Bij haar kan je misschien wel letterlijk en figuurlijk op haar lange tenen trappenquote:Op maandag 11 november 2019 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet zitten er zuignappen onder die schoenen, kan ze als geveltoerist
de Rembrandt tower beklimmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja was in paniek, moest snel wat bedenken toen ik zag dat ik de laatste wasquote:
OMG......die grote schuiten.quote:
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zoquote:Op maandag 11 november 2019 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
OMG......die grote schuiten.
Was die jas van Jessie soms voor Merel bedoelt, zelfde snit.....![]()
En ze had net laarzen gekocht.??
Dat kan nu altijd gebeuren. Zijn geen vaste tijden meer.quote:Op maandag 11 november 2019 12:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Geen stemming of onverwachts bezoek vandaag?
Nee, die is van hem......hij wilde geen vrouwen jas......quote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zo
Nee die jas had Jordie gekocht voor zichzelf, en Jessie heeft het zich toegeëigendquote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zo
Ik las hier dat Jordy hem had besteld maar dat de jas binnenkwam na Jordy's vertrek. Toen heeft Jessie hem over/in genomen.quote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |