Gisteren patat gegeten, vanochtend weer een vlaai in de pot. Het is net alsof ik er geen fatsoenlijke bolus meer van kan draaien.quote:
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:21 schreef Pumpalov het volgende:
Caland leeft nog in 2012.
Snap ik, want Feyenoord deed het toen niet eens zo onaardig.
Joequote:
Nu ook niet overdrijven he. Zijn IQ ligt hoger dan de gemiddelde leeftijd van niet-gevaccineerde mensen.quote:
wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nu ook niet overdrijven he. Zijn IQ ligt hoger dan de gemiddelde leeftijd van niet-gevaccineerde mensen.
Daar zijn bij jou altijd nog twijfels over.
Dat vraag ik mijzelf soms ook wel eens afquote:
Grappig?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nu ook niet overdrijven he. Zijn IQ ligt hoger dan de gemiddelde leeftijd van niet-gevaccineerde mensen.
Daar zijn bij jou altijd nog twijfels over.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welk gedeelte van de titel gaf het weg?
nou ja zegquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Dit topic begint opeens zwaarder te worden.
Pumpalov klinkt ook wel een beetje als een Bulgaarse Fanta-variant.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
Sinds Dven geen Dven meer heet is hij z'n humor kwijt.
Een beetje een @Masterminded dusquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dven echt een moker debiele naam nu
Dat was idd best jammer jaquote:
Echt een znoun naamquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
Sinds Dven geen Dven meer heet is hij z'n humor kwijt.
Werkt goed hierquote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ze even achter de schermen laten weten dat hun systeem kut werkt en ze me eens met rust moeten laten over dat zwakzinnige Sinterklaas-gedoe. Dank
Even opnieuw aan- en uitzetten.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ze even achter de schermen laten weten dat hun systeem kut werkt en ze me eens met rust moeten laten over dat zwakzinnige Sinterklaas-gedoe. Dank
Het lijkt erop dat als hij al aangevinkt is vanwege een bug je deze toch te zien krijgt.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja godverdommequote:Op woensdag 13 november 2019 10:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Even opnieuw aan- en uitzetten.
Het is opgelost, voornamelijk dankzij @Muskusboktor57 .quote:Op woensdag 13 november 2019 10:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat als hij al aangevinkt is vanwege een bug je deze toch te zien krijgt.
Als je hem uitvinkt en daarna naar fok gaat en hem dan weer aanvinkt gaat het wel goed.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!
Doeiquote:Op woensdag 13 november 2019 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is opgelost, voornamelijk dankzij @:Muskusboktor57 .
Bedankt voor de hulp en tot ziens.
Terecht.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
begint die shit nu alweer?quote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |