Stelling: Terechte klachtquote:Fenixx.news: Vanwege volkerenmoord: Duitse topadvocaat klaagt Merkel aan
De gerenommeerde Duitse advocaat Wilfried Schmitz heeft sensatie gewekt met een aanklacht tegen Angela Merkel en haar ambtelijke medewerkers “wegens betrokkenheid bij de volkerenmoord ten nadele van de Duitse bevolking”.
“Het is van bijzonder historisch belang dat we eindelijk te weten komen wat de werkelijke redenen waren voor de ‘binnenkomst toestemmingen’ van eind augustus/begin september 2015”, aldus de partijloze mensenrechtenactivist Schmitz in zijn strafrechtelijke aanklacht. Deze is gebaseerd op verdenking van genocide volgens § 6 Abs. 1 Nr. 3 VStGB.
Levenslange gevangenisstraf als strafmaat
In de precieze formulering staat: “Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
Precies. Ze zou dan ook in Den-Haag berecht moeten worden imo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef LXIV het volgende:
De aanklacht had beter kunnen zijn genocide op de Germaanse volkeren, want behalve Duitsland worden Nederland, Belgiė en Zweden ook omgevolkt.
Er is niets grappigs aan het wegkomen met het vernietigen van meerdere volkeren.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als dit waar is goeie grap![]()
Gaat hem natuurlijk nooit lukken, maar blijft grappig.
Ow ik ben het met hem eens hoor, de verantwoordelijken voor de alsmaar toenemende ellende mogen van mij hard gestraft worden. Maar we weten beiden dat het nooit zal gebeuren met de huidige rechters, die zijn al jaren niet meer neutraal en laten zich teveel beļnvloeden door hun eigen politieke voorkeuren en voordelen die ze daaruit halen. Daarbij hoe wil je een democratisch gekozen politicus vervolgen als miljoenen mensen op haar en haar partij gestemd hebben? Zij zijn mede verantwoordelijk voor dat beleid gezien ze willens en wetens haar aan de macht hebben geholpen en gehouden. Je kan democratie niet aanklagen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is niets grappigs aan het wegkomen met het vernietigen van meerdere volkeren.
Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is. Al helemaal niet als je dit voor een internationaal strafhof uitspeelt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Daarbij hoe wil je een democratisch gekozen politicus vervolgen als miljoenen mensen op haar en haar partij gestemd hebben? Zij zijn mede verantwoordelijk voor dat beleid gezien ze willens en wetens haar aan de macht hebben geholpen en gehouden. Je kan democratie niet aanklagen.
Moet het ministerie van V&J ook boeten voor iedere recidivist? Of werkt dat dan ineens anders?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is.
Heb helaas geen juridische kennis dus zou het eerlijk gezegd niet weten. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het hem lukt, ik houd die vrouw ook (mede)verantwoordelijk voor de ellende die zij voor veel Europeanen heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is.
Ik snap de vergelijking niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:02 schreef Xa1pt het volgende:
Moet het ministerie van V&J ook boeten voor iedere recidivist? Of werkt dat dan ineens anders?
Ik heb er ook geen vertrouwen in, maar grappig vind ik het niet. Het zal eerst genormaliseerd gedachtengoed moeten worden dat Merkel inderdaad verantwoordelijk is voor de vernietiging van volkeren. Als deze advocaat inderdaad gerenommeerd is dan hoop ik dat deze actie daar aan bijdraagt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heb helaas geen juridische kennis dus zou het eerlijk gezegd niet weten. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het hem lukt, ik houd die vrouw ook (mede)verantwoordelijk voor de ellende die zij voor veel Europeanen heeft veroorzaakt.
Ah, de aanklacht doelt niet op daadwerkelijk fysieke schade maar op culturele schade, wat dat dan ook moge zijn?quote:
“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de aanklacht doelt niet op daadwerkelijk fysieke schade maar op culturele schade, wat dat dan ook moge zijn?
Volledig kansloos dus, want dit is natuurlijk helemaal niet aan de ordequote:Op vrijdag 1 november 2019 18:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
En met fysieke vernietiging wordt wat precies bedoelt? Dat het aantal nieuwkomers en mensen met een andere etnische achtergrond stijgt? Of op geweld van die eerdergenoemde groep?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
Rutte is eigenlijk nog erger bezig omdat hij met het beknellen van de huizenmarkt het de oorspronkelijke bevolking moeilijker maakt om een gezin te starten onderwijl hij talloze vreemdelingen binnenloodst.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:08 schreef Scarface88 het volgende:
Terecht. Germaanse volk is stervende dankzij frau Merkel.
Klaag 'm aan, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rutte is eigenlijk nog erger bezig omdat hij met het beknellen van de huizenmarkt het de oorspronkelijke bevolking moeilijker maakt om een gezin te starten onderwijl hij talloze vreemdelingen binnenloodst.
Triest inderdaad. Meeste mensen nemen hierdoor geen kinderen terwijl gemiddelde migranten familie vijf kinderen heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rutte is eigenlijk nog erger bezig omdat hij met het beknellen van de huizenmarkt het de oorspronkelijke bevolking moeilijker maakt om een gezin te starten onderwijl hij talloze vreemdelingen binnenloodst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |