleert het eerste wel een ingedutte kut?
Ik zou het wel eens willen proberen puur om te kijken of het ook echt beter smaaktquote:
Dat ie een flinke straal melk je koffie in squirtquote:Op woensdag 13 november 2019 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie nu zon kutje voor mij dat als je er in knijpt of op knopje drukt, dat er dan een wolkje melk in je koffie valt...
Hopelijk wel je eigen melk en niet oude over de datum of zo.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ie een flinke straal melk je koffie in squirt
Parelmoer glanzendquote:Op woensdag 13 november 2019 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie nu zon kutje voor mij dat als je er in knijpt of op knopje drukt, dat er dan een wolkje melk in je koffie valt...
Regel maar, ik ben erbijquote:Op woensdag 13 november 2019 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen proberen puur om te kijken of het ook echt beter smaakt
Wat huh waarheen?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Regel maar, ik ben erbij![]()
AI, kun jij dan rijden?![]()
![]()
Ook fietsend?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat huh waarheen?
Minder dan 25 kilometer loop je maar, dat kun je.
015quote:Op woensdag 13 november 2019 20:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat huh waarheen?
Minder dan 25 kilometer loop je maar, dat kun je.
Dit doe ik wel vaak zo ja. Geleerd van de bestequote:Op woensdag 13 november 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo zeker na een glas of 5
[ afbeelding ]
Ik moet ook weer terugquote:Op woensdag 13 november 2019 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar goed, ik moet nog wel keer naar de IKEA, dan zet ik je wel af.
Heb je een beetje goede fietsshop in de buurt waarbij je 2e hands zadels een weekje kunt uitproberen om te kijken wat voor zadel het beste bij je past?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:53 schreef Molo het volgende:
Ik moet echt een ander zadel iig, deze doet echt zeer aan mijn schamele reet
Ja die zijn er wel. Maar dat moet ik dan wel een keer gaan regelenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je een beetje goede fietsshop in de buurt waarbij je 2e hands zadels een weekje kunt uitproberen om te kijken wat voor zadel het beste bij je past?
Ligt eraan hoeveel drank Rabbit in huis heeft, cq kan regelenquote:
2 dagen later....quote:Op woensdag 13 november 2019 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel drank Rabbit in huis heeft, cq kan regelen
Je weet toch dat een trainingsweekendje voor carnaval langer duurt dan 2 dagenquote:
Carnaval? Wat is dat?quote:Op woensdag 13 november 2019 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet toch dat een trainingsweekendje voor carnaval langer duurt dan 2 dagen
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet toch dat een trainingsweekendje voor carnaval langer duurt dan 2 dagen
Kijk, dat zijn de vragen die je als beginneling stelt na je eerste carnavalquote:
Je zit nu boven de rivieren he, daar doen we niet aan die gekkigheid.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de vragen die je als beginneling stelt na je eerste carnaval
Die 'gekkigheid' houden we gewoon mooi beneden Sittard. Alles daarboven kan dat soort dingen niet genoeg waarderen.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je zit nu boven de rivieren he, daar doen we niet aan die gekkigheid.
En ook geen houdoe zeggen.
Oh ja, das brabantse gekkigheid das waar.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die 'gekkigheid' houden we gewoon mooi beneden Sittard. Alles daarboven kan dat soort dingen niet genoeg waarderen.
En houdoe zul je nimmer uit mijn mond horen komen
Haije of Hoije toch??quote:Op woensdag 13 november 2019 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die 'gekkigheid' houden we gewoon mooi beneden Sittard. Alles daarboven kan dat soort dingen niet genoeg waarderen.
En houdoe zul je nimmer uit mijn mond horen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |