Ja, ik baseer het ook maar op de post die Wismut eerder postte.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het juist verrassend is, want bij de bookmakers was Federer duidelijk favoriet (backodds van 1.45 vs. 2.80 voor Tsitsipas).
Ja, maar dat is niet het enige wat ik zeg. Ook bij lastige volleys vind ik hem beter, doordat ik hem zo handig vind aan het net. Ik snap wel wat je schrijft - een makkelijke volley zegt minder over iemands volleerkwaliteiten dan een moeilijke -, maar hoe zou je dan iemand volleerkwaliteiten moeten kwantificeren? Hij is toch ontegenzeggelijk heel effectief aan het net?quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oplopen na een goede aanvalsbal die óf amper verdedigd kan worden óf waarvan je al weet waar die terug gaat komen vergemakkelijkt het hele gebeuren, dat geef je zelf nu en altijd nota bene al aan over Nadal. Dat zijn totaal andere volleys dan die je slaat als je S&V of chip and charge speelt of wanneer de bal waarmee je opkomt slechts de voorbereiding op het opkomen en de volley is. Een hoog winstpercentage zegt dan ook niets.
Juist omdat hij bijna grotendeels alleen maar naar het net komt als er een "makkelijkere" volley achteraan komt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet het enige wat ik zeg. Ook bij lastige volleys vind ik hem beter, doordat ik hem zo handig vind aan het net. Ik snap wel wat je schrijft - een makkelijke volley zegt minder over iemands volleerkwaliteiten dan een moeilijke -, maar hoe zou je dan iemand volleerkwaliteiten moeten kwantificeren? Hij is toch ontegenzeggelijk heel effectief aan het net?
Maar dan is hij toch een effectieve volleerder?quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Juist omdat hij bijna grotendeels alleen maar naar het net komt als er een "makkelijkere" volley achteraan komt.
Ja, maar heb jij het over de meest effectieve volleerder of de beste volleerder?quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan is hij toch een effectieve volleerder?
Is er een relevant verschil? Ik vind Federers service technisch mooier dan die van Isner en Karlovic. Maar als die meer succes hebben met hun service, dan is hun service toch beter?quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar heb jij het over de meest effectieve volleerder of de beste volleerder?
Dat is een rare vergelijking.. service heb je altijd, bij een volley kun je zelf kiezen of je ervoor gaat en dus zeggen statistieken niet alles wat dat betreftquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is er een relevant verschil? Ik vind Federers service technisch mooier dan die van Isner en Karlovic. Maar als die meer succes hebben met hun service, dan is hun service toch beter?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En wéér een laffe return op breakpoint.. Ik voorspel nu al: Federer gaat 0 breaks maken.
Schrijf m niet af hequote:
Dat geldt voor alle slagen behalve de service.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is een rare vergelijking.. service heb je altijd, bij een volley kun je zelf kiezen of je ervoor gaat en dus zeggen statistieken niet alles wat dat betreft
Mij ook niet.quote:Maar het maakt mij ook niet zoveel uit verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |