abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189927198
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Klopt, ik vraag mij ook serieus af hoeveel procent van de negers en negerinnen in Nederland hetzelfde als hem denken. Ik ken veel negers en negerinnen maar niemand is het met hem eens.
De NPO geeft belachelijk veel macht aan kleine clubjes querulanten. Daarmee gooit de NPO constant olie op het vuur in het maatschappelijk debat. De invloed van die NPO is zodoende ook zeer negatief, en als klap op de vuurpijl wordt iedere burger gedwongen daar aan mee te betalen.
pi_189927278
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Jij ziet spoken.

Volgens mij zijn deze tegenstanders van de karikatuur Zwarte Piet gewoon echt, en ook terecht, beledigd.

Waarom is dat nu zo moeilijk te aanvaarden?

Jij hebt er toch helemaal geen last van wanneer die rare clown verdwijnt?
Ik ben ook helemaal geen voorstander van Zwarte Piet zoals hij was, en persoonlijk heb ik een hekel aan hem, en niet omdat het een neger is. Ik vind het terecht dat het is aangekaart en dat er naar geluisterd wordt. Maar je moet begrip hebben voor het feit dat mensen het niet als racistisch zien, ik was zelf ook helemaal vergeten dat ik me ooit bedacht had dat ik vond dat er iets mee was. Je moet er ook begrip voor hebben dat het een vermomming is, en je moet er begrip voor hebben dat mensen liever minder dan meer verandering willen en daar even tijd voor nodig hebben en dat ze niet willen dat in tussentijd hun feestje wordt verstoord.

Dat heeft KOZP en wat daar omheen hangt helemaal niet, want ze zijn bezig met iets veel groters. Ze willen meer zwarten om met meer te zijn, grenzen open, ze willen bevoordeeld worden, ze willen betere baantjes, ze proberen de geschiedenis te vervalsen, ze willen blanken wit noemen en Turken tot zwarten rekenen, ze willen reparations, ze willen blanken de schuld geven van het falen van immigranten en niet hun remmende en verdommende culturen. Ze willen Nederland als heel racistisch afschilderen in het buitenland, ze willen dat blanken hun mond moeten houden over van alles en nog wat, ze willen mensen de mond snoeren door belediging te claimen. Zwarte Piet is slechts de stok om de hond te slaan, anders was dit al lang opgelost.

Je hebt het weggeknipt uit mijn reactie, maar ook jij zat hier pertinenten onzin te verkondigen. Daar heb ik niet alleen schijt aan, die splijtzwammers zijn ook erg gevaarlijk. Ik wil niet in een samenleving leven waar huidskleur er toe doet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 13 november 2019 @ 18:47:24 #153
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189927340
Als ik Airfryer zou heten zou ik ook boos op alles zijn..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 13 november 2019 @ 18:48:35 #154
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189927357
Wat ik nou weer lees... op Feesboek... geen idee of het waar is, maar eerlijk gezegd zou het me niet verbazen:
- dat die Mitchell Esajas die auto op dezelfde dag heeft aangeschaft die al rijp was voor de sloop.
- at ze (van KOZP) opeens geen telefoontjes bij zich mochten hebben
Bron is trouwens iemand uit Den Haag, gewoon een particulier, ik ga geen namen noemen.
  woensdag 13 november 2019 @ 18:51:22 #155
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189927397
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:39 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

De NPO geeft belachelijk veel macht aan kleine clubjes querulanten. Daarmee gooit de NPO constant olie op het vuur in het maatschappelijk debat. De invloed van die NPO is zodoende ook zeer negatief, en als klap op de vuurpijl wordt iedere burger gedwongen daar aan mee te betalen.
Natuurlijk, zonder de Fake News Media had niemand het nu over Zwarte Piet. 95% van de gemeentes stelt ook helemaal geen eisen. Die hele KOZP is een marginaal verschijnsel dat door de NPO wordt opgeblazen tot iets van nationaal belang.

En nu plukken we daar lekker de vruchten van. Opgefokte mensen gaan ze nu aanvallen.
pi_189927451
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Natuurlijk, zonder de Fake News Media had niemand het nu over Zwarte Piet. 95% van de gemeentes stelt ook helemaal geen eisen. Die hele KOZP is een marginaal verschijnsel dat door de NPO wordt opgeblazen tot iets van nationaal belang.

En nu plukken we daar lekker de vruchten van. Opgefokte mensen gaan ze nu aanvallen.
Maar waarom zou de NPO dat doen, wat winnen ze daar mee?
  woensdag 13 november 2019 @ 19:01:28 #157
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189927548
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Bij de NPO weten ze wat goed voor u is.

Het zijn wereldvreemde missionarissen die net van de universiteit afkomen, want dan zijn ze gretiger en makkelijker te manipuleren met loze beloftes.

Kijk bijvoorbeeld naar zo’n Tim Hofman.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 13 november 2019 @ 19:13:23 #158
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189927753
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Mensen tegen elkaar ophitsen, het cultiveren van rassenhaat en wantrouwen tegen je medemens, het geleidelijk afbreken van onze identeit, cultuur en beschaving, zodat de weg vrij wordt gemaakt voor een marxistische/communistische revolutie die ons allemaal zal knechten. Het transformeren van het vrije Westen.

Iedereen zal hetzelfde zijn, of anders moet je weg. Niet gewoon dood. Uitgewist.

En Zwarte Piet veranderen in een bron van twist en rassenhaat is dan nog een van de kleinere instrumenten om dat doel te bereiken.
pi_189927856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 19:13 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Mensen tegen elkaar ophitsen, het cultiveren van rassenhaat en wantrouwen tegen je medemens, het geleidelijk afbreken van onze identeit, cultuur en beschaving, zodat de weg vrij wordt gemaakt voor een marxistische/communistische revolutie die ons allemaal zal knechten. Het transformeren van het vrije Westen.

Iedereen zal hetzelfde zijn, of anders moet je weg. Niet gewoon dood. Uitgewist.

En Zwarte Piet veranderen in een bron van twist en rassenhaat is dan nog een van de kleinere instrumenten om dat doel te bereiken.
Maar waarom zou je dit willen als NPO zijnde?
  woensdag 13 november 2019 @ 19:20:29 #160
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189927865
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 17:23 schreef Ricardiyanoya het volgende:

"Wij zijn schietschijven geworden."
En wat had je dan verwacht, als je vrijwel een hele samenleving op de korrel neemt.... 8)7
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189928482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dit willen als NPO zijnde?
NPO is linkse kerk, ze geloven heilig in hun dogmatiek. Waarom willen veel moslims anderen hun geloof opleggen? Omdat ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Zo ook de aanhangers van de linkse kerk.

De NPO is politiek gezien totaal geen afspiegeling van Nederland. Het is voornamelijk randstad/grachtengordel ideologie. En die ideologie proberen ze middels de publieke omroep door de strotten van de Nederlandse burgers douwen.
  woensdag 13 november 2019 @ 20:02:24 #162
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_189928550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Volgens mij zijn deze tegenstanders van de karikatuur Zwarte Piet gewoon echt beledigd.
Niets dat een paar gesprekjes met een psycholoog niet kan oplossen. Met racisme heeft het in ieder geval niets te maken.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_189928697
quote:

[..]

Jij ziet spoken.

Volgens mij zijn deze tegenstanders van de karikatuur Zwarte Piet gewoon echt, en ook terecht, beledigd.

Waarom is dat nu zo moeilijk te aanvaarden?

Jij hebt er toch helemaal geen last van wanneer die rare clown verdwijnt?
Nee, de ECHTE beledigiden (zo er die al zou zijn) beginnen (qua beleving en gevoel) steeds meer op de achtergrond te geraken. Daar gaat het gewoonweg niet om. Het gaat om HAAT. Echt pure haat. Racisme op en top.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189928811
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 19:59 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

NPO is linkse kerk, ze geloven heilig in hun dogmatiek. Waarom willen veel moslims anderen hun geloof opleggen? Omdat ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Zo ook de aanhangers van de linkse kerk.

De NPO is politiek gezien totaal geen afspiegeling van Nederland. Het is voornamelijk randstad/grachtengordel ideologie. En die ideologie proberen ze middels de publieke omroep door de strotten van de Nederlandse burgers douwen.
Eng is dat. Want ik heb heel veel vrienden met een kleurtje. En toch voel ik mij als racist weggezet worden door dit soort berichten. Ik walg namelijk van mensen zoals deze Afiry en bijvoorbeeld Simons.
pi_189928849
Effe simpel gezegd...dit is mijn feest en ik mag mijn feest toch vieren zoals Ik het wil?

Zolang ik de wet niet overtreed. Toch?
  woensdag 13 november 2019 @ 20:19:30 #166
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_189928904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Niets dat een paar gesprekjes met een psycholoog niet kan oplossen. Met racisme heeft het in ieder geval niets te maken.
Reken maar van wel, alleen zijn échte de racisten de mensen die zich zogenaamd zo hevig gekwetst voelen door onze cultuur. Als het ze lukt om zwarte piet weg te werken dan beginnen ze doodleuk aan het volgende dat ze * kwetst*. Hun probleem is niet op te lossen door aan ze toe te geven. Dat willen ze ook helemaal niet.
Als ze t zo akelig vinden om zwart te zijn moeten ze hun gezicht maar wit verven. Daar voelen ze zich dan wellicht beter door. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 13 november 2019 @ 20:55:39 #167
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189929634
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 20:16 schreef Montagui het volgende:
Effe simpel gezegd...dit is mijn feest en ik mag mijn feest toch vieren zoals Ik het wil?

Zolang ik de wet niet overtreed. Toch?
Universele rechten van de mens, artikel 27, lid 1.
pi_189929776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 20:14 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Eng is dat. Want ik heb heel veel vrienden met een kleurtje. En toch voel ik mij als racist weggezet worden door dit soort berichten. Ik walg namelijk van mensen zoals deze Afiry en bijvoorbeeld Simons.
In mijn sociale leven merk ik niets van de door de NPO gesuggereerde problematiek. Echter zodra ik de TV aanzet krijg ik te horen dat alles weer kommer en kwel is.

Ben daarom ook erg blij dat er bezuinigingen op de NPO aanstaande zijn en dat de kijkcijfers dalen. In mijn kennissenkring kijken amper mensen nog ouderwets televisie.
pi_189929899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben ook helemaal geen voorstander van Zwarte Piet zoals hij was, en persoonlijk heb ik een hekel aan hem, en niet omdat het een neger is. Ik vind het terecht dat het is aangekaart en dat er naar geluisterd wordt. Maar je moet begrip hebben voor het feit dat mensen het niet als racistisch zien, ik was zelf ook helemaal vergeten dat ik me ooit bedacht had dat ik vond dat er iets mee was. Je moet er ook begrip voor hebben dat het een vermomming is, en je moet er begrip voor hebben dat mensen liever minder dan meer verandering willen en daar even tijd voor nodig hebben en dat ze niet willen dat in tussentijd hun feestje wordt verstoord.

Dat heeft KOZP en wat daar omheen hangt helemaal niet, want ze zijn bezig met iets veel groters. Ze willen meer zwarten om met meer te zijn, grenzen open, ze willen bevoordeeld worden, ze willen betere baantjes, ze proberen de geschiedenis te vervalsen, ze willen blanken wit noemen en Turken tot zwarten rekenen, ze willen reparations, ze willen blanken de schuld geven van het falen van immigranten en niet hun remmende en verdommende culturen. Ze willen Nederland als heel racistisch afschilderen in het buitenland, ze willen dat blanken hun mond moeten houden over van alles en nog wat, ze willen mensen de mond snoeren door belediging te claimen. Zwarte Piet is slechts de stok om de hond te slaan, anders was dit al lang opgelost.

Je hebt het weggeknipt uit mijn reactie, maar ook jij zat hier pertinenten onzin te verkondigen. Daar heb ik niet alleen schijt aan, die splijtzwammers zijn ook erg gevaarlijk. Ik wil niet in een samenleving leven waar huidskleur er toe doet.
Je overdrijft enorm. Er zijn een handvol idioten, waaronder bijvoorbeeld Sylvana Simons, die van beledigd zijn hun beroep hebben gemaakt, maar voor de meeste Nederlanders is huidskleur iets onbelangrijks, precies zoals jij wenst.
pi_189930417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 20:14 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Gewoon erboven staan.
pi_189930485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:48 schreef Lunatiek het volgende:
Wat ik nou weer lees... op Feesboek... geen idee of het waar is, maar eerlijk gezegd zou het me niet verbazen:
- dat die Mitchell Esajas die auto op dezelfde dag heeft aangeschaft die al rijp was voor de sloop.
- at ze (van KOZP) opeens geen telefoontjes bij zich mochten hebben
Bron is trouwens iemand uit Den Haag, gewoon een particulier, ik ga geen namen noemen.
Het kenteken is in beeld geweest. Laatste eigenaar 2015. Laat je niet opnaaien.

Wat wel bekend is is dat deelnemers van het 'congres' zelf knuppels bij zich hadden! Waarom?
pi_189930675
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Het kenteken is in beeld geweest. Laatste eigenaar 2015. Laat je niet opnaaien.

Wat wel bekend is is dat deelnemers van het 'congres' zelf knuppels bij zich hadden! Waarom?
Kinky sex?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189930709
KOZP = Antifa. Ze hebben kleur bekend.

Antifa is links fascistisch extremisme vermomd in deugpolitiek met termen als anti racistisch en inclusieviteit.

In werkelijkheid is de tolerantie ver te zoeken en is men nog racistischer dan degene die zij van racisme beschuldigen.

KOZP = racisme. Punt.

Oh ja, in navolging van alle volgers van KOZP en hun verwijten. Niet wij, maar JULLIE zijn de racisten.
pi_189930743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kinky sex?
Zou me niet verbazen. Maar ik denk ergens anders om.

Hint. Een Haagse politica.
pi_189930756
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:03 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

In mijn sociale leven merk ik niets van de door de NPO gesuggereerde problematiek. Echter zodra ik de TV aanzet krijg ik te horen dat alles weer kommer en kwel is.

Ben daarom ook erg blij dat er bezuinigingen op de NPO aanstaande zijn en dat de kijkcijfers dalen. In mijn kennissenkring kijken amper mensen nog ouderwets televisie.
Houden zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')