Je mist éénvijfde van het verhaal, dus ja, dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:56 schreef Koningin het volgende:
Mis ik iets zeer belangrijks als ik de aflevering van Batwoman niet zie?
De aflevering van batwoman stond gisteren nog op YouTube weet niet of dat nu nog zo isquote:Op donderdag 12 december 2019 14:56 schreef Koningin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gehakt wordt, is het woensdag.
quote:Op donderdag 12 december 2019 20:10 schreef Albert86 het volgende:
HAH! Dus toch!beste scène uit de cross over!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat weet ik niet, maar wel grappig dat hij toch met een smoes de media wijs maakte alleen op bezoek te zijn bij een vriend.quote:
Ik heb 'm geskipt en zat af en toe van 'okay, blijkbaar is dit gebeurd', maar heel verwarrend is het niet. Einde van aflevering drie vond ik trouwens wel tof! Leuke twist met Lex.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:56 schreef Koningin het volgende:
Ik vind alleen nog maar een vreemde die ik niet vertrouw omdat ik creditcard gegevens moet geven.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:57 schreef Vinture het volgende:
[..]
De aflevering van batwoman stond gisteren nog op YouTube weet niet of dat nu nog zo is
Staat in de openingspost.quote:Op zondag 15 december 2019 19:24 schreef RubenSosa het volgende:
Een aardig iemand hier die kan aangeven wat de juiste volgorde is van al deze series (als ik hier aan wil gaan beginnen)...?
Of maakt dit niet uit? Om deze crossovers te snappen straks?
Staat er helemaal niet duidelijk in.quote:
De aanloop naar Crisis vindt alleen plaats in Arrow 8 en Flash 6. Als je dus graag "bij" wilt zijn, zijn die seizoenen relevant.quote:Op zondag 15 december 2019 19:24 schreef RubenSosa het volgende:
Een aardig iemand hier die kan aangeven wat de juiste volgorde is van al deze series (als ik hier aan wil gaan beginnen)...?
Of maakt dit niet uit? Om deze crossovers te snappen straks?
Volgens mij moet je een bepaalde volgorde kijken van alle CW series.quote:Op maandag 16 december 2019 08:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
De aanloop naar Crisis vindt alleen plaats in Arrow 8 en Flash 6. Als je dus graag "bij" wilt zijn, zijn die seizoenen relevant.
Ja er komt een nieuw seizoen van legends, welke series allemaal te maken hebben met deze crossover staat in de openingspost. Wat bedoel je met 'aparte serie'? Deze crossover Crisis zijn losse afleveringen uit de lopende seizoenen van de genoemde series uit de OP.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
the flash is nu voor mij weer wachten op februari.komt er daarnaast ook weer een nieuwe serie van dc legends?
verder ben ik net begonnen met black lightning en ondertussen ook "half" arrow aan het volgen en super girl.
maar welke series spelen zich allemaal ook af rond deze crisis on infinite earths?
en is hier ook een aparte serie van of zijn dat van die tussentijdse afleveringen?
oke dank voor de info.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:32 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ja er komt een nieuw seizoen van legends, welke series allemaal te maken hebben met deze crossover staat in de openingspost. Wat bedoel je met 'aparte serie'? Deze crossover Crisis zijn losse afleveringen uit de lopende seizoenen van de genoemde series uit de OP.
Vorige crossovers zijn ook wel gebundeld op dvd uitgebracht, dus misschien doen ze dat hier ook wel.quote:Op maandag 23 december 2019 09:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
oke dank voor de info.
Maar ik dacht misschien komt er ook complete serie uit van die crossover![]()
dat je ze allemaal bij elkaar kunt zien, heb ook geen idee welke ik momenteel nog niet gezien heb van die crisis afleveringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |