SPOILER: geen idee wanneer dit te zien op netflix o.i.d. isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know I knowquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:36 schreef Karina het volgende:
In Supergirl was het in ieder geval al te merken.Yes, en ik zie een overeenkomst met Batwoman. Ik ben benieuwd of dat in andere series ook voor gaat komen.SPOILER: geen idee wanneer dit te zien op netflix o.i.d. isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk hoe deze crossover, zoals bij de originele Crisis, echt een bijzonder na-effect heeft op wat erop volgt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Batwoman moet ik nog kijken, maar ik vind het ook wel leuk, straks Black Lightning en Supergirl die samen gaan werken of zoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes, en ik zie een overeenkomst met Batwoman. Ik ben benieuwd of dat in andere series ook voor gaat komen.
Leuk hoe deze crossover, zoals bij de originele Crisis, echt een bijzonder na-effect heeft op wat erop volgt.
Ik zou het leuk vinden als er meer mini-crossovers komen. Gewoon af en toe het ene personage als gastrol in de andere serie. Een beetje de wereld blijven opbouwen tussen al die series in.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Batwoman moet ik nog kijken, maar ik vind het ook wel leuk, straks Black Lightning en Supergirl die samen gaan werken of zo![]()
Tja. Maar de aflevering van deze week (die pas volgende week op Netflix komt) is een backdoor pilot voor de nieuwe Green Arrow-serie, dus misschien gaat het stiekem toch nog een beetje door.quote:Wel jammer dat arrow gaat stoppen trouwens, ik vind dat van al deze series wel de beste/leukste.
Hij was een beetje weggezakt, heb hem gekicked F&S / [USA] Legends Of Tomorrowquote:Op zondag 2 februari 2020 22:18 schreef Albert86 het volgende:
Iemand die weet waar het Legends topic gebleven is?
Dank jequote:Op zondag 2 februari 2020 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was een beetje weggezakt, heb hem gekicked F&S / [USA] Legends Of Tomorrow
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |