Zou ook niet uit moeten maken. Zowel KZOP als Pegida heeft een geweldadig verleden.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
De reden, of de bevelgever daartoe, staat er niet bij.
VVD burgemeester over-mijn-lijk Jorritsma legt uit :quote:Op woensdag 13 november 2019 15:58 schreef Ciclon het volgende:
Zou ook niet uit moeten maken. Zowel KZOP als Pegida heeft een geweldadig verleden.
Niet alleen meneer Airfryer, ook z'n buurmannetje en die Sultana van een Simons. voor Sultana Simons is zelfs wiskunde te racistisch.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Jeffrey Afriyie lijkt me zo'n vermoeiend persoon hè. Als je met zo iemand praat moet je constant op je woorden letten dat je niemand beledigd.
Wie haat zaait zal haat oogstenquote:Wij zijn schietschijven geworden
quote:Op woensdag 13 november 2019 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Niet alleen meneer Airfryer, ook z'n buurmannetje en die Sultana van een Simons. voor Sultana Simons is zelfs wiskunde te racistisch.
Hagelschot met pepernoten. In je gezicht!quote:Op woensdag 13 november 2019 16:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
is 't toegestaan om een pepernoten lanceerinstallatie mee te brengen?
die eieren van vorig jaar is ook leuk hoor, alleen mist de link met sinterklaas. eieren is meer iets voor pasen.
Er zijn wel vaker zwakzinnigen die met dit argument komen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:29 schreef Ricardiyanoya het volgende:
Wie aangeeft dat Sinterklaas feest geen racistisch feestje is , is zelf een racist. Het is overduidelijk een verheerlijking van de slavernij tijd toen de zwarte medemens nog in plantages moesten werken en toen nog een untermensch was. Die tijd wordt keer op keer gevierd door de racistische medemens door het vieren van sinterklaasfeest.
Jij ziet spoken.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is niet dat er niet naar ze geluisterd is. Ze worden niet gehoorzaamd, maar dat is wat anders. Ze stellen zich bewust onverzoenlijk op omdat ze een tegenstelling tussen zwart en blank willen creeeren en vooral hun zwarte brothers van de Afrikaanse diaspora willen laten zien hoe slecht alle blanken wel niet zijn. Als ze Zwarte Piet niet meer hebben hebben ze niks anders dan geschiedvervalsing en dat gaat op een gegeven moment ook opvallen.
Sinterklaas komt oorspronkelijk uit Turkije. Drie keer raden waar de Turken het grootst in waren..quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:29 schreef Ricardiyanoya het volgende:
Wie aangeeft dat Sinterklaas feest geen racistisch feestje is , is zelf een racist. Het is overduidelijk een verheerlijking van de slavernij tijd toen de zwarte medemens nog in plantages moesten werken en toen nog een untermensch was. Die tijd wordt keer op keer gevierd door de racistische medemens door het vieren van sinterklaasfeest.
Inderdaad, daarom zit ik er echt niet mee dat ze afgelopen weekend zijn aangevallen en zal ik er ook niet mee zitten als ze zaterdag flink wat klappen krijgen , wie het niet wil horen moet het maar voelenquote:Op woensdag 13 november 2019 17:47 schreef HSG het volgende:
Je gaat een kinderfeest verzieken, je zoekt de confrontatie op op de dag zelf en tussen de kinderen die proberen te genieten, je beledigd mensen die het feest leuk vinden. Je bedreigd, intimideert en mishandeld mensen met een andere mening en je staat totaal niet open voor dialoog.
En vervolgens ga je zitten janken als je zelf een paar klappen terug krijgt?
Dat is overduidelijk niet het geval, het heeft zelfs geen ene reet met slavernij van donkere memsen te maken. Het is precies omgekeerd. Zwarte Piet is een Moor, iemand die vroeger blanke mensen tot slaaf maakte. Een boeman, net zoals de demon Krampus in Oostenrijk. Sommige aspecten van zijn uiterlijk kun je racistisch vinden, dat is ook de bron van de hele discussie, dat die rode lippen en oorbellen discriminerend zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:29 schreef Ricardiyanoya het volgende:
Klopt, ik vraag mij ook serieus af hoeveel procent van de negers en negerinnen in Nederland hetzelfde als hem denken. Ik ken veel negers en negerinnen maar niemand is het met hem eens.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Jeffrey Afriyie lijkt me zo'n vermoeiend persoon hè. Als je met zo iemand praat moet je constant op je woorden letten dat je niemand beledigd.
Dat dusquote:Op woensdag 13 november 2019 17:47 schreef HSG het volgende:
Je gaat een kinderfeest verzieken, je zoekt de confrontatie op op de dag zelf en tussen de kinderen die proberen te genieten, je beledigd mensen die het feest leuk vinden. Je bedreigd, intimideert en mishandeld mensen met een andere mening en je staat totaal niet open voor dialoog.
En vervolgens ga je zitten janken als je zelf een paar klappen terug krijgt?
De NPO geeft belachelijk veel macht aan kleine clubjes querulanten. Daarmee gooit de NPO constant olie op het vuur in het maatschappelijk debat. De invloed van die NPO is zodoende ook zeer negatief, en als klap op de vuurpijl wordt iedere burger gedwongen daar aan mee te betalen.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt, ik vraag mij ook serieus af hoeveel procent van de negers en negerinnen in Nederland hetzelfde als hem denken. Ik ken veel negers en negerinnen maar niemand is het met hem eens.
Ik ben ook helemaal geen voorstander van Zwarte Piet zoals hij was, en persoonlijk heb ik een hekel aan hem, en niet omdat het een neger is. Ik vind het terecht dat het is aangekaart en dat er naar geluisterd wordt. Maar je moet begrip hebben voor het feit dat mensen het niet als racistisch zien, ik was zelf ook helemaal vergeten dat ik me ooit bedacht had dat ik vond dat er iets mee was. Je moet er ook begrip voor hebben dat het een vermomming is, en je moet er begrip voor hebben dat mensen liever minder dan meer verandering willen en daar even tijd voor nodig hebben en dat ze niet willen dat in tussentijd hun feestje wordt verstoord.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Jij ziet spoken.
Volgens mij zijn deze tegenstanders van de karikatuur Zwarte Piet gewoon echt, en ook terecht, beledigd.
Waarom is dat nu zo moeilijk te aanvaarden?
Jij hebt er toch helemaal geen last van wanneer die rare clown verdwijnt?
Natuurlijk, zonder de Fake News Media had niemand het nu over Zwarte Piet. 95% van de gemeentes stelt ook helemaal geen eisen. Die hele KOZP is een marginaal verschijnsel dat door de NPO wordt opgeblazen tot iets van nationaal belang.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:39 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
De NPO geeft belachelijk veel macht aan kleine clubjes querulanten. Daarmee gooit de NPO constant olie op het vuur in het maatschappelijk debat. De invloed van die NPO is zodoende ook zeer negatief, en als klap op de vuurpijl wordt iedere burger gedwongen daar aan mee te betalen.
Maar waarom zou de NPO dat doen, wat winnen ze daar mee?quote:Op woensdag 13 november 2019 18:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Natuurlijk, zonder de Fake News Media had niemand het nu over Zwarte Piet. 95% van de gemeentes stelt ook helemaal geen eisen. Die hele KOZP is een marginaal verschijnsel dat door de NPO wordt opgeblazen tot iets van nationaal belang.
En nu plukken we daar lekker de vruchten van. Opgefokte mensen gaan ze nu aanvallen.
Bij de NPO weten ze wat goed voor u is.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar waarom zou de NPO dat doen, wat winnen ze daar mee?
Mensen tegen elkaar ophitsen, het cultiveren van rassenhaat en wantrouwen tegen je medemens, het geleidelijk afbreken van onze identeit, cultuur en beschaving, zodat de weg vrij wordt gemaakt voor een marxistische/communistische revolutie die ons allemaal zal knechten. Het transformeren van het vrije Westen.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar waarom zou de NPO dat doen, wat winnen ze daar mee?
Maar waarom zou je dit willen als NPO zijnde?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Mensen tegen elkaar ophitsen, het cultiveren van rassenhaat en wantrouwen tegen je medemens, het geleidelijk afbreken van onze identeit, cultuur en beschaving, zodat de weg vrij wordt gemaakt voor een marxistische/communistische revolutie die ons allemaal zal knechten. Het transformeren van het vrije Westen.
Iedereen zal hetzelfde zijn, of anders moet je weg. Niet gewoon dood. Uitgewist.
En Zwarte Piet veranderen in een bron van twist en rassenhaat is dan nog een van de kleinere instrumenten om dat doel te bereiken.
En wat had je dan verwacht, als je vrijwel een hele samenleving op de korrel neemt....quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:23 schreef Ricardiyanoya het volgende:
"Wij zijn schietschijven geworden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |