abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189731781
De aanklacht, in het Duits

quote:
Fenixx.news: Vanwege volkerenmoord: Duitse topadvocaat klaagt Merkel aan

De gerenommeerde Duitse advocaat Wilfried Schmitz heeft sensatie gewekt met een aanklacht tegen Angela Merkel en haar ambtelijke medewerkers “wegens betrokkenheid bij de volkerenmoord ten nadele van de Duitse bevolking”.
“Het is van bijzonder historisch belang dat we eindelijk te weten komen wat de werkelijke redenen waren voor de ‘binnenkomst toestemmingen’ van eind augustus/begin september 2015”, aldus de partijloze mensenrechtenactivist Schmitz in zijn strafrechtelijke aanklacht. Deze is gebaseerd op verdenking van genocide volgens § 6 Abs. 1 Nr. 3 VStGB.

Levenslange gevangenisstraf als strafmaat
In de precieze formulering staat: “Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
Stelling: Terechte klacht
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  vrijdag 1 november 2019 @ 17:11:29 #2
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189731812
Fenixxnews :?
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 1 november 2019 @ 17:16:29 #3
65846 Bocaj
47th President.
pi_189731901
Terecht!
Merkel heeft heel wat uit te leggen!
Ze heeft eigenhandig Duitsland verkloot! Ja, VERKLOOT!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 november 2019 @ 17:30:55 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189732118
Deze is nog maar van mei, al wat minder oud dan die vorige dus! Maar goed, dat was destijds even een grappig doch weinig serieus nieuwtje. Iemand had even aandacht nodig voor zijn kantoor, waarschijnlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 1 november 2019 @ 17:40:50 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189732269
Zeer terecht.
Die vrouw hoort te worden afgezet en berecht te worden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 17:42:42 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189732307
lol :') _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189732371
Als dit waar is goeie grap _O-

Gaat hem natuurlijk nooit lukken, maar blijft grappig. :P
pi_189732377
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef LXIV het volgende:
De aanklacht had beter kunnen zijn genocide op de Germaanse volkeren, want behalve Duitsland worden Nederland, Belgiė en Zweden ook omgevolkt.
Precies. Ze zou dan ook in Den-Haag berecht moeten worden imo.
pi_189732388
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als dit waar is goeie grap _O-

Gaat hem natuurlijk nooit lukken, maar blijft grappig. :P
Er is niets grappigs aan het wegkomen met het vernietigen van meerdere volkeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2019 17:47:50 ]
pi_189732480
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Er is niets grappigs aan het wegkomen met het vernietigen van meerdere volkeren.
Ow ik ben het met hem eens hoor, de verantwoordelijken voor de alsmaar toenemende ellende mogen van mij hard gestraft worden. Maar we weten beiden dat het nooit zal gebeuren met de huidige rechters, die zijn al jaren niet meer neutraal en laten zich teveel beļnvloeden door hun eigen politieke voorkeuren en voordelen die ze daaruit halen. Daarbij hoe wil je een democratisch gekozen politicus vervolgen als miljoenen mensen op haar en haar partij gestemd hebben? Zij zijn mede verantwoordelijk voor dat beleid gezien ze willens en wetens haar aan de macht hebben geholpen en gehouden. Je kan democratie niet aanklagen.
pi_189732638
Uiteindelijk gaat er toch niets gebeuren
pi_189732647
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 17:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Daarbij hoe wil je een democratisch gekozen politicus vervolgen als miljoenen mensen op haar en haar partij gestemd hebben? Zij zijn mede verantwoordelijk voor dat beleid gezien ze willens en wetens haar aan de macht hebben geholpen en gehouden. Je kan democratie niet aanklagen.
Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is. Al helemaal niet als je dit voor een internationaal strafhof uitspeelt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2019 18:02:37 ]
pi_189732665
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is.
Moet het ministerie van V&J ook boeten voor iedere recidivist? Of werkt dat dan ineens anders?
pi_189732669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is.
Heb helaas geen juridische kennis dus zou het eerlijk gezegd niet weten. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het hem lukt, ik houd die vrouw ook (mede)verantwoordelijk voor de ellende die zij voor veel Europeanen heeft veroorzaakt.
pi_189732680
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:02 schreef Xa1pt het volgende:
Moet het ministerie van V&J ook boeten voor iedere recidivist? Of werkt dat dan ineens anders?
Ik snap de vergelijking niet.
pi_189732700
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heb helaas geen juridische kennis dus zou het eerlijk gezegd niet weten. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het hem lukt, ik houd die vrouw ook (mede)verantwoordelijk voor de ellende die zij voor veel Europeanen heeft veroorzaakt.
Ik heb er ook geen vertrouwen in, maar grappig vind ik het niet. Het zal eerst genormaliseerd gedachtengoed moeten worden dat Merkel inderdaad verantwoordelijk is voor de vernietiging van volkeren. Als deze advocaat inderdaad gerenommeerd is dan hoop ik dat deze actie daar aan bijdraagt.
pi_189732704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik snap de vergelijking niet.
Ah, de aanklacht doelt niet op daadwerkelijk fysieke schade maar op culturele schade, wat dat dan ook moge zijn?
pi_189732721
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de aanklacht doelt niet op daadwerkelijk fysieke schade maar op culturele schade, wat dat dan ook moge zijn?
“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
pi_189732739
Terecht. Germaanse volk is stervende dankzij frau Merkel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189732748
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
Volledig kansloos dus, want dit is natuurlijk helemaal niet aan de orde :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189732763
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En met fysieke vernietiging wordt wat precies bedoelt? Dat het aantal nieuwkomers en mensen met een andere etnische achtergrond stijgt? Of op geweld van die eerdergenoemde groep?
pi_189732783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:08 schreef Scarface88 het volgende:
Terecht. Germaanse volk is stervende dankzij frau Merkel.
Rutte is eigenlijk nog erger bezig omdat hij met het beknellen van de huizenmarkt het de oorspronkelijke bevolking moeilijker maakt om een gezin te starten onderwijl hij talloze vreemdelingen binnenloodst.
pi_189732796
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Rutte is eigenlijk nog erger bezig omdat hij met het beknellen van de huizenmarkt het de oorspronkelijke bevolking moeilijker maakt om een gezin te starten onderwijl hij talloze vreemdelingen binnenloodst.
Klaag 'm aan, zou ik zeggen.
pi_189732809
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Triest inderdaad. Meeste mensen nemen hierdoor geen kinderen terwijl gemiddelde migranten familie vijf kinderen heeft.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189732826
Volkomen terecht. Die vrouw hoort jarenlang in de cel weg te rotten voor wat zij Europa en Duitsland heeft aangedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')