Bij haar kan je misschien wel letterlijk en figuurlijk op haar lange tenen trappenquote:Op maandag 11 november 2019 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet zitten er zuignappen onder die schoenen, kan ze als geveltoerist
de Rembrandt tower beklimmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja was in paniek, moest snel wat bedenken toen ik zag dat ik de laatste wasquote:
OMG......die grote schuiten.quote:
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zoquote:Op maandag 11 november 2019 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
OMG......die grote schuiten.
Was die jas van Jessie soms voor Merel bedoelt, zelfde snit.....![]()
En ze had net laarzen gekocht.??
Dat kan nu altijd gebeuren. Zijn geen vaste tijden meer.quote:Op maandag 11 november 2019 12:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Geen stemming of onverwachts bezoek vandaag?
Nee, die is van hem......hij wilde geen vrouwen jas......quote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zo
Nee die jas had Jordie gekocht voor zichzelf, en Jessie heeft het zich toegeëigendquote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zo
Ik las hier dat Jordy hem had besteld maar dat de jas binnenkwam na Jordy's vertrek. Toen heeft Jessie hem over/in genomen.quote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
quote:
Bedankt voor de tijd die je erin steekt, je volgelingen zijn je weer dankbaar is zichtbaar..Ik zal mij nogmaals beraden..quote:Op maandag 11 november 2019 12:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is klaar, op maat en in verhouding, met text
Als je het niks vind, kan me niet voorstellen, dan is het wellicht wat vioor Appeltje![]()
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?...Zie het probleem niet hoor.quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 12:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heeft Mariska nu nog de make up van vrijdag op haar gezicht? (dikke volle wimpers?)
Ja is de make up van vrijdag, ze zei 'n half uur geleden dat ze het er zo af ging halenquote:Op maandag 11 november 2019 12:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heeft Mariska nu nog de make up van vrijdag op haar gezicht? (dikke volle wimpers?)
Ongelooflijkquote:Op maandag 11 november 2019 13:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja is de make up van vrijdag, ze zei 'n half uur geleden dat ze het er zo af ging halen
en vaak ongezondquote:
Ach een weekje niet douchen moet kunnen toch toch....quote:
Vislaarzen.quote:
Ze is net opgemaakt door Mylene.quote:Op maandag 11 november 2019 13:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja is de make up van vrijdag, ze zei 'n half uur geleden dat ze het er zo af ging halen
quote:
Is te zienquote:
Mariska blijft mij telkens weer verbazen...quote:
een nieuwe richman en toffe tony track om eindelijk door te brekenquote:Op maandag 11 november 2019 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er staat wat te gebeuren en dat weet ie.
Is een jas die Jordie heeft besteldquote:Op maandag 11 november 2019 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die jas van Merel die Jessie aan heeft?...
Okay..quote:Op maandag 11 november 2019 13:08 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Is een jas die Jordie heeft besteld
Dat denk ik niet...quote:Op maandag 11 november 2019 13:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
een nieuwe richman en toffe tony track om eindelijk door te breken![]()
![]()
Het zal deels de verveling zijn denk ik. Ik val in herhaling maar ik verbaas me iedere keer weer over al die flessen met saus op tafel. Ontbijt, lunch, maakt niet uit, overal een scheut mayo of knoflooksaus bij.quote:
ik zie niemand daar gewoon een broodje kaas eten. tis altijd tosti, gebakken eieren met meuk. Net weer stokbrood. en dan over een uur weerquote:Op maandag 11 november 2019 13:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het zal deels de verveling zijn denk ik. Ik val in herhaling maar ik verbaas me iedere keer weer over al die flessen met saus op tafel. Ontbijt, lunch, maakt niet uit, overal een scheut mayo of knoflooksaus bij.
Ze moeten natuurlijk een dikke huid kweken voor al dat gekonkel daarquote:Op maandag 11 november 2019 13:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het zal deels de verveling zijn denk ik. Ik val in herhaling maar ik verbaas me iedere keer weer over al die flessen met saus op tafel. Ontbijt, lunch, maakt niet uit, overal een scheut mayo of knoflooksaus bij.
Allergie,later bleek het over citrus te gaan.quote:
Er zit vit C in citrusvruchten maar niet alle vit C bevat Citrusvruchtenquote:Op maandag 11 november 2019 13:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zit citrus in en ze heeft een citrusallergie zegt ze.
daar loop je mee door het water, Merel loopt met die schoenen over het waterquote:
Het is net de cos..quote:Op maandag 11 november 2019 13:15 schreef Lelie68 het volgende:
Wat zijn ze allemaal gezellig met elkaar...
Klopt, maar Mariska he? Ze had het over die zakjes die daar liggen.quote:Op maandag 11 november 2019 13:14 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Er zit vit C in citrusvruchten maar niet alle vit C bevat Citrusvruchten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Tis een slangen jas, hij wil nog meer benadrukken dat hij een slang isquote:Op maandag 11 november 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Denkt Jessie cool te zijn met die vrouwen jas?....
quote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef DaniqueV het volgende:
Dan zal jessie de jas denk ik wel gewoon ingepikt hebben van Jordy inplaats van retour zenden. . .het ziet er niet uit maar dat is Jessie ten voeten uit haha
Thanks voor de antwoorden allemaalDas geen excuus Dani, die doet niets met je vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dan hadden ze er 10 moeten bestellen....quote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis een slangen jas, hij wil nog meer benadrukken dat hij een slang is
Hahahahaquote:Op maandag 11 november 2019 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das geen excuus Dani, die doet niets met je vingers
quote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef DaniqueV het volgende:
Dan zal jessie de jas denk ik wel gewoon ingepikt hebben van Jordy inplaats van retour zenden. . .het ziet er niet uit maar dat is Jessie ten voeten uit haha
Thanks voor de antwoorden allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
O ja bah, en waarom hebben ze nu nog niet door dat ze het niet gaan redden.quote:Op maandag 11 november 2019 13:17 schreef Lelie68 het volgende:
Krijgen we natuurlijk de komende dagen weer dat rapgeneuzel. Ben benieuwd welke artiest zich hier voor gaat verlenen.
Alleen de giftigste slang heeft er 1quote:Op maandag 11 november 2019 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan hadden ze er 10 moeten bestellen....
Niet te hopen. Weg met die infantiele 'moet' dingetjes van de Febo/Hiske.quote:Op maandag 11 november 2019 13:36 schreef Angelique61 het volgende:
Wat loopt Hiske te spuiten op het gras, gaan ze weer spelletjes doen?
denk trefbal, dat wil Merel graag, want die is daar heel goed in...quote:Op maandag 11 november 2019 13:37 schreef Appeltje het volgende:
Weer handbal?
Zie Hiske weer lijnen spuiten op het gras..
Die springt tegenwoordig over het hek heen,is een leuk filmpje van.quote:
Zonde, een en al kapitaalvernietiging daar.quote:Op maandag 11 november 2019 13:46 schreef chufi het volgende:
Dat duur grasveld is ook al naar de kloten
En wat hebben ze er uiteindelijk allemaal mee gedaan, helemaal niets. Die meneer die dat trots kwam aanleggen in juli zal wel erg tevreden zijn....quote:Op maandag 11 november 2019 13:46 schreef chufi het volgende:
Dat duur grasveld is ook al naar de kloten
Volgens mij is het Onderweg van Abel.quote:Op maandag 11 november 2019 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb die beat nu 6x terug geluisterd, echt wijzer word ik er niet van helaas.
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2019 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is het Onderweg van Abel.
quote:Op maandag 11 november 2019 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks ben weer even goed gekeurd
. Staat koud guur windje buiten btw, en dan gaan ze weert buiten sporten lees ik? zullen er wel een paar nee zeggen met dat hoesten en proesten
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh?! aanvulling , met vernieuwen zie ik hem nu wel staan
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
hmmm dat lijkt mij sterk, frenna & lil kleine hebben daar vorig jaar nog een versie van uitgebracht....quote:Op maandag 11 november 2019 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is het Onderweg van Abel.
quote:Op maandag 11 november 2019 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kan ik die vinden?quote:Op maandag 11 november 2019 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb die beat nu 6x terug geluisterd, echt wijzer word ik er niet van helaas.
quote:Op maandag 11 november 2019 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Ik heb er een screenshot onder geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh?! aanvulling , met vernieuwen zie ik hem nu wel staan![]()
quote:Op maandag 11 november 2019 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maris was vroeger heel goed in judo.
quote:Op maandag 11 november 2019 14:09 schreef Appeltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
ah vandaarquote:Op maandag 11 november 2019 14:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb er een screenshot onder geplaatst.
Het moest van haar vader,opvoeding en zulks.quote:Op maandag 11 november 2019 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]Allemaal handtekingen op haar pak van bekende judoka's , zat er dus al vroeg in.
Het verbaasd mij ook niet..quote:Op maandag 11 november 2019 14:16 schreef schizolientje het volgende:
ik hoorde vanmorgen Merel over haar droom, ze was in Preston {Palace, waarom verbaasd het me niet dat ze daar ook komt, inclusief eten en drinken en overal is ook eten, je wil daar niet dood gevonden worden, mijn mening.
Dit is echt een 55 jarige man.quote:Op maandag 11 november 2019 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
tondeuse is kapot. waarschijnlijk heeft iemand m laten vallen
kijk hem zitten.. de flutopiaan van het jaar....quote:Op maandag 11 november 2019 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
flikker alles maar op de grondquote:Op maandag 11 november 2019 13:56 schreef Appeltje het volgende:
Panterparadijs...
[ afbeelding ]
Gifjes verdwijnen, maar was ongeveer deze setting
[ afbeelding ]
Oom John trekt de portemonnee wel voor een nieuwe..quote:Op maandag 11 november 2019 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
En dan mogen Lex en Mariska vaak zeuren, maar ik zie ze regelmatig opruimen.quote:Op maandag 11 november 2019 14:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
flikker alles maar op de grond
doen we thuis ook
Past precies bij haarquote:Op maandag 11 november 2019 14:16 schreef schizolientje het volgende:
ik hoorde vanmorgen Merel over haar droom, ze was in Preston {Palace, waarom verbaasd het me niet dat ze daar ook komt, inclusief eten en drinken en overal is ook eten, je wil daar niet dood gevonden worden, mijn mening.
Ja jess, je vader en opa zien er beter uit dan jij nu op deze jonge leeftijdquote:Op maandag 11 november 2019 14:24 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft echt een homoloopje, nu vooral met die jas erbij en die skinny broek met dat onderstel van hem eronder, geen gezicht!quote:
had sjellie aangeboden, dus is okequote:Op maandag 11 november 2019 14:40 schreef DaniqueV het volgende:
Gaast die Jessy nu gewoon in het huisje zitten van shelly?
Oké, nou ik trapte hem er mooi uit, pak de boot maar sukkeltjequote:Op maandag 11 november 2019 14:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had sjellie aangeboden, dus is oke
Nare mensenquote:Op maandag 11 november 2019 14:47 schreef DaniqueV het volgende:
Merel ook in het huisje, zit op het bed van Shelly, hebben het over iets wat er hangt aan de muur of zo?
Waarop Merel antwoord, oww ik heb het al gelezen hoor. Daar antwoord Jessie op fluisterend dat ze dat niet kan maken, ondertussen wel de camera in de gaten houden terwijl hij fluisterend praat
Ja dat is mij al zo vaak opgevallen echt een wijfje hoe hij kooptquote:Op maandag 11 november 2019 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij heeft echt een homoloopje, nu vooral met die jas erbij en die skinny broek met dat onderstel van hem eronder, geen gezicht!
Liedje met Shel in zijn gedachten?quote:Op maandag 11 november 2019 14:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lieve schat wat bijzonder dat ik jou zo bewonder
geen gedonder, nu ben je hier en heb ik je gevonden
liefde maakt blind en vaak onbemind het laat mij voelen als een heel klein kind
met een appart gevoel voor open doel met mijn grote smoel laat de boel de boel
that's cool
gimme gimme gimme alles wat je hebt ja tijd is geld nu ben jij aan zet
je sexy stijl ja dat laat je zien in bed, met jou aan mijn zijde is alles goed en........
inpricipe ben ik al bijna klaar dan zegt gerrit
Ja enige wat ik mis is een schoudertasje in de plaats van een mapquote:Op maandag 11 november 2019 14:53 schreef goldback het volgende:
[..]
Ja dat is mij al zo vaak opgevallen echt een wijfje hoe hij koopt
heb geen idee wie of wat, maar zo'n soort tekst moet dus aansluiten op de hit die ze gaan verbouwenquote:Op maandag 11 november 2019 14:54 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Liedje met Shel in zijn gedachten?
(hoe was de B&B?)
Wie is dit?quote:
Merel.quote:
Lijken mij schoenen voor een carnaval, maar het zal wel weer een of ander duur merk zijn?quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 15:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lijken mij schoenen voor een carnaval, maar het zal wel weer een of ander duur merk zijn?
Zijn dus schoenen die je bij vanHaren kunt kopen online, ¤39,99quote:Op maandag 11 november 2019 15:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Lijken mij schoenen voor een carnaval, maar het zal wel weer een of ander duur merk zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben ze wel naar Merel benoemd "Chunky"![]()
quote:Op maandag 11 november 2019 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee toch?
Van Haren verkoopt ze.
Ja, valt mee. Toch blijven het lelijke dingenquote:Op maandag 11 november 2019 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt mee toch?
Van Haren verkoopt ze.
Ze mogen dan wel 'n container huren om al die troep die er nu in de tent staatquote:Op maandag 11 november 2019 15:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
De Knoert afbreken is morgen ?
zie dat er ook aardig wat regen wrd verwacht
Kunnen ze beter een paar van kopen. Een voor Lexy zou ook wel nuttig zijn om die grote schreeuwmuil tot zacht praten te verleiden.quote:Op maandag 11 november 2019 15:45 schreef schizolientje het volgende:
Kan Gerrit niet zo n schokbandje voor honden om dat werkt zodra hij schreeuwt of gekke stemmetjes doet
Ze hoeft het niet te spelenquote:Op maandag 11 november 2019 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. een nieuw PrincesjeNixnut.. mooie kleertjes aan, paraderen mooipopje spelen…
[ afbeelding ]
Ben ik dik van teruggekomen, wat een nagemaakt kutwijf is dat zeg, wat een hielenlikkerquote:Op maandag 11 november 2019 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook weer waar.. het gedoogkutje, zolang ze maar blijft doen wat Team Laatste5 zegt
Waaraan, aan die ring, gadverquote:Op maandag 11 november 2019 16:04 schreef sjampoeh het volgende:
jes: ik ben een magneet, ik trek vrouwen aan, met een ring om mijn vinger, daar heb ik schijt aan
Zou best kunnen, maar niet bij die 2 clownsquote:Op maandag 11 november 2019 16:05 schreef Poezewoes het volgende:
Er wordt nu een wereldhit geboren op dit moment in Utopia![]()
quote:Op maandag 11 november 2019 15:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn dus schoenen die je bij vanHaren kunt kopen online, ¤39,99
Link:oja, ik moet die schoenen nog f uitlachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben ze wel naar Merel benoemd "Chunky"
[ afbeelding ]![]()
![]()
damn...
en merel dan? praat je zo over je vriendinquote:Op maandag 11 november 2019 16:10 schreef Maria44 het volgende:
Hoor die Jessie nou: Fran slaapt daar als infiltrant en ze moet haar taak serieus nemen...
Echt, waarom stemmen ze niet op hem?
afgelopen week was het ook rond deze tijdquote:Op maandag 11 november 2019 16:11 schreef Lelie68 het volgende:
voor iemand die zeker is dat zij in de finale staat, heeft ze wel haast om te praten over de stemmingen
Ja zij begon erover, dat is ook een leuke vriendin iddquote:Op maandag 11 november 2019 16:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en merel dan? praat je zo over je vriendin![]()
![]()
Merel vindt zelf dat ze er recht op heeftquote:Op maandag 11 november 2019 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
merel: en klopt dat maris bij de laatste 5e wil horen ?
alsof dat niet mag![]()
merel verdient t sws niet
Als ze slim is wel, moet je wel even overleggen met de rebellen en dan hop op de bank met m. En als ie op de bank zit dan moeten ze m wegstemmen, dat lukt wel, maar ja, hoe staat de Febo erin?quote:
ik vind van niet. te gek voor woorden als een bully zou winnenquote:Op maandag 11 november 2019 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel vindt zelf dat ze er recht op heeft
quote:Op maandag 11 november 2019 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex skreeuw es gewoon niet
.. de meeuwen in Noordwijk hebben rust nu
wij zitten met de ellende van dat GESKREEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW
ja dat dusquote:Op maandag 11 november 2019 16:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ze slim is wel, moet je wel even overleggen met de rebellen en dan hop op de bank met m. En als ie op de bank zit dan moeten ze m wegstemmen, dat lukt wel, maar ja, hoe staat de Febo erin?
Ze mag echt niet winnen. Zulk aso gedrag mag niet beloond worden..quote:Op maandag 11 november 2019 16:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind van niet. te gek voor woorden als een bully zou winnen
quote:Op maandag 11 november 2019 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lex skreeuw es gewoon niet
.. de meeuwen in Noordwijk hebben rust nu
wij zitten met de ellende van dat GESKREEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW
Alsof zij toestemming moeten geven wie er bij de laatste 5 zitten.quote:Op maandag 11 november 2019 16:16 schreef sjampoeh het volgende:
merel: komt dat door jou ? dat ze nu bij de laatste 5 wil ??
jes: zou kunnen
merel pissig![]()
jes had t fran al toegezegd![]()
![]()
Moet toch wel komen inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2019 16:20 schreef sjampoeh het volgende:
er komt toch wel een twist , mag ik hopen. dit is zo niet fair en bovendien stierlijk vervelend
quote:Op maandag 11 november 2019 16:21 schreef sjampoeh het volgende:
iemand moet met maris praten en iemand met fran aldus de messias
quote:Op maandag 11 november 2019 16:20 schreef BloesBloes het volgende:
De kans om die Turk eruit te stemmen wordt minder, naarmate er minder mensen overblijven, als je hem wil pakken moet je dat nu doen (had al moeten gebeuren, maar ja)
idd - dit kan zo toch niet doorgaan - hup teamsuperzuur/snotkokers eliminerenquote:Op maandag 11 november 2019 16:24 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat Gerrit of Merel op de bank komt. In 1 werden romy en beau er ook uitgestemd. Die groep moet kleiner worden.
Ik hoop dat merel weg moetquote:Op maandag 11 november 2019 16:24 schreef Hagenesie het volgende:
Ik denk dat Gerrit of Merel op de bank komt. In 1 werden romy en beau er ook uitgestemd. Die groep moet kleiner worden.
En Mehmet zat in de finale😄quote:Op maandag 11 november 2019 16:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
idd - dit kan zo toch niet doorgaan - hup teamsuperzuur/snotkokers elimineren
Daar trapt geen hond meer in, zelfs ZB'n openen gaat Team Laatste5 aan anderen overlaten..die nemen in dit stadium geen enkel risico meerquote:Op maandag 11 november 2019 16:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Zet de gong,bong,kong, rong, flong maar weer op het terrein!
Laat eerst die clown maar vertrekken.quote:Op maandag 11 november 2019 16:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
ze hoeft van mij ook nog niet weg... maar net niet
IKquote:Op maandag 11 november 2019 16:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is er nog hoop
tot Opa Pisfles aka ZJhon aanwwaaid daar
zn Martele Heufke ntmateling
opeisen . hij als eerste Bouwert
die klamme kleding meuk dr uit van Carrot
opdonerstralen met die zooi
hoor het em zo bulderen![]()
bietje reuring voor de lamme takken daar
Ja wel weg. Jessie in paniekquote:Op maandag 11 november 2019 16:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
nou van mij wel. of jessie en kijken hoe merel t dan gaat doen zonder haar koningquote:Op maandag 11 november 2019 16:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
bron?quote:
(en hup, daar vliegt een speciekuip door de lucht!quote:Op maandag 11 november 2019 16:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
IK
WIL
BOUWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wil haar smoel wel zien als ze te horen krijgt dat ze helemaal niet zo populair is (wanneer het publiek mag meestemmen)quote:Op maandag 11 november 2019 16:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou van mij wel. of jessie en kijken hoe merel t dan gaat doen zonder haar koning
quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 16:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is er nog hoop
Merel was ook bij de regie geweest. Ze was een hele poos niet op de streams en toen liep ze ineens weer buiten.quote:Op maandag 11 november 2019 16:33 schreef freaky40 het volgende:
Valt wel weer op. De hele dag is het niet over de stemmingen gegaan, en nu moeten ze het er ineens weer over hebben...
Duidelijk...quote:Op maandag 11 november 2019 16:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Merel was ook bij de regie geweest. Ze was een hele poos niet op de streams en toen liep ze ineens weer buiten.
Ze moet natuurlijk haar nieuwe schoenen showen!quote:Op maandag 11 november 2019 16:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Merel was ook bij de regie geweest. Ze was een hele poos niet op de streams en toen liep ze ineens weer buiten.
John is prins carnaval.quote:Op maandag 11 november 2019 16:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is er nog hoop
Klopt, voeding genoeg, maar opvoeding ho maarquote:Op maandag 11 november 2019 16:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel doet echt geen hand voor d'r mond als ze staat te keffen, maar als ze niest
doet ze dit wel in d'r hand! Kind heeft echt geen opvoeding gehad [ afbeelding ]
of is d'r moeder net zo?quote:Op maandag 11 november 2019 16:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt, voeding genoeg, maar opvoeding ho maar
lkkr alles delenquote:Op maandag 11 november 2019 16:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel doet echt geen hand voor d'r mond als ze staat te keffen, maar als ze niest
doet ze dit wel in d'r hand! Kind heeft echt geen opvoeding gehad [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2019 16:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr alles delen
doen ze alemaal
de 1 met snot.. van de snavel op de mouw og iets wat er voor handen is
de rest blaft random
"ze zijn zo opgevoed ""
En dat voor 'n vrouw met maar 1 long, dan moet je toch juist bewust zijn vanquote:Op maandag 11 november 2019 16:37 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt, voeding genoeg, maar opvoeding ho maar
Dat is waar ...dat kan je van die ander dan weer niet zeggen ...quote:
Mwah, of dat allemaal klopt, ik weet het niet, ze lult wel meer onzin bij elkaar ....quote:Op maandag 11 november 2019 16:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat voor 'n vrouw met maar 1 long, dan moet je toch juist bewust zijn van
besmetting en bacillen
aardbeitje doenquote:Op maandag 11 november 2019 16:41 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Bristol en Douglas, maar wel Lucardi noemen..
dat sguim heeft het zeker koud en geld genoegquote:Op maandag 11 november 2019 16:42 schreef Maria44 het volgende:
Maris gaat de klanten mailen dat ze morgen jassen gaan bestellen. Hoe dan, er liggen honderd jassen daarboven
Ja dat ookquote:Op maandag 11 november 2019 16:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat sguim heeft het zeker koud en geld genoeg
Koffie halen,quote:Op maandag 11 november 2019 16:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aardbeitje doen
is al tijden gewoon roken
dr waren er nog meer
heel cratief
Dat domme gedoe met dat roken, ik zie Huub nog heerlijk staat paffen in de keukenn bij DGK, die rookten daar wat af.quote:Op maandag 11 november 2019 16:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aardbeitje doen
is al tijden gewoon roken
dr waren er nog meer
heel cratief
Mylène MOET een naaktportret van een man tekenen.quote:
Woensdag om 8:30 komen ze de tent halen.quote:Op maandag 11 november 2019 16:55 schreef Dotteke het volgende:
Ha ze zijn met de verhuizing begonnen zi e ik
ja logisch toch de directiequote:Op maandag 11 november 2019 16:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Alsof zij toestemming moeten geven wie er bij de laatste 5 zitten.
quote:Op maandag 11 november 2019 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan ze bij Brandon in de caravan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |