2 keer.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
Sagan in de OP![]()
![]()
En zou haags terug komen als haags_bikkeltje ?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had lapo moeten hunten. Er moeten meer honten in de OP!
[ afbeelding ]
Die Pestenaar kan er dan ook wel wat vanquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die Pestenaar kan er dan ook wel wat van
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:15 schreef scrupuleus het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Muck
Aan de slag vandaag?
Ik blijf het bizar vinden wat antibiotica kan doenquote:
Alles behalve Sagan. Die kop inmiddels wel genoeg gezienquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had lapo moeten hunten. Er moeten meer honten in de OP!
[ afbeelding ]
Ik kan mij niet echt herinneren dat ik dat ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden wat antibiotica kan doen
Ooit een keer zwaar nodig gehad maar was een ultiem redmiddel dst ze liever niet inzetten maar dan liever gewoon m'n been eraf halen omdat de ontsteking toch maar in m'n onderbeen zatquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan mij niet echt herinneren dat ik dat ooit heb gehad.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ooit een keer zwaar nodig gehad maar was een ultiem redmiddel dst ze liever niet inzetten maar dan liever gewoon m'n been eraf halen omdat de ontsteking toch maar in m'n onderbeen zat
Zit er helaas nog wel op. Anders altijd piraat met halloweenquote:
Arrrrggquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zit er helaas nog wel op. Anders altijd piraat met halloween
quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ooit een keer zwaar nodig gehad maar was een ultiem redmiddel dst ze liever niet inzetten maar dan liever gewoon m'n been eraf halen omdat de ontsteking toch maar in m'n onderbeen zat
Gaat mij niet om de sportieve overwinningen johquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die mag de helft vd tijd kampioen worden
Niet? Jij vindt het toch leuk om sport te kijken?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat mij niet om de sportieve overwinningen joh
Ik geloof dat je me met iemand anders verward jongemanquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet? Jij vindt het toch leuk om sport te kijken?
Wil ik weten wat je gedaan hebt met je rug?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me met iemand anders verward jongeman![]()
Trouwens last van mijn rug en zin nog te slapen
Opleiding gedaan met wat slaaptekort en teveel filesquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je gedaan hebt met je rug?
Verder zou slapen nog wel lekker zijn, al werk ik lekker thuis vandaag, dus ik hoef niet de file ellende in.
Ik heb geen laptop, dus dat zou mij niet lukken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:41 schreef Molo het volgende:
Thuiswerken klinkt vandaag heerlijk
Ik zou gerust de hele dag vanuit bed kunnen werken. Ok, niet op die manier
Desktop naar je bed slepen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen laptop, dus dat zou mij niet lukken.
Niet handig, er ligt een dame in bed en ik heb dan niet genoeg plek voor mijn 30inch monitor.quote:
Ligt L nog steeds in bed?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet handig, er ligt een dame in bed en ik heb dan niet genoeg plek voor mijn 30inch monitor.
Ja, maar nu is het wel lekker, kan ik even rustig ontbijten en krantje lezen terwijl zij met de ipad in bed ligt.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt L nog steeds in bed?![]()
Dacht dat ze bij jou altijd van het vroege opstaan waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |