Godenvoer kan je combineren.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:28 schreef wollah het volgende:
Chocola![]()
Niet enkel leven op kebab en patat
Ik herken het. Het komt toch harder aan als je het leest en je denk van: 'Haha wat een wous'. Maar ik doe het zelf ook.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:34 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja wat? Ik tik zo een zak leeg hoor.
Duitserquote:
kappa knoffoquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:28 schreef wollah het volgende:
Chocola![]()
quote:
kapsalonquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:28 schreef wollah het volgende:
Chocola![]()
Dat er mensen zijn die de pure lussenquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:45 schreef babylon het volgende:
Als je dan even de pure naar mij doorpaast?
Donkere ruilen voor witte?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:45 schreef babylon het volgende:
Als je dan even de pure naar mij doorpaast?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:33 schreef Geerd het volgende:
Niet alleen maar bbqen en halve liters bier klappen in je witte tuinstoel met BBQ en kut roepen naar de buuf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt nog wel. Is een beetje als koffie met melk en suiker drinken. Als je groot bent, drink je het gewoon zwart.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:35 schreef ikhebgeenidee123 het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die de pure lussendie belanden bij mij altijd in de prullenbak
Eigenlijk wel waar alleen de leeftijd dat je koffie zwart drinkt begint veel vroeger.quote:Op woensdag 13 november 2019 05:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Komt nog wel. Is een beetje als koffie met melk en suiker drinken. Als je groot bent, drink je het gewoon zwart.
Ik lul ook maar wat. Ik ben 41 en lust niet eens koffiequote:Op woensdag 13 november 2019 08:19 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel waar alleen de leeftijd dat je koffie zwart drinkt begint veel vroeger.Maar dat betekent dat je 50+ bent.
koffie is echt heel smerig, ook met melkquote:Op woensdag 13 november 2019 05:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Komt nog wel. Is een beetje als koffie met melk en suiker drinken. Als je groot bent, drink je het gewoon zwart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |