Bij haar kan je misschien wel letterlijk en figuurlijk op haar lange tenen trappenquote:Op maandag 11 november 2019 12:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet zitten er zuignappen onder die schoenen, kan ze als geveltoerist
de Rembrandt tower beklimmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja was in paniek, moest snel wat bedenken toen ik zag dat ik de laatste wasquote:
OMG......die grote schuiten.quote:
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zoquote:Op maandag 11 november 2019 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
OMG......die grote schuiten.
Was die jas van Jessie soms voor Merel bedoelt, zelfde snit.....![]()
En ze had net laarzen gekocht.??
Dat kan nu altijd gebeuren. Zijn geen vaste tijden meer.quote:Op maandag 11 november 2019 12:37 schreef MacDeMarco het volgende:
Geen stemming of onverwachts bezoek vandaag?
Nee, die is van hem......hij wilde geen vrouwen jas......quote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zo
Nee die jas had Jordie gekocht voor zichzelf, en Jessie heeft het zich toegeëigendquote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is die jas echt van Jessie?? omg ik dacht dat hij die even van Merel had geleend of zo
Ik las hier dat Jordy hem had besteld maar dat de jas binnenkwam na Jordy's vertrek. Toen heeft Jessie hem over/in genomen.quote:Op maandag 11 november 2019 12:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
quote:
Bedankt voor de tijd die je erin steekt, je volgelingen zijn je weer dankbaar is zichtbaar..Ik zal mij nogmaals beraden..quote:Op maandag 11 november 2019 12:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij is klaar, op maat en in verhouding, met text
Als je het niks vind, kan me niet voorstellen, dan is het wellicht wat vioor Appeltje![]()
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?...Zie het probleem niet hoor.quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 12:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heeft Mariska nu nog de make up van vrijdag op haar gezicht? (dikke volle wimpers?)
Ja is de make up van vrijdag, ze zei 'n half uur geleden dat ze het er zo af ging halenquote:Op maandag 11 november 2019 12:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Heeft Mariska nu nog de make up van vrijdag op haar gezicht? (dikke volle wimpers?)
Ongelooflijkquote:Op maandag 11 november 2019 13:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja is de make up van vrijdag, ze zei 'n half uur geleden dat ze het er zo af ging halen
en vaak ongezondquote:
Ach een weekje niet douchen moet kunnen toch toch....quote:
Vislaarzen.quote:
Ze is net opgemaakt door Mylene.quote:Op maandag 11 november 2019 13:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja is de make up van vrijdag, ze zei 'n half uur geleden dat ze het er zo af ging halen
quote:
Is te zienquote:
Mariska blijft mij telkens weer verbazen...quote:
een nieuwe richman en toffe tony track om eindelijk door te brekenquote:Op maandag 11 november 2019 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er staat wat te gebeuren en dat weet ie.
Is een jas die Jordie heeft besteldquote:Op maandag 11 november 2019 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Is die jas van Merel die Jessie aan heeft?...
Okay..quote:Op maandag 11 november 2019 13:08 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Is een jas die Jordie heeft besteld
Dat denk ik niet...quote:Op maandag 11 november 2019 13:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
een nieuwe richman en toffe tony track om eindelijk door te breken![]()
![]()
Het zal deels de verveling zijn denk ik. Ik val in herhaling maar ik verbaas me iedere keer weer over al die flessen met saus op tafel. Ontbijt, lunch, maakt niet uit, overal een scheut mayo of knoflooksaus bij.quote:
ik zie niemand daar gewoon een broodje kaas eten. tis altijd tosti, gebakken eieren met meuk. Net weer stokbrood. en dan over een uur weerquote:Op maandag 11 november 2019 13:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het zal deels de verveling zijn denk ik. Ik val in herhaling maar ik verbaas me iedere keer weer over al die flessen met saus op tafel. Ontbijt, lunch, maakt niet uit, overal een scheut mayo of knoflooksaus bij.
Ze moeten natuurlijk een dikke huid kweken voor al dat gekonkel daarquote:Op maandag 11 november 2019 13:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het zal deels de verveling zijn denk ik. Ik val in herhaling maar ik verbaas me iedere keer weer over al die flessen met saus op tafel. Ontbijt, lunch, maakt niet uit, overal een scheut mayo of knoflooksaus bij.
Allergie,later bleek het over citrus te gaan.quote:
Er zit vit C in citrusvruchten maar niet alle vit C bevat Citrusvruchtenquote:Op maandag 11 november 2019 13:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zit citrus in en ze heeft een citrusallergie zegt ze.
daar loop je mee door het water, Merel loopt met die schoenen over het waterquote:
Het is net de cos..quote:Op maandag 11 november 2019 13:15 schreef Lelie68 het volgende:
Wat zijn ze allemaal gezellig met elkaar...
Klopt, maar Mariska he? Ze had het over die zakjes die daar liggen.quote:Op maandag 11 november 2019 13:14 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Er zit vit C in citrusvruchten maar niet alle vit C bevat Citrusvruchten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Tis een slangen jas, hij wil nog meer benadrukken dat hij een slang isquote:Op maandag 11 november 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Denkt Jessie cool te zijn met die vrouwen jas?....
quote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef DaniqueV het volgende:
Dan zal jessie de jas denk ik wel gewoon ingepikt hebben van Jordy inplaats van retour zenden. . .het ziet er niet uit maar dat is Jessie ten voeten uit haha
Thanks voor de antwoorden allemaalDas geen excuus Dani, die doet niets met je vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dan hadden ze er 10 moeten bestellen....quote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis een slangen jas, hij wil nog meer benadrukken dat hij een slang is
Hahahahaquote:Op maandag 11 november 2019 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das geen excuus Dani, die doet niets met je vingers
quote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef DaniqueV het volgende:
Dan zal jessie de jas denk ik wel gewoon ingepikt hebben van Jordy inplaats van retour zenden. . .het ziet er niet uit maar dat is Jessie ten voeten uit haha
Thanks voor de antwoorden allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
O ja bah, en waarom hebben ze nu nog niet door dat ze het niet gaan redden.quote:Op maandag 11 november 2019 13:17 schreef Lelie68 het volgende:
Krijgen we natuurlijk de komende dagen weer dat rapgeneuzel. Ben benieuwd welke artiest zich hier voor gaat verlenen.
Alleen de giftigste slang heeft er 1quote:Op maandag 11 november 2019 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan hadden ze er 10 moeten bestellen....
Niet te hopen. Weg met die infantiele 'moet' dingetjes van de Febo/Hiske.quote:Op maandag 11 november 2019 13:36 schreef Angelique61 het volgende:
Wat loopt Hiske te spuiten op het gras, gaan ze weer spelletjes doen?
denk trefbal, dat wil Merel graag, want die is daar heel goed in...quote:Op maandag 11 november 2019 13:37 schreef Appeltje het volgende:
Weer handbal?
Zie Hiske weer lijnen spuiten op het gras..
Die springt tegenwoordig over het hek heen,is een leuk filmpje van.quote:
Zonde, een en al kapitaalvernietiging daar.quote:Op maandag 11 november 2019 13:46 schreef chufi het volgende:
Dat duur grasveld is ook al naar de kloten
En wat hebben ze er uiteindelijk allemaal mee gedaan, helemaal niets. Die meneer die dat trots kwam aanleggen in juli zal wel erg tevreden zijn....quote:Op maandag 11 november 2019 13:46 schreef chufi het volgende:
Dat duur grasveld is ook al naar de kloten
Volgens mij is het Onderweg van Abel.quote:Op maandag 11 november 2019 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb die beat nu 6x terug geluisterd, echt wijzer word ik er niet van helaas.
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2019 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is het Onderweg van Abel.
quote:Op maandag 11 november 2019 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thanks ben weer even goed gekeurd
. Staat koud guur windje buiten btw, en dan gaan ze weert buiten sporten lees ik? zullen er wel een paar nee zeggen met dat hoesten en proesten
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh?! aanvulling , met vernieuwen zie ik hem nu wel staan
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
hmmm dat lijkt mij sterk, frenna & lil kleine hebben daar vorig jaar nog een versie van uitgebracht....quote:Op maandag 11 november 2019 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is het Onderweg van Abel.
quote:Op maandag 11 november 2019 14:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |