Ja, maar geen officiëlequote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ergens heeft Mikey wel gelijk dat GoT een hypeserie is natuurlijk.
Met al het dagjesvolk in de Burlington Bar die applaudiseren als bAdAsS aRyA weer plotarmor galore heeft.
Dat je hier nog serieus op in gaatquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:11 schreef I het volgende:
Welke (langlopende) serie vervalt niet in de 'hypecultuur'.. Zo kan je alles wel die kant op trekken.
Haha.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je hier nog serieus op in gaat
Man man man
GTST natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:11 schreef I het volgende:
Welke (langlopende) serie vervalt niet in de 'hypecultuur'.. Zo kan je alles wel die kant op trekken.
Ja, of gewoon omdat ze het zelf ook een goeie serie vonden natuurlijkquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
mensen zijn dat gaan kijken om erbij te horen in sociale kringen.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, of gewoon omdat ze het zelf ook een goeie serie vonden natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je hier nog serieus op in gaat
Man man man
Soms facepalm ik nog wel eens random als ik aan jouw opmerking na The Long Night denk.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Jr is in het bejaardentehuis later nog bezig over GoT
Ja, maar jij die niet eens meer door had dat Jorah dood ging omdat je zo mad was is net zo goed een facepalm waardquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms facepalm ik nog wel eens random als ik aan jouw opmerking na The Long Night denk.
Hahah grappig dat je dit zegtquote:
Omdat het niet meer relevant was.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar jij die niet eens meer door had dat Jorah dood ging omdat je zo mad was is net zo goed een facepalm waard
Prison Break en Lostquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prison Break seizoen 1 was baanbrekend vroeger opeens keek iedereen dat.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah grappig dat je dit zegt
Iemand reageerde zo op Reddit tegen mij laatst nog
quote:
laatst seizoen 9 op Netflix gezien ze zijn een goeie weg in geslagen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
The Walking Dead was al een trainwreck in aflevering 2.
Bumagodquote:
Dat je het nog zolang volhoudt.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
laatst seizoen 9 op Netflix gezien ze zijn een goeie weg in geslagen.
Ik zag laatst een filmpje van Jan Jaap van der Wal dat hij Rutte belachelijk maaktquote:
Jan Jaap van der Wal is echt pijnlijk ongrappig.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van Jan Jaap van der Wal dat hij Rutte belachelijk maaktDie was ook wel prachtig
Vind je? Ik vind hem echt juist leuk. Hij was in de slimste mens ook vermakelijk, samen met Herman Brusselmansquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan Jaap van der Wal is echt pijnlijk ongrappig.
Kan er wel van genieten hoe hij Nederland belachelijk maakt in België, en andersom. Hij is/was daar vaak te gast bij zo'n Belgische versie van DWDDquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van Jan Jaap van der Wal dat hij Rutte belachelijk maaktDie was ook wel prachtig
Ik zag hem laatst eens bij Dit Was Het Nieuws en daar was het bij elke grap van hem cringen omdat hij totaal niet grappig was. Verder keek ik toen alleen omdat Ronald Goedemondt er zatquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem echt juist leuk. Hij was in de slimste mens ook vermakelijk, samen met Herman Brusselmans
Goedemondtgodquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst eens bij Dit Was Het Nieuws en daar was het bij elke grap van hem cringen omdat hij totaal niet grappig was. Verder keek ik toen alleen omdat Ronald Goedemondt er zat
Dit was het nieuws was vroeger ook wel leuker met Thomas Acda. Dat is echt een godquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst eens bij Dit Was Het Nieuws en daar was het bij elke grap van hem cringen omdat hij totaal niet grappig was. Verder keek ik toen alleen omdat Ronald Goedemondt er zat
Dit ja. En Heertje kon genadeloos hard zijnquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit was het nieuws was vroeger ook wel leuker met Thomas Acda. Dat is echt een god
Ik heb dat verder nooit zo gevolgd.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit was het nieuws was vroeger ook wel leuker met Thomas Acda. Dat is echt een god
Ik heb laatst sketches gezien van Dit was het nieuws met Heertje en Maarten van Rossemquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:27 schreef I het volgende:
[..]
Dit ja. En Heertje kon genadeloos hard zijn
quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat verder nooit zo gevolgd.
Die presentator ook met zijn grappen van de autocue
Die grappen schrijft hij ook zelf hèquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat verder nooit zo gevolgd.
Die presentator ook met zijn grappen van de autocue
MaartenGodquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb laatst sketches gezien van Dit was het nieuws met Heertje en Maarten van RossemDat is echt machtig mooi die 2
Ik hou van hemquote:
Nol Brouwerquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:30 schreef I het volgende:
Harm Edens is juist begonnen bij DWHN vanwege z'n schrijftalent. Hij heeft daarvoor jarenlang meegewerkt als schrijver bij SamSam en Het zonnetje in huis etc.
Jaquote:
Leuk hoe hij het in 2008 al had over overkill aan voetbal.quote:
Hoop hoogleraren, professoren en shizzle die een hekel hebben aan voetbal sowieso. Blijft toch proletensport hequote:Op dinsdag 12 november 2019 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hoe hij het in 2008 al had over overkill aan voetbal.
Toen viel dat nog hartstikke erg mee, nu heb je elke dag wel een paar wedstrijden om te kijken
quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop hoogleraren, professoren en shizzle die een hekel hebben aan voetbal sowieso. Blijft toch proletensport he
Muah er zijn ook genoeg hoogleraren, professoren en shizzle die juist fan zijn van voetbal. Fans heb je echt in alle lagen van opleidingniveau.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop hoogleraren, professoren en shizzle die een hekel hebben aan voetbal sowieso. Blijft toch proletensport he
Erik Scherdergodquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er zijn ook genoeg hoogleraren, professoren en shizzle die juist fan zijn van voetbal. Fans heb je echt in alle lagen van opleidingniveau.
Gisteren zag ik nog die wetenschapper over het brein die altijd bij DWDD zat op de tribune bij Ajax.
Nja het valt me gewoon opquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er zijn ook genoeg hoogleraren, professoren en shizzle die juist fan zijn van voetbal. Fans heb je echt in alle lagen van opleidingniveau.
Gisteren zag ik nog die wetenschapper over het brein die altijd bij DWDD zat op de tribune bij Ajax.
hahaaa proleetquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja het valt me gewoon opVind het verder ook niet boeiend ofzo want ik volg het ook dus ja zou beetje raar zijn dan
Misschien omdat er meer hoogleraren en wetenschappers zijn die ergens een uitspraak over doen, en als het dan negatief is over voetbal pik je dat sneller op. Terwijl een glazenwasser of putjesschepper die niks met voetbal heeft niet zijn verhaal doet dan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja het valt me gewoon opVind het verder ook niet boeiend ofzo want ik volg het ook dus ja zou beetje raar zijn dan
En jij?quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:49 schreef Fok-it het volgende:
Erik Scherder is wel echt een type waar Wim Kieft heel moe van wordt waarschijnlijk
Je kan van een groepsverkrachting zeggen wat je wil, maar je wordt er wel wakker van.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:50 schreef I het volgende:
Je kan zeggen van fascisme wat je wilt, maar het is wel goed voor je conditie.
Ik ken hem niet zo goed. Vind hem wel vermakelijk. Maar mediageil is hij welquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan van een groepsverkrachting zeggen wat je wil, maar je wordt er wel wakker van.
Hij begint er een beetje in te geloven.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed. Vind hem wel vermakelijk. Maar mediageil is hij wel
Leuk die oude filmpjes met zijn cokehoofd ook.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:53 schreef Fok-it het volgende:
https://www.youtube.com/results?search_query=Wim+Kieft+moe
Die hoeveelheid filmpjes ook![]()
Maar zijn niet veel filmpjes meer volgensm ij in de periode dat hij echt goed verslaafd was toch ofwel, zijn eerste periode verslaving danquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk die oude filmpjes met zijn cokehoofd ook.
Nee dan is het rond 2012-2013 zo'n beetje, zijn nog wel te vinden volgens mij.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zijn niet veel filmpjes meer volgensm ij in de periode dat hij echt goed verslaafd was toch ofwel, zijn eerste periode verslaving dan
Ja klopt. Beetje hele dag inktvisringen eten en sangria drinken. lekker manquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan is het rond 2012-2013 zo'n beetje, zijn nog wel te vinden volgens mij.
En hij had ook een terugvalletje later na 2014 hè, stond in zijn tweede boek. Zwaar aan de zuip op vakantie.
En ergens coke regelen als je vriendin al in het vliegtuig naar huis zit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Beetje hele dag inktvisringen eten en sangria drinken. lekker man
Dat begint wel een terugkerend ritueeltje te worden hequote:
Mwaaah, valt mee.quote:Op dinsdag 12 november 2019 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat begint wel een terugkerend ritueeltje te worden he
Ik dit weekend ook Airfryertje aangehad verderquote:
Lekker man, wat had je er in?quote:Op dinsdag 12 november 2019 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dit weekend ook Airfryertje aangehad verder
Patattekes en delletjesquote:
Daar is heel weinig mis meequote:
Echt hoor.quote:
Wat heb je nog meer danquote:Op dinsdag 12 november 2019 03:19 schreef I het volgende:
[..]
Echt hoor.
De doos is hier weer leeg helaasch. MAaaaar ik heb wel andere viesdikke snacks gekocht.
Nu eerst dus even loempia's.
Koekoekquote:Op dinsdag 12 november 2019 03:21 schreef I het volgende:
[..]
Bamischijfjes, kroketjes, chicken strips
Dat is wel serieus waar jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 03:22 schreef I het volgende:
En precies wanneer ik dit typ, zegt Ronald Goedemondt; De enige mensen die nog meer verkleinwoordjes gebruiken dan kakkers, zijn dikke mensen die praten over vette snacks.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 12 november 2019 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel serieus waar jaBeetje downplayen
Bittergarnituurtjequote:Op dinsdag 12 november 2019 03:27 schreef I het volgende:
[..]
Heerlijk tochValt mee joh. Bamischijfje, kroketje, loempiaatje, bitterballetje, frikandelletje.
Moet kunnenquote:Op dinsdag 12 november 2019 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bittergarnituurtje
Dat je 36 stuks wegnast maakt niet uit want er staat toch tje achter
Goedemorgen Flipsebips. alles goed met u?quote:
Jaaaaaa met jou?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen Flipsebips. alles goed met u?
ja, best prima.quote:
Nooit kleding halen uit Chinaquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Een winterjas, 2 truien, 2 shirts, 1 blousje en een screenprotector voor nieuwe telefoon voor 65 euro is niet verkeerd in ieder geval
Ik durf het niet, voor je weet word ik ook verkouden.quote:
Heb je een knuffel nodig?quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:58 schreef Tjacka het volgende:
Fijn dat jullie zo aardig voor mij zijn op deze dinsdagmorgen
Zie dat maar eens te weigerenquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
iepink Mortaxx
Hey Mortaxx,
Heb je zin om bij ons op Discord te komen, we zoeken nog meer gezellige mensen
Groetjes van ons!
Het is echt een treurig clubje he
Ja ik heb de link maar weggelaten anders blijft hier niemand overquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie dat maar eens te weigeren
quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
iepink Mortaxx
Hey Mortaxx,
Groetjes van ons!
Hahaaaaahhhahaahahahhahquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
iepink Mortaxx
Hey Mortaxx,
Groetjes van ons!
Wat heb je teruggezegdquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik heb de link maar weggelaten anders blijft hier niemand over
Heb jij ook nog een eigen discord?quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:32 schreef I het volgende:
Die van mij is inmiddels stukken gezelliger zonder die drie.
Drie wat?quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:32 schreef I het volgende:
Die van mij is inmiddels stukken gezelliger zonder die drie.
Joh, ik heb de originele, die andere twee heb ik er uitgegooid. Die zijn voor zichzelf begonnen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij ook nog een eigen discord?
Musketiersquote:
Driepink doet braaf wat hem opgedragen wordt.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
iepink Mortaxx
Hey Mortaxx,
Groetjes van ons!
quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Driepink doet braaf wat hem opgedragen wordt.
Zelden zo'n slappe zak meegemaakt.
Ah op die manier. Verklaart wel waarom ik er niet meer in zitquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:46 schreef I het volgende:
[..]
Joh, ik heb de originele, die andere twee heb ik er uitgegooid. Die zijn voor zichzelf begonnen.
[..]
Musketiers
Vooral dat ze jou gezellig vinden hahaquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
iepink Mortaxx
Hey Mortaxx,
Groetjes van ons!
Goeie genadequote:Op dinsdag 12 november 2019 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral dat ze jou gezellig vinden haha
TRU-SC, FEE-SC, MEN-SC, DTSquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. In welke SC zaten die allemaal dan?
Wat? Wat?quote:
Je bent meer dan welkom hoor. Ik ga alleen niet kansloos uitnodigingen sturenquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier. Verklaart wel waarom ik er niet meer in zit
Ik vond het een stevige dissquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat? Wat?
Had ik het moeten noten?
Of had je me niet in ONZ verwacht?
Of gaat het niet goed met jou?
Hallo? GGMM? Gaat het??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, hoeft niet. Zit al in een paar discords en ik doe er echt bijna niets meequote:Op dinsdag 12 november 2019 13:01 schreef I het volgende:
[..]
Je bent meer dan welkom hoor. Ik ga alleen niet kansloos uitnodigingen sturen
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
Wel bijzonder, FOK! is niet goed genoeg, anoniem, allemaal hielenlikkers!!
We hebben mensen voor onze discord nodig, op naar FOK!
Stuur mij de link want ik wil welquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
iepink Mortaxx
Hey Mortaxx,
Groetjes van ons!
Allemaal pure kut dusquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het een stevige dissDankje denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je je nieuwe collega's nu al zat?quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:05 schreef Kiid het volgende:
En ook nog eens lekker zonder collega's. Dit zou ik echt vaker moeten hebben
Was ze bij binnenkomst al zatquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je je nieuwe collega's nu al zat?
Jij hoort nog niet bij het kliekje.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:07 schreef Solotovski het volgende:
Goedemiddag
Krijg ik nu ook een begroeting van meneer de FA?
Nee, dat feest is één grote teringzooi geworden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe staan de zaken? Heb je het Sinterklaasjournaal gezien? (Ik nog niet)
Ah, dacht dat ze er allemaal niet warenquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
1tje op haar plek en de anderen weet ik niet want ben er pas zelf net
Hahaha suck my dickquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hoort nog niet bij het kliekje.
Nee grapje ik begroet gewoon iedereen!Hallo Solo!
@ch.. oh wachtquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha suck my dick
Hallootjes
Loop je niet gezellig een lunch wandeling met ze?quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:05 schreef Kiid het volgende:
En ook nog eens lekker zonder collega's. Dit zou ik echt vaker moeten hebben
Bij een bedrijf waar ik vroeger werkte liepen we ook altijd een rondje tijdens de lunchquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Loop je niet gezellig een lunch wandeling met ze?
Walgelijk is dat. Zie ze hier ook wel eens over het industrieterrein lopenquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heh Naatje is daar toch altijd?quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou ook allang op de VU moeten zijn
Tenzij ze daar een open dak hebben zou hij zich dan nu geen zorgen moeten maken over regen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heh Naatje is daar toch altijd?
Ik houd het op karma ja... Eerder op de dag was het wel gewoon droog zo te zien.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou ook allang op de VU moeten zijn
Kliekje blijft maar groeien merk ikquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hoort nog niet bij het kliekje.
Nee grapje ik begroet gewoon iedereen!Hallo Solo!
quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kliekje blijft maar groeien merk ik
Echt hèquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor mij hoef je nooit bang te zijn Tjacka
Met Flip zou ik wel oppassen...
Nee ze heeft een vriend. Dus ze is een stuk vrolijker.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor mij hoef je nooit bang te zijn Tjacka
Met Flip zou ik wel oppassen...
Ik eet erwtensoepquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En het is gvd nog geen eens winter.
Nee. Ik vind het een heel leuk evenement en nooit bewust meegemaakt. Dus dit jaar heb ik er erg zin in!quote:
Echt hèquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En het is gvd nog geen eens winter.
FEE is ook wel iets voor jouquote:Op dinsdag 12 november 2019 14:12 schreef Tjacka het volgende:
Ook zou ik een goede ELF en BNW moderator zijn!
Je hebt zeker potentie.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blij dat je mijn kwaliteiten ook ziet. Nu @:ggmm en @:yvonne nog.
Ik had eerlijk gezegd wel meer eigen inbreng verwacht.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb even een End of the F***ing world topic gemaakt
F&S / [NETFLIX] The End of the F***ing World
Zou wel leuk zijn als jullie allemaal even reageren!
Dat zei de moeder van @onlogisch ook vannacht!quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:31 schreef I het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd wel meer eigen inbreng verwacht.
Ik heb gereageerd. Ben ik nu lief?quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eerst seizoen 2 nog afkijken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er voor jequote:Op dinsdag 12 november 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
Je liep 2 afleveringen op mij voor lapzwansquote:Op dinsdag 12 november 2019 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eerst seizoen 2 nog afkijken.
Ja, nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je liep 2 afleveringen op mij voor lapzwans
quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van @:onlogisch ook vannacht!
Scherp.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van @:onlogisch ook vannacht!
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 12 november 2019 14:35 schreef Lukse het volgende:
[..]
Jammer. Dan heb nou voor niets twee reacties gezet.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:38 schreef Tjacka het volgende:
GGMM wordt op zijn nummer gezet in de VBL sc!
quote:
Te koud buitenquote:Op dinsdag 12 november 2019 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit lekker warm in de McD.quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar het is te koud buiten.
Inb4: niet mijn probleem
Smerig varkenquote:
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:47 schreef I het volgende:
[..]
Ja, kom net bij de arts vandaan. Even snel een hapje eten.
En? Mag je alweer 40 uur werkenquote:Op dinsdag 12 november 2019 14:47 schreef I het volgende:
[..]
Ja, kom net bij de arts vandaan. Even snel een hapje eten.
Ja doe ik!quote:Op dinsdag 12 november 2019 14:57 schreef I het volgende:
Heb mezelf weer helemaal volgestouwd. Tijd om naar huis te gaan.
@:GGMM verwijder jij dat subforum nog even? Joejoeee!
Ik denk dat ik ook wat vaker in F&S ga posten, topics daar zijn best leuk!quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ggmm is wel veel in onz. Wordt het hem in vbl te heet onder de voeten
Wie?quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wat vaker in F&S ga posten, topics daar zijn best leuk!
Wat denk je, zal een topic over de nieuwe Scooby Doo film het goed doen?
Marvel doet het altijd goedquote:Op dinsdag 12 november 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wat vaker in F&S ga posten, topics daar zijn best leuk!
Wat denk je, zal een topic over de nieuwe Scooby Doo film het goed doen?
Dat zeg ik toch ook niet jeetjequote:Op dinsdag 12 november 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scooby Doo is niet van Marvel, idioot.
Goed bezig maat, nu Faux. nog uit de index slopen, of op de hoogte brengen dat ie nog mod is van SES.quote:
Het is een lieve man. Al neemt hij wel mijn acts soms serieus en is hij ineens zeer boos op mij.quote:
Maak je geen zorgen. Ik neem jou totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een lieve man. Al neemt hij wel mijn acts soms serieus en is hij ineens zeer boos op mij.
Ach, ik neem mezelf ook wel eens veel te serieusquote:Op dinsdag 12 november 2019 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is een lieve man. Al neemt hij wel mijn acts soms serieus en is hij ineens zeer boos op mij.
GGMM heeft ook een act! Met zijn !quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zei @onlogisch zijn moeder niet vannacht!quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Ik neem jou totaal niet serieus.
GGMM is na kingroland en jiggy misschien wel de grootste act op FOK!.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GGMM heeft ook een act! Met zijn !
Nam ik mijzelf maar eens serieusquote:Op dinsdag 12 november 2019 15:50 schreef I het volgende:
[..]
Ach, ik neem mezelf ook wel eens veel te serieus
Om over Kluun nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMM is na kingroland en jiggy misschien wel de grootste act op FOK!.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar GGMM is wel de leukste daar niet van.
Kingroland is die vreemde snuiter die kickt op barely legal of zelfs minderjarige aziaatjes tochquote:Op dinsdag 12 november 2019 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMM is na kingroland en jiggy misschien wel de grootste act op FOK!.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kingroland is die vreemde snuiter die kickt op barely legal of zelfs minderjarige aziaatjes toch
Ik wou je net een discorduitnodiging sturenquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg nooit dm's
Ja, voor FA-zaken, maar nooit eens iemand die nou eens vraagt hoe het met MIJ gaat.
Stuur je pics van je tieten als ik join?quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:19 schreef I het volgende:
[..]
Ik wou je net een discorduitnodiging sturen
Hou je bek over mijn mattiequote:Op dinsdag 12 november 2019 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kingroland is die vreemde snuiter die kickt op barely legal of zelfs minderjarige aziaatjes toch
Alhoewel hier inhoudelijk niets tegen in te brengen valt waardeer ik het toch niet dat je over mijn maat KingRoland roddelt!quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch naar een plek zonder internetquote:
Ik voel me ook helemaal niet op m'n gemak!quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Wow ik zie een zogenaamde spanning hier.
Godver, daar gaat het dus mis.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur je pics van je tieten als ik join?
Het gaat hard tegen hard in de onz scquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel me ook helemaal niet op m'n gemak!
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat hard tegen hard in de onz sc
TR gezetquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen mention ontvangen.
Klootzak
@:lange_lans
Ùs Piet seit dat ek altiten.quote:
Ook niet heel gek, hij had het gewoon niet vaak bij het rechte eind.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ùs Piet seit dat ek altiten.
Is noch wol oanwêsich op 'e nasjonale tillevizje, mar op 'e kermissender is syn kontrakt ôfrûn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |