Werkt goed hierquote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ze even achter de schermen laten weten dat hun systeem kut werkt en ze me eens met rust moeten laten over dat zwakzinnige Sinterklaas-gedoe. Dank
Even opnieuw aan- en uitzetten.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ze even achter de schermen laten weten dat hun systeem kut werkt en ze me eens met rust moeten laten over dat zwakzinnige Sinterklaas-gedoe. Dank
Het lijkt erop dat als hij al aangevinkt is vanwege een bug je deze toch te zien krijgt.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja godverdommequote:Op woensdag 13 november 2019 10:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Even opnieuw aan- en uitzetten.
Het is opgelost, voornamelijk dankzij @Muskusboktor57 .quote:Op woensdag 13 november 2019 10:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat als hij al aangevinkt is vanwege een bug je deze toch te zien krijgt.
Als je hem uitvinkt en daarna naar fok gaat en hem dan weer aanvinkt gaat het wel goed.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!
Doeiquote:Op woensdag 13 november 2019 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is opgelost, voornamelijk dankzij @:Muskusboktor57 .
Bedankt voor de hulp en tot ziens.
Terecht.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
begint die shit nu alweer?quote:Op woensdag 13 november 2019 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt maat!quote:Op woensdag 13 november 2019 10:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Even opnieuw aan- en uitzetten.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bedankt maat!
Zonder jou waren we hier nooit uitgekomen.
Is er ook een optie om in de sinterklaassfeer te blijven, zonder deze te verpesten met een gedateerde blackface?quote:Op woensdag 13 november 2019 10:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat als hij al aangevinkt is vanwege een bug je deze toch te zien krijgt.
Als je hem uitvinkt en daarna naar fok gaat en hem dan weer aanvinkt gaat het wel goed.
Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!
Ik hoop het voor je, want als je je feest laat verpesten door wat icons hier wordt het een zware tijd.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Is er ook een optie om in de sinterklaassfeer te blijven, zonder deze te verpesten met een gedateerde blackface?
Een zwarte tijd, huehue.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, want als je je feest laat verpesten door wat icons hier wordt het een zware tijd.
In ieder geval een zwarte tijdquote:Op woensdag 13 november 2019 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, want als je je feest laat verpesten door wat icons hier wordt het een zware tijd.
Lekker bezig pikquote:Op woensdag 13 november 2019 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zoals jullie wederom lezen ben ik messcherp deze ochtend.
klassequote:Op woensdag 13 november 2019 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zoals jullie wederom lezen ben ik messcherp deze ochtend.
@KingRolandtwitter:CNNFC twitterde op woensdag 13-11-2019 om 11:59:21At just 16, Dutch soccer prodigy Xavi Simons already has two million followers on Instagram. https://t.co/FNNK4RnGox https://t.co/morgBx0sY0 reageer retweet
Ik ben enorm benieuw naar waar je om gaat juichenquote:Op woensdag 13 november 2019 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo denk ik een topic in JUI openen.
Zou wel leuk zijn als jullie allemaal even reageren.(behalve werldgozer)
JUI / Vanavond naar de tandarts! Hier is hij dan!quote:Op woensdag 13 november 2019 14:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik ben enorm benieuw naar waar je om gaat juichen
Ik wilde net vragen of het om de tandarts ging. Leuk. Ik zal direct even meejuichenquote:Op woensdag 13 november 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
JUI / Vanavond naar de tandarts! Hier is hij dan!
Als ik maar geen TIA ervan krijg dan vind ik alles bestquote:Op woensdag 13 november 2019 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo denk ik een topic in JUI openen.
Zou wel leuk zijn als jullie allemaal even reageren.(behalve werldgozer)
Je vriendin je voor het blok gezet?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemiddag
Vanavond weer naar de AA.
11 dagen nuchter.
Ik ga vanavond naar de tandarts. (zie ook mijn topic)quote:Op woensdag 13 november 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemiddag
11 dagen nuchter.
Succesquote:Op woensdag 13 november 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemiddag
11 dagen nuchter.
Ik ben enigszins teleurgesteld dat je niet in mijn topic hebt gereageerd.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:34 schreef KingRoland het volgende:
kan niet wachten tot Stengs gaat spelen tegen de noord-ieren
wat zondequote:Op woensdag 13 november 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemiddag
11 dagen nuchter.
sorry rené maar toen ik bepaalde users in dat topic zag kreeg ik spontaan TIA trekjesquote:Op woensdag 13 november 2019 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben enigszins teleurgesteld dat je niet in mijn topic hebt gereageerd.
Zeker omdat het marketingtechnisch erg sterk is in mijn ogen dat deze tandarts om 18:00 nog open is.
Jammer dit, gewoon jammer!
Jammer dat je dit niet opzij kan zetten voor onze vriendschap.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sorry rené maar toen ik bepaalde users in dat topic zag kreeg ik spontaan TIA trekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |