Toen we nog in permanente staat van oorlog verkeerden bedoel je?quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Wat was dit toch een prachtig continent vroegah.
Het gemeentekantoor bestormen was meer proportioneel geweest.quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Nikonlover het volgende:
Tja, ik keur het niet goed maar het verbaasd mij niets dat dit soort dingen gebeuren... Ik vrees dat we dit nog vaker gaan zien.
Nee, gewoon een jaar of 15 geleden.quote:Op maandag 11 november 2019 17:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toen we nog in permanente staat van oorlog verkeerden bedoel je?
Toen men nog niet gebouwen in de fik stak? Die tijd heeft nooit bestaan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Wat was dit toch een prachtig continent vroegah.
Het groot kapitaal heeft nu eenmaal al jaren de macht. Die wilden de lonen drukken, meer concurrentie en dit is het gevolg.quote:Op maandag 11 november 2019 17:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daarna kende we lange tijd vrede, totdat iemand het een goed idee vond om hele hordes mensen te importeren uit door permanente verscheurd door conflicten en oorlogen landen uit met name Afrika.
Importeer oorlog en conflict en je krijgt oorlog en conflict.
Die mensen veranderen niet, zijn al duizenden jaren exact hetzelfde, zit in de genen maar dat is geen populaire conclusie.
Beetje pijnlijk dat 15 jaar geleden Theo van Gogh vermoord werd. Opmerkelijk dat je Nederland toen op z'n mooist vond.quote:Op maandag 11 november 2019 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon een jaar of 15 geleden.
Mwah dat is 1 zijde.quote:Op maandag 11 november 2019 17:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het groot kapitaal heeft nu eenmaal al jaren de macht. Die wilden de lonen drukken, meer concurrentie en dit is het gevolg.
Wie dan?quote:Op maandag 11 november 2019 17:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah dat is 1 zijde.
De extreem links figuren zorgde ervoor dat de hele familie kan nareizen.
Redelijk krankzinnig sowieso.
16 jaar dan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk dat 15 jaar geleden Theo van Gogh vermoord werd. Opmerkelijk dat je Nederland toen op z'n mooist vond.
Ah, onbewezen, achterliggende, duistere krachten dus. Voor complottheorietjes is een apart subforum.quote:Op maandag 11 november 2019 17:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Stamt uit de EVRM, waar links regeert op de achtergrond.
De tijd dat de ETA nog met enige regelmaat bommen plantte, mooi was dat altijd.quote:Op maandag 11 november 2019 17:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk dat 15 jaar geleden Theo van Gogh vermoord werd. Opmerkelijk dat je Nederland toen op z'n mooist vond.
Niks daarvan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, onbewezen, achterliggende, duistere krachten dus. Voor complottheorietjes is een apart subforum.
Kan ik me niks van herinnerenquote:Op maandag 11 november 2019 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De tijd dat de ETA nog met enige regelmaat bomen plantte, mooi was dat altijd.
Wanneer is extreem links aan de macht geweest? Die verdragen zijn door centrum regeringen gesloten.quote:Op maandag 11 november 2019 17:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah dat is 1 zijde.
Bron dan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niks daarvan.
De commissies en rechters die de wetgeving op dit gebied opstelt zijn notoire linksstemmers.
Dat zijn geen complotten.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Nikonlover het volgende:
Tja, ik keur het niet goed maar het verbaasd mij niets dat dit soort dingen gebeuren... Ik vrees dat we dit nog vaker gaan zien.
Dat was krap een jaar nadat een politicus was omgelegd door een terrorist, ook niet echt een goed voorbeeldquote:
Is algemeend bekend sjappie. Rechts haalde ze hierheen, links zorgde ervoor dat ze bleven.quote:Op maandag 11 november 2019 17:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, onbewezen, achterliggende, duistere krachten dus. Voor complottheorietjes is een apart subforum.
Jij zegt weer iets totaal anders. Kijk aan. Over welk complot heb jij het dan?quote:Op maandag 11 november 2019 17:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is algemeend bekend sjappie. Rechts haalde ze hierheen, links zorgde ervoor dat ze bleven.
Ik waarschijnlijk ook. Het punt is, dat het systeem aan alle kanten faalt. Mensen die hier terecht asiel krijgen, worden op teveel manieren gepamperd en dus voorgetrokken op de autochtone burgers. De illegalen worden niet uitgezet en de criminelen kunnen ongehinderd hun gang gaan.quote:Op maandag 11 november 2019 17:44 schreef Harvest89 het volgende:
Ik denk dat ik ook zou klappen als ik er bij zou staan.
Het geeft maar weer mooi aan dat mensen helemaal niet zitten te wachten op die tomeloze immigratie met alle ellende die dat met zich meebrengt.
Mag maar een Belgisch item. Logisch dat ze dan voor oma Paula kiezen.quote:Op maandag 11 november 2019 18:02 schreef TomLuny het volgende:
Grote NL-kranten zwijgen voorlopig, geen extra olie op het vuur.
Wel dit : Paula (88) uit Sesamstraat overleden (Nos)
Joop is wel wakker
https://joop.bnnvara.nl/n(...)-asielzoekerscentrum
18 jaar?quote:Op maandag 11 november 2019 17:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat was krap een jaar nadat een politicus was omgelegd door een terrorist, ook niet echt een goed voorbeeld
Nee, gezinshereniging werd door het Kabinet Den Uyl afgewezen en vervolgens door het CDA in het eerste kabinet Van Agt ingevoerd. Christelijke familiewaarden weet je wel?quote:Op maandag 11 november 2019 17:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah dat is 1 zijde.
Toen had je waarschijnlijk nog een luier om.quote:Op maandag 11 november 2019 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, gewoon een jaar of 15 geleden.
Voor mij ontbreekt de logica juist vaak.quote:Op maandag 11 november 2019 18:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mag, is maar een Belgisch item. Logisch dat ze dan voor oma Paula kiezen.
Zo veel aannames in één zin, het is gewoon lachwekkend ironisch.quote:Op maandag 11 november 2019 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Toen had je waarschijnlijk nog een luier om.
Er is echt niet zo veel veranderd met 15 jaar geleden. Ook toen was het 'vijf voor twaalf met die moslims'. Het enige verschil is dat ranzig rechts toentertijd niet zo te koop liep met hun xenofobische gedachten.
Hahahaha, je bent weer eens uitgeluld.quote:Op maandag 11 november 2019 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel aannames in één zin, het is gewoon lachwekkend ironisch.
Ik tel er 1?quote:Op maandag 11 november 2019 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel aannames in één zin, het is gewoon lachwekkend ironisch.
Jawel hoor, toen hadden we de LPF die net zo hard te koop liep. Maar die hadden het dan wel over Normen en Waarden, dus die zouden niet gaan applaudiseren bij vernieling van andermans eigendom en straatterrorisme.quote:Op maandag 11 november 2019 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Er is echt niet zo veel veranderd met 15 jaar geleden. Ook toen was het 'vijf voor twaalf met die moslims'. Het enige verschil is dat ranzig rechts toentertijd niet zo te koop liep met hun xenofobische gedachten.
Het is in België gebeurd. In tegenstelling tot de DDS, Fenixx, Daily Stormer-struiners van hier, vinden krantenredacties niet elk incident in het buitenland de moeite van het groots vermelden waard.quote:Op maandag 11 november 2019 18:02 schreef TomLuny het volgende:
Grote NL-kranten zwijgen voorlopig, geen extra olie op het vuur.
Wel dit : Paula (88) uit Sesamstraat overleden (Nos)
Joop is wel wakker
https://joop.bnnvara.nl/n(...)-asielzoekerscentrum
Nou "ook"...quote:Op maandag 11 november 2019 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook toen was het 'vijf voor twaalf met die moslims'.
‘Hannibal ante portas!’quote:Op maandag 11 november 2019 18:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou "ook"...
Toen was het vijf voor twaalf met die moslims.
Nu is het half een. Minstens.
Het gaat toch wel de hele tijd om die moslims volgens jou. Opmerkelijk.quote:Op maandag 11 november 2019 18:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan Algemene Ontwikkeling kun je mij niet kwalijk nemen, lijkt me.quote:Op maandag 11 november 2019 19:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Leuk die nietszeggende oneliners.
Pretentieus gelul in de ruimte.quote:Op maandag 11 november 2019 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan Algemene Ontwikkeling kun je mij niet kwalijk nemen, lijkt me.
Klopt, zoiets is meer iets voor mensen die een beetje ziek in hun hoofd zijn.quote:Op maandag 11 november 2019 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen hadden we de LPF die net zo hard te koop liep. Maar die hadden het dan wel over Normen en Waarden, dus die zouden niet gaan applaudiseren bij vernieling van andermans eigendom en straatterrorisme.
Och, die waren bij lange na nog niet zo blij als de Israelis.quote:Op maandag 11 november 2019 19:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt, zoiets is meer iets voor mensen die een beetje ziek in hun hoofd zijn.
Hoelang zouden we nog hebben tot "Capitur urbs, quae totum cepit orbem" meer op zijn plaats is?quote:
Thierry? Jij hier?quote:
Klopt in 1986 al staken linkse actievoerders hotel Cosmopolite in Kedichem in de fik met als gevolg dat de benen van Wil Schuurman geamputeerd moesten worden. 66 mensen werden toen opgepakt, 0 veroordeeld.quote:Op maandag 11 november 2019 17:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Toen men nog niet gebouwen in de fik stak? Die tijd heeft nooit bestaan.
Ik snap dat je de term terrorisme noemt, maar de definitie daarvan:quote:Op maandag 11 november 2019 17:11 schreef TomLuny het volgende:
....
Niet om heilig boontje te spelen maar dit soort brandstichters zijn puur terroristen.
....
Een eindoplossing gaat het niet worden zo.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat we dit nog vaker zullen gaan zien
Tja er moet wat gedaan wordenquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:32 schreef BertV het volgende:
[..]
Een eindoplossing gaat het niet worden zo.
Allebeiquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:18 schreef TomStall het volgende:
Ik snap dat je de term terrorisme noemt, maar de definitie daarvan:
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld, of ernstige dreiging daarmee, met een politiek doel. In de meeste opvattingen over wat terrorisme is, moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.
Is het echt nog steeds wettig gegrond dan dat de grenzen wijd open blijven staan tegen de wil van het volk in? Met andere woorden wie is hier nou eigenlijk de terrorist, het is maar net welke invalshoek je neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |