Tuurlijk is er altijd wel iets praktischer, maar het hoeft niet altijd praktisch te zijn toch? En als je het nu niet kan of wil missen, kan je ook steeds een klein bedrag opzij zetten tot je het straks wel hebtquote:Op donderdag 28 november 2019 13:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True, ben ik ook wel met je eens. Alleen kan ik voor diezelfde 300 euro (inclusief ketting is dat voorzichtig geschat) ook twee slaapkamers van laminaat voorzien of een prachtige donzen winterjas kopen of nieuwe laarzen ofzo. En dat vind ik dan praktischer...
Sommige dingen hebben een hogere (sentimentele) waarde. Het is maar net wat jij belangrijker vindt.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
True, ben ik ook wel met je eens. Alleen kan ik voor diezelfde 300 euro (inclusief ketting is dat voorzichtig geschat) ook twee slaapkamers van laminaat voorzien of een prachtige donzen winterjas kopen of nieuwe laarzen ofzo. En dat vind ik dan praktischer...
Ohja, dat is ook absoluut zo. Het is meer mijn eigen valkuil dat ik dan altijd voor praktisch kies. Ik vind iets moois voor mezelf kopen een beetje moeilijk...quote:Op donderdag 28 november 2019 14:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Tuurlijk is er altijd wel iets praktischer, maar het hoeft niet altijd praktisch te zijn toch? En als je het nu niet kan of wil missen, kan je ook steeds een klein bedrag opzij zetten tot je het straks wel hebtzoals ik al zei is het wel een mooi spaardoel als dit iets is wat je graag wilt hebben. Persoonlijk vind ik het een prachtige herinnering aan een mooie, maar intense tijd
Heel mooiquote:Op donderdag 28 november 2019 20:42 schreef TolstoiFan het volgende:
Die van mij heb ik ook besteld bij Moeders Mooiste Sieraden.
Met wat kleine aanpassingen (o.a. een hartje van moedermelk ipv een cirkeltje) wordt dit de mijne:
https://www.moedersmooist(...)/ring-marlou-zilver/
Heb je het wel met je verloskundige of huisarts gehad over je sombere gevoel en het vele huilen? Ik vind 4 december best lang duren namelijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 21:51 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het is nog niet anders. 4 december afspraak bij het consultatiebureau dan ga ik het daar ook neerleggen, want het is nu ook buiten de voedingsmomenten dat ik mij zo voel. Niet heel extreem maar wel een kort lontje tegen over N. En heel veel huilen
Het zou kunnen... Heb je al dentinox en/of paracetamol geprobeerd? Als ze dan nog niet drinkt/zuigt zou het ook nog een aft ofzo kunnen zijn?quote:Op dinsdag 3 december 2019 23:02 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie heeft het drinken nog niet opgepakt. Maar het valt op dat ze ook helemaal niet duimt. Terwijl ze normaal duimt als ze moe is. Ze zit wel veel met haar vingers in haar mond en dan bijt ze erop.
Zou ze nou zo’n pijn hebben van doorkomende tanden dat ze niet kan zuigen? Is dit herkenbaar voor iemand?
Er zit al een slowspeen op, meneer heeft een sterke zuigreflex. Aan de borst stroomt het ook regelmatig over..quote:Op woensdag 4 december 2019 19:21 schreef Hupje het volgende:
Als het zo hard ging, kan het ook zijn dat hij nog niet voelde dat hij genoeg had. Evt een speen met een kleiner gaatje of meer rechtop de fles geven kan helpen. Dat zou ik eerst proberen ipv meteen meer te gaan geven.
En als je - om een laatste voeding te hebben en zo iets bewuster afscheid te kunnen nemen ofzo - slapend aanlegt?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef Takkie88 het volgende:
@:Tink; bedankt voor je reactie. Paracetamol en dentinox al geprobeerd. Dat hielp wel tegen het huilen en het algehele drama.
Sinds gister eet ze echt weer goed. Maar drinken bij mij wil ze echt niet meer. Ze probeert het ook niet eens. Wanneer ik haar probeer aan te leggen houdt ze haar lippen op elkaar en schudt ze nee.
Ik sta er zelf dubbel in merk ik; Sofie heeft zelf haar moment gekozen om te stoppen met drinken. Maar de drinkmomenten waren nog ze ontzettend fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |