Het is een fucking kabouter! Ik denk dat ie kleiner is dan Wesley.quote:Op maandag 11 november 2019 19:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is ook flauwekul, de bitch wilde e.e.a. direct bezegelen en veilig stellen voordat ie zou besluiten om alsnog terug te gaan naar Monique.. Gewoon handig en broekmans is er ingetuind
go fish!quote:
Precies dit ja.quote:Op maandag 11 november 2019 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"Meer wil ik er niet over zeggen"... maar er is dus wel 'meer' om te zeggen?
Je afvragen wat iemands beweegredenen zouden kunnen zijn is geen druk maken hoor. Ik vind het een heerlijke 'gate' en vroeg me gewoon iets hardop af.quote:Op maandag 11 november 2019 19:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Omdat liegen erger is?
Waar maak je je druk over![]()
Was die Monique al in beeld in 2014?
Dan moet je even terug lezen.quote:Op maandag 11 november 2019 19:29 schreef Jauke het volgende:
[..]
Waarom zou ze in godsnaam nog een extra sneer naar Monique willen geven, bovenop de gehele situatie die al speelt? Ik snap jullie logica niet? Monique heeft haar geloof ik niets aangedaan. Zo duivels is Bridget echt niet hoor.
Waarschijnlijk hebben veel mensen de kus gezien (?) en is het daarom onmogelijk om die kus nog te ontkennen. Die geruchten zijn er namelijk niet voor niets.
Kan bijna niet, die Wesley is 1,47 meter of zoiets, die kan niet eens bij de deurbelquote:Op maandag 11 november 2019 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een fucking kabouter! Ik denk dat ie kleiner is dan Wesley.
Ze wil in elk geval dat we (of beter gezegd, Monique) dénkt dat er wellicht meer gebeurd is dan die zoen. Anders zeg je 'er was een zoen, meer niet', lijkt me.quote:Op maandag 11 november 2019 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"Meer wil ik er niet over zeggen"... maar er is dus wel 'meer' om te zeggen?
Of je praat mij even bij.quote:Op maandag 11 november 2019 19:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan moet je even terug lezen.
Sneer. Een sneer is een gemene, stiekeme trap onder de gordel.
Net zoals dat het ook totaal onschuldig was dat ze weken geleden openbaar op de foto stond met het Andre kettinkje zichtbaar om? Ook vast niet lullig bedoeld?quote:Op maandag 11 november 2019 19:29 schreef Jauke het volgende:
[..]
Waarom zou ze in godsnaam nog een extra sneer naar Monique willen geven, bovenop de gehele situatie die al speelt? Ik snap jullie logica niet? Monique heeft haar geloof ik niets aangedaan. Zo duivels is Bridget echt niet hoor.
teruglezen is bijna niet te doen in dit topic gaat zo snelquote:Op maandag 11 november 2019 19:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan moet je even terug lezen.
Sneer. Een sneer is een gemene, stiekeme trap onder de gordel.
klein, jeugdig, kinderlijk, onvolwassen, puberaal, kleutergedragquote:Op maandag 11 november 2019 19:40 schreef Messina het volgende:
Hij is 1.77, zo klein is dat nou ook weer niet.
Ja, maar er werd gesproken over "zo klein als een kabouter", en dat heeft niets met jouw opsomming te makenquote:Op maandag 11 november 2019 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
klein, jeugdig, kinderlijk, onvolwassen, puberaal, kleutergedrag
Ja, oke. Dat was raar.quote:Op maandag 11 november 2019 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zoals dat het ook totaal onschuldig was dat ze weken geleden openbaar op de foto stond met het Andre kettinkje zichtbaar om? Ook vast niet lullig bedoeld?
Nee joh, 1.77?quote:Op maandag 11 november 2019 19:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, maar er werd gesproken over "zo klein als een kabouter", en dat heeft niets met jouw opsomming te maken
omdat yv bijzonder is.quote:Op maandag 11 november 2019 19:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, maar er werd gesproken over "zo klein als een kabouter", en dat heeft niets met jouw opsomming te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |